Şimdi Ara

Sennheiser kalitesi sizi yarı yolda bırakırmı ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
683
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • konuyu geç açmış bulunsamda yinede yazmadan edemedim ,Bundan 2,5 sene öncesine kadar olan sennheiser PC 166 kulaklığımı hepsiburada'dan almıştım.
    yurtdışından getiren firma olarak da bircom gözüküyordu faturada,daha ozamanlar kulaklığımın garantisi devam ederken kulaklığımın mikrofonu kırıldı,hb ile görüşmelerimde
    kulaklığın kullanıcı hatası olup garanti dışı olduğunu söylediler ( ki bu doğru kullanıcı hatasıydı bir gece ansızın kafa 1 milyon olmuşken mikrofonu nasıl kırdığımı hatırlamıyorum )
    ama ben 300 lira verilmiş olan bir kulaklığın mikrofonunun benim için çok önem taşıdığını ve bunun peşini bırakmayacağım dediğimde bircom'da buldum kendimi o gün,
    Bircom'un ne kadar ilgisiz ve alakasız olduğunu bir müşteriye daha nasıl ve ne derecede davranılmadığı orada anladım.
    daha sonrasında metan'a götürdüm kulaklığı ve bana bu kulaklık için birşey yapamayacaklarını ancak bu modelde bir kulaklığın sorunlu olup diğer kullanıcıya yenisi verildiğinde geride kalan parçasını sizin kulaklığa takabiliriz dediler ama bu kaç yıl sürer Allah bilir bir ay sonrasında bir arkadaşım yurtdışına tekrar gideceğini söylemişti bana orada master yapıyordu zaten kendiside ve bende kulaklığın o ülkede firmasını öğrendiğimde,
    belkide sennheiser beni yarı yolda bırakmayacağını düşündüm ve arkadaşıma kulaklığı kopan mikrofonunu ve faturasını garanti belgesini herşeyiyle verdim.
    arkadaşım 2 ay sonra geldiğinde bana sıfır kutusunda yeni bir PC 166 geldiğinde görünce sevinçten havalara uçmuştum.
    Sennheiser'ın bir kullanıcı hatası olduğunu bildiği halde bile beni yarı yolda bırakmadığı için kendilerine sonsuz teşekkür ediyorum :)
    tabi arkadaşımında o ülkeyede gitmesi benim içinde bir şans olmuştu :)
    ve arkadaşıma sorduğumda bunu nasıl değiştirdiler dedim oda bana ben oraya gittiğimde karşımda oturan bir bayan vardı ona sorunu anlattım
    oda bana böyle birşey olamayacağını söyledi ama ben yinede teknik servis yetkilisi ile görüşmeyi talep ettim ve oradaki yetkili geldi onada anlattım durumu sadece tek laf söyledi ve gitti BU KULAKLIĞIN STOKDAN YENİSİNİ VERİN ARKADAŞ'DA TADINI ÇIKARSIN :)







  • Güle güle kullan...bizim ülkemizde de birgün müşteriye verilen değer yurtdışı seviyesine gelir umarım...
  • Carrefour Türkiye ilk açıldığında satın aldığım ürün kasaya geldiğimde farklı bir fiyat çıktığı için olaya müdahil olan fransız bir yetkili , satın aldığım ürünü doğru fiyattan ve daha pahalı etiketli çıkan ürünü ise hediye olarak vermişti. bu 15 yıl önceydi.

    Umarım ilerleyen yıllarda bizim insanımızda bir müşterinin memnuniyetinin kendilerine yüzlerce müşteri olarak döneceğini görürler.

    Sennheiser +rep :)

    güzel paylaşım
  • Firmaya hayranlığım daha da arttı. Ben HD 218 kullanıyorum. Memnunum.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.