Şimdi Ara

Seoul Hiremco Turbo HD Sinyal Yok Sorunu Çözülemedi ! (28. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
828
Cevap
2
Favori
60.878
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2627282930
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • anlamak istemeyen ya da anlayamayan arkadaslara tekrar yaziyorum:
    bu urunle ilgili sorunlari surekli dile getiriyorum ki alacak/almayi dusunen insanlara fikir olsun.
    her ne kadar bazi kisilerin aleyhine olsada ve de bu kisiler israrla yazmama karsi ciksalarda yazmaya devam edecegim...
  • Burada tartışılan husus;

    Cihazım arızalandı, gönderdim, geldi, tekrar arızalandı sorunu değildir.

    Cihazda kullanılan şimdiki board revizyonu ile sorunun kronik olduğudur.
    İleride cihaz yeni revizyonlu board'uyla satışa çıkar, kronik sorunda ortadan kalkarsa başka !!!

    Üyelere baştan beri verilen bilgi; cihazınınız board'u tamir edildi, ilk 10.000 partilik board'larda sorun vardı. Şimdi yeni gelen mallarda yok v.s. v.s. ver gazı gidiyor...
    Ancak arıza eski, yeni tarihli cihazlar farketmeden devam ediyor.

    Yine ayrıca burada tartışılan husus, cihazını tamire gönder, memnun kalmadıysan parasını
    geri al, alamıyorsan ver mahkemeye geri al konusu da değildir.

    Burada tartılşıan konun özü;

    Cihazda mevcut board, şimdiki sürümü ile sorunludur. Ta ki; yetkili, etkili ağızlardan biri çıkıpta, sorunumuzu bir daha zuhur etmemek üzere çözdük diyene kadar...


    İlaveten, kişilerin haklarını nasıl arayacağı, kendilerini bağlayan hususlardır. Forumlar üyelerini bilgilendirmek için vardır. Forumlarda doğru yada yanlış bilgiler olabilir. Dikkatli üye, doğru ile yanlış bilgiyi süzebilme yeteneğini her zaman gösterebilir.

    Dolayısı ile uydu işinin duayeni ve uydu hobiseveri olarak; birikimlerimizi kullanıp, elimizden geldiğince forumdaşları bilgilendirmeye çalışıyoruz. Yazdıklarımıza itibar etmeyende gidip, dilediği cihazı alabilir.

    Saygılar, sevgiler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi serkanguzel_ -- 7 Temmuz 2010; 22:02:26 >




  • selamlar..
    3 hafta önce fazla araştırmadan aldığım TİTANX HD MAX cihazım sinyal yok hatası veriyor. konuyu şimdi forumda uzun uzun okudum. kronik bir problemmiş, üzülerek anladım.. ama çok geç..
    size sormak istediğim şu durumda ne yapmalıyım;
    1-en yakın yetkili servise mi götüreyim (diyarbakırdayım)?
    2-ürünü internetten aldığım hepsidijital.com ile mi irtibata geçeyim?
    3-merihvideo ile mi irtibata geçeyim?
    ayrıca düzelmeyecek bir sorun için kargo, zaman gibi kayıpları göze almama değer mi? balkondan aşağı atıp üstüne bir bardak soğuk su mu içeyim? bir köşeye kaldırıp üreticilerin ürünü toplaması umuduyla mı bekleyeyim?
    yapıcı yardımlarınızı bekliyorum..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: uykusuzhergece

    selamlar..
    3 hafta önce fazla araştırmadan aldığım TİTANX HD MAX cihazım sinyal yok hatası veriyor. konuyu şimdi forumda uzun uzun okudum. kronik bir problemmiş, üzülerek anladım.. ama çok geç..
    size sormak istediğim şu durumda ne yapmalıyım;
    1-en yakın yetkili servise mi götüreyim (diyarbakırdayım)?
    2-ürünü internetten aldığım hepsidijital.com ile mi irtibata geçeyim?
    3-merihvideo ile mi irtibata geçeyim?
    ayrıca düzelmeyecek bir sorun için kargo, zaman gibi kayıpları göze almama değer mi? balkondan aşağı atıp üstüne bir bardak soğuk su mu içeyim? bir köşeye kaldırıp üreticilerin ürünü toplaması umuduyla mı bekleyeyim?
    yapıcı yardımlarınızı bekliyorum..


