Şimdi Ara

Vw otomobillerin kronik sorunları nelerdir

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
44
Cevap
1
Favori
64.972
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Vw otomobillerin kronik sorunları nelerdir. Alacak arkadaşlara yardımcı olmak amaçlı olarak yardımcılarını bekliyorum.(Golf, passat v.b)(KAÇ MODEL OLDUGU UNUTMAYALIM)!!!! ve + ve - sorunlarınıda yazalım.Herkese İyi forumlar



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    VW Otomobillerinde Sık Karşılaşılan Kronik Sorunlar

    Volkswagen (VW), dünya çapında popüler bir otomobil markasıdır, ancak bazı modelleri kronik sorunlarla ilişkilendirilmiştir. Bu sorunların farkında olmak, bilinçli bir satın alma kararı vermenize yardımcı olabilir.

    Polo Modeli Kronik Sorunları:

    • VW Polo 1.4 TDi Kronik Sorunları: 1.4 litrelik dizel motorlu Polo modelleri, enjektör sorunları, turbo arızaları ve partikül filtresinde tıkanmalar yaşayabilir.
    • VW Polo 1.6 Kronik Sorunları: 1.6 litrelik benzinli motorlu Polo modelleri, zamanlama zinciri sorunları ve yağ yakma eğilimi gösterebilir.

    Touran Modeli Kronik Sorunları:

    • VW Touran Kronik Arızaları: Touran modelleri, DSG şanzımanda sorunlar, elektrik arızaları ve süspansiyon sorunları yaşayabilir.

    Genel VW Kronik Sorunları:

    • DSG Şanzıman Sorunları: Direkt Vites Kutusu (DSG), VW araçlarında yaygın olarak kullanılan bir şanzıman türüdür, ancak kavrama sorunları, kayma ve vites değiştirme sorunları yaşayabilir.
    • Elektrik Arızaları: Bazı VW modelleri, elektrik sisteminde arızalar, pil sorunları ve aydınlatma sorunları yaşayabilir.
    • Süspansiyon Sorunları: Bazı VW araçları, süspansiyon sisteminde arızalar, gürültü ve titreşimler yaşayabilir.

    Belirli bir VW modeli satın almayı düşünüyorsanız, potansiyel kronik sorunları araştırmak ve bilinçli bir karar vermek önemlidir. Düzenli bakım ve onarım, bu sorunların ortaya çıkma riskini azaltmaya yardımcı olabilir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Burada kronik sorun diye sorarsan olmaz sonunda yazdığın gibi +/- yön olabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: can6

    Burada kronik sorun diye sorarsan olmaz sonunda yazdığın gibi +/- yön olabilir.
    Vw polo ların kronik sorunları genelde boğaz kelebeğidir. Arada temizletmek gerekir. Birde poloların ön düzenleri biraz hassastır. (arada fişeklere bakım yapılması gerekir.) Birde sık görülmesede tozlu bir yoldan geçildiğinde veya tozlu bir ortamda kalan araçta abs arızası verebiliyor. Bunun çözümü abs sensörlerinin temizlenmesidir.

    Yeni nesil kuru kavramalı dsg şanzımanlarda ses sorunu vardır. (7 ileri olanlarda)
    Bazı dsg modellerinde mekatronik bölümü sorunu. Çözüm olarak direk değişim yapılıyor. Garanti dolsa bile iyi niyet garantisinden çözüm sağlanabiliniyor.
    Bazı manuel şanzımanlarda araç geri vitese geçmiyor ses çıkarıyor. Çözüm aracın durmasını mutlaka beklemek gerekiyor ve 2. vitesten geriye geçirmke gerekiyor.Bu arada dip not vwler hareket halindeyken 1. vitese geçmiyorsa zorlamayın. 2 den devam edin.

    Golflerin iç kapı tutacakları teyb düğmelerinde soyulma görülmektedir. Genellikle 2004--2008 modellerdeydi sanırım.
    Golf yol bilgisayarı ekranındaki yazılar bozulabiliyor veya ışığı azalıyor.Zamanla konsoldan tıkırıtlar gelebiliyor. Bunun çözümü üst havalandırmayı söküp oraya yalıtım malzemesiyle sıkılaştırmak gerekiyor.

    Caddy debriyaj problemi. (bunun kronik olduğuna katılmıyorum gerçekten bazen kullanıma bağlı olabiliyor.)

    Passat EPC (Electronic power control) sorunu. Genelde neden yandığı anlaşılmaz . Deneme yanılmayla çözülmeye çalışılır.

    Motor olarak 1.6 fsi larda arıza ışığı vb uyarılar verebiliyor. Servise gidip yeni yazılımla bu iş çözülebiliyor. Eğer sorun devam ediyorsa 97 oktan benzin ve katkı maddeleriyle motor rahatlatılabiliyor.

    Turbolarında kronik sorun yok fakat bir kaç caddy de turbonun çok çabuk arıza çıkardığını duydum.(bunu kronik sayamayız.)

    tsi motorların bir kaçında piston kırma sorunu gördüm. Direk motor değiştirildi.


    şimdilik aklıma gelen bunlar . Daha gelen olursa yazarım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vwag -- 10 Ekim 2010; 18:08:48 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vwag

    Vw polo ların kronik sorunları genelde boğaz kelebeğidir. Arada temizletmek gerekir. Birde poloların ön düzenleri biraz hassastır. (arada fişeklere bakım yapılması gerekir.) Birde sık görülmesede tozlu bir yoldan geçildiğinde veya tozlu bir ortamda kalan araçta abs arızası verebiliyor. Bunun çözümü abs sensörlerinin temizlenmesidir.

    Yeni nesil kuru kavramalı dsg şanzımanlarda ses sorunu vardır. (7 ileri olanlarda)
    Bazı dsg modellerinde mekatronik bölümü sorunu. Çözüm olarak direk değişim yapılıyor. Garanti dolsa bile iyi niyet garantisinden çözüm sağlanabiliniyor.
    Bazı manuel şanzımanlarda araç geri vitese geçmiyor ses çıkarıyor. Çözüm aracın durmasını mutlaka beklemek gerekiyor ve 2. vitesten geriye geçirmke gerekiyor.Bu arada dip not vwler hareket halindeyken 1. vitese geçmiyorsa zorlamayın. 2 den devam edin.

    Golflerin iç kapı tutacakları teyb düğmelerinde soyulma görülmektedir. Genellikle 2004--2008 modellerdeydi sanırım.
    Golf yol bilgisayarı ekranındaki yazılar bozulabiliyor veya ışığı azalıyor.Zamanla konsoldan tıkırıtlar gelebiliyor. Bunun çözümü üst havalandırmayı söküp oraya yalıtım malzemesiyle sıkılaştırmak gerekiyor.

    Caddy debriyaj problemi. (bunun kronik olduğuna katılmıyorum gerçekten bazen kullanıma bağlı olabiliyor.)

    Passat EPC (Electronic power control) sorunu. Genelde neden yandığı anlaşılmaz . Deneme yanılmayla çözülmeye çalışılır.

    Motor olarak 1.6 fsi larda arıza ışığı vb uyarılar verebiliyor. Servise gidip yeni yazılımla bu iş çözülebiliyor. Eğer sorun devam ediyorsa 97 oktan benzin ve katkı maddeleriyle motor rahatlatılabiliyor.

    Turbolarında kronik sorun yok fakat bir kaç caddy de turbonun çok çabuk arıza çıkardığını duydum.(bunu kronik sayamayız.)

    tsi motorların bir kaçında piston kırma sorunu gördüm. Direk motor değiştirildi.


    şimdilik aklıma gelen bunlar . Daha gelen olursa yazarım.

    Alıntıları Göster
    arkadaşımın 9n3 polosunun 2 stopuda su alıyor, bir başka tanıdığımın 6n1 polosuda aynı şekilde. kronikmidir bilmem.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sbr

    arkadaşımın 9n3 polosunun 2 stopuda su alıyor, bir başka tanıdığımın 6n1 polosuda aynı şekilde. kronikmidir bilmem.

    Alıntıları Göster
    Jetta Kullanıcısıyım. Salıncaklardan gelen sesler genelde her sene tekrar ediyor. Sadece ilk bir kaç dakika araç esnemelerinde gıcırtı ile yol alıyorsunuz sonra ses yok... Bence bu kronik bir problem...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrckr79

    Jetta Kullanıcısıyım. Salıncaklardan gelen sesler genelde her sene tekrar ediyor. Sadece ilk bir kaç dakika araç esnemelerinde gıcırtı ile yol alıyorsunuz sonra ses yok... Bence bu kronik bir problem...

    Alıntıları Göster
    1005 e kadar olan bora golf araçlarda

    1- ön camlar düşer kriko tırnağı kırılır
    2- boralarda far az aydınlatır
    3- araç kokusu kullanırsanız passat araçlarda göüşste soyulma olur
    4- Sunroof giderleri tıkanır içeri su alır elle müdahale gerekir (kapı kenarlarında menteşenin orda ve arkada egsozun oralarda memeler var elle mıncıklanır düzelir)
    5- bora golf araçlarda hararet müşürü arızası nedeniyle ani rölantü yükselmesi görülür.
    6- bogaz kelebegi kirlenir devir oynar
    7- bora/golf önden alçaktır
    8- salıncaktan gıcırtı gelir ama yol tutuşta bişey olmaz zararsızdır
    9- Yıkamacı koltukları çok çekerse ağrbag arızası verir resetlemek gerekir.
    10- 7-8 sene sonra bora golf koltuklarından yay fırlar alt kısma.


    Başka sorunu yoktur. bora golf mk4 serisinin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gokturk010 -- 12 Ekim 2010; 22:01:04 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gokturk010

    1005 e kadar olan bora golf araçlarda

    1- ön camlar düşer kriko tırnağı kırılır
    2- boralarda far az aydınlatır
    3- araç kokusu kullanırsanız passat araçlarda göüşste soyulma olur
    4- Sunroof giderleri tıkanır içeri su alır elle müdahale gerekir (kapı kenarlarında menteşenin orda ve arkada egsozun oralarda memeler var elle mıncıklanır düzelir)
    5- bora golf araçlarda hararet müşürü arızası nedeniyle ani rölantü yükselmesi görülür.
    6- bogaz kelebegi kirlenir devir oynar
    7- bora/golf önden alçaktır
    8- salıncaktan gıcırtı gelir ama yol tutuşta bişey olmaz zararsızdır
    9- Yıkamacı koltukları çok çekerse ağrbag arızası verir resetlemek gerekir.
    10- 7-8 sene sonra bora golf koltuklarından yay fırlar alt kısma.


    Başka sorunu yoktur. bora golf mk4 serisinin.

    Alıntıları Göster
    en kronik ve en çok görülen sorunları doğuş oto tarafından satılmalarıdır.. bir araca markasına güvenerek para veriyorsanız sorunsuzluğuna güvendiğiniz kadar sorun çıktığında çözüm için gerekli hizmeti alacağınıza da güvenmelisinizdir.. markayı marka yapan malının arkasında durmasıdır.. doğuşu doğuş yapan ise paranın arkasında durmasıdır..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DeLiCe_DoLuCa

    en kronik ve en çok görülen sorunları doğuş oto tarafından satılmalarıdır.. bir araca markasına güvenerek para veriyorsanız sorunsuzluğuna güvendiğiniz kadar sorun çıktığında çözüm için gerekli hizmeti alacağınıza da güvenmelisinizdir.. markayı marka yapan malının arkasında durmasıdır.. doğuşu doğuş yapan ise paranın arkasında durmasıdır..

    Alıntıları Göster
    2009 golf aracım var çok ilgililer araçla ilgili sorunları almadan fiyat çekiyor yetkili servis. 2 yıldır hoparlör takılacak ısrarla bekliyorum... kronik arıza yaşamadım ama kronik sorun servis...




  • .
    quote:

    Orijinalden alıntı: DeLiCe_DoLuCa

    en kronik ve en çok görülen sorunları doğuş oto tarafından satılmalarıdır.. bir araca markasına güvenerek para veriyorsanız sorunsuzluğuna güvendiğiniz kadar sorun çıktığında çözüm için gerekli hizmeti alacağınıza da güvenmelisinizdir.. markayı marka yapan malının arkasında durmasıdır.. doğuşu doğuş yapan ise paranın arkasında durmasıdır..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sbr

    arkadaşımın 9n3 polosunun 2 stopuda su alıyor, bir başka tanıdığımın 6n1 polosuda aynı şekilde. kronikmidir bilmem.



    Kronik değil sanırım. Stop lambalarını değiştirirken dişlerden biri kırılmış veya arka kısım tam oturtulmamışsa su alıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gokturk010

    1005 e kadar olan bora golf araçlarda

    1- ön camlar düşer kriko tırnağı kırılır
    2- boralarda far az aydınlatır
    3- araç kokusu kullanırsanız passat araçlarda göüşste soyulma olur
    4- Sunroof giderleri tıkanır içeri su alır elle müdahale gerekir (kapı kenarlarında menteşenin orda ve arkada egsozun oralarda memeler var elle mıncıklanır düzelir)
    5- bora golf araçlarda hararet müşürü arızası nedeniyle ani rölantü yükselmesi görülür.
    6- bogaz kelebegi kirlenir devir oynar
    7- bora/golf önden alçaktır
    8- salıncaktan gıcırtı gelir ama yol tutuşta bişey olmaz zararsızdır
    9- Yıkamacı koltukları çok çekerse ağrbag arızası verir resetlemek gerekir.
    10- 7-8 sene sonra bora golf koltuklarından yay fırlar alt kısma.


    Başka sorunu yoktur. bora golf mk4 serisinin.

    çok güzel özetlemişsiniz. ilave olarak devir daim pompasının ucu plastik olduğundan mutlaka kırılır...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: htekin12

    quote:

    Orijinalden alıntı: gokturk010

    1005 e kadar olan bora golf araçlarda

    1- ön camlar düşer kriko tırnağı kırılır
    2- boralarda far az aydınlatır
    3- araç kokusu kullanırsanız passat araçlarda göüşste soyulma olur
    4- Sunroof giderleri tıkanır içeri su alır elle müdahale gerekir (kapı kenarlarında menteşenin orda ve arkada egsozun oralarda memeler var elle mıncıklanır düzelir)
    5- bora golf araçlarda hararet müşürü arızası nedeniyle ani rölantü yükselmesi görülür.
    6- bogaz kelebegi kirlenir devir oynar
    7- bora/golf önden alçaktır
    8- salıncaktan gıcırtı gelir ama yol tutuşta bişey olmaz zararsızdır
    9- Yıkamacı koltukları çok çekerse ağrbag arızası verir resetlemek gerekir.
    10- 7-8 sene sonra bora golf koltuklarından yay fırlar alt kısma.


    Başka sorunu yoktur. bora golf mk4 serisinin.

    çok güzel özetlemişsiniz. ilave olarak devir daim pompasının ucu plastik olduğundan mutlaka kırılır...

    Alıntıları Göster
    Bayağı varmış kronik sorunları.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DeLiCe_DoLuCa

    en kronik ve en çok görülen sorunları doğuş oto tarafından satılmalarıdır.. bir araca markasına güvenerek para veriyorsanız sorunsuzluğuna güvendiğiniz kadar sorun çıktığında çözüm için gerekli hizmeti alacağınıza da güvenmelisinizdir.. markayı marka yapan malının arkasında durmasıdır.. doğuşu doğuş yapan ise paranın arkasında durmasıdır..

    cok katılıorum sana arkadasım dogruarı söylemişsin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 9997

    quote:

    Orijinalden alıntı: DeLiCe_DoLuCa

    en kronik ve en çok görülen sorunları doğuş oto tarafından satılmalarıdır.. bir araca markasına güvenerek para veriyorsanız sorunsuzluğuna güvendiğiniz kadar sorun çıktığında çözüm için gerekli hizmeti alacağınıza da güvenmelisinizdir.. markayı marka yapan malının arkasında durmasıdır.. doğuşu doğuş yapan ise paranın arkasında durmasıdır..

    cok katılıorum sana arkadasım dogruarı söylemişsin

    Alıntıları Göster
    Bence de Türkiye'de Doğuş tarafından ve çok pahalıya satılmaları en büyük kusurları :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ntquartex

    Bence de Türkiye'de Doğuş tarafından ve çok pahalıya satılmaları en büyük kusurları :)

    Alıntıları Göster
    evet doğuş en büyük kusurlarıda birde galiba dsg leri arıza veriyor
  • quote:


    Orijinalden alıntı: DeLiCe_DoLuCa

    en kronik ve en çok görülen sorunları doğuş oto tarafından satılmalarıdır.. bir araca markasına güvenerek para veriyorsanız sorunsuzluğuna güvendiğiniz kadar sorun çıktığında çözüm için gerekli hizmeti alacağınıza da güvenmelisinizdir.. markayı marka yapan malının arkasında durmasıdır.. doğuşu doğuş yapan ise paranın arkasında durmasıdır..


    Gece gece çok güldüm yaa!

    Eline sağlık!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DeLiCe_DoLuCa

    en kronik ve en çok görülen sorunları doğuş oto tarafından satılmalarıdır.. bir araca markasına güvenerek para veriyorsanız sorunsuzluğuna güvendiğiniz kadar sorun çıktığında çözüm için gerekli hizmeti alacağınıza da güvenmelisinizdir.. markayı marka yapan malının arkasında durmasıdır.. doğuşu doğuş yapan ise paranın arkasında durmasıdır..


    Doğuş Oto, Türkiye' de büyük bir kesim insanı VW' den nefret ettirdi. Bu bir gerçek...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi -MorphY- -- 13 Kasım 2010; 12:26:36 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -MorphY-

    quote:

    Orijinalden alıntı: DeLiCe_DoLuCa

    en kronik ve en çok görülen sorunları doğuş oto tarafından satılmalarıdır.. bir araca markasına güvenerek para veriyorsanız sorunsuzluğuna güvendiğiniz kadar sorun çıktığında çözüm için gerekli hizmeti alacağınıza da güvenmelisinizdir.. markayı marka yapan malının arkasında durmasıdır.. doğuşu doğuş yapan ise paranın arkasında durmasıdır..


    Doğuş Oto, Türkiye' de büyük bir kesim insanı VW' den nefret ettirdi. Bu bir gerçek...

    Alıntıları Göster
    En kronik sorunlardan biri de tuşlardaki soyulmalar bence; görüntü açısından çileden çıkartacak çirkinlikte...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: muccio

    En kronik sorunlardan biri de tuşlardaki soyulmalar bence; görüntü açısından çileden çıkartacak çirkinlikte...

    Alıntıları Göster
    Jetta 1.4 tsi 122hp almak üzereyim.Tam olarak kronik deyebileceğimiz sorunu var mı? Pek sorunu olduğunu duymadımda...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: samilto

    Jetta 1.4 tsi 122hp almak üzereyim.Tam olarak kronik deyebileceğimiz sorunu var mı? Pek sorunu olduğunu duymadımda...

    Alıntıları Göster
    uzun süre golf 4 kullandım. benim aracımda salıncaktan ses gelmesi sorunu ve stop lambalarının sürekli patlaması sorunu kronikti. Hala yolda onumde giden golf4 ve bora4 araclarda arka stoplardan birinin yanmadığını çok sık görüyorum. sadece benim sorunum degildi anlasilan.
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.