Şimdi Ara

Senin Bankan 50 TL'lik Alışverişe 30 TL İade Kampanyası kitapyurdu. (28. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
559
Cevap
14
Favori
17.347
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2425262728
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • eski müşteri olup altın kartıyla bkm express kullanarak alanların iadesi yattı mı?
  • dehset21 kullanıcısına yanıt
    Bende hiçbir şekilde sorun yaşamadım daha. Herhalde biz şanslıyız
  • Benim hesaba 22'sinde saat 14:07 gibi ya
    tmış. Haksızlık yapmak istemem ama banka da biraz sorun var. Daha çok çalışmalılar.Müşteri hizmetlerine 2,3 dakika sürmeden bağlanıyorum. Ben hiç sorun yaşamadım. Sadece aşağıdaki kampanyasında sorun yaşadım. Kaspery kampanyasında daha lisansları göndermediler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emirkanim -- 23 Ocak 2016; 15:07:18 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emirkanim

    Benim hesaba 22'sinde saat 14:07 gibi ya
    tmış. Haksızlık yapmak istemem ama banka da biraz sorun var. Daha çok çalışmalılar.Müşteri hizmetlerine 2,3 dakika sürmeden bağlanıyorum. Ben hiç sorun yaşamadım. Sadece aşağıdaki kampanyasında sorun yaşadım. Kaspery kampanyasında daha lisansları göndermediler.

    Aynen hocam gelmedi lisans keyleri hala. Beklemekteyim ben de..
  • İade yatmış
  • farklı banka kartı ile almama ragmen iade geldi saftirik mh yatmaz dedi, bunlar kendi kampanyalarından bi haber adama kampanya sayfasını açtırıp okutturmama ragmen yatmaz dedi bilgisiz mh, bu arada turkcell 1ay gecerli 4gb ta yuklendi, sorunlar olsada iyi kampanyaydı.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • dehset21 kullanıcısına yanıt
    Hocam sıkıntı tam olarak kısıtın kalkmasında zaten. Adamlar tutturmuşlar bi hoşgeldin aramasını gidiyorlar. Hoşgeldin araması gelmeden kısıtı kaldıramayız diyorlar. İşin garibi hoşgeldin araması yapmıyorlar da. Babama bir de simkart blokesi için bankaya gitmeniz lazım demişler. Babam kartı kapatın deyip suratına kapatmış temsilcinin. 5 dk sonra arayıp "bankaya gitmenize gerek yok . Sim blokesini kaldırdık." demişler. Kısıtı kaldırmak için bikaç defa aramasına rağmen geri dönmeyince kartı kapattırmış babam. Kartı kapattırınca yine aramışlar ama babam tekliflerini kabul etmemiş. Başlarım onların yapacağı işe diyor Ben de sorun yaşadım aslında ama azarlayınca sorunun çözüleceğini bildiğim için verdim odunu ve bütün sorunlarımı hallettim. Tek sorun yaşamayan kardeşim oldu diyordum ki dün alışveriş yapmayı denedik onun kartından fakat başaramadık. Yıllardır internet bankacılığı kullanırım ve internetten alışveriş yaparım ama böyle beceriksizlik ne gördüm ne duydum.

    Müşteri temsilcisinin biriyle yaptığım konuşmayı not düşeyim son olarak :

    -Buyrun ben bilmem ne. Size nasıl yardımcı olabilirim ?
    +Kampanya döneminde kart başvurusu yapanların başka banka kartlarıyla alışveriş yaparak kampanyaya katılıp...(sözümü kesiyor burda)
    -Katılamazsınız efendim.
    +Kampanya şartları öyle demiyor ama. Ayrıca başka bir temsilci katılabileceğimi söyledi.
    -Beyefendi biz bunları kafamızdan uydurmuyoruz. Bize kampanya koşulları mail yoluyla geliyor ve bize bildirilen bilgi neyse size onu aktarıyoruz.
    +Peki o zaman kampanya koşullarını açıp 3, 4 ve 5. maddelerini okur musunuz ?
    -Tabi hemen okuyorum :
    "- > Kampanya dönemi içinde hesabını açan kişiler istediği ödeme aracı (Havale, EFT, Banka Kartı, Kredi Kartı) ile alışveriş yapabilirler.

    - > Kampanya döneminde hesap açan müşterilerin kampanyadan faydalanabilmeleri için Senin Bankan’a başvururken kullandıkları cep numarası ile alışverişlerini yapmış olmaları gerekmektedir.

    - > Kampanya döneminden önce hesap açmış olan Senin Bankan müşterilerinin alışverişlerini Altın Kart ile yapmaları gerekmektedir."
    +Ne anladığınızı söyler misiniz ?
    -Başka bankanın kartıyla katılabiliyormuşsunuz efendim.
    +Demek ki kafanızdan uyduruyormuşsunuz aktardığınız bilgileri. Bu ayar size yeter. Ben başka bi konuda yardım isteyecektim fakat beceremeyeceğinizi anladım şuan ve mail yoluyla halletmeye karar verdim. Size kolay gelsin. (telefonu kapattım)

    Konuşmayı %100 hatırlayamadım şimdi ama genel olarak bu temadaydı ve çok ukala konuşuyordu. Başka bi temsilci de sürekli sözümü kesip yanlış bilgiler veriyordu. Ben de suratına kapatıp şikayet ettim . Şikayette bulunmam bi işe yaramamıştır muhtemelen ama durumu öğrenin diye söylüyorum. Bi kardeşim hiç sorun yaşamadı mesela (internetten alışveriş yapamamamız dışında) ama bu bankacılık hizmetini iyi bi şekilde verdikleri anlamına gelmez. Sorun dolu bi sistemleri var ve ben kesinlikle yoluma enparayla devam edeceğim. Adamlar defalarca kampanya yaptılar. %20 kampanyasından 300 lira faydalandım. Steam %50 kampanyasından defalarca faydalandım. Başvurduğum kart 1-2 gün içerisinde elimdeydi. Aynı şekilde kardeşlerimde ve babamda da enpara var fakat hiçbiri sorun yaşamadı ve onlar da kampanyalarından faydalandılar defalarca. Seninbankan da enparayı örnek alsın. Bankacılık hizmeti böyle yapılır




  • brktmr B kullanıcısına yanıt
    Enparayi örnek alması gerektiği su götürmez bir gerçek. Anlattıklarıniza bakınca haklisiniz diyecek birşey yok. Ama dediğim gibi her türlü işlemi (eft,havale,kampanyalardan yararlanma,internet bankacılığı,internet üzerinden marketten alış veriş) hepsi sorunsuzdu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dehset21 kullanıcısına yanıt
    Sansliymissiniz hocam demek ki ne diyeyim Atılan mailler nereye gidiyor bilmiyorum ama gittiği yerde bilgili çalışanlar olduğu belli. Çünkü 2 defa mail attım ve hemen ilgilenip en doğru bilgileri verdiler. Ama çağrı merkezindeki çalışanların durumu tam bir rezalet. Adamlar her türlü yanlış bilgi veriyor. Bilmiyorum dese bu kadar ugrastirmazdi. Neyse geçti gitti artık. Dediğim gibi ben enparayla devam edeceğim. Kendileri bilirler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dehset21 kullanıcısına yanıt
    Sansliymissiniz hocam demek ki ne diyeyim Atılan mailler nereye gidiyor bilmiyorum ama gittiği yerde bilgili çalışanlar olduğu belli. Çünkü 2 defa mail attım ve hemen ilgilenip en doğru bilgileri verdiler. Ama çağrı merkezindeki çalışanların durumu tam bir rezalet. Adamlar her türlü yanlış bilgi veriyor. Bilmiyorum dese bu kadar ugrastirmazdi. Neyse geçti gitti artık. Dediğim gibi ben enparayla devam edeceğim. Kendileri bilirler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • An itibariyle kyspersky lisans key'im de mesaj olarak gelmiş bulunmakta.
  • banada iade gelmiş aklımdan çıkmıştı bi' kontrol edeyim dedim 30 TL gelmiş ona da kitap alırız artık

    Bir başka kampanyada görüşmek üzere millet
  • Bkm expresse üye olup 20 tl iade için alışveriş yaptım bu kampanya sadece senin bankan için zannetmiştim altınkart ile yapınca da oluyormuş, haberim yok ocak 21 de 30 tl iade yatmış, kitaplar beleşe geldi
  • dehset21 kullanıcısına yanıt
    key nasil aldiniz

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mesaj yoluyla başvurmuştuk. Kampanya bittikten sonra gönderdiler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Beyler benim kart 1 ay önce falan geldi sözleşmeyi falan imzaladım ama giriş yapamıyorum. Müşteri hizmetlerine bağlanmak için de kart şifresi istiyor. Hesabı aktif etmem için ne yapmam lazım

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Seninbankan (12.8.2015) hesabına bağlı altın kartım var ama "Kart bilgileriniz doğrulanamadı, lütfen tekrar deneyiniz." uyarısı alıyorum. 3D secure şifresi de geliyor ama son aşamada takılıyor. Bankayı aradım, bizle alakası yok siteyi arayın bize hata düşmemiş falan dedi. Siteye de mail attım ama o da topu bankaya atacak herhalde.


    Edit:
    Site sürekli olarak tekrar deneyin diyor.

    Edit2:
    Yeni hesap açtım, kartı ona bağladım. Parayı da ona attım. Çekimi yaptı. Nedense önceki hesaptan çekmiyordu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozgurbozkurt -- 9 Mart 2018; 19:8:18 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Kitapyurdundan alışveriş yapmak istediğimde kart bilgileriniz doğrulanamadı hatası alıyorum.

    Kart 3 yıldır bende.

    İnternete açık.

    Limit de var 🤔

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende de altın kart var bu kartla nasıl yararlanırım senin bankana internet şubesinden geçiş yapabiliyormuyuz ?
  • 
Sayfa: önceki 2425262728
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.