herhangi bir sorun çıktığında masraf daha ağır olduğunu ve yakıtı fazla yaktığını söylediler doğrumudur.
Sayın Skocaci arkadaşım,
"Herhangi bir sorun çıktığında" göreceli bir yaklaşım. Sıfır bir otomobil de alsanız, 20.000 YTL'ye böyle bir araç da alsanız karşınıza ne çıkacağını bilemezsiniz. Bu nedenle az km yapmış, temiz kullanılmış ve sahibinin yüzünün temizliğine da bakarak böyle şeyler anlaşılabilir. Kul yapısı olduğunu unutmamak gerek. Turbosuz ve/veya kompresörsüz ve doğrudan enjeksiyonlu olmayan, LPG'si olmayan veya dizel olmayan motorlar pahalı olan benzine mahkumdur ve aracın çok yaktığından ziyade benzinin pahalı olduğunu hatırlatırım.
Kendi adıma konuşmak gerekiyorsa yukarıda da yazdığım gibi aracımdan azami derecede memnundum, şimdiki sahibi de öyle. Böyle bir aracı hor kullanır ve her defasında vitesi 2.500 veya 3.000 devirde değil de 5.000 veya 6.000 devirde yükseltirseniz sadece bu değil, birçok otomobilden fazla birşeyler beklemeyin. Sakin, temiz ve efendi kullanmak her zaman uzun ömür için katkıda bulunan unsurlardır.
Otomatik vites kutusu klasik tiptir ve oldukça da sağlamdır. Daha fazla yaktığı (% 5-8) doğrudur ama LPG'li olması durumunda bu kolayca aşılır.
Saygılarımla,
Taner Göde
evet haklısın yakıtı fazla yaktığınından ziyade benzinin pahalı olmasıdır asıl sorun.
slm arkadaşlar seat toledo aldım 2001 .Ama ne yazıkkı pek memun deyılım nedenı suspansıyon amortısörlerı degıştım ondan dıye yıne aynı sert vuruyo nedenını bılen varsa ltf yazsın.pedalı yolda haeıe bı bozuk yolda cok vuruyo .Bu lükste bı arabaya hıc uymuyo neden vuruyo yardımcı olursanız memun olurum
amartisör lastikleri, ön burclarda sebep olur vurmaya.
S.a arkadaşlar, ilk aracım olacak , bu aracın konforu nasıldır ? , içeri rüzgar ve yol sesi alıyor mu ? Amasörleri küt küt vuruyor mu ? 35 bin civarı başka öneriniz var mı?
konuyu bir de ben hortlatayım :) güzel ve seviyeli bir anlatım olmuş.
2020 gözünden bakarsak şu anda 40-45 civarı bulunuyor. açıkcası toledo hakkında
quote:
kronik bu aletin göbek adı 1 bağaj kilidi 2 kapılardan taban döşemesine su alma sorunu 3 alt taraftan taban döşemeye su alma sorunu 4 ön hava filitresi köşelerden su alma problemi 5 kapi iç tutamakları ince ve narin olması ve kırılması 6 viraj demir lastiği gerçi arkadaş bahsetmiş ben yine yazayım 7 rölanti dalgalanma problemi 8 boğaz kelebeği gerçi hepsinde yok ama çoğunda var 9 airbag lambası 10 motor lambası bu 8 valflerde değilde 16 valflerde mevcut 2001 kadar olan akl motor kodlu kaputu açınca sr yazılı olan 8 valftir 2002 ve 2004 kadar olanlar bcb kodlu 16 valftir ve kaputu açınca sağ tarafta hava filitresi yoktur hava filitresi motorun üstündeki kapak içinde birlikte yekparedir. 11 kapı ve tavan döşeme sarkması buda belirtilmiş ama olsun alacaklara yol göstersin ayrıca audi parçaları kullandığı için hiçte cüzzi rakamlar çıkmaz. 12 kalorifer problemidirki insanı illallah ettirir kışın donarsınız sebebi ise sıcak ve soğuk havayı ayıran flaplar üzerindeki süngerler zamanla atmaktadır ve hava kanallarından çıkar genellikle şikayet ızgaralardan pamuk atması ile anılır bir ustaya gittiğiniz taktirde ön göğüs komple sökülüp 700 tl civarı bir rakam çıkar ancak ben bu sorun üstesinden yarı göğüs sökerek aliminyum bant ile giderdim.
gibi kronik sorunlardan bahsetmişler.
toledonun da leonun da tipini beğeniyorum. istanbul şartları için dur kalklarda sıkıntı yaşamamak için otomatik düşünüyorum ama bulabilirsem tabi.
günümüz için ne önerirsiniz? hala aynı görüşte misiniz? leon ya da toledo ya da cordoba üzmeyecek bir tavsiye yapar mısınız?
teşekkürler
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme