Şimdi Ara

SEAT LEON 1.6 TDİ ACİİL YARDIM LÜTFEN (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
47
Cevap
0
Favori
13.553
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • hocam leon düşünüyorsanız guilettaya da bir bakın derim motoru ve tasarımı gayet güzel. veya 60.000tlye zevklerinize uyar mı bilmiyorum ama imzamdaki aracı tavsiye ederim ben gayet memnunum.
  • Ben şöyle ifade edeyim Wv grubun içinde olan biri olarak. Leonlar oldukça güzel araçlardır ancak. iç tasarımı yani ön konsol olarak bence ilgi çekici değil, yani doyurucu değil. rahatlık bakımından bakarsanız çok çok rahat değil. ancak motoru derseniz oldukça iyidir. TDİ zaten kendini kanıtlamış bir yapı. Seat altea XL ise elinizden çıkartamayacağınız bir araç yani leon kadar piyasası yoktur. tasarım olarakta leon daha dikkat çekicidir. jetta DSG yi düşünebilirsiniz diyeceğim ama tam bir genç işi diyemem ondada benim dikkatimi DSG şanzıman çekmekte. DSG şanzıman gerçekten performans yönünden cezbedicidir. çift kavramalı bir şanzıman sistemi ve yapısı çok çok güzel. Bu araçlarda özellikle bazı otomatik şanzımanlardaki 2 ile 3 vites arasındaki ani silkelenmeyi pek hissetmezsiniz. zira 1,3,5 ve 2,4,6 şeklide vites çalışma prensibi oldukça iyi düşünülmüş. Yani şanzıman tam ikiye geçmeden 1 devreden çıkmıyor.. Yukarıdaki leon resmi sizi aldatmasın o kadarda güzel değil ki sizde görmüşsünüzdür. C5 ise düşünülebilecek bir tercih ancak WV nin dizeli her zaman iyidir. tercihiniz bu araçlardan yana olursa iyi olur diye düşünüyorum...




  • Leon kullanıcısı biri olarak kesinlikle tavsiye ederim.Fiyatı çok uygundur.Motor ve şanzuman süper ve çok verimli.Ayrıca alt yapısı vw gurubuyla aynı.Yol tutuşu v.s çok iyidir.Güvenlik ve diğer donanımlar açısından çok zengindir.2 eli güçlüdür.Benim aracı sadece deneme maksatlı ilana çıkardığımda arayanın haddi hesabı yoktu.Tabi satmadım.İstediğim fiyatın bin lira altında hemen satabilirdim.Burada belirtmek istediğim nokta bu aracın kullanıcı kitlesinin gençler olmasıdır.Bu nedenle perte çıkmış ve ikinci elde temiz diye satılan birçok leon var.Bu nedenle 2.eli zayıf gibi görünebilir.Ama siz sıfır alırsanız hem paranız cebinizde kalır, hem güzel efsane kasa leon sahibi olmuş olur hemde aracı temiz kullanırsanız sorunsuz satılabilecek bir araca sahip olmuş olursunuz.Şunu da belirteyim.Leonun ön konsolu sadedir.Ben çok seviyorum ama arkadaşlarımızın büyük çoğunluğu beğenmez.Bazı noktalara ergonomik sorunlar vardır.Mesela torpido çok küçüktür,mesela benim dizim konsolün orta çıkıntısına çarpmaktadır.Koltuğu geri alınca sorun çözülüyor ama bu seferde epey bir geriye doğru gitmiş oluyorum.Tabi bu boyumdan kaynaklanan sorun.Son olarak bu araç sizi üzmez merak etmeyin.




