Şimdi Ara

Seat Leon 1.6 TDİ 110 BG EURO6 Dizel Partikül Filtresi Gizli Temizliği (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
37
Cevap
0
Favori
14.814
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alisilin07

    Focus 3 Mca'da da aynı şekilde temizlik yapıyor.

    Yazın ortasında hiç fan açmayan arabam kışın 10 km'lik bi yolculuktan sonra stop ettiğimde fan çalışıyordu . Biyerler bozuldu sandım.

    Öyle hemen ustaya götürmem aracı, netten araştırmalarım sonucu öğrendim, dpf temizlik işlemi bitmeden stop ettiğim için fan çalışır kalmış.

    işlem sırasında 0.9-1 lt oluyo rolantide yakıt, normalde 0,3- 0,4 lt.

    Aslında bu işlemin detayına inersek uzun iş kısaca, fazla yakıt püskürtülüyo kurumların yanması için, bu da motor yağına mazot karışıp yağın incelmesine sebep oluyor, yağ değişim süresini ertelemeyin incelen yağ turbonun ömründen yiyor.
    Motor yağına mazot nasil karışıyor?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hearthland

    Motor yağına mazot nasil karışıyor?

    Alıntıları Göster
    https://forum.donanimhaber.com/dizel-partikul-filtreli-araclarda-gorulen-yaglama-problemi--127906714

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Alisilin07 kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler bilgi için.

    Ancak mazotun segmanlarin arasından geçerek motor yagini etkileyecek şekilde yağa karışması şaşırtıcı geldi.Bu olay km si belli bir noktaya ulaşmiş,artık segmanlarin performansinin azalmaya başladığı araclarda yaşanıyor olabilirmi acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hearthland kullanıcısına yanıt
    Sıfır km motorda da olan bir durumdur. Blow-by deniyor sanırım. Segmanlar kusursuz olmadığından %100 sızdırmazlık sağlayamıyorlar. Doğal olarak egzoz gazları, yanmamış mazot ve hava sürekli kartere kaçar. Karter havalandırma sistemi aracılığıyla tahliye edilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MissYou M kullanıcısına yanıt
    DPF'li araçların en büyük düşmanı kısa mesafe kullanım.

    Sürekli kısa mesafeye en uygun motor tipi hala benzindir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Rolantide ozellikle disaridan duyulan O ince ses, Aracın devir daim pompasindan geliyor olabilir. Sag camurlugun orada daha duyulur halde ise.
    Bir ya da iki servise sormanda fayda var. Benim jettada da ayni problem vardi, 20bin kmlerde garantiden çözdüm.



    Gunde ortalama 20+Km civarı sürüşler yapıyorsanız,, ortalama hiziniz 30-32km/h civarinda ise Ve aracınız sık sık rejenerasyona giriyorsa,



    1. Yakıt aldığınız yeri

    2. Servisin kullandığı motor yağını



    Sorgulamanizda fayda var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AIRBOSS -- 30 Eylül 2018; 15:42:3 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • zotacing kullanıcısına yanıt
    Kullandığım c max, passat ve güncel olarak Euro 6 motor tourneo Courier şehir içi örnek veriyorum torkun alındığı 2 bin devirden aşağı kullanıldığında özellikle şehir içinde soğuk motorla seyahatlerde sık sık dan açıyor. Bu işlemde devir yükselip start stop devreye girmiyor. Motoru kapattıktan sonra da fan çalışmaya devam ediyor.



    Bir de konu ile alakalı şunu tecrübe ettim opet ve petrol ofisinin yakıtı ile aynı kullanımda dpf daha kolay doluyor. En az ise shell ve Lukoil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • zotacing kullanıcısına yanıt
    Uzun yolda sıcak motor ile birşey olmuyor. Dediğim gibi sıkıntı şehir içinde özellikle soğuk motor + devirsiz kullanmaktan geçiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • zotacing kullanıcısına yanıt
    Fan açma olayı en fazla tdi ve tdci motorda görünüyor. İlk aldığımda courier çok fan açtı ama son 2 aydır hem arabaya alıştım hem de opetten Lukoile döndüm tamamen kesildi.



    Ayrıca Özellikle otomatik olan tdi Motorlarda çok belirgin. Malum dsg tüketim amacıyla devri çok düşük tutuyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • o.lut03 O kullanıcısına yanıt
    2016 dacia duster var. Sizinkiyle aynı motor mu bilmiyorum ama benim aracım da aynı temizlemeyi yapıyor. Kulağınız biraz keskinse giderken veya durduğunuzda işlemin başladığını anlıyorsunuz. Ayrıca duruyorsanız aracın rölanti devri yükseliyor.
  • Multijet ve CDTI de aynı şekilde temizlik yapıyor sürekli. Ek enjeksiyon yaparak kurumların yanması sağlanıyor. Opel zahmet edip uyarı lambası koymamış temizlik sırasında haberdar etmek için.
    Rolanti 1000 civarına yükseliyor,
    Motor fanı son kademede çalışmaya başlıyor,
    Anlık tüketim 1.5 civarına yükseliyor,
    Arka cam ve ayna rezistansları çalışıyor ve araç rolantide beklerken sıkma yapan çamaşır makinesi gibi sarsılıyor
  • nacker kullanıcısına yanıt
    Eyvallah hocam :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • zotacing kullanıcısına yanıt
    Mazot konusunda total çok iyiydi şu anda demirörene geçti ve kampanya dönemlerinde sürekli kullananlar kalite değişikliğinden bahsediyor. Shell çok kullandım gayet iyi ancak tüketim artıyor.



    Benim en favori yerim Lukoil. Mazotta üstüne yok. Tüketim gayet iyi, motor sessiz ve %4 indirim alıyorum pompada. Deneyin derim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • caner91 kullanıcısına yanıt
    Kullanımınız şehir içi ise olabilir ama ben karma kullanıyorum daha rolanti hiç yükselmedi ve bikere fan ile temizlediğini gördüm oda ilk aldığım zamandı benim kullanımda partikül pek birikmiyor

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • kimse mi kullanma klavuzlarını okuyamıyor anlamıyorum hepsi yazılmış zaten?
  • vetenes kullanıcısına yanıt
    Kampanyadan dolayı 4 kez 125 mazot aldım Totalden dpf sık sık devreye girmeye başladı. Eskiden Totalde böyle olmuyordu. Almıyorum artık.
  • ER9 E kullanıcısına yanıt
    Ben total kullanmıyorum yorum yapamam. Aracımda dpf filtresi vardı Opet’te yaşadım ben de Lukoile geçtim mazot olarak kullandığım en kaliteli mazotlardan bileğiniz olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.