    Selam,

    Öncelikle geçmiş olsun. Cihazınızın arızalanmasına üzüldüm.

    Aslında bu arıza bizlere bir daha gösterdi ki, yeni seri cihazlarda arıza yoktur sözü safsatandan ibarettir. Ki, TİTAN HD MAX piyasaya sürüleli iki ay olmadı !!!

    İzleyeceğiniz yol konusunda tavsiyeme gelecek olursak;

    En yakın servise malı götürüp, teslim ediniz!... Teslim fişi ile beraber. yalnız teslim fişine arızayı yazdırmayı ihmal etmeyiniz... Zira bir cihazın aynı arızayı birden çok tekrarlaması halinde, tüketici malın değiştirilmesini yada para iadesi isteme hakkı vardır. Arıza ile ilgili bilgi yada belge göndermedikleri için Merih ile irtibat kurmamanız(menfi) hukuki haklarınızın takibi açısından yararlı olacaktır. Yani silsilenin içinde servis olsun, elinizde arızanın nevi ile ilgili belgeniz olsun!

    Saygılar, sevgiler, kolaylıklar dilerim.




  • buradaki herkes seoul urunleri ile ilgili tum memnuniyetini de yazmakta ozgur, bunun icin ilgili basliklar zaten var. memnun olan olabilecegi gibi memnun olmayanda olabilir. bunu anlamak cok zor olmasa gerek. ve bu basligin isminin icinde "problem" kelimesi geciyor, bizde bu urundeki ilgili problemle alakali mesaj yaziyoruz ama nedense bazi kisilerin hosuna (!!!) gitmiyor.
    forumun amaci nedir sizce? herkes memnuniyetini yazsin kimse elestirmesin mi? (tf deki gibi mesela?)
    sanirim burayi tf ile karistirdiklari icin boyle tepki gosteriyor insanlar.
    kaldiki sadece bir iki kisi degil eger basligi ve de interneti aratirsaniz kac kisinin bu sorundan muzdarip oldugunu da gorursunuz..
    diger arkadaslara da suna dikkat etmelerini oneriyorum:
    burda kimler urunle ilgili yorum yaziyor?
    kimler urunle ilgili yorum yazanlara yorum yaziyor?
    sadece buna dikkat etsinler. o zaman kimin ne oldugu daha rahat anlasilir sanirim :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ultraslowcat -- 8 Temmuz 2010; 14:01:56 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ultraslowcat

    buradaki herkes seoul urunleri ile ilgili tum memnuniyetini de yazmakta ozgur, bunun icin ilgili basliklar zaten var. memnun olan olabilecegi gibi memnun olmayanda olabilir. bunu anlamak cok zor olmasa gerek. ve bu basligin isminin icinde "problem" kelimesi geciyor, bizde bu urundeki ilgili problemle alakali mesaj yaziyoruz ama nedense bazi kisilerin hosuna (!!!) gitmiyor.
    forumun amaci nedir sizce? herkes memnuniyetini yazsin kimse elestirmesin mi? (tf deki gibi mesela?)
    sanirim burayi tf ile karistirdiklari icin boyle tepki gosteriyor insanlar.
    kaldiki sadece bir iki kisi degil eger basligi ve de interneti aratirsaniz kac kisinin bu sorundan muzdarip oldugunu da gorursunuz..
    diger arkadaslara da suna dikkat etmelerini oneriyorum:
    burda kimler urunle ilgili yorum yaziyor?
    kimler urunle ilgili yorum yazanlara yorum yaziyor?
    sadece buna dikkat etsinler. o zaman kimin ne oldugu daha rahat anlasilir sanirim :)



    ben gayet memnunum




  • ne uydu alıcısıymış bu x3 turbo... valla ben sattıgım için çok şanslı hissediyorum kendimi..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Prestor


    quote:

    Orijinalden alıntı: ultraslowcat

    buradaki herkes seoul urunleri ile ilgili tum memnuniyetini de yazmakta ozgur, bunun icin ilgili basliklar zaten var. memnun olan olabilecegi gibi memnun olmayanda olabilir. bunu anlamak cok zor olmasa gerek. ve bu basligin isminin icinde "problem" kelimesi geciyor, bizde bu urundeki ilgili problemle alakali mesaj yaziyoruz ama nedense bazi kisilerin hosuna (!!!) gitmiyor.
    forumun amaci nedir sizce? herkes memnuniyetini yazsin kimse elestirmesin mi? (tf deki gibi mesela?)
    sanirim burayi tf ile karistirdiklari icin boyle tepki gosteriyor insanlar.
    kaldiki sadece bir iki kisi degil eger basligi ve de interneti aratirsaniz kac kisinin bu sorundan muzdarip oldugunu da gorursunuz..
    diger arkadaslara da suna dikkat etmelerini oneriyorum:
    burda kimler urunle ilgili yorum yaziyor?
    kimler urunle ilgili yorum yazanlara yorum yaziyor?
    sadece buna dikkat etsinler. o zaman kimin ne oldugu daha rahat anlasilir sanirim :)



    ben gayet memnunum


    ne guzel iste,
    baskalarina yorum yazmak yerine boyle urunle ilgili dusuncelerimizi yazsak daha iyi olmaz mi?
    yok neden yaziyorsun, sana mi dustu, bilmem ne...yazin ki kim memnun kim degil, neden memnun neden degil ortaya ciksin...saticilar da zaten kendilerini bir sekilde eleveriyorlar :) (ama utanmadan yazmaya devam ediyorlar nasil bir karakterleri varsa )




  • sinyal yok problemi ile ilgili yeni muhabbetler;
    aletin isinmasindan kaynaklanabilecegi soyleniyor artik :D
    hey allam ya, simdi de isinmaya attilar topu haydi hayirlisi....
    kaynak: merih videonun kendisi..telefonda soylediler bana...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ultraslowcat -- 30 Temmuz 2010; 17:33:50 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ultraslowcat

    sinyal yok problemi ile ilgili yeni muhabbetler;
    aletin isinmasindan kaynaklanabilecegi soyleniyor artik :D
    hey allam ya, simdi de isinmaya attilar topu haydi hayirlisi....
    kaynak: merih videonun kendisi..telefonda soylediler bana...


    Daha neler neler...

    Hani bu arıza ilk çıkan modellerde demişlerdi ya... İşte o iddia da çürümüş oluyor !!!

    Zaten iddialarının çürümesinin ispatını aramaya gerek kalmadan, Titan X modellerde de
    aynı sinyal yok arızası yaygınlaştı...

    Çeşitli kereler mesajlarımda değindiğim gibi, elektronik komponent üretimi, kendi içinde
    uyulması gereken asgari standartları gerektirir, uyulması gereken kalite standartlarını
    gerektirir. Board'ları Türkiye'de üretiyoruz deyip, Çin'de en ucuz maliyetle ürettirirsen,
    olacağı budur! Ne Kore'li ALI firmasından hesap sorabilirsin, ne de kullanıcıyı avutabilirisin...

    Garanti süresinin bitiminden sonra cihaz sahiplerinin halini düşünmek bile istemiyorum.

    Saygılar, sevgiler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: serkanguzel_


    quote:

    Orijinalden alıntı: ultraslowcat

    sinyal yok problemi ile ilgili yeni muhabbetler;
    aletin isinmasindan kaynaklanabilecegi soyleniyor artik :D
    hey allam ya, simdi de isinmaya attilar topu haydi hayirlisi....
    kaynak: merih videonun kendisi..telefonda soylediler bana...


    Daha neler neler...

    Hani bu arıza ilk çıkan modellerde demişlerdi ya... İşte o iddia da çürümüş oluyor !!!

    Zaten iddialarının çürümesinin ispatını aramaya gerek kalmadan, Titan X modellerde de
    aynı sinyal yok arızası yaygınlaştı...

    Çeşitli kereler mesajlarımda değindiğim gibi, elektronik komponent üretimi, kendi içinde
    uyulması gereken asgari standartları gerektirir, uyulması gereken kalite standartlarını
    gerektirir. Board'ları Türkiye'de üretiyoruz deyip, Çin'de en ucuz maliyetle ürettirirsen,
    olacağı budur! Ne Kore'li ALI firmasından hesap sorabilirsin, ne de kullanıcıyı avutabilirisin...

    Garanti süresinin bitiminden sonra cihaz sahiplerinin halini düşünmek bile istemiyorum.

    Saygılar, sevgiler.


    Konu hortlamış yine. Siz bu cihazı seviyorsunuz itiraf edin artık. Yoksa kimse uğraşmaz bu kadar aynı şeyleri papağan gibi söylemeye.
    Konuda gizli reklam var.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: serkanguzel_


    quote:

    Orijinalden alıntı: ultraslowcat

    sinyal yok problemi ile ilgili yeni muhabbetler;
    aletin isinmasindan kaynaklanabilecegi soyleniyor artik :D
    hey allam ya, simdi de isinmaya attilar topu haydi hayirlisi....
    kaynak: merih videonun kendisi..telefonda soylediler bana...


    Daha neler neler...

    Hani bu arıza ilk çıkan modellerde demişlerdi ya... İşte o iddia da çürümüş oluyor !!!

    Zaten iddialarının çürümesinin ispatını aramaya gerek kalmadan, Titan X modellerde de
    aynı sinyal yok arızası yaygınlaştı...

    Çeşitli kereler mesajlarımda değindiğim gibi, elektronik komponent üretimi, kendi içinde
    uyulması gereken asgari standartları gerektirir, uyulması gereken kalite standartlarını
    gerektirir. Board'ları Türkiye'de üretiyoruz deyip, Çin'de en ucuz maliyetle ürettirirsen,
    olacağı budur! Ne Kore'li ALI firmasından hesap sorabilirsin, ne de kullanıcıyı avutabilirisin...

    Garanti süresinin bitiminden sonra cihaz sahiplerinin halini düşünmek bile istemiyorum.

    Saygılar, sevgiler.

    aynen walla. kendileri ile celistiklerinin farkinda degiller..gonderdik bakalim aleti tekrardan...aras kargo ile hasir nesir olmaktan artik arkadas olduk :D




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eteksen

    quote:

    Orijinalden alıntı: serkanguzel_

    quote:

    Orijinalden alıntı: ultraslowcat

    sinyal yok problemi ile ilgili yeni muhabbetler;
    aletin isinmasindan kaynaklanabilecegi soyleniyor artik :D
    hey allam ya, simdi de isinmaya attilar topu haydi hayirlisi....
    kaynak: merih videonun kendisi..telefonda soylediler bana...


    Daha neler neler...

    Hani bu arıza ilk çıkan modellerde demişlerdi ya... İşte o iddia da çürümüş oluyor !!!

    Zaten iddialarının çürümesinin ispatını aramaya gerek kalmadan, Titan X modellerde de
    aynı sinyal yok arızası yaygınlaştı...

    Çeşitli kereler mesajlarımda değindiğim gibi, elektronik komponent üretimi, kendi içinde
    uyulması gereken asgari standartları gerektirir, uyulması gereken kalite standartlarını
    gerektirir. Board'ları Türkiye'de üretiyoruz deyip, Çin'de en ucuz maliyetle ürettirirsen,
    olacağı budur! Ne Kore'li ALI firmasından hesap sorabilirsin, ne de kullanıcıyı avutabilirisin...

    Garanti süresinin bitiminden sonra cihaz sahiplerinin halini düşünmek bile istemiyorum.

    Saygılar, sevgiler.


    Konu hortlamış yine. Siz bu cihazı seviyorsunuz itiraf edin artık. Yoksa kimse uğraşmaz bu kadar aynı şeyleri papağan gibi söylemeye.
    Konuda gizli reklam var.


    Üyelerin büyük bir çoğunluğu, son yazılan mesajları okumakta !!! Bu nedenle hatırlatma
    yapmak faydalıdır.

    Hoş hortlayan birşeyde yok. Zira aynı tip arıza(sinyal yok arızası) Titan X modelinde de başgösterdiğine göre...

    Bu arada gizli reklam nasıl oluyor? Neyin gizli reklamıymış?




  • benim mesajimi yine "sindiremeyen" bir arkadas sildirmis..oysaki icinde gercekler ifade edilmisti...tekrar yaziyorum...
    5. kez servise giden (istanbul merih videoya) uydu alicisinda sinyal yok problemi kanallarin cok gec acilmasi ile devam etmekte..eskiye gore iyilesme var ama (artik 5-6 sn bekliorum sinyal yakalamasi icin :D)
    bunun disinda;
    - hdmi ile baglantida tv den cit diye ses gelip goruntu gidiyor, kapatip farkli bir hdmi portuna baglayip tekrar actigimda calisiyor
    - servera baglantida kopmalar cok fazlaca yasaniyor...

    isteyene kargo fislerini gosterebilirim :)

    sildirmeye calisani da insallah bir sekilde (bizi kandirmaya calistiklari gibi) kandirmaya calisan olur diyorum..
    saygilar...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ultraslowcat

    benim mesajimi yine "sindiremeyen" bir arkadas sildirmis..oysaki icinde gercekler ifade edilmisti...tekrar yaziyorum...
    5. kez servise giden (istanbul merih videoya) uydu alicisinda sinyal yok problemi kanallarin cok gec acilmasi ile devam etmekte..eskiye gore iyilesme var ama (artik 5-6 sn bekliorum sinyal yakalamasi icin :D)
    bunun disinda;
    - hdmi ile baglantida tv den cit diye ses gelip goruntu gidiyor, kapatip farkli bir hdmi portuna baglayip tekrar actigimda calisiyor
    - servera baglantida kopmalar cok fazlaca yasaniyor...

    isteyene kargo fislerini gosterebilirim :)

    sildirmeye calisani da insallah bir sekilde (bizi kandirmaya calistiklari gibi) kandirmaya calisan olur diyorum..
    saygilar...


    Dün akşam o mesajınızı okumuştum.

    Mesajda cihazın 5 nci kez tamire gönderildiği belirtilmişti !...

    Tamirden gelmesini beklediğinizi belirtmiştiniz...

    Yani mesajda belirtilen başka bir hususta yoktu !?

    Sanırım cihazın 5 nci kez tamire gönderilmiş olması, birilerini rahatsız etti...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: serkanguzel_


    quote:

    Orijinalden alıntı: ultraslowcat

    benim mesajimi yine "sindiremeyen" bir arkadas sildirmis..oysaki icinde gercekler ifade edilmisti...tekrar yaziyorum...
    5. kez servise giden (istanbul merih videoya) uydu alicisinda sinyal yok problemi kanallarin cok gec acilmasi ile devam etmekte..eskiye gore iyilesme var ama (artik 5-6 sn bekliorum sinyal yakalamasi icin :D)
    bunun disinda;
    - hdmi ile baglantida tv den cit diye ses gelip goruntu gidiyor, kapatip farkli bir hdmi portuna baglayip tekrar actigimda calisiyor
    - servera baglantida kopmalar cok fazlaca yasaniyor...

    isteyene kargo fislerini gosterebilirim :)

    sildirmeye calisani da insallah bir sekilde (bizi kandirmaya calistiklari gibi) kandirmaya calisan olur diyorum..
    saygilar...


    Dün akşam o mesajınızı okumuştum.

    Mesajda cihazın 5 nci kez tamire gönderildiği belirtilmişti !...

    Tamirden gelmesini beklediğinizi belirtmiştiniz...

    Yani mesajda belirtilen başka bir hususta yoktu !?

    Sanırım cihazın 5 nci kez tamire gönderilmiş olması, birilerini rahatsız etti...


    Hoşgeldiniz, sezon finalinden sonra izleyiciler dizi ne zaman başlıyacak diye merak ediyordu.
    Hadi hayırlısı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eteksen -- 13 Ağustos 2010; 11:31:39 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eteksen

    quote:

    Orijinalden alıntı: serkanguzel_


    quote:

    Orijinalden alıntı: ultraslowcat

    benim mesajimi yine "sindiremeyen" bir arkadas sildirmis..oysaki icinde gercekler ifade edilmisti...tekrar yaziyorum...
    5. kez servise giden (istanbul merih videoya) uydu alicisinda sinyal yok problemi kanallarin cok gec acilmasi ile devam etmekte..eskiye gore iyilesme var ama (artik 5-6 sn bekliorum sinyal yakalamasi icin :D)
    bunun disinda;
    - hdmi ile baglantida tv den cit diye ses gelip goruntu gidiyor, kapatip farkli bir hdmi portuna baglayip tekrar actigimda calisiyor
    - servera baglantida kopmalar cok fazlaca yasaniyor...

    isteyene kargo fislerini gosterebilirim :)

    sildirmeye calisani da insallah bir sekilde (bizi kandirmaya calistiklari gibi) kandirmaya calisan olur diyorum..
    saygilar...


    Dün akşam o mesajınızı okumuştum.

    Mesajda cihazın 5 nci kez tamire gönderildiği belirtilmişti !...

    Tamirden gelmesini beklediğinizi belirtmiştiniz...

    Yani mesajda belirtilen başka bir hususta yoktu !?

    Sanırım cihazın 5 nci kez tamire gönderilmiş olması, birilerini rahatsız etti...


    Hoşgeldiniz, sezon finalinden sonra izleyiciler dizi ne zaman başlıyacak diye merak ediyordu.
    Hadi hayırlısı.


    gizli reklam yapmamiza(!!!) ragmen birilerinin rahatsiz olmasi ayrica bir ironi bence.."etek"ler tutustu sanirim...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ultraslowcat


    quote:

    Orijinalden alıntı: eteksen

    quote:

    Orijinalden alıntı: serkanguzel_


    quote:

    Orijinalden alıntı: ultraslowcat

    benim mesajimi yine "sindiremeyen" bir arkadas sildirmis..oysaki icinde gercekler ifade edilmisti...tekrar yaziyorum...
    5. kez servise giden (istanbul merih videoya) uydu alicisinda sinyal yok problemi kanallarin cok gec acilmasi ile devam etmekte..eskiye gore iyilesme var ama (artik 5-6 sn bekliorum sinyal yakalamasi icin :D)
    bunun disinda;
    - hdmi ile baglantida tv den cit diye ses gelip goruntu gidiyor, kapatip farkli bir hdmi portuna baglayip tekrar actigimda calisiyor
    - servera baglantida kopmalar cok fazlaca yasaniyor...

    isteyene kargo fislerini gosterebilirim :)

    sildirmeye calisani da insallah bir sekilde (bizi kandirmaya calistiklari gibi) kandirmaya calisan olur diyorum..
    saygilar...


    Dün akşam o mesajınızı okumuştum.

    Mesajda cihazın 5 nci kez tamire gönderildiği belirtilmişti !...

    Tamirden gelmesini beklediğinizi belirtmiştiniz...

    Yani mesajda belirtilen başka bir hususta yoktu !?

    Sanırım cihazın 5 nci kez tamire gönderilmiş olması, birilerini rahatsız etti...


    Hoşgeldiniz, sezon finalinden sonra izleyiciler dizi ne zaman başlıyacak diye merak ediyordu.
    Hadi hayırlısı.


    gizli reklam yapmamiza(!!!) ragmen birilerinin rahatsiz olmasi ayrica bir ironi bence.."etek"ler tutustu sanirim...



    Valla istersen hergün mesaj yaz. Hatta serkanguzel'i de yorma. Otomatik script yap.
    Çok şanşsızsın ne diyeyim. Benim cihazım bozuk olacak da 5 kere yapılamayacak bende buralar da ağlayacam. Yok öyle, kafalarına atarım.




  • tf ye bakıp, tamam bu sefer kesin alıcam dh dekiler next in adamıdır kesin diyorum. :) dh yebakıyorum aga cihaz çok sakatmış harbiden tf dekiler seolun ortaklarıdır, satıcılarıdır ne bileyim belki sahipleridir gibi şeyler düşünüyorum. paronoyak oldum bee.

    gerçi konuda pes mi fifa mı dan sonra en büyük paradoks gözümde.

    saygılar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: asprin021

    tf ye bakıp, tamam bu sefer kesin alıcam dh dekiler next in adamıdır kesin diyorum. :) dh yebakıyorum aga cihaz çok sakatmış harbiden tf dekiler seolun ortaklarıdır, satıcılarıdır ne bileyim belki sahipleridir gibi şeyler düşünüyorum. paronoyak oldum bee.

    gerçi konuda pes mi fifa mı dan sonra en büyük paradoks gözümde.

    saygılar.


    paradoks yaklasiminizi begendim :)
    almadan once "tanidiginiz" bir satici varsa eger ona danisin derim..bu urunu satmak istemeyen cok fazla satici var!!!
  • 
Sayfa: önceki 2627282930
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.