Şimdi Ara

♦ • ♦ • ♦ • ♦ SEAT EXEO KULÜBÜ ♦ • ♦ • ♦ • ♦ (22. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
2.431
Cevap
26
Favori
179.720
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2021222324
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Benim ki daha 1200km de arkadaşlar pertformans arttırma yollarını aroyorum yakıtı LPG ile hal edeceğiz
  • arkadaslar merhaba...vw sciroccolar da standart olan bu özellikte bizim araçlarda ayarlanabiliyormuş (bknz ekteki link). servisle konustum bahsettiğim konuların yapılabileceğini belirttiler.

    http://www.youtube.com/user/QuicoPT#p/u/11/fuqc0mLk6YQ

    bu arada far yanmadan gösterge lambaları yanık halde bulunana araçlar varmı? böyle bir özellikte ayarlanabiliyor. göstergenin hep yanar hale gelmesi saglanabiliyor
  • merhaba arkadaşlar...
    benim arabada iç dikiz aynası zor ayarlanıyor..
    istediğim yönde kalmıyor..
    siz de de var mı benzer sorun??
  • quote:

    Orijinalden alıntı: planer05

    merhaba arkadaşlar...
    benim arabada iç dikiz aynası zor ayarlanıyor..
    istediğim yönde kalmıyor..
    siz de de var mı benzer sorun??

    biraz zor ayarlanıyor ama ayarlandığı yerdede kalıyor sorun yok şimdilik bende
  • quote:

    Orijinalden alıntı: planer05

    merhaba arkadaşlar...
    benim arabada iç dikiz aynası zor ayarlanıyor..
    istediğim yönde kalmıyor..
    siz de de var mı benzer sorun??


    bende de herhangi bir sıkıntı yok. hatta sert olmasından dolayı
    ne kadar iyi falan demiştim.

    bir de euro ncap çarpışma testi videosu buldum nette. paylaşayım
    bana öncen fazla içeriye gömülüyor gibi geldi ama bu konuda bilgisine
    güvenen arkadaşlar yorumlayabilir.

    http://www.youtube.com/watch?v=yOEToKDaiqU

    link unutulmuş :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hukukcu -- 28 Aralık 2010; 21:10:24 >




  • bende de herhangi bir sıkıntı yok. hatta sert olmasından dolayı
    ne kadar iyi falan demiştim.

    bir de euro ncap çarpışma testi videosu buldum nette. paylaşayım
    bana öncen fazla içeriye gömülüyor gibi geldi ama bu konuda bilgisine
    güvenen arkadaşlar yorumlayabilir.

    http://www.youtube.com/watch?v=yOEToKDaiqU

    link unutulmuş :)

    eline sağlık böyle paylaşımlar çok faydalı.Bizim araçlarda motor çarpışma anında belli ölçüde aşağı düşüyor ve çarpışmanın tesirini azaltıyor bu da kaput direncini düşürüyor ama kabin güvenliğine zarar vermiyor diye biliyorum.Bizim aracın 5 yıldız alamama nedeni diz hava yastığı bulunmaması kazasız sürüşler hepimize




  • merhaba arkadaşlar
    şu an focus kullanıyorum, ama d segmenti hastalarındanım
    arabamı satıp bir d segmenti almayı düşünüyorum

    exeo'yu keşfettim yeni
    ikinci elini almayı ciddi ciddi düşünüyorum
    lakin kafamı kurcalayan bir iki husus var

    d segmenti arabaları daha güvenli, daha heybetli, daha geniş ve en önemlisi daha konforlu olmaları sebebiyle seviyorum
    exeo'nun gerek iç gerekse dış görüntüsü çok hoşuma gitti
    güvenlik desek o kısımda da hiç problem olduğunu zannetmiyorum

    geriye kaldı konfor ve genişlik
    forumda bazı safyalarda arabanın dar olduğunu ve içine motor sesi aldığını söyleyenler var
    ses konusunda biraz hassasım
    hatta d segmenti istememin en büyük nedenlerinden birisi daha sessiz bir iç kabin diyebilirim
    arabanın içindeki motor sesi ve uğultudan nefret ediyorum
    bu araç ses yalıtımı konusunda gerçekten problemli mi?
    bir miktar dar olmasını göze alabilirim
    zaten her halükarda c segmentinden geniştir herhalde
    ama ses olayı bu arabadan vazgeçmem için tek sebep olabilir

    bu konuda yorumlarınızı bekliyorum




  • selamlar
    focus 2009 titanium dizel full modelini deneme fırsatı buldum.
    Her ne kadar focus c segment diye geçse de arka koltuk mesafesi benim exeo ile aynı gibi geldi. Arka tarafın yüksekliği
    focusta 1-2 cm daha yüksek exeodan. Ancak ön taraf ve konsol konusunda, focus titanium olmasına karşın exeo çok farklı.
    zaten fiyat da benzinli exeo ile neredeyse aynı. segment- donanım - kasa üst, ancak fiyat çok az farklı. benim tercih sebebim buydu.
    Uzun zaman mondeo bakmış ve neredeyse almak üzereydim tercihim exeo oldu. Zaten yakıt da mondeo ile aynı neredeyse. Fiyat da daha uygun.
    http://www.ford.com.tr/fiyat/

    aracımı almadan önce hemen hemen tüm d segment ve ayrı sınıf olsalar da Qashqai ve tiguan gibi
    araçlara bakmış ve değerlendirmiş biri olarak d segmentinde şu anda fiyat/donanım olarak en iyi seçeneğin exeo
    olduğu kanaatindeyim.

    bir kısım avantajları ve dezavantajları
    1-Eksisi en başta yakıt. Şu anda ortalamam 9.6, km 1900de. Km/lt 5000den sonra düşeceğini düşünüyorum
    2-Kalkarken titreme yapması. Yan ceplerde cep telefonu, parfum şişsei, plastik vs varsa tireyerek huzur bozuyor.
    3-arka koltuk mesafesi benim için yeterli. boy 1.83. Ancak passata göre bir kaç cm kısa sanırım.
    5-güvenlik problemi yok. 6 hava yastığı var. Ancak 8 gibi değerlendirebiliriz.Çünkü yan hava yastıkları yan tarafın
    tamamını kaplıyor. Yolcu ve sürücü tarafı dahil.
    6-zevk ve renk göreceli olsa da bence exeo'nun iç- dış görüntü çok iyi. özellikle içi
    sıfır bulursanız hemen hemen aynı zaten 2.el fiyatla. ben 37ye almıştım.
    7-motor sesi biraz alıyor yüksek devirlerde. Ancak öyle diğer d segmentlere göre çok çok fark yok. Rahatsız edici
    bir ses yok. Focusa göre her halükarda iyidir diye düşünüyorum. Biraz da seat oluşundan şehir efsanesi.
    8-donanım çok çok iyi. esp, cc, follow ne home, çift yönlü dijital klima, usb, aux vs.

    sadece ses için vazgeçmeyin derim. yakıt deseniz hadi neyse :))
    ne seçerseniz şimdiden hayırlı olsun. Kazasız sürüşler dilerim.




  • Sayın Torinspec
    Exeo (Benzinli 2.el 35.000-38.000 TL arası)Uzunluk : 4661 mm Genişlik : 1772 mm Yükseklik : 1430 mm

    Passat (51.900TL Benzinli en alt model)Uzunluk : 4769 mm Genişlik : 1820 mm Yükseklik : 1470 mm

    Focus Titanium (Benzinli 38.295 TL)Uzunluk : 4481mm Genişlik : 1839 mm Yükseklik : 1500 mm

    Avensis (48.950 TL Benzinli en alt model)Uzunluk : 4695 mm Genişlik : 1810 mm Yükseklik : 1480 mm

    Bunların içinde en donanımlısı ve en genişi ,Passat ama fiyat tavan

    Avensis ve Exeo muadil denilebilir.Ama arada 10000TL var.
    Focus ise sonuncu.

    Sonuç;
    Exeo Kulübündekilere göre Fiyat/Performans'da en iyisi EXEO. Yakıtıda LPG ile çözersin.
    Saygılar...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi olorin_ -- 29 Aralık 2010; 14:20:05 >
  • en donanımlısı passat değil kanımca:) passat baz donanım vs exeo style donanım arasında ne var tam bilemedim :)
  • Conradi doğru söylüyor. Passat en alt modeli inceleyince EXEO Style kadar yok.
    KIsaca en iyisi EXEO
  • en iyisi demekde cok dogru değil :)

    (hep eleştrisel yaklaşıosun diyeceksiniz)

    exeo fiyat/donanım acısından bakıldıgında mantıklı diyelim. bu saydığınız araçlar arasında passat muhakkak kaliteli bir arac. teknoloji açısından yeni ve güncel bir model. ama fiyata baktıgınız zaman 52 bin TL ye donanımsal anlamda insan daha fazla ekipman bekliyor. ya da paranın karşılığını almak istiyorda diyebiliriz. exeo ise audi a4 b7 kasasının 2009 sürümüdür. teknolojisi 2006 lara dayanır. amma velakin audi temellerine sahip olması açısından fiyat/kalite anlamında güncel bir çok modelden (şahsi fikrim) ileridedir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: conradi

    en iyisi demekde cok dogru değil :)

    (hep eleştrisel yaklaşıosun diyeceksiniz)

    exeo fiyat/donanım acısından bakıldıgında mantıklı diyelim. bu saydığınız araçlar arasında passat muhakkak kaliteli bir arac. teknoloji açısından yeni ve güncel bir model. ama fiyata baktıgınız zaman 52 bin TL ye donanımsal anlamda insan daha fazla ekipman bekliyor. ya da paranın karşılığını almak istiyorda diyebiliriz. exeo ise audi a4 b7 kasasının 2009 sürümüdür. teknolojisi 2006 lara dayanır. amma velakin audi temellerine sahip olması açısından fiyat/kalite anlamında güncel bir çok modelden (şahsi fikrim) ileridedir.


    Baba aynı şeyi söylüyoruz. Fiyat/Performans ve donanımda en iyisi ya da en mantıklısı Exeo




  • passat trendline da benim bildiğim bizden farklı elektrikli koltuk,elektrikli el freni ve hil holder vardı tabi yeni kasada bu donanımlar yok ayrıca park sensörü opsiyonluydu.Ben şahsen exeodan çok memnunum çok şükür.Sadece yakıt olayı biraz fazla beniki lpgli son zamlarla şehir içi 300 kuruşu geçiyor 1700kmde aracım bu arada



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi epstemolojk_kopus -- 29 Aralık 2010; 22:28:14 >
  • "torinspec" arkadaşım.

    Buradaki tüm arkadaşlarımız gibi ben de birçok kriteri dikkate alarak bu araçta karar kıldım ancak ses konusundaki şüphelerinizi mümkünse Exeo'yu test ederek gidermenizi tavsiye ederim.
    Sonuçta 2500 devir üzerinde motor sesi sizi rahatsız edebilir. Eğer sakin bir kullanım tarzınız varsa ses konusunda sorun yaşamamanız muhtemel. Gerçi arabanızı seviyorsanız ve müzik dinlemekten hoşlanan biriyseniz müzik dinlerken motor sesini duymazsınız bile.
    Daha önceki bir yazımda belirttiğim gibi spor kullanım tarzını tercih eden kişiler Exeo'nun motor sesine bayılacaklardır. Sürücüsüne çok güçlü bir araç kullanıyor hissi veriyor.
    Exeo, kabinde yaşattığı kalite hissi olarak focus ile kıyaslanamayacak kadar başarılı bence.
  • @olorinthewhite ve @planer05

    Araçlarınız hayırlı uğurlu olsun, hoşgeldiniz. Sizi de listeye ekledim.
  • @torinspec

    Kim ne derse desin kendiniz aracı test etmediğiniz müddetçe ikna olamazsınız ancak yine de şahsi fikrimi söyleyeyim;

    Seat Exeo bir B7 kasa Audi A4'tür.. benzeri değil, kardeşi değil, kuzeni değil tamamen A4'tür. 2008 yılında B8 kasa A4 çıktığında B7 kasa üretim bandı Almanya'dan İspanya'ya taşınmış ve sadece makyaj yapılıp Seat Exeo olarak üretilmeye devam edilmiştir. Herhangi bir parçasını söküp baktığınızda üzerinde "Audi yazısını, amblemini ve Made in Germany" yazısını görebilirsiniz. İspanya'ya taşındı dedik ama bazı parçalarının üretimleri yine Almanya'da yapılıyor.

    B7 kasa A4'e göre artısı daha yeni daha sportif bir dizayna ve A4 Cabrio'nun iç tasarımına sahip olmasıdır. Google'da "B7 Audi A4 interior", "Audi A4 Cabrio interior" ve "Seat Exeo interior" olarak görsellerde aratıp bunu görebilirsiniz.

    Focus kullanan birisi olarak genişlik ve ses konusunu hiç dert etmeyin. İlk kullanışınızda C'den D sınıfına geçtiğinizi fark edeceksiniz. Ben de sizin gibi arabanın içinde uğultu, tıkırtı v.s. seslere çok sinir olan birisiyim ve şu ana kadar Exeo beni yeterince mutlu etti. Zaten Style modelinde "ses izolasyonlu ön cam" da var. Ayrıca yüksek konfora sahip süspansiyon sistemi ile yollardaki çukur ve gedikleri hiç hissetmiyorsunuz. Bir de her zaman söylediğim şeyi tekrar edeyim; aracın kapısını açıp kapattığınızda tank gibi ağır ve "güp" diye tok bir şekilde kapanması kalitesini belli ediyor. Aynı şey bagaj kapağı için de geçerli. Bizde bir de Honda Civic var son kasa ve o aracı da çok sevmeme rağmen bagaj kapağının kapanınca çıkardığı "trankk" diye tenekevari sesi beni deli ediyor.

    Edindiğim bilgiye göre Mart ayında otomatik vitesli yeni motor seçenekleri satışa başlanacak. Ben de muhtemelen o zaman şu anki aracımı satıp otomatik modelinden alacağım.





  • iki gündür internete giremiyorum
    o yüzden cevap yazamadım kusura bakmayın

    değerli yorumlarınız için çok teşekkür ediyorum

    sizin de söylediğiniz gibi şu an itibariyle bu fiyata bu segmentte alınabilecek başka bir araba yok
    yorumlarınızdan anladığım kadarıyla içeri gelen motor sesi çok rahatsız edici bir ses değil
    hatta bazılarınızın hoşuna bile gitmiş
    demekki tatlı bir ses
    ama neticede good person arkadaşımızın dediği gibi en güzeli test etmek
    ilk fırsatta motor sesini ve hukukcu arkadaşın bahsettiği kalkıştaki titreşim olayına bizzat bakacağım

    son olarak tnrskr arkadaşın dediği takıldı kafama
    yakıt tüketiminin 30 kuruşu geçtiğini söylemiş
    bu benzin daha doğrusu gaz sarfiyatı biraz yüksek değil mi?
    aracın kilometresinin düşük olması bunda etkili olabilir mi?
    ben de lpg taktırmayı düşünüyorum da...




  • mightywings hocam tam yazmaya başladığımda siz mesaj göndermişsiniz şimdi gördüm
    yorumunuz ve öneriniz için teşekkürler
    dediğiniz gibi ilk fırsatta deneyecem

    bu arabayı almayı gerçekten çok istiyorum
    aracın tasarımına, özellikle de iç tasarımına bayıldım
    hem sade hem şık hem de sportif
    bir de d segmenti
    daha ne olsun...

    yorum yapanlara bir daha teşekkür etmek istiyorum
    bu kadar geniş ve tatmin edici cevapları başka yerde bulmak gerçekten zor...
  • 
Sayfa: önceki 2021222324
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.