Yaklaşık olarak Blackberry 9700 telefonum 3 ay serviste kaldı. Bu süreçte ağırlıklı olarak servis ile muhatap oldum. Lakin herhangi bir bilgi vermedikleri gibi, sinir harbi yaşatmaktan öteye gidemediler. 2 ay sonra artık muhatap olarak kendime tedarikçi firmayı hedef aldım. Öğrendiğim şey garantideki telefonlar değişime tedarikçi firma tarafından gönderiliyormuş. İlk süreçte yasal haklarınızı kullanabilirsiniz. Tüketici hakem heyetine başvurun diyen firmanın bu isteğine karşı neler yapabileceğimi araştırmaya başladım. Önce hakem heyetine gideyim dedim. Oradaki yetkili, telefon için hakem heyeti sürecinin uzayabileceğini, iadeli taahutlu veya noter tasdikli ihtarname çekersem, karşı taraf cevap vermez, degisim yapmaz veya ücret iadesini yerine getirmezse haciz hakkım doğacağını öğrendim. Bunun üzerine firmaya ihtarname çektim. 1 haftalık süreçte ücret iademi aldım.
Bu yoldan gitmek isteyenlere önerilerim; - Sağdan soldan buldugunuz ihtarname ornekleri yerine, metni kendiniz olusturun. tum sureci detaylıca anlatın. - İadeli taahutlu veya noter tasdikli olarak kargo yoluyla ihtarname verebilirsiniz. - İhtarnameye tüm servis kağıtlarının, faturanın, taahut varsa evraklarının, kimlik fotokopinizin ve iban numaranızı ekleyin. - Eğer süreç sonunda hala sonuç alamıyorsanız avukat aracılığıyla hakkınızı kovalayabilirsiniz.
Benim surecim olumlu sonuclandigi icin son adima gecmedim. lakin basarisiz olsaydim o haciz surecini de arastirip girecektim.
Umarım size de yardımı dokunur bu yazdıklarımın.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme