Şimdi Ara

SEAT LEON GEYİK TESTİ (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
51
Cevap
0
Favori
5.318
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • kerotobil K kullanıcısına yanıt
    Testi yapanlar sizin gibi soylemiyorlar.Esp isini yapmiyor araci yavaslatmiyor.Dolayisi ile argumaniniz dogru degil.Ki,liyakat sahibi kanal guzelce aciklamis.

    Genel olarak vag grubunda onden kayma ilaveten bmw lerde bu durum cok fazla ama bu testte yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • lojistisyen kullanıcısına yanıt
    Moduller farkli diye olmuyor bu durum.Araci gelistiren muhendislerin secimleri bu durumu doguruyor.

    Eskidende saniyede 16-30arasinnda basinc uygulayan sistemler vardi.Bazilari ayni kapasitede olmasina ragmen muhendisler kisa fren mesafesi ile virajda ve engel asma manevralarindaki farkli tercihlerinden dolayi abs ler farkli senaryolarda farkli sonuclar veriyordu.

    U split buna iyi bir ornek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mmg02 kullanıcısına yanıt
    Allah razı olsun ya. Bir otomobil forumu nasıl böyle olur aklım alamıyor, bir kişi doğru yorum yapmaz mı bir kişi? Otomobil dinamikleri ile zerre ilişiğiniz yok onu anladık, altyazı açın bari.

    Burada hem yol düzgün oldugu için, hemde belli ki lastikler çok iyi tutuyor çok başarılı Leon. Tepkiler, çeviklik, gram yatma yok, kafadan kayma mimimum, şasi söz dinliyor, arkası oyuncu, ESP geç giriyor çok çok başarılı. Normal yollarda kesinlikle böyle başarılı değil bu araba, estirmiş burada.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Değişen süspansiyonlara rağmen c sınıfının yol tutuş lideri hala focus galiba.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • alcohol06 A kullanıcısına yanıt
    Forumun hali son yıllarda içler acısı malesef... Leon ilk çıktığı yıllarda 1.4 tsi 140 bg olanın rakiplerine ve sınıfına göre oldukça performanslı olması yol tutuşta da aynı beklentinin oluşmasına sebep oldu. c sınıfı araçlarda 1.6 dizelleri, 1.6 atmosferikleri tapa gaz kullanmaya alışmış kullanıcıların hatası aynı kullanımda 1.4 tsi Leonla en az 15-20 km/h daha yüksek hızla viraj aldıklarını göz önüne almamaları, yine tapa gaz sürmeye devam etmeleri. Bir de bunlara leon'un büyük jant, sert süspansiyon kombinasyonu eklenince bizim yollarda iyice sıkıntı oluyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mmg02 -- 8 Ağustos 2019; 0:50:1 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yorumlara bakınca 65'le döndüğünü falan sandım, 77 normal ve yeterli bir değer değil mi? Sınıfının en iyisi değil ancak en kötüsü de değil, BMW 1 ve Golf ile benzer değerler.
  • alcohol06 A kullanıcısına yanıt
    Fabrıka cıkıslı lastıklerı berbat, pıyasadakı aracların cogu ordan kaybedıyor. Yıne de sınıf ıcınde yol tutus olarak uzmuyor tecrubeledıgım kadarıyla

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alcohol06

    Allah razı olsun ya. Bir otomobil forumu nasıl böyle olur aklım alamıyor, bir kişi doğru yorum yapmaz mı bir kişi? Otomobil dinamikleri ile zerre ilişiğiniz yok onu anladık, altyazı açın bari.

    Burada hem yol düzgün oldugu için, hemde belli ki lastikler çok iyi tutuyor çok başarılı Leon. Tepkiler, çeviklik, gram yatma yok, kafadan kayma mimimum, şasi söz dinliyor, arkası oyuncu, ESP geç giriyor çok çok başarılı. Normal yollarda kesinlikle böyle başarılı değil bu araba, estirmiş burada.
    kaç model Leonunuz var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • beğenmediğimiz clio bile 83kmH ile çıkıuor bu testen
  • Burada da Fiat Egea' nın geyik testi var.
    https://www.youtube.com/watch?v=OQBxmZGaGz0
  • quote:

    Orijinalden alıntı: froster2006

    Moduller farkli diye olmuyor bu durum.Araci gelistiren muhendislerin secimleri bu durumu doguruyor.

    Eskidende saniyede 16-30arasinnda basinc uygulayan sistemler vardi.Bazilari ayni kapasitede olmasina ragmen muhendisler kisa fren mesafesi ile virajda ve engel asma manevralarindaki farkli tercihlerinden dolayi abs ler farkli senaryolarda farkli sonuclar veriyordu.

    U split buna iyi bir ornek.
    Bravo tebrik ederim. Bakış bu olmalı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ALNA86 A kullanıcısına yanıt
    Evet, esp zart diye müdahale ederek sürüş keyfini baltalamıyor, arabayla oynamana izin veriyor, kontrolü tamamen almıyor. Arkasının kopmasından, aracın giriş çıkış hızından bunu anlayabilirsiniz.

    Avensis vardı bende, biraz sert gireyim dediğim anda arabaya bir şeyler oluyor(esp devreye giriyor), viraj keyfimi törpülüyordu. Subaru impreza aldım, virajlarda keyif almaya başladım resmen. Yedigöller, şile yollarında vs lastik sesiyle geziyordum. Şimdiki aracımda da hissiyat sıfır(lancia delta). Ben sürücü arabası değilim diye bağırıyor. Geçenlerde viraja biraz hızlı girdim, kaza yaptım :) 2.5 sene imprezayı zorlamadığım viraj kalmadı, bana mısın demedi. Bu arabaya alışamadım bir türlü. Direksiyon gerçekten çokomelli.
  • SEAT LEON GEYİK TESTİ
    SEAT LEON GEYİK TESTİ

    Alamadığım viraj. Arkası koptu, ne olduğunu bile anlayamadım. Direksiyon hissiyatı sıfır. Gerçi benden sonra iki araç daha savruldu. Biz oraya gelmeden hafif yağmur atıştırmış olabilir. Araca da çok yüklenmek istemiyorum ama virajlarda çok keyif vermediğini söyleyebilirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alcohol06

    Allah razı olsun ya. Bir otomobil forumu nasıl böyle olur aklım alamıyor, bir kişi doğru yorum yapmaz mı bir kişi? Otomobil dinamikleri ile zerre ilişiğiniz yok onu anladık, altyazı açın bari.

    Burada hem yol düzgün oldugu için, hemde belli ki lastikler çok iyi tutuyor çok başarılı Leon. Tepkiler, çeviklik, gram yatma yok, kafadan kayma mimimum, şasi söz dinliyor, arkası oyuncu, ESP geç giriyor çok çok başarılı. Normal yollarda kesinlikle böyle başarılı değil bu araba, estirmiş burada.
    Bana biraz haksızlık yapmışsınız gibi geldi, olumsuz bir şey dememiştim
  • vag grubu savunucuları, berbat sayılabilecek bir neticeyi bile savunuyor. Nasıl bir körlüktür bu acaba
  • commandx C kullanıcısına yanıt
    Sıkıntı yok hem senin mesajını atlamışım, hemde Leon'un 3-4. denemelerini. Biraz fazla ön tekerleğe binip önden kaymış ama yine de pek problem değil. En azından ESP arabayı tutmuyor, zorlamıyor, istediğini yapıyor araba.

    Leon aslında şasiden ve direksiyondan pek tepki vermeyen sürüş hissi zayıf bir otomobil, zemin bozuldukça da kötüye gidiyor. Ancak en azından asfalt iyiyken, iyi lastik varken sanıldığı gibi olmadığını, başarılı tepkileri olduğunu görmüş olduk. Kaç km ile girdiğinin zerrece önemi yok, Esp'si tutaydı 80'le de girerdi de, durarak çıkardı. İyi ki öyle olmamış.

    İşin ilginci Esp'si kaygan yol asfaltında çok daha tutucu. Bir kaç kere girmemesi gereken yerde Esp'nin girip kestiğini hatırlıyorum 1.2 tsi Leon'da.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alcohol06 -- 8 Ağustos 2019; 9:13:7 >
  • araba hem yol tutmuyor hem 2 dakkada farları çalınıyor ne garabet bişi bu
  • edit.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ikincieldeguven.com -- 5 Şubat 2020; 12:32:40 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Forumun haline bak. Arkadaşlar İngilizce altyazı açıp tekrar izleyin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Seat bide İspanyol markası taraf tutmamış adamlar,bence Leon için 77 den bile az yapılmalıydı geyik testi,



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi redferrari -- 8 Ağustos 2019; 9:51:17 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.