Şimdi Ara

Sentesi kaçık araba daha iyi gider. (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
29
Cevap
2
Favori
2.110
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • mükemmel bir patlama  

  • Türkiyede neden ikinci el araba alınmaz konularına bir tane daha eklenmiş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sadece zamanlamayla oynayarak bir miktar güç artışı sağlanır. Fazlası için komple egzantrik değiştirmek gerekir.
    Nitekim kendi aracımda egzoz zamanıyla oynadım biraz(kasnaklar fabrikadan ayarlı), üst devirlerde birazcık bir iyileşme oldu. Ama karşılığında rolanti biraz daha düzensiz hale geldi. Ekstrem açılara getirince de egzoz homurtusu ve ufak patlamalar meydana gelmeye başladı. Ama bu noktada elde edilen güç çok üst devirlerde geldiğinden normal kullanımda bir artısı olmuyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nacker

    Sadece zamanlamayla oynayarak bir miktar güç artışı sağlanır. Fazlası için komple egzantrik değiştirmek gerekir.
    Nitekim kendi aracımda egzoz zamanıyla oynadım biraz(kasnaklar fabrikadan ayarlı), üst devirlerde birazcık bir iyileşme oldu. Ama karşılığında rolanti biraz daha düzensiz hale geldi. Ekstrem açılara getirince de egzoz homurtusu ve ufak patlamalar meydana gelmeye başladı. Ama bu noktada elde edilen güç çok üst devirlerde geldiğinden normal kullanımda bir artısı olmuyor.
    Müdür kurcalamasana aracı Bozulacak başına is alacan sonra

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Atmosferik malesef umutsuz vakadır en güzeli turbo benzin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • The Division Bell kullanıcısına yanıt

    Çaktırmıyorum ama şeytan ufaktan dürtüyor motor bitse de turbolu veya en kötü 2.0 krank ve kolları takıp hacmi yükselteyim . Ama arada bir gelen ufak arızalar dışında yağ-su koy devam et durumu hakim şu an, hani nazik de kullanmıyorum 50 bin km'de bir araç olsa nasıl kullanacaksam aynı öyle. Hiç acımam yeri gelince 6000'e kadar çeviririm, atmosferik neticede.


    Egzantrik konusunda da mühendisler bir güzellik yapmış dibine kadar sömürelim .Esprisi bir yana ben de yabancı forumlardan gördüm. S40'a yapan yok ama 960'ların 3 litre 6 silindir motoru da aynı aileden olduğu için silindir sayısı dışında birebir aynı. Onu kurcalayıp 20 beygir falan çıkaranlar var.

    Tabii bende emme tarafında VVT olduğu için sadece egzozla oynayabiliyorum. O da bir yere kadar sonuç veriyor. Aman aman bir fark da değil anca 2-3 beygir falandır o da üst devirlerde (aslında güçten daha önemlisi 4000 sonrası devirlenme hızı belirgin şekilde iyileşti), maksat uğraşmak olsun. Egzoz sesini de biraz güzelleştirdi, arada bir ufaktan patlıyor her ne kadar kabinden duyulmasa da .



    Ses kaydını da bırakayım şuraya, ortalardan itibaren duyuluyor ufak patlamalar:

    https://soundcloud.com/user-66219439/egzoz-2




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nacker -- 9 Mayıs 2021; 1:21:36 >




  • Adamın aracında 190 kw teker gücü var, motor gücü daha da yüksek. Senin araç 74 kw ile hissedebileceğin bir fark olacağını sanmıyorum. Birde turbodan dolayı bu araçta işe yaramıştır, yüksek basınç var, emme subabını biraz daha açarak fazla hava almasını sağlamış ama atmosferik araçta ne kadar değişecekki. Ciddi bir fark olsa otomobil meraklısı herkes tarafından bilinir ve uygulanırdı emin ol. Yine de sen bilirsin, uğraş olsun diyorsan yapabilirsin.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: nacker

    Çaktırmıyorum ama şeytan ufaktan dürtüyor motor bitse de turbolu veya en kötü 2.0 krank ve kolları takıp hacmi yükselteyim . Ama arada bir gelen ufak arızalar dışında yağ-su koy devam et durumu hakim şu an, hani nazik de kullanmıyorum 50 bin km'de bir araç olsa nasıl kullanacaksam aynı öyle. Hiç acımam yeri gelince 6000'e kadar çeviririm, atmosferik neticede.


    Egzantrik konusunda da mühendisler bir güzellik yapmış dibine kadar sömürelim .Esprisi bir yana ben de yabancı forumlardan gördüm. S40'a yapan yok ama 960'ların 3 litre 6 silindir motoru da aynı aileden olduğu için silindir sayısı dışında birebir aynı. Onu kurcalayıp 20 beygir falan çıkaranlar var.

    Tabii bende emme tarafında VVT olduğu için sadece egzozla oynayabiliyorum. O da bir yere kadar sonuç veriyor. Aman aman bir fark da değil anca 2-3 beygir falandır o da üst devirlerde (aslında güçten daha önemlisi 4000 sonrası devirlenme hızı belirgin şekilde iyileşti), maksat uğraşmak olsun. Egzoz sesini de biraz güzelleştirdi, arada bir ufaktan patlıyor her ne kadar kabinden duyulmasa da .



    Ses kaydını da bırakayım şuraya, ortalardan itibaren duyuluyor ufak patlamalar:

    https://soundcloud.com/user-66219439/egzoz-2

    Anliyorsun bu işlerden

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.