  • skoda süperb elegance 1.6 TDI 105 HP 63.970 tl.

    hem geniş hem kaliteli ve güncel yeni bir arac

    hacim konusundaki ihtiyaclarınızı en iyi karşılayacak genişlikte

    motor ayni zaten donanım olarakta zengin

    tabi D sınıfı diğer markalara göre 2.eli daha ağır olan bir marka

    en az 4-5 yıl kullanılmalı yok ben cabuk sıkılıyorum değişliği severim derseniz vw en cok değerini koruyan marka tr.de

    yeni jettada gayet güzel bir arac
  • Yılbaşı öncesi benzer çelişkileri yaşadım. İlk adayım insignia 2.0 dizel tam otomatik 130 beygirlik indirimli 65.500 tl idi. Bayiyle fiyat konusunda telefonda anlaşmıştım. Bir yandanda c5 1.6 mcp otomatik için bayiyle görüşüyordum. İnsignayı almaya 2 gün sonra karar verip bayiye gittiğimde ellerinde araç kalmadığını, ocakta geleceğini ama gününün belli olmadığını söylediler. Meğer dertleri zamlı satmakmış, şimdi araç var 69.000 tl ye satıyolar.

    Rotayı c5 e çevirdim ama otomatik vitesinin tek kavrama yarı otomatik olması bir türlü içime sinmedi. Donanımı, kalitesi çok yeterli olmasına rağmen tamam bu istediğim araba diyemedim.

    3. seçenek olan oktavia 1.6 tdi dsg bakmaya maltepe yüce otoya gittim ellerinde araç kalmamış. İzmit skoda bayisine telefon ettim beyaz renk ilave donanımlı oktavia var dediler. İlave donanımlarla 69.000 tl dediler telefonda 56.000 e indiler, bakmaya gittim ve 1 saat içinde karar verip aldım. İlave donanımları sunroof, ceviz kaplama, bolero ekran,bluetooth telefon bağlantısı, iç denetimli alarm, 17 inç jantlar idi. Araba gözüme çok iyi göründü. Bolero ekran ve bluetooth telefon özelliği çok güzel bi özellik. Telefonu tanıtıyosun gerisini kendi hallediyo. Telefon cebinde dursun dokunmatik ekrandan telefonun bütün özelliklerinede erişebiliyosun.

    Sonuçta biraz pahalıda olsa güvenle binebileceğim, c sınıfı olmasına rağmen iç malzeme kalitesi oldukça iyi ve içime sinen bir araç almış oldum. Tavsiye ederim.




  • Bütçe elveriyorsa bekleyip passat almanızı öneririm. Fakat kısa vadede satacaksanız C sınıfı araçlar daha uygun olacaktır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: asoz

    Merhaba, öncelikle tam olarak sizin kriterlerinizle araç arıyordum 3 ay süredir, yalnız benim kriterlerimde kesinlikle otomatik olması vardı bu yüzden ben kararımı Yeni Jetta TDI-DSG'den yana kullandım. Aracın fiyatı yüksek gelebilir, eğer bütçe problem olmayacaksa gayet alınası bir araç, ben 1,5 aydır bekliyorum ve gelen gemiden inen araçların resimlerini görünce kesinlikle beklediğime değecek gibi hissediyorum.

    Artıları:
    - Araç yeni kasa ve en az 6 sene güncel kasa araca binmiş olacaksınız,
    - Dizel motorlar arasında sessizlik bakımından iyi bir motor, yakıt tüketimi makul,
    - 1.6 hacimden küçük dizel + otomatik şanzumanlı kombinasyonlardan performans olarak en üst sıralarda,
    - VW modellerinin ikinci eli çok kuvvetli, yüksek fiyatlara rahatlıkla ve hızlı satış yapılabiliyor,
    - Bakım maliyetleri makul, 15.000 KM'de bir bakıma giriyor araç ve 300 TL civarına patlıyor servis ücreti,
    - Tasarım olarak çok eleştiriliyor ama klasik zevkleri olan benim gibi insanlar için tam anlamıyla mükemmel, sade ve sert çizgiler, iç mekanda gereksiz düğmeler yok, bayan otomobili tarzı oval hatlar yok.

