Şimdi Ara

SEAT ATECA ALINIR MI ? (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (2 Mobil) - 2 Masaüstü2 Mobil
5 sn
114
Cevap
1
Favori
59.568
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • en1gma kullanıcısına yanıt
    Çift kavrama aracın kavraması biter şanzıman iyi kalitesine bağlı, kullanıma bağlı er geç biter. Garanti uzatırsan rahat rahat değiştirirsin serviste ayrıca diğer kısımlarda olası diğer sorunları da garantiye almış olursun 👍🏻

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Başkanım Olası diğer sorunda yeni geldiği ve sorun olmadığı söylenen mekatronik oluyor demek ki,cihan bile dsg ye bulaşmak istemiyorum diye boşuna yazmıyormuş,teşekkürler ilginize

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • en1gma kullanıcısına yanıt
    Canınızın istediği yere Çekmenize gerek yok konuyu. Olası sorunlar derken her araçta olabilecek aracın tüm kısımlarını ilgilendiren problemlerdir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sen gel şuna yeni mekatronik işi hikaye sorunun çözüldüğü falan yok yaz abicim,5 bin tl para verip garanti uzatmanın her bakımda serviste soyulmanın başka da izahı olamaz
    Vw sahibi olarak konuşuyorum,arabayı alırken sordum danıştım,garantiyi uzat patlarsan ciğerini sökerler dediler,Allahın tek kulu da yeni mekatronik geldi sorun kalmadı demedi diyemedi:)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • en1gma kullanıcısına yanıt
    Katiliyorum.. Garantiyi dot korkusundan bende uzattim valla.. Suan bir sikinti yok gibi... Arac yine garantiye gidecek ama... Solag kapi kol dayamalarin uzerindeki suni deti kumaş şişti bastirinca dibine yapisip flop diye geri sisiyor.. Bununla birlikte 7. Krz servise sokmus olucam birbucuk yillik aracimi.. Allahtan servistekiler arkadaşım birde mesaim hemen karsida da cok sinirlenmiyorum.yoksa niyetim kalmadi artik seat grubunda drvam etmeye..satinca almiyacagim birdaha seat...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ShadowOfSpirit

    Katiliyorum.. Garantiyi dot korkusundan bende uzattim valla.. Suan bir sikinti yok gibi... Arac yine garantiye gidecek ama... Solag kapi kol dayamalarin uzerindeki suni deti kumaş şişti bastirinca dibine yapisip flop diye geri sisiyor.. Bununla birlikte 7. Krz servise sokmus olucam birbucuk yillik aracimi.. Allahtan servistekiler arkadaşım birde mesaim hemen karsida da cok sinirlenmiyorum.yoksa niyetim kalmadi artik seat grubunda drvam etmeye..satinca almiyacagim birdaha seat...
    Gardaşım samimi mesajın için teşekkür ederim sana,burada öyle modeller var ki ya satış temsilcisi,ya da malının esiri(vetenesi kastetmiyorum)
    Bence bir inceleme yazısı at foruma,sana pm attim bir şey sordum ona da bakıver olur mu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • en1gma kullanıcısına yanıt
    Sorun çıkar dersem de net bir ifade olmaz çünkü güncel araçlarda sorun olmadığına çokça şahidim 120 binde Octavia da var elimizde dsg şanzımanlı. Yok olmaz desem çıkar belli olmaz tam otomatik olarak garanti uzatmada şanzımanj değişen araç biliyorum ben riske atmamak gerekli.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vetenes

    Sorun çıkar dersem de net bir ifade olmaz çünkü güncel araçlarda sorun olmadığına çokça şahidim 120 binde Octavia da var elimizde dsg şanzımanlı. Yok olmaz desem çıkar belli olmaz tam otomatik olarak garanti uzatmada şanzımanj değişen araç biliyorum ben riske atmamak gerekli.
    Mekatronik ünitesi çok problemli hacı abi.kavramayı bir şekilde çözersin ama onun ne zaman patlayacağı belli değil önceden haberin olmuyor masrafı da afedersin kol gibi
    Ben ondan manuel aldım arabayı,kafam rahat

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 200 bine yakın para veriyorsun peki kış lastiği takmış bir Ibiza'dan farkın oluyor mu ? Yani 4x4 falan sistemi nasıl bu araçta veya 4x4 var mı ?

