Şimdi Ara

Sekiro: Shadows Die Twice [Ana Konu] [Türkçe Rehber] [GOTY 2019] (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
2.498
Cevap
57
Favori
173.713
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
25 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Çıksada oynasak şu oyunu artık, sabırsızlandığım nadir oyunlardan.
  • Oynanışla ilgili bayağı bilgi paylaşılmış spoiler olabilir yalnız:


    reddit
    r/Sekiro - Sekiro Gameinformer February 2019 Issue detailed rundown & information (Spoiler heavy)
    https://www.reddit.com/r/Sekiro/comments/ae0uip/sekiro_gameinformer_february_2019_issue_detailed/?utm_source=reddit-android



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nopnog -- 9 Ocak 2019; 10:25:43 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yeni oynanış videosu:

    Game Informer
    Exclusive Gameplay From Sekiro: Shadows Die Twice's Hirata Estates
    https://www.gameinformer.com/video-feature/2019/01/08/exclusive-gameplay-from-sekiro-shadows-die-twices-hirata-estates




  • Online özellikler olmayacakmış oyunda. Coop filanda.

    Birde istenilen yerde pause edebilecekmişiz oyunu , tam anlamadım ama istenilen yerde save galiba bu bloodborne de olmayan dark soul serisinde de olmayan. Online özellikler pause edebilmek için olmayacakmış.

    Gamespot haberinin linki

    https://www.gamespot.com/articles/thankfully-you-can-actually-pause-sekiro-shadows-d/1100-6464255/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Miraclescape -- 16 Ocak 2019; 17:08:51 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mart ayı çok güzel ya ulan hangi oyunu alsam kararsızım.

    bir yandan Devil May Cry 5 bir yandan Sekiro bu ne oyun bolluğudur böyle.
  • Şu oyunda coop sistemini kaldırmaları bence çok yerinde bir hamle oldu, oynanış yapısı itibari ile gerçekten sinir bozucu bir mp deneyimi ortaya çıkabilirdi. Temiz, eski kafa bir sp deneyimi yaşatacak.
  • Bende iki oyun arasında kaldım malum ikisinide alalım desek fiyatlar uçuk 😬 mortal combat 11 de kafamı gurcalamıyor değil

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • bu oyunun minimum 25-30 saat oynanış süresi olur diye tahmin ediyorum dolu dolu bir macera bizi bekler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: equasezy1

    Bu oyunun tamamlanmış hali mi? Videodaki dövüş sahnelerinde bi sıkıntı var gibi vuruş hissi sıkıntılı geldi bana?
  • Game Informer bu ay Sekiro hakkında birçok yazı yayınladı, yazılarda bulunan önemli bilgileri çevirdim.

    Daha öncede belirtildiği gibi oyundaki karakter gelişimi Demon's Souls'dan bu yana gelen From Software oyunlara kıyasla daha farklı olacak. Karakterin herhangi bir sınıfı veya geliştirebileceği dexterity, strength gibi çeşitli nitelikleri bulunmayacak. Sekiro’da Souls oyunlarında bulunan ruhlar gibi hem gelişime hem de eşya satın almaya yarayan bir birim olmayacak. Bu oyunda karakteri seviyesini artırmak için tecrübe puanları kullanılacak ve bu puanlar düşmanları öldürerek kazanılacak. Eşya satın alınımı için ise oyunda altınlar bulunacak ve bunlarda düşmanlar üzerinden düşecekler. Sekiro’yu Souls oyunlarından ayıran önemli noktalardan bir tanesi Sekiro’da öldüğümüzde ne altın ne de tecrübe puanı kaybedeceğiz. Miyazaki’ye bu durum sorulduğunda oyunda ölümlerin yine cezalandırıcı olacağını söylemiş fakat bu konu hakkında detay vermemiş.

    Oyunda kazanılan tecrübe puanları belli bir barda dolacak ve bar tamamlandığında oyuncular 1 yetenek puanına sahip olacakmış ve oyunda bu puanlar oyunun sahip olduğu yetenek ağacında dağıtılabilecekmiş fakat oyunda bulunan çeşitli yetenekler için oyunun dünyasında belli başlı eşyaları bulmalı ve yetenekleri kullanıma açmak lazımmış.

    Yetenek ağacında bir yetenek açtığımızda Sculptor’s Idol noktalarında tecrübe puanları harcanabilecekmiş. Yani ilk önce yetenek ağacında belli yeteneklerin bulunduğu grubu açmalı sonrasında ise o grubun altında bulunan yetenekleri tecrübe puanlarıyla Sculptor’ Idol noktalarında dağıtmak lazımmış.