    Eksileri:
    - Fiyat rakiplerine göre görece yüksek. ( Bence yüksek değil, Toyota Corolla 1.4 Dizel MMT 'nin fiyatı 54.000 TL iken bırakın da Jetta 1.6 TDI-DSG bi zahmet 60.000 TL olsun. )
    - Araç henüz yeni çıktığı için eğer problemi varsa ilk alanlara patlayacaktır, mesela bana:) 2 sene önce Golf 6 kasa yeni çıktığında da ilk partiden almıştım o araçta ilk partilerde cam mekanizması arızası varmış ses yaparak kapanıyordu , servisten çağırıp değiştirdiler sorun çözüldü. Bundan büyük bir arıza yaşamadım.
    - En büyük sorun olarak eğer başkalarını takan biriyseniz mahalle baskısı yiyeceksinizdir, C sınıfı bir arabaya 60.000 TL verilir mi keriz misin falan diyen olacaktır, takmam diyorsanız mesele yok.


    Seat Leon'a gelirsek, bence Auris'ten indikten sonra Leon'a binmek daha kötü bir araca biniyormuşsunuz gibi hissettirmeyecektir, bence fazlasıyla memnun bırakıcaktır sahibini. Fiyat olarak 42.500 TL çok ucuz bir rakam, bence olay burada bitiyor, eğer cebinizdeki paranın limitleriyle bir sorununuz varsa Leon bu fiyata gerçekten de çok alınası bir araç, gayet ucuz. Ama yok benim bütçemde sorun yok, 60.000 TL de verebilirim sorun etmem derseniz tabi ki de yeni Jetta alın.




    Imzamı atarım altına. VW markası forumda en çok eleştiriye tabi tutulan firma neredeyse, ancak bunda insanların alım gücünün kısıtlı olması, sürekli mantık çerçevesinde düşünme zorunluluğu gibi etkenler mevcut. Yani insanlar Sportage-Tiguan kıyaslaması yaparken (gözlemlerim) donanımı kıstas alıyor, (araç ağzına kadar dolu çünkü) ve tak! anında Tiguan alan kişi enayi oluyor. Bu bir örnekti, demek istediğim şey insanların çoğunda olan(sizin yaşınızda dahi yeterli olgunluğa erişemeyen insanlar var forumda) pozitif ve negatif önyargılara takılmamanız. Yeni Jetta'yı en azından bir görün, inceleyin, boyutlarına bakın aracı rakipleriyle karşılaştırın, bir bakın yani.

    Leon, güzel ancak gerçekten eskidi, çok sıkı bir fiyat indirimi mevcutsa alınabilir ama sonuçta Golf motoru + şanzımanı.

    Citroen C5 güzel, fakat inatla yarı-otomatik şanzıman koymaları D segmentine yakışmıyor... En azından Opel gibi 6 ileri klasik tip şanzıman bekliyordum

    Octavia da düşünülebilir, ancak eskidi.







  • < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi krc44 -- 15 Ocak 2011; 9:26:43 >
  • arkadaşlar kafam daha çok karıştı desem...
    ama şu var yazılan mesajların yarıdan fazlası jettta eğilimine girmemi tavsiye ediyor...
    dün akşam hemen vw bayilerini aradım ilk gelecek partide
    1- jetta 1.6 tdi trendline düz vites 17''jant beyaz 49.500 tl
    2- jetta 1.6 tdi comfortline dsg siyah sunroof 17'' jant metalik renk ve cc 61.500 tl
    fiyatlar aldım ...sizce ek donanım ve ağzına kadar dolu araç mı yoksa boş jetta mı?
    alırken verdiğim 12.000 TL fazla para satarken cebime girecek mi?
  • Bence önce otomatik vites mi manuel mi istiyorsunuz ona karar vermelisiniz

    Sonradawww.vw.com.tr sitesinden girin, bütün donanım kalemlerini TEK TEK irdeleyin, hangisine ne kadar ihtiyacım var ve kafanızda bir fizibilite raporu oluşturun. Kimisine gerçekten Trendline yeterken, kimisi Highline'a bile bir sürü opsiyonlar eklettiriyor, insanoğlu doyumsuz, Türk insanı daha da doyumsuz.