    Yoksa sadece yerden yükseltilmiş bir Ibiza mı ?
  • Konu açılmışken bir daha söyliyim. Şehir içi konfor isteyen bu arabayı almasın. 2,5 yıldır kullanıcısıyım. Bir gün canıma tak edecek lakin araba almayı bırak al - sat yapmak bile zor artık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_

    200 bine yakın para veriyorsun peki kış lastiği takmış bir Ibiza'dan farkın oluyor mu ? Yani 4x4 falan sistemi nasıl bu araçta veya 4x4 var mı ?

    Yoksa sadece yerden yükseltilmiş bir Ibiza mı ?
    bu dediğinizi Volvo S90 D4 için de söyleyebilirsiniiz. veya piyadaki çoğu SUV araçlar 4x2
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SirrealsQ

    bu dediğinizi Volvo S90 D4 için de söyleyebilirsiniiz. veya piyadaki çoğu SUV araçlar 4x2

    Alıntıları Göster
    Evet.
  • Konuyu açıp kaçmak olmaz :))
    Öncelikle aldığım model Lansman paketi diye geçiyor full üzerine ek olarak Beats ses sistemi + Elektrikli koltuk koltuk ısıtma mevcut.
    Aracı aldım 3 aydır kullanıyorum şuan 5.000 KM yaptım ve 1 kere bulgaristana geçtim kalanı şehir içi. yakıt ortalaması 5.4.
    Kısa kısa yazayım

    Artıları
    - TDI + DGS Yakıt tasarufu yakıt ortalaması 5.4 şuan.
    - Lastikler 215/50/18 den 225/55/18 ' ebatı ile değiştirilirse %300 konfor arıtıyor. / Michlene geçtim tanesi 900 lira
    - Led farlar mükemmel aydınlatıyor uzunları yakmak bile istemiyorsun.
    - Yol tutuşu beklediğimden aşırı iyi. Süspansiyonların sert olmasından kaynaklı büyük ihtimal.
    - 3 Aylık araçta SIFIR Trim sesi / en büyük korkum.
    - Diğer araçlara göre 510 lt bagaj + arka tarafın geniş olması
    - Arka ön 2 şer adet USB hızlı sarj odaklı. Aşırı kullanışlı
    - Michlen lastik kullanıyorum cidden 0 yol sesi .
    - 400W Beats 10 höpörlör sesi sistemi üff diyorum benim için seçim sebebi. Bagajda bass var ama kapıdaki basslar okadar çok vuruyor ki bagajdakini duymuyorum. mükemmel bir akustik var.
    - Front asist 2 kere bazı kazalardan beni kurtardı. bence artı diye yazabilirim bunu.
    - Vites ordaki kol dayama yukarı aşağı ileri geri hareket ediyor benim adıma önemli.
    - 183 bin lira fiyata göre hayalet ekran + 8inch orta ekran + alcantra koltuk + açılır sunrruf + ses sistemi vs şuanki suv piyasasına göre bana göre f/p.
    - Direksiyonu aşırı hissiyatlı sanırım seat genlerinden dolayı .
    - 150km/s kadar yürüyor sonra pek isteksiz bu kısmı kararsızım.






    Eksileri
    - 18 Jant + sert süspansiyon ile parke yoldan kesinlikle gitmek istemiyorsunuz . Sadece düzgün yolda konforlu.
    - TDI ' da Deposu küçük 37-40 Lt / 220 liraya 650-700km yapıyor.
    - Kia ceed de Crdi motoru daha sessiz di.
    - Lastik sesi yok diye mi bilmiyorum ama 160 da sanki bir tık fazla rüzgar sesi alıyor emin değilim.
    - Kia silecekleri daha iyi.
    - Elektrikli koltuk var koltuk hafızası yok .
    - AndroidAuto ve Apple Carplay 1300 lira karşılığında servis tarafından açılıyor.
    - CC Var ama Adaptif CC yok :) 2-3 binlira farkla dışardan takılıyor ama bence olmalıydı.
    - Kapı içleri ve torpido içleri plastik. 150 lira verip kumaş yaptırmak şart.




