Şimdi Ara

Sedan Type R satışta! (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
45
Cevap
0
Favori
1.560
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: anshered

    quote:

    Orjinalden alıntı: rooney1976

    vw tsi tek gecerim


    '
    artık okarayle tıp motorları çoğu fırmalar çıkaracak , (japon otomobilleri hariç) .. o tıp bir motor yapmanın değeri yok bırak Tsi'yı 2.0 Tfsi olsa da nafile.. 2006 da bu yapılan teknolojinin 2 katını 97 senesinde 160 hp lık turbosuz bi araç çıkartarak gostermıstır honda firması .. Başka otomobillerin aynı hacimde çift turbolarla aldıkları gücü honda atmosferik motor yaparak alıyor .. fazla söze gerek yok umarım ..





    Çok alakasız...

    Sence turbo normalde 100 bg olan arabaya 150 bg güç mü katıyor?

    Turbo belli devirlerde devreye girer.

    Sınıfında Type R güçsüz kalıyor.

    Turbo olmayan 200Bg motor kimseyi cezbetmez.

    Şahsen ben TURBO olmayan spor bi otomobile binmek istemem. Turbonun verdiği zevk inanılmaz.

    Sınıfındaki araçlar 300leri zorlarken, 200Bg lik motorla pek bişi çıkmaz...

    Opelin 2.0 250Hp motoru var, turbo olmasaydı 100BG mi olacaktı motor?

    Turbo devrede olmadığı zamanlarda araç 1.6 gibi mi davranıyor sanıyorsun?

    Turbo belli devirlerde devreye girer...

    Tsi yapmanın bir değeri yok demişsin.

    Tsi yılın motoru seçildi.

    Tsi şu anda Makina Mühendisliğinde son noktadır. (pistonlu motorlarda)

    Tfsi da çok önemli bir olaydır.

    Ayrıca Honda adına niye konuşuyorsun anlamadım ki, Hondanın basın sözcüsü müsün , Hondanın planlarında turbo kullanmak olmadığı konusunda açıklama yetkisini sana honda mı verdi

    Valla BMW gibi 5 litre motoru 500Hp yapacak teknolojin varsa yaparsın yılın otosu olur.

    Yakında BMW de turbo motora geçecek kanımca.


    Dizellerinde çift turbolar çeşit çeşit atraksiyonlar kullanan BMW benzinde turbo yapmadı ama artık yapacak.

    Turbolu motorlar zaten kendileri ileri teknolojinin ürünü olarak piyasaya çıkmışlardır, turbosu oılan geri teknoloji değildir ki..

    Hele hem kompresör hem turbo aynı anda koymuş adamalr dünyada ilki başarmış, devrim yaratmışlar, başarı diil diyorsun ilginç




  • Antiochos öncelikle type-r kullanmanı ve 6000den sonra neler hissettiğini sormalıyım







    o devirde orgazm yaşayan insanlar bilirim ben bu zevk anlatılmaz yaşanır
  • mustafa bmw m5 i yasadımda abartılcak birsey değil de type-r cok abartmıyormusun ucak falanmı yada 400 hpmi type-r yada 0-100 ü 5 saniye altındamı
    quote:

    Orjinalden alıntı: jeandan Type-R

    Antiochos öncelikle type-r kullanmanı ve 6000den sonra neler hissettiğini sormalıyım







    o devirde orgazm yaşayan insanlar bilirim ben bu zevk anlatılmaz yaşanır



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi master them -- 5 Nisan 2007; 21:22:58 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: rooney1976

    yani golf un tsi sini hondanın type-r sine tercıh ederım demek istedim



    doğuş oto reklam panosuna çevirdiniz forumu sayın vwciler, konumuz TYPE-R
  • Senin altındaki imza ne peki, reklam olarak algılıyorsan kendinle celişmiyormusun ?
    quote:

    Orjinalden alıntı: Soylukan


    quote:

    Orjinalden alıntı: rooney1976

    yani golf un tsi sini hondanın type-r sine tercıh ederım demek istedim



    doğuş oto reklam panosuna çevirdiniz forumu sayın vwciler, konumuz TYPE-R



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi master them -- 5 Nisan 2007; 21:35:39 >
  • fiyati ne kadar bilgisi olan var mı ?
  • yüksek devir performans motor teknolojisine hemen hemen motorla uğraşan bütün markalar bu teknolojiye sahiptir bu hondaya özgü bir teknoloji değildir sen 97 yılından bahsediyorsun 74 yılında 1.6 litre 110hp motoru ile golf gt yolların tozunu atarken hondamı verdi o teknolojiyi yada 78 yılında renault 12 gordini 1.6 115 beygir motoru ile aynı şeyi yaparken...

