Şimdi Ara

ses problemi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
548
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar, acer aspire 5715z model laptopumda ses problemi yaşıyorum.media playerdan ya da herhangi bir oynatıcıdan bir şey dinlediğimde ses belli bir süre sonra yok oluyor.internetten dinlersem ses gitmiyor.sizce buna sebep olan sorun donanımsal mıdır yazılımla mı ilgilidir? ses kartı sürücüsünü de güncellemeyi denedim ancak zaten son sürüm yüklü diyor.şimdiden teşekkür ederim..



  • ınan çok ılgınc bı sorun

    çözüm bulamazsan müşt hızmetlerını ara bence

    Acer Müşteri Hizmetleri Merkezi

    Çağrı Merkezi:

    İstanbul için: 444 ACER ( 444 22 37 )
    İstanbul dışından: 0 212 444 ACER ( 0 212 444 22 37 )
  • ilginiz için teşekkür ederim,bimeks ürünü kabul etmediğinden şu anda tüketici heyetine başvurmuş bulunmaktayım,artık bunun sonucuna göre hareket edeceğim
  • sonuç ne oldu çok merak ediyorum
    özellikle tüketici heyeti kısmını



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PashaX -- 2 Şubat 2010; 13:47:33 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PashaX

    sonuç ne oldu çok merak ediyorum
    özellikle tüketici heyeti kısmını


    Garanti Belgesi Uygulama Esaslarına Dair Yönetmelik uyarınca müteselsil sorumlu bimeks'e gittim ancak ürünü aynı bölgede servis bulunduğu gerekçesiyle almadı.tüketici heyeti sonucu da bu yönde çıktı ve aynı bölgede teknik servis olması durumunda oraya götürmem gerektiği belirtildi.ben bimeks'in müteselsil sorumlu olması sebebiyle sorumlu olduğunu belirterek bunu neye dayandırdıklarını sorduğumda yargıtay kararları cevabını aldım.yani yasal bir zemini yok bu kararın..bana ne kadar saçma gelse de servise kendim götürmek zorunda kaldım çünkü heyet kararı bildiğiniz üzere nihai karar ve bu sebeple temyiz edilemiyor.demek ki tuzla da servis olsa istanbul sınırlarında diye beylikdüzünde bile olsam oraya kendim gidicem..bu nasıl tüketiciyi korumaksa artık yorum size kalmış..

    heyette dayandığım madde:
    GARANTİ BELGESİ UYGULAMA ESASLARINA DAİR YÖNETMELİK
    Ücretsiz Tamir Yükümlülüğü

    Madde 13 — Satıcı, malın; garanti süresi içinde, gerek malzeme ve işçilik gerekse montaj hatalarından dolayı arızalanması halinde işçilik masrafı, değiştirilen parça bedeli ya da başka herhangi bir ad altında hiçbir ücret talep etmeksizin tamirini yapmak veya yaptırmakla yükümlüdür.




  • bilgisayar da geldi bu arada anakartı değişti arkadaşlar onu belirtmeyi unutmuşumilginize tekrar teşekkürler
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.