  • TheCaliph_ kullanıcısına yanıt
    Honda hrv yi yerden yuksek honda jazz yapmışsınız...Az isterseniz segmentleri vs araştırın da ibizanın yerden yukseği hangisiymiş öğrenirsiniz..Ateca nın iç hacmi arka koltuklar vs her şekilde leondan geniş ve yüksek bagaj farkını saymadım daha
  • TheCaliph_ kullanıcısına yanıt
    Ben de bu sekılde dusunuyodum ancak otv ındırımıyle denk getırıp aldım bı c suv. Gectıgım arac da leondu. C sınıfı standart bı araca bındıgımde cok sıkıcı ve bunaltıcı gelıyor artık. Istanbul sehır ıcı ıcın c suvlar gercekten cok rahat. Ic hacım, gorus acısı, surus konforu... Trafıkte kımse yanasmıyor ya da yanasamıyor. Dahası yol verıyorlar

    Bunlar sehır jıpı zaten, arazıde ıddıalı degıller. Tucson da 3008 de oyle. Mıtsubıshı eclıpse cross harıc.

    Ateca da kaslı bı suv. Ben begenıyorum, ozellıkle fr ını. Bu arada ıbıza degıl leonun yukseltılmısı dıye duzeltelım. Benımkınde arkalar bagımsız suspansıyon. Ateca da oyledır dıye tahmın edıyorum. Farklar da var tabı kı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ailemizde 2017 model son çeyrek üretim 1.4 act tsi Fr var. Ekstra olarak kış paketi(ısıtmalı ön koltuklar, silecek suyu ısıtma ve far yıkama)+10 hoparlörlü Seat Sound(her kapıda woofer+tweeter, ön konsolda center, bagajda stepne içinde subwoofer)+elektrikli sürücü koltuğu mevcut.

    +Standart Fr donanımı dahi oldukça yeterli.

    + Led farlar bayağı başarılı. Selektör hızı yüksek. Araç dikiz aynasından farları çok hoş gözüküyor.

    +Yan aynaların altından yere seat yazı be logosu aydınlatıyor.

    + Açılabilir cam tavan oldukça geniş ve ferah, araç içi tavan ve direkler antrasit rengi ve cam tavan olmazsa sıkıcı gelebilir.

    + Koltuklar konforlu ve yan destekleri gayet iyi. Ayrıca döşemesi çok hoş.

    +Ses sistemi(seat sound 10x hop.) ve multimedya yine başarılı. Bu sistemde 5 bant equaliser(125hz, 250hz, 1khz, 5khz, 10khz)ve subwoofer ayarı geliyor. Tavsiyem 125hz'i iki kademe düşürmeniz, 5khzi bir kademe ve 10khzi iki kademe arttırmak ve subwoofer ayarını sıfırda tutmanız. Bu şekilde kapı titreşimi azalır ve ses netliği artar.

    +Arka yolcular için ortada iki adet hafa menfezi, iki adet usb soketi, fileli telefon tutucu, bardaklıklı kol dayama, bagaja erişim bölmesi ve karartmalı yan camlar, koltuk cepleri mevcut. Kapı içi saklama gözleri de fena değil.

    +Hız sabitleme pürüzsüz çalışıyor.

    +Auto hold ve elektromekanik park freni büyük kolaylık. Geri geri ve dar yerlerde parklarda autoholdu devre dışı bırakmanızı tavsiye ederim.

    +Komple led iç aydınlatma, ön kapılarda ambiyans aydınlatması hlş bir ortam oluşturuyor.

    +Yol tutuşu 18 inçlik lastikler ve spor süspansiyon ile standart kullanıcı için fazlasıyla gayet yeterli.

    +Sürüş pozisyonu, kol dayama ayarları, bel destek ayarı, direksiyon ayar genişliği ile oldukça rahat edebilirsiniz.

    +Bagajı yine gayet geniş ve yeterli. Tabi arkalar torsiyon olduğundan ikinci kademesi de mevcut.

    + 1.4tsi act 150hp+dsg, motor canlı, istekli ve pürüzsüz. Teknik veri olarak link veriyorum . Act yi ekranda görmezseniz pek hissedilmiyor.

    +Yakıt tüketimi ilginç derecede başarılı ve geniş skalalı. En düşük 5.6 litre(e5 de açık trafik max 80km/h hız ile 60km yol) en fazla 9.6lt/100km
    ile spor modda ş içi kullanımda gördüm.

    Mesela bir diğer örnek, 37km/h hız ile 80km yolu gittim benden hariç 350kg toplam ağırlık ile. Ekranda 7.6lt yazıyordu. Dönüşte 87km/h hız ile ki bunda 5 adet trafik ışığı dahil 7.4lt/100km gördüm. Yağ sıcaklığı 101 derece idi ve temde sol şerit max 160, minimum 100 trafik akıcılığına göre sürdüm.

    +Eko, konfor, spor ve kişisel sürüş modları mevcut. Ekoyu sevmiyorum, konforda sürerim en az. Ayrıca start stopu biner binmez kapatırım.

    +Genel yalıtım 120km/h'e kadar tatmin edici.



    -Ön süspansiyon seslerini rahatça duyuyorum özellikle parke yollarda.

    -Süspansiyonlar malum, sert. Arkalar torsiyon. Çapraz geçiş ya da viraj içindeki çukuru sevmiyor ve size iletiyor.

    -Sol ön kapıda trim sesi geliyor hafiten. Sanırım cam açma kolu deyip titriyor. Gelen ses onu andırıyor. 9bin km'de araç bu arada.

    -Arka kapı üstleri önden farrklı olarak kaplı değil yani sert. Burası problem değil ancak yine arka kapıda kol koyma bölümü öndeki gidi deri olmadığı gibi kumaş da değil. Düz sert plastik. Dirseğinizi rahatsız ediyor.

    -Dsg, 2. vitese 10km/h ile geçiyor ve yarı kavrıyor bundan dolayı sıkışık trafikte manuel yercih ediyorum. Onun haricinde sıkıntı yok.

    Şimdilik aklıma gelenler bunlar. İşinize yararsa ne mutlu.

    Temsili

    SEAT ATECA ALINIR MI ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ayerli -- 22 Mayıs 2019; 20:24:16 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: masterap

    Ben de bu sekılde dusunuyodum ancak otv ındırımıyle denk getırıp aldım bı c suv. Gectıgım arac da leondu. C sınıfı standart bı araca bındıgımde cok sıkıcı ve bunaltıcı gelıyor artık. Istanbul sehır ıcı ıcın c suvlar gercekten cok rahat. Ic hacım, gorus acısı, surus konforu... Trafıkte kımse yanasmıyor ya da yanasamıyor. Dahası yol verıyorlar

    Bunlar sehır jıpı zaten, arazıde ıddıalı degıller. Tucson da 3008 de oyle. Mıtsubıshı eclıpse cross harıc.

    Ateca da kaslı bı suv. Ben begenıyorum, ozellıkle fr ını. Bu arada ıbıza degıl leonun yukseltılmısı dıye duzeltelım. Benımkınde arkalar bagımsız suspansıyon. Ateca da oyledır dıye tahmın edıyorum. Farklar da var tabı kı
    Hürmetler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SirrealsQ

    Konuyu açıp kaçmak olmaz :))
    Öncelikle aldığım model Lansman paketi diye geçiyor full üzerine ek olarak Beats ses sistemi + Elektrikli koltuk koltuk ısıtma mevcut.
    Aracı aldım 3 aydır kullanıyorum şuan 5.000 KM yaptım ve 1 kere bulgaristana geçtim kalanı şehir içi. yakıt ortalaması 5.4.
    Kısa kısa yazayım