    Kağıt üzerinde böyle sorulunca, 12.000 farka tabiki değmez denir hocam, ama daha kapsamlı bir inceleme ve tespit sonrası 12.000 iyi ki vermişim bile diyebilirsiniz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    Bence önce otomatik vites mi manuel mi istiyorsunuz ona karar vermelisiniz

    Sonradawww.vw.com.tr sitesinden girin, bütün donanım kalemlerini TEK TEK irdeleyin, hangisine ne kadar ihtiyacım var ve kafanızda bir fizibilite raporu oluşturun. Kimisine gerçekten Trendline yeterken, kimisi Highline'a bile bir sürü opsiyonlar eklettiriyor, insanoğlu doyumsuz, Türk insanı daha da doyumsuz.

    Kağıt üzerinde böyle sorulunca, 12.000 farka tabiki değmez denir hocam, ama daha kapsamlı bir inceleme ve tespit sonrası 12.000 iyi ki vermişim bile diyebilirsiniz



    hocam tabiki 12 bin verip dolu bir araca binmek lazım ama benim sorum o değildi...
    alırken önem ve para verdiğimiz donanımlar satarken para ediyor mu ?




  • Eder, ama olaya tamamen ticari gözle yaklaşırsak en az değer kaybettiren kombinasyon OPAK (tercihen beyaz), aksesuar eklettirilmemiş,dizel, manuel(o da yavaş yavaş bitiyor) Sedan, BOŞ donanımdır. Örneklemek gerekirse;

    Focus 1.6 TDCI Titanium + X paket bilmemne alınd 50.000
    Focus 1.6 TDCI 90hp Collection alındı 37.000

    2013-2014 senesinde

    pahalı alınan Focus belki 40-41'e kadar düşecekken, 37'lik Focus'umuz kendisine 30-31 den alıcı bulabilir.

    DSG şanzıman ve Donanım seçimleri tabiki 2. elde farkettirir, ama 0km'deki fark kapanır, zararınız daha çok olur. Ama bence böyle düşünmemek lazım, benimde anlatmak istediğim oydu
  • Yukarıdaki arkadaş yeni jettanın bakım fiyatına 300 TL demiş,benim 2006 corsa servis bakımı 350 TL.Yalnış bilgilendirme yapmayalım lütfen.

    Daha önceki tecrübelrimden tahmin edeyim 600-700 TL civarı çıkarsın servisden.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    Eder, ama olaya tamamen ticari gözle yaklaşırsak en az değer kaybettiren kombinasyon OPAK (tercihen beyaz), aksesuar eklettirilmemiş,dizel, manuel(o da yavaş yavaş bitiyor) Sedan, BOŞ donanımdır. Örneklemek gerekirse;

    Focus 1.6 TDCI Titanium + X paket bilmemne alınd 50.000
    Focus 1.6 TDCI 90hp Collection alındı 37.000

    2013-2014 senesinde

    pahalı alınan Focus belki 40-41'e kadar düşecekken, 37'lik Focus'umuz kendisine 30-31 den alıcı bulabilir.

    DSG şanzıman ve Donanım seçimleri tabiki 2. elde farkettirir, ama 0km'deki fark kapanır, zararınız daha çok olur. Ama bence böyle düşünmemek lazım, benimde anlatmak istediğim oydu


    50 bin verip şahin donanımında araca binmenin mantığı yok dediğiniz gibi...hele alıpta 3-4 yıl binecekseniz....
    ama benim sorunsalım aldığım arabadan çabuk sıkılmak...bir araca 1 yıldan fazla binemiyorum.Galiba alışkanlık haline getirdim...
    bu yüzden bazen sene içerisinde iki defa kurban kesiyorum(Kurbansız binmem abi!)
    jettayı da kanımca 2012 de satacağım varsayımı ile bu donanım ve 12 bin fazlasını sorun ettim.Yoksa tabiki de şahine binmiyorsun donanım lazım illaki...




