Şimdi Ara

Sennheiser-Bircom Servis Rezilliği

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
121
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Hd350bt kulaklığımı dip ses sorunu olduğundan aldığım gibi servise yolladım.

    1. Yollayışımda değişim yapıldı. Gelen kulaklıkta da dip ses sorunu vardı ve kulaklık pedinin dikişi yamuktu yeniden yollamamı söylediler.

    2. Yollayışımda yine değişim yapıldığını söyleyip aynı kulaklığı yolladılar. Yanlışlık olduğunu tekrar yollarsam değişim yapacaklarını söylediler.

    3. Yollayışımda değişim yaptılar. Gelen kulaklıkta çizikler vardı, pedi kullanılmış gibiydi.

    Müşteri hizmetleriyle görüştüm. Sıfır kapalı kutunun içinde kulaklık çizile biliyormuş. İstersem para iadesi yapacaklarmış. Benim 850 TL'ye aldığım kulaklığı Sennheiser kendi sitesinde şu an 2200 TL civarına satıyor, para iadesi alsam başka kulaklık satın alamam.

    Keşke ilk aldığım kulaklığı servise yollamasaydım. En azından dış görünüşünde sıkıntı yoktu. Her yolladıkları kulaklık öncekini arattı.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Sennheiser-Bircom Servis Rezilliği
    Sennheiser-Bircom Servis Rezilliği
    Sennheiser-Bircom Servis Rezilliği
    Sennheiser-Bircom Servis Rezilliği
    Sennheiser-Bircom Servis Rezilliği
    Sennheiser-Bircom Servis Rezilliği
    Sennheiser-Bircom Servis Rezilliği



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kamilt21 -- 15 Aralık 2021; 15:40:50 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Sennheiser-Bircom Servis Rezilliği
    Sennheiser-Bircom Servis Rezilliği
    Sennheiser-Bircom Servis Rezilliği
    Sennheiser-Bircom Servis Rezilliği

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.