2013 model ww Passat marka aracım var. 125000 km de. 5 yıldır ilk sahibinden aldığım aracı kullanıyorum. Aracı 2019 yılında alırken titreme şikayeti ile kavrama değişimi yapıldı. 2023 9. Ayda yani yaklaşık 10 ay önce R geri vitese geçmedi ve yolda kaldım. Uşak ilinde ww yetkili servisine aracımı çekici ile getirip yaptırdım. Sorun olarak bana mekatronik kiti ile tamir edildiğini, basınç pompasının değiştiğini ayrıca geri vites çatalı kırıldığı için o parçasının da değiştiğini söyleyerek yaklaşık 30 bin TL ücret ödedim faturam mevcut. 2024 yılı Haziran ayında yani 1 ay önce Vitesde titreme oluyor diye yine aynı yetkili servise gittiğimde aracın kavramasının değişmesi gerektiğini söylediler 60 bin km de bitmiş kavrama. Yaklaşık 40 bin TL ödeyerek onu da yaptırdım. 3 gün önce aracım yine geri vitese geçmeyerek yolda kaldım. Servise gidip yeter artık 9 ayda bir araç aynı sorunla nasıl yolda kalır dedim. Servis şanzıman ı söküp bakarız sorun değişen parçada değilse garantiye girmez dedi. Daha şanzımanı sökmeden sıfır şanzıman gerekiyor dediler. Müşteri hizmetleri ile görüşüp durumu ilettim. Aracım 3 gündür serviste bekliyorum, başka aracım yok, ikame araç bile teklif etmediler. Cuma günü şanzımanı söktüklerinde okuyucu kırılmış sıfır şanzıman gerekiyor diyerek 176 000 TL lik fatura çıkardılar. Elimde 9 aydır serviste yapılan tüm bu işlemlerin faturası mevcut. Şanzıman ın video sunu da çektim. Değişen ve kırılan parçalara ait. Şuan beni bekleme sürecine aldılar. Yetkili serviste yapılan bir şanzıman sahip bir Passat marka araç nasıl 3 defa yolda kalır 9 ayda. Bana bu konuda yön gösterip izlemem gereken yol hakkında tavsiyeleriniz olabilir mi. Şimdiden çok teşekkür ederim. |
Bildirim