  • DİZEL TAVSİYEM 60 bın tl ile alınacak en full dizel ÜSTELİK D sınıfı LAGUNA 1.5 Dci Privilege 56-58 arasi
  •  SEAT LEON 1.6 TDİ ACİİL YARDIM LÜTFEN
  • quote:

    Orijinalden alıntı: krc44


    quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    Eder, ama olaya tamamen ticari gözle yaklaşırsak en az değer kaybettiren kombinasyon OPAK (tercihen beyaz), aksesuar eklettirilmemiş,dizel, manuel(o da yavaş yavaş bitiyor) Sedan, BOŞ donanımdır. Örneklemek gerekirse;

    Focus 1.6 TDCI Titanium + X paket bilmemne alınd 50.000
    Focus 1.6 TDCI 90hp Collection alındı 37.000

    2013-2014 senesinde

    pahalı alınan Focus belki 40-41'e kadar düşecekken, 37'lik Focus'umuz kendisine 30-31 den alıcı bulabilir.

    DSG şanzıman ve Donanım seçimleri tabiki 2. elde farkettirir, ama 0km'deki fark kapanır, zararınız daha çok olur. Ama bence böyle düşünmemek lazım, benimde anlatmak istediğim oydu


    50 bin verip şahin donanımında araca binmenin mantığı yok dediğiniz gibi...hele alıpta 3-4 yıl binecekseniz....
    ama benim sorunsalım aldığım arabadan çabuk sıkılmak...bir araca 1 yıldan fazla binemiyorum.Galiba alışkanlık haline getirdim...
    bu yüzden bazen sene içerisinde iki defa kurban kesiyorum(Kurbansız binmem abi!)
    jettayı da kanımca 2012 de satacağım varsayımı ile bu donanım ve 12 bin fazlasını sorun ettim.Yoksa tabiki de şahine binmiyorsun donanım lazım illaki...




    Hocam, al Leon'u gitsin o zaman 42.500'e al, 2 sene sonra aşırı bir değer kaybna uğrayacağını düşünmüyorum, sonuçta donanımlı dizel bir araç, ve km'si + model yılı aşırı eski olmayacak, yani bu durumda pazara çok yeni girmiş Jettayı kazık fiyatlarıyla almaya gerek yok. Illa düşecektir. Golf'tede Passatta da aynısı oldu,

    ilk başta kampanyalı diye yüksek fiyattan sokuluyor, sonra hehe kampanya bitti alın ulan diye ufak bir zam yapılıyor,fakat düşen satışlaırn ve biriken stoklarında etksiyle son büyük bir indirim geliyor ve bu aracın ilk geldiği fiyata göre bile çok çok daha uygun oluyor. Bakın

    Golf
    Passat
    Jetta
    Tiguan
    Polo

    bu modellerin fiyatlarını donanımlarını yıllardır takip eden birisiyim, gerçekten Doğuşun stratejisi böyle.




  • Bence de eğer bu aracı 1 yıl binip satacaksanız.Yeni çıkmış Jetta almak çok mantıklı değil çünkü şu anda olabilecek en yüksek fiyatta.
    Skoda Octavia yada Leon alıp bir sene binip seneyede Jetta ya geçebilirsiniz:)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: etnaxy

    Yukarıdaki arkadaş yeni jettanın bakım fiyatına 300 TL demiş,benim 2006 corsa servis bakımı 350 TL.Yalnış bilgilendirme yapmayalım lütfen.

    Daha önceki tecrübelrimden tahmin edeyim 600-700 TL civarı çıkarsın servisden.




    Ciddi söylüyor olamazsın.Bende 2010 model seat leon tdi var 15bin bakımı 300TL.Jettanın da çok fark ediceğini sanmam en fazla 350tl dir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: krc44

    arkadaşlar kafam daha çok karıştı desem...
    ama şu var yazılan mesajların yarıdan fazlası jettta eğilimine girmemi tavsiye ediyor...
    dün akşam hemen vw bayilerini aradım ilk gelecek partide
    1- jetta 1.6 tdi trendline düz vites 17''jant beyaz 49.500 tl
    2- jetta 1.6 tdi comfortline dsg siyah sunroof 17'' jant metalik renk ve cc 61.500 tl
    fiyatlar aldım ...sizce ek donanım ve ağzına kadar dolu araç mı yoksa boş jetta mı?
    alırken verdiğim 12.000 TL fazla para satarken cebime girecek mi?


    vw Türkiye'de 2. eli en güçlü araç diyebiliriz.
    o yüzden satarken cebinize girmez
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.