    Artıları
    - TDI + DGS Yakıt tasarufu yakıt ortalaması 5.4 şuan.
    - Lastikler 215/50/18 den 225/55/18 ' ebatı ile değiştirilirse %300 konfor arıtıyor. / Michlene geçtim tanesi 900 lira
    - Led farlar mükemmel aydınlatıyor uzunları yakmak bile istemiyorsun.
    - Yol tutuşu beklediğimden aşırı iyi. Süspansiyonların sert olmasından kaynaklı büyük ihtimal.
    - 3 Aylık araçta SIFIR Trim sesi / en büyük korkum.
    - Diğer araçlara göre 510 lt bagaj + arka tarafın geniş olması
    - Arka ön 2 şer adet USB hızlı sarj odaklı. Aşırı kullanışlı
    - Michlen lastik kullanıyorum cidden 0 yol sesi .
    - 400W Beats 10 höpörlör sesi sistemi üff diyorum benim için seçim sebebi. Bagajda bass var ama kapıdaki basslar okadar çok vuruyor ki bagajdakini duymuyorum. mükemmel bir akustik var.
    - Front asist 2 kere bazı kazalardan beni kurtardı. bence artı diye yazabilirim bunu.
    - Vites ordaki kol dayama yukarı aşağı ileri geri hareket ediyor benim adıma önemli.
    - 183 bin lira fiyata göre hayalet ekran + 8inch orta ekran + alcantra koltuk + açılır sunrruf + ses sistemi vs şuanki suv piyasasına göre bana göre f/p.
    - Direksiyonu aşırı hissiyatlı sanırım seat genlerinden dolayı .
    - 150km/s kadar yürüyor sonra pek isteksiz bu kısmı kararsızım.






    Eksileri
    - 18 Jant + sert süspansiyon ile parke yoldan kesinlikle gitmek istemiyorsunuz . Sadece düzgün yolda konforlu.
    - TDI ' da Deposu küçük 37-40 Lt / 220 liraya 650-700km yapıyor.
    - Kia ceed de Crdi motoru daha sessiz di.
    - Lastik sesi yok diye mi bilmiyorum ama 160 da sanki bir tık fazla rüzgar sesi alıyor emin değilim.
    - Kia silecekleri daha iyi.
    - Elektrikli koltuk var koltuk hafızası yok .
    - AndroidAuto ve Apple Carplay 1300 lira karşılığında servis tarafından açılıyor.
    - CC Var ama Adaptif CC yok :) 2-3 binlira farkla dışardan takılıyor ama bence olmalıydı.
    - Kapı içleri ve torpido içleri plastik. 150 lira verip kumaş yaptırmak şart.
    150’ye kadar iyi gittiğini sanmam aynı motorla passat bile 130’dan sonra çok cansız.

    Motor sesine gelince yalıtımla ilgili olduğunu sanıyorum. Passat’ta aynı motor hiçbir kia dizel motorunun olmadığı kadar sessiz. Yine de ben alırken atecanın dizeli olsaydı passat değil ateca alırdım zira ailem ciplere bayılıyor. Tiguana hastayız ama benzinli. Ateca da güzel. Giderdi yani. Cam tavan da harika

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ShadowOfSpirit

    Katiliyorum.. Garantiyi dot korkusundan bende uzattim valla.. Suan bir sikinti yok gibi... Arac yine garantiye gidecek ama... Solag kapi kol dayamalarin uzerindeki suni deti kumaş şişti bastirinca dibine yapisip flop diye geri sisiyor.. Bununla birlikte 7. Krz servise sokmus olucam birbucuk yillik aracimi.. Allahtan servistekiler arkadaşım birde mesaim hemen karsida da cok sinirlenmiyorum.yoksa niyetim kalmadi artik seat grubunda drvam etmeye..satinca almiyacagim birdaha seat...
    1. Seat’ın kalitesinin vasat olduğunu bilerek almalıydın
    2. Ucuza suv ancak kaliteyi düşürerek olur. Arkadaşımda opel antara vardı zamanında, tuşları palio tuşu gibi duruyordu, bazı kalite kaynaklı sorunlar, arızalar yaşadı ve kızıp sattı

    Bence bu fiyata normal. Vw tiguan benzinli satıyor bu fiyata, daha düşük donanımla. Bazılarının sandığı gibi o fark logoya gitmiyor. İşte böyle ayrıntılara gidiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 2018 model bayilerde var mı?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.