    amacım hondayı kötülemek değil honda motor teknolojisinde öncü markalardan bitanesi asıl benim eleştirdiğim nokta bu teknolojiyi çok çok abartmak..

    bu motorların öncelikle üretim nedenini kestirmeli honda bu motoru sadece bir araç için yapar oda spor versiyon olur typer ve s2000 gibi bu motorları orta veya üst sınıf bir sedan suv vs..gibi spor olmayan otomobillerde göremezsiniz çünkü bu tip motorlar günlük kullanım için ideal değildir..çünkü devir isterler bir turbo motor için max tork için 2000dd yeterken bu tip motorlar için 4000-5000dd çevirmenzi gerekli...

    yüksek devir performans motorlarını motorla uğraşan her marka yapar ha..honda 2.0 litreden 240 beygir alıp litre başına 120 beygirmi üretti..f1 de 2.4 veya 3.0 litre motorlarda litre başına 250 ila 300 beygire varan güçler alınabiliyor eğer diğer markalar honda 240 aldı ben 260 alcam başkası gelir 300 yapar başkası gelir 400 yapar bu imkansız değil..

    ama ne olacak çevreci düşük yakıtlı az emisyonlu motorları bırakıp markalar aptal bir rekabet içine girecek bu doğru olmaz...




    quote:

    Orjinalden alıntı: anshered

    artık okarayle tıp motorları çoğu fırmalar çıkaracak , (japon otomobilleri hariç) .. o tıp bir motor yapmanın değeri yok bırak Tsi'yı 2.0 Tfsi olsa da nafile.. 2006 da bu yapılan teknolojinin 2 katını 97 senesinde 160 hp lık turbosuz bi araç çıkartarak gostermıstır honda firması .. Başka otomobillerin aynı hacimde çift turbolarla aldıkları gücü honda atmosferik motor yaparak alıyor .. fazla söze gerek yok umarım ..







  • VW nin kalitesi belli ama honda motorunu d aküçümsemeemk lazım süper aletler.Şu şekliyle bence jettayı falan görüntü olarak katlar çok hoş du hatcbackleri bu da mükemmel olmuş
  • quote:

    Orjinalden alıntı: antiochos


    quote:

    Orjinalden alıntı: anshered

    quote:

    Orjinalden alıntı: rooney1976

    vw tsi tek gecerim


    '
    artık okarayle tıp motorları çoğu fırmalar çıkaracak , (japon otomobilleri hariç) .. o tıp bir motor yapmanın değeri yok bırak Tsi'yı 2.0 Tfsi olsa da nafile.. 2006 da bu yapılan teknolojinin 2 katını 97 senesinde 160 hp lık turbosuz bi araç çıkartarak gostermıstır honda firması .. Başka otomobillerin aynı hacimde çift turbolarla aldıkları gücü honda atmosferik motor yaparak alıyor .. fazla söze gerek yok umarım ..





    Çok alakasız...

    Sence turbo normalde 100 bg olan arabaya 150 bg güç mü katıyor?

    Turbo belli devirlerde devreye girer.

    Sınıfında Type R güçsüz kalıyor.

    Turbo olmayan 200Bg motor kimseyi cezbetmez.

    Şahsen ben TURBO olmayan spor bi otomobile binmek istemem. Turbonun verdiği zevk inanılmaz.

    Sınıfındaki araçlar 300leri zorlarken, 200Bg lik motorla pek bişi çıkmaz...

    Opelin 2.0 250Hp motoru var, turbo olmasaydı 100BG mi olacaktı motor?

    Turbo devrede olmadığı zamanlarda araç 1.6 gibi mi davranıyor sanıyorsun?

    Turbo belli devirlerde devreye girer...

    Tsi yapmanın bir değeri yok demişsin.

    Tsi yılın motoru seçildi.

    Tsi şu anda Makina Mühendisliğinde son noktadır. (pistonlu motorlarda)

    Tfsi da çok önemli bir olaydır.

    Ayrıca Honda adına niye konuşuyorsun anlamadım ki, Hondanın basın sözcüsü müsün , Hondanın planlarında turbo kullanmak olmadığı konusunda açıklama yetkisini sana honda mı verdi

    Valla BMW gibi 5 litre motoru 500Hp yapacak teknolojin varsa yaparsın yılın otosu olur.

    Yakında BMW de turbo motora geçecek kanımca.


    Dizellerinde çift turbolar çeşit çeşit atraksiyonlar kullanan BMW benzinde turbo yapmadı ama artık yapacak.

    Turbolu motorlar zaten kendileri ileri teknolojinin ürünü olarak piyasaya çıkmışlardır, turbosu oılan geri teknoloji değildir ki..

    Hele hem kompresör hem turbo aynı anda koymuş adamalr dünyada ilki başarmış, devrim yaratmışlar, başarı diil diyorsun ilginç



    +1.. Katılmakla beraber BMW'nin artık benzinli motorlarda da turbo kullandığını bilmeyenimiz pek azdır herhalde, 335i kodlu modeller 3000cc 6 silindirli çift turbo motor kullanıyor, veriler:

    306hp
    400nm Nerden baksanız 4.0lt V8 atmosferik bir motora yakın.. Ve BMW'nin verilerine göre çok ekonomik, E-Sınıfı yenilendiği zaman da turbo benzinli motorlar kullanılcak




  • quote:

    Orjinalden alıntı: yalcin2006

    yüksek devir performans motor teknolojisine hemen hemen motorla uğraşan bütün markalar bu teknolojiye sahiptir bu hondaya özgü bir teknoloji değildir sen 97 yılından bahsediyorsun 74 yılında 1.6 litre 110hp motoru ile golf gt yolların tozunu atarken hondamı verdi o teknolojiyi yada 78 yılında renault 12 gordini 1.6 115 beygir motoru ile aynı şeyi yaparken...

    amacım hondayı kötülemek değil honda motor teknolojisinde öncü markalardan bitanesi asıl benim eleştirdiğim nokta bu teknolojiyi çok çok abartmak..

    bu motorların öncelikle üretim nedenini kestirmeli honda bu motoru sadece bir araç için yapar oda spor versiyon olur typer ve s2000 gibi bu motorları orta veya üst sınıf bir sedan suv vs..gibi spor olmayan otomobillerde göremezsiniz çünkü bu tip motorlar günlük kullanım için ideal değildir..çünkü devir isterler bir turbo motor için max tork için 2000dd yeterken bu tip motorlar için 4000-5000dd çevirmenzi gerekli...

    yüksek devir performans motorlarını motorla uğraşan her marka yapar ha..honda 2.0 litreden 240 beygir alıp litre başına 120 beygirmi üretti..f1 de 2.4 veya 3.0 litre motorlarda litre başına 250 ila 300 beygire varan güçler alınabiliyor eğer diğer markalar honda 240 aldı ben 260 alcam başkası gelir 300 yapar başkası gelir 400 yapar bu imkansız değil..

    ama ne olacak çevreci düşük yakıtlı az emisyonlu motorları bırakıp markalar aptal bir rekabet içine girecek bu doğru olmaz...




    Once sunu soyliyim. Haklısın her firma yuksek devirlerde 250 300 bg elde eder. Yanlız şoyle bi sorun var o yaptıkları motor ancak 250kg'lık bir motorsikleti yerinden kaldırabilir. Anlıycagın beygir ne kadar yuksekse, tork o derece dusuktur. Tabi hondanın vtec teknelojisi haric
    http://www.youtube.com/watch?v=AcT_ZyY3F0k

    Bide sunu ekliyim civic'in test verilerine bakta hondanın 100km de ne kadar yaktıgını gor.




  • testlerde tüketim baz alınırken en fazla yapılan km/hız 120km dir yani çok uçuk bir hız değil ortalama 5. veya 6. viteste 120km hızla giderken hangi motor olursa olsun turbo veya yüksek devir aralarında fazla litre farkı olmaz ama yüksek devirli motorlar ile hız yapmaya kalktığınızda örnek honda type-r 200bg nax gücünü 8250dd veriyor aynı güçte golf gti motoru ise 5500dd aynı gücü veriyor turbo ile iki araçta sakin kullanımda belki gti motoru 1 litre daha ekonomik olur ama iş agresif kullanmaya gelince 8250dd aynı yakıt tüketiyor demek masal gibi bişey olur..

    tabi dediğin doğru açıkladım tets kullanımında fazla fark olmaz ama iş pist gibi agresif veya yüksek hızlara çıkmaya sıra geldimi yüksek devirli motorlar yakıtı turbolara göre daha fazladır..


    quote:

    Orjinalden alıntı: burakNSX

    Once sunu soyliyim. Haklısın her firma yuksek devirlerde 250 300 bg elde eder. Yanlız şoyle bi sorun var o yaptıkları motor ancak 250kg'lık bir motorsikleti yerinden kaldırabilir. Anlıycagın beygir ne kadar yuksekse, tork o derece dusuktur. Tabi hondanın vtec teknelojisi haric
    http://www.youtube.com/watch?v=AcT_ZyY3F0k

    Bide sunu ekliyim civic'in test verilerine bakta hondanın 100km de ne kadar yaktıgını gor.





  • quote:

    Orjinalden alıntı: burakNSX

     Sedan Type R satışta!



    yeni civic simdi daha hos olmus

    simdi ridijlik ne demek??cahilligimi maruz gorun
  • quote:

    Orjinalden alıntı: memisoglu


    quote:

    Orjinalden alıntı: burakNSX

     Sedan Type R satışta!



    yeni civic simdi daha hos olmus

    simdi ridijlik ne demek??cahilligimi maruz gorun



    rijitlik kuvvet aninda sekil deistirmeyen demektir
    yani bu civicin gövdesi saglammis öyle diyorlar




  • euroncap testlerinden 4 yıldız almasına ne diyeceksin...


    quote:

    Orjinalden alıntı: warrior sako


    quote:

    Orjinalden alıntı: memisoglu


    quote:

    Orjinalden alıntı: burakNSX

     Sedan Type R satışta!



    yeni civic simdi daha hos olmus

    simdi ridijlik ne demek??cahilligimi maruz gorun



    rijitlik kuvvet aninda sekil deistirmeyen demektir
    yani bu civicin gövdesi saglammis öyle diyorlar




  • warrior sako tesekkurler
    yeni birsey daha ogrendim
  • quote:

    Orjinalden alıntı: yalcin2006

    euroncap testlerinden 4 yıldız almasına ne diyeceksin...


    quote:

    Orjinalden alıntı: warrior sako


    quote:

    Orjinalden alıntı: memisoglu


    quote:

    Orjinalden alıntı: burakNSX

     Sedan Type R satışta!



    yeni civic simdi daha hos olmus

    simdi ridijlik ne demek??cahilligimi maruz gorun



    rijitlik kuvvet aninda sekil deistirmeyen demektir
    yani bu civicin gövdesi saglammis öyle diyorlar





    ona bise diyemem




  • quote:

    Orjinalden alıntı: yalcin2006

    euroncap testlerinden 4 yıldız almasına ne diyeceksin...


    quote:

    Orjinalden alıntı: warrior sako


    quote:

    Orjinalden alıntı: memisoglu


    quote:

    Orjinalden alıntı: burakNSX

     Sedan Type R satışta!



    yeni civic simdi daha hos olmus

    simdi ridijlik ne demek??cahilligimi maruz gorun



    rijitlik kuvvet aninda sekil deistirmeyen demektir
    yani bu civicin gövdesi saglammis öyle diyorlar





    O HB modeli idi.





    @ malik -type-r kullan ben m5den bahsetmiyorum klasman farkı var
    @ yalcın2006 -söylediklerine katılmıyorum.Honda yüksek devir çevirmesine karşın vtec teknolojisi sayesinde düşük devirlerde az yakar.(bknz vtec açma)(bknz doch vtec ve kam mili olayı)




  • şaka bir yana bir spor sedan olarak evo ve imprezadan bile çok daha çekici görünüyor ama keşke kalbinde bir turbo olsaydı 200 beygir bana az gibi geldi eğer evo ve impreza gibi yırtıcı bir spor sedan ise amaç olmamış..evo ve impreza gibi sinirli bir sedan yerine octavia rs gibi daha az sinirli ve ulaşılabilir bir fiyatlı sedan ise ama ozaman oldu..
    ama yine gönlüm isterdiki 2.0 240 beygirlik motor olsaydı..

     Sedan Type R satışta!


     Sedan Type R satışta!




  • ne de olsa honda
    TURBOSUZ 200 HP
  • dostum beni yanlış anlama ama imzana baktığım zaman sana bişey anlatamayacağıma inanıyorum bunu üzülerek diyorum ve kusura bakma ama öyle...


    quote:

    Orjinalden alıntı: jeandan Type-R


    O HB modeli idi.





    @ malik -type-r kullan ben m5den bahsetmiyorum klasman farkı var
    @ yalcın2006 -söylediklerine katılmıyorum.Honda yüksek devir çevirmesine karşın vtec teknolojisi sayesinde düşük devirlerde az yakar.(bknz vtec açma)(bknz doch vtec ve kam mili olayı)
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.