    From Software editörlere The Wolf ismindeki yetenek grubunu göstermiş. Bu grupta 3 tane başlık varmış ve bunlardan ilki shinobi sanatına odaklanırken, ikincisi samuray sanatına ve üçüncüsü ise protez kolu geliştirme üzerine odaklanmış. Bu başlıklarda karakteri geliştirecek çeşitli etkiler açabilirken aynı zamanda dövüşlerde kullanacağımız özel saldırı hareketlerini de açabiliyormuşuz. Bu saldırılar için özel bir tuş olacak ve kullanmak için seçmiş olmamız gerekecekmiş.

    Yetenek ağacında bulunan çeşitli başlıklar oynanış tarzını büyük anlamda değiştiriyormuş. Samuray yetenekleri başlığında daha agresif ve cüretkar saldırmaya odaklanırken, Shinobi grubunda daha temkinli ve kalabalık düşman kontrolü için avantaj sağlayan bir oynanış mantığı benimseniyormuş. Protez kol ise kendi içerisinde sunduğu yeteneklerle oyunculara birçok farklı yaklaşım seçeneği sunuyormuş. Daha önceki videolarda gördüğümüz protez kol üzerindeki balta, kalkan, shurikenler bu başlık altında bulunuyormuş.

    Yeteneklerin son halini geliştirmek için 1 yetenek puanından ziyade 4 yetenek puanı harcamak gerekiyormuş. Bir yetenekte tamamen uzmanlaşmak için ne kadar süre harcanması gerektiği soruna yanıt verilmemiş. Bunun yerine bu oynanışı hazırlarken oyunculara belli stiller sunmaktan ziyade kendi stillerini yaratma şansı sunmak istedik demişler.

    Oyundaki The Wolf başlığı oyunculara samuray, shinobi tarzları gibi çeşitli seçenekler sunsa da diğer başlıklar için oyuncuların düşmanları ve bossları öldürmesi, gizli odaları ve içlerindeki eşyaları bulmaları lazımmış.

    Oyunun dünyasında çeşitli yerlerde “Prayer Bead” isminde eşyalar bulunuyormuş ve bunlardan 4 tane bulunduğunda canımızı ve duruşun dengesini temsil eden posture barını artırabiliyormuşuz. Yine oyunun dünyasında protez kolu için geçişli uzantılar bulabilir ve bunu yetenek ağacındaki başlığında geliştirerek yeni yetenekler elde edebilirmişiz. From’dakilerin söylediğine göre karakterimizin sahip olduğu uzantılar ve yeteneklerle Dirilme(Resurrection) mekaniğini bile değiştirebilirmişiz.

    Oyunda çoklu oyuncu modunun bulunmaması Kitao’nun deyimiyle kendilerine daha esnek bir yaratım süreci sunmuş, yani oyunun içerisinde invadeler ve coop olmayacağı için artık oyuncuların nasıl hareket edeceklerini ve ne tür şeyleri açık olarak kullanabileceklerini düşünme yükünden kurtulmuşlar.

    Oyunda Dark Souls serisinde bulunan Firelink Shrine gibi bir yer bulunacakmış ve buranın ismi Dilapidated Temple olacakmış. Buraya tüm Sculptor’s Idol’lerden ulaşılabilecekmiş. Homeward Bone gibi bir eşya bu oyunda da bulunacakmış ve bu eşyayı kullanarak oyunun dünyasındaki herhangi bir yerden istediğimiz vakit Dilapidated Temple’a hızlı seyahat edebilecekmişiz.

    Temple’da videoda da gördüğümüz, bize protez kolu takan ve kurtaran aynı zamanda tüm Sculptor Idol’leri yaratan karakter The Sculptor bulunacakmış ve Dark Souls serisinde bulunan fire keeper’lar gibi seviye ilerletmek içi ona başvurmamız gerekecekmiş.

    Oyunda Gourd Seeds isimli bir eşya bulunacakmış ve bu eşya Estus Shard görevini görecekmiş yani bunlardan her bulduğumuzda Temple’da bulunan Emma karakterine verecek ve Sculptor Idol’lerden aldığımız Healing Gourd sayısını artırabilecekmişiz.

    Dilapidated Temple’da The Immortal Soldier isimli bir karakter bulunacakmış ve çalışma mankeni görevini görecekmiş. Bu karakter eşyaları nasıl kullanacağımızı, saldırı hareketlerini ve yetenek ağacından edindiğimiz çeşitli sanatların hareketlerini bize tanıtacakmış. Bu karakter üzerinde sayısız deneme yapabilirmişiz, isminden de anlaşılacağı üzere kendisi ölümsüz. Ayrıca kendisi tutorial tadında bilgilerde verecekmiş, parry sistemi nasıl çalışır, düşmanlardan nasıl kaçılır bunları oyunculara aktaracakmış.

    Yine Souls serisine olduğu gibi oyunun dünyasında bulduğumuz karakterleri bir noktada yani Dilapidated Temple’da toplayabilecekmişiz. Bu karakterlerin bazıları satıcı olacak bazıları ise bizler için görevleri olan karakterler olacakmış.

    Dilapidated Temple yapı olarak Dark Souls 1’deki Firelink Shrine’a benzeyecekmiş ve oyunun çeşitli bölgelerine buradan geçiş yapabilecekmişiz. Dilapidated Temple’da bulunan rotaların sayısı hakkında bilgi vermemiş fakat Miyazaki, oyunculara bu oyunda önceki oyunlarına kıyasla dünyayı keşfetmeleri konusunda daha çok özgürlük tanıdıklarını belirtmiş. Oyunun ortalarında dünyanın büyük oranda açılacağını ve hangi rotayı izleyeceklerine oyuncuların karar vereceğini belirtmiş.



    Oyunun hikâyesi bazı noktalarda ana karakterin anılarına geçiş yapacakmışız. Game Informer’ın yayınladığı videoda bulunan Hirata Estates, karakterin bir anısını konu alıyormuş. Bu anıda ana karakter The Wolf ve bir nevi hocası olan Lady Butterfly bir diğer ismiyle The Owl’un arasındaki ilişkiye değinmişler. Oyunda bu tip anılar olacakmış fakat From Software hikâye anlatımını bu anılar üzerine kurmamış. Miyazaki oyunun büyük bölümünün şimdiki zamanda geçeceğini ve bu zamana odaklanacağını söylemiş. Anıların karakteri ve hikâyesini çözmede oyunculara yardım edeceğine değinmiş.

    Oyunda bulunan eşyalarda yine evrenden ve hikâyeden çeşitli bilgiler bulunacakmış. Bunu değiştirmek istememişler.

    Oyunun hikâyesini genel olarak Miyazaki hazırlamış fakat eşya açıklamaları ve diyalogları kendisi hazırlamamış. Kitao, bu oyunda oyunculara tamamen yeni bir deneyim sunmak ve daha önce tecrübe etmedikleri bir şey sunmak istediklerini belirtmiş. Miyazaki bu oyunda eşya ve diyalogları ekibe bırakmış ve bu ekip ile sürekli iletişim halindeymiş, onlarla konuşup fikir alışverişinde bulunarak ekip ile beraber hazırlıyorlarmış hikâyeyi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CheKD -- 24 Ocak 2019; 6:38:1 >




  • bu oyunun türkçe altyazı çıkma ihtimali varmı acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dimontales

    bu oyunun türkçe altyazı çıkma ihtimali varmı acaba?
    0
  • bu oyunda dark souls bloodborn nioh gibi aynı zorlukta mı olucak ?
  • fener1980 kullanıcısına yanıt
    Aynı tür zaten hocam... Muhtemelen aynı zorlukta olacaktır...
  • Açıkçası açıklanan her yeni bilgi beni üzdü, temel souls mekaniklerinden arınmış bir oyun geliyor ama oyun kıtlığı ve from kalitesi olduğu için alıcam oyunu.Bir şey takıldı kafama yorumlarınızı merak ediyorum.
    Bende bir çok oyuncu gibi geçemediğim yerlerde yardım alıyordum oyunda online yok ve söylenene göre diğerlerinden daha zor olacakmış oyunun yapımcısı diyor bunu şimdi hem daha zor hemde yardım yok nasıl olcak bu iş ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İşte bu fromsoftware mantığı. Oynayamıyorsan oynama. Ya da oynayamayan almasın. Satış derdi kar zarar adamların umurunda değil sanatlarını konuşturmaktan zevk alan insanlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çok fazla zaman ayırırsanız her bossuda geçersiniz ama böyle birşeye gerek var mı? Birini çağır hemen geç o bölümü güzel olmaz tabi ama çok fazla zaman harcanıcaksa oyun süresi yapımcı için kolay oyuncular için zor bir şekilde uzatılmış demektir.Oyun bitiince diğerlerindeki gibi bir pvp olmayacagı için aynı bossta bilmem kaç saat oynayarak mı uzatmak istediler oynama süresini acaba.Büyük şirketlerin iyi oyun şirketlerini çabuk yap kafasıyla zan altında bırakması sonucu çok fazla fiyako oyun çıktı tarihte activisin gibi para basmak için call of dutyi şekilden şekile sokan firma umarım burda aç gözlükük yapmamıştır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CaptainSon -- 7 Şubat 2019; 4:20:56 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar sekiro oyununu tps olarak oynayabilirmiyiz

    RPG oyunları sevmediğim için

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.