Şimdi Ara

Serviste yatan 1,5 aylık araç (KIA Stonic) (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
51
Cevap
0
Favori
2.263
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Bu arıza için hiçbir firma sıfır motor falan takılmayacaksa ağır zarar gormediyse motor araç değişimine gitmez, sinir bozucu elbette ama durum bu. Motor zarar görmedi ise bedava iki bakim armağan edilir zaten 7 yıl garantili devam edilir,



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi amadeus99 -- 12 Eylül 2024; 21:35:55 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Level Up kullanıcısına yanıt

    Aksi denmedi de motor da yağ kalmadı ise o motor bitmiştir artık, arıza bulmaya uğraşacaklarına sıfır bir tane motor temin eder montajını yapar size teslim ederler. Böyle birşey denmediğine göre ki böyle anlıyorum demek ki motorda hasar yok veya olmadığı kabul edilecek bir durum var onun üzerinden arızayı bulmaya çalışıyorlar.

  • Geçmiş olsun hocam. Bir dünya para vererek bir heves alınan sıfır araçlarda böyle problemler olması gerçekten çok üzücü. Başım ağrımasın diye sıfır alıyoruz ama bazen de böyle olabiliyor. Umarım istediğiniz gibi sonuçlandırır, gönül rahatlığıyla aracınıza binmeye devam edersiniz.

  • kia stonic deyince...



    marketing türkiye
    KIA'nın Başı "ayıplı Araç" Ile Dertte | Marketing Türkiye
    https://www.marketingturkiye.com.tr/haberler/kianin-basi-ayipli-arac-ile-dertte/
  • amadeus99 A kullanıcısına yanıt
    Gidişat şimdilik böyle gözüküyor, ben de geçen bir haftada bir şeyler yapmaya artık mecburum demedikçe anlamsız bir çabaya gireceğim kanısındayım.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • tenekekutu kullanıcısına yanıt
    Servisten beklediğim iletişimle onların bana sunduğu çok örtüşmedi zaten şu ana kadar. Emekçi insanlar tek müşterileri ben değilim, anlayış gösteriyorum ama kendileri günde onlarca araba görürken gelen müşterinin kendisi için önemli olan bir şey yüzünden geldiğini çok idrak edebilecek kişiler değildi. Bir önceki aracım Renault’ydu servisten çok memnundum standartlarımı yükseltmiş olabilirim. Aynı zamanda Stonic ilk garantili arabam. Garantisiz araç - garantili araç muamele farkı da olabilir.

    Aynı şekilde düşündüğüm motor ölse biz bunu kendimiz ilk olay anında anlardık şeklinde, sessiz sedasız huzur içinde ölen bir motor olamaz herhalde. Beyin kırmızı yağ ikazı aldı motoru korumak adına güç kesti gibi olabilir, yeterli teknik bilgim yok. Bu durumu er geç öğreneceğiz, tek derdimiz zaman. Elimden geldiği kadar sakin ve sabırlı kalmaya çalışıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Level Up -- 14 Eylül 2024; 9:51:19 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • Heyea kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim. Araç almaya kadar verdiğim bahar döneminde hem fiyat farklarının az olması hem de söylediğiniz sanayide mesai harcamayayım başım ağrımasın hedefleriyle 2.elden sıfıra yönelmiştim. Umarım bu kararımdan dolayı çok daha pişman olacağım sonuçlar çıkmaz.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • bluerdem kullanıcısına yanıt
    Ne yazık ki Mercedes, BMW gibi markalarda bile böyle durumlar yaşanıyor, örneklerini görüyoruz. O yüzden şu aşamada tek dert Kia ya da Çelik Motor’muş gibi bir tavır sergileyemiyorum. Bu olayı yaşadıktan sonra sıfır km G63’e binsem bile her türlü bir süre diken üstünde olurum muhtemelen.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Sakınan göze çöp batarmış misali olmuş sizinki biraz takıntılı biri olduğunuzu düşündürdü yazdıklarınız. Evet hoş değil can sıkıcı ama yağ lambası %25 azaldığı anda veya yağ pompası basıncında bir sorun olduğunda hemen yanar yağ tamamen sıfır olmuş olsa zaten yatak sarar sürtünme sesinden bir şeylerin ters gittiğini anlardınız.. Burada veya ekşide çeşit çeşit konular var iade süreci hk 5 sene geçiyor rezil perişan oluyorsunuz bana sorarsanız motorda herhangi bir arıza yok ise müşir kaynaklı ise değişip devam etmelisiniz.

  • OrQuN kullanıcısına yanıt
    Benim için hatrı sayılır bir ödeme yaptım sakınmam normal diye düşünüyorum. 2 aydan daha az bir sürede araç 5000 km yaptı, bir kaç kez içimden geçirdim baksam ya da baktırsam mı diye. Belki daha takıntılı olsam bunu uygulamaya geçirip sorunu erken fark edebirdim. Ama ben kaputu maksimum 1-2 kere açtım, 2024 model araba sorun varsa uyarı verir herhalde dedim. Sorunu bana bildirecek parçanın arızalı olabileceği aklımın ucundan geçmedi. O yüzden takıntıdan ziyade az bilgi ve belirsizlikten kaynaklı bir endişe hali diyebiliriz.

    Diğer söylediklerinizi önceki mesajlar destekliyor. Şu an benim fikrim, umudum da o yönde.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.