Şimdi Ara

Ses Var Görüntü Yok - Philips 42'' LCD (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (2 Mobil) - 2 Masaüstü2 Mobil
5 sn
109
Cevap
4
Favori
194.399
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: salp10

    Arkadaşlar bende 42pfl9732 model tv inverter arızası olmuştu garanti süresini de 7 ay geçmişti buna rağmen philips garanti kapsamında inverter kartını değiştirerek sorunu çözdü. inverter arızası olanlar philips sayfasından müşteri temsilcisi ile görüşsün. sanırım paralel ithalat olmayan tvlerin garanti süresini 3 yıla çıkartmışlar.


    Benim de sorunum inverter kart sorunu olmasına rağmen garanti süresini 1 ay geçmiş olduğu gerekçesiyle ücretsiz onarım yapılamayacağı tarafıma iletildi. Üstelik ben de senin gibi aynı yolu izledim ama nafile...Benim süreç biraz sancılı olacak gibi yine de 13 gündür yetlili serviste bekleyen televizyonumu ücretli tamir ettirmeyip,hakkımı sonuna kadar arayacağım. Bu bağlamda önerisi olan arkadaşların yazılarını bekliyorum.Şimdiden teşekkürler...




  • arkadaşım emsal gösterebilirsin ben ilk görüşmemizde sikayetvar.com dan 649502 nolu şikayeti örnek olarak gösterdim. orada da aynı şikayet var ve philips in bu arızayı garanti kapsamında hallettiğine dair yazılarıda mevcut. hatta yine bu forumda başka bir arkadaşında tv si arızalanınca bana pm atarak yardım istemişti arkadaşın arızası inverter arızası olmadığından garantiden yapılamayacağı ve benden bahsediyordu onun inverter arızası olduğu için garantiden yapılmıştır diye philipsin verdiği bir cevap vardı. emsal göstererek sanırım seninde sorunun çözülür.
    sikayetvar.com adresinde 709436 nolu şikayette philips servisinin benim inverter arızasını garanti kapsamında yapıldığına dair yazısı mevcut.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi salp10 -- 20 Ocak 2011; 3:50:47 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: salp10

    arkadaşım emsal gösterebilirsin ben ilk görüşmemizde sikayetvar.com dan 649502 nolu şikayeti örnek olarak gösterdim. orada da aynı şikayet var ve philips in bu arızayı garanti kapsamında hallettiğine dair yazılarıda mevcut. hatta yine bu forumda başka bir arkadaşında tv si arızalanınca bana pm atarak yardım istemişti arkadaşın arızası inverter arızası olmadığından garantiden yapılamayacağı ve benden bahsediyordu onun inverter arızası olduğu için garantiden yapılmıştır diye philipsin verdiği bir cevap vardı. emsal göstererek sanırım seninde sorunun çözülür.
    sikayetvar.com adresinde 709436 nolu şikayette philips servisinin benim inverter arızasını garanti kapsamında yapıldığına dair yazısı mevcut.

    merhabalar, benim de şikeyetim şikayetvar.com da 742094 no ile mevcut. ama nafile tüketici mahkemesinde 23.02.11 tarihinde görüşme yapılıp değerlendirilecek. bu durumda o tarihe de kadar beklemekten başka çarem yok görünüyor. acaba televizyonu o tarihe kadar yetkili serviste bekletsem sorun olur mu? teşekkürler




  • en mantıklısı tüketici mahkemesinin sonucunu beklemek. parayı verip tv ni aldıktan sonra iadesini talep edebilirsin fakat nezaman iade edecekleri belli olmaz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: murathanx

    arkadaşlar benim sorunum inverter arızası çıktı. servis 350 tl istedi.işçilikle beraber 390 tl ye mal olacak.en azından panel arızalı değil ama tv den soğudum açıkçası..elektronik eşya bir kez açıