Serviste ipad'im var. Ürünü yeni si ile değişticekleri söylendi.
Serviste yaklaşık 14 gündür, veya hafta işileri sayarsak 10 iş günüdür duruyor.
Apple'dan yeni cihaz bekliyolarmış ama son aradığımda hala apple merkezden kendilerine yollanmak üzere çıkmış bir ürün yoktu.
OKuduğum kadarı ile 10 günü geçen sürelerde, muadili cihaz kullanılmak için yollamaları lazım. 20 günü geçen servis sürelerinde ise cihazın yenisi ile değiştrme veya para iadesi hakkım var galiba.
Şimdi servis 10 günü süredir geçtiği için ne yapabilirim sizce, 20 gün sonra para iadesi istesem, ürünün fiyatını neye göre belirliyorlar. Veya 20 gün içinde cihazı temin edemezler ise, ürünün yeni modelini talep etme hakkım var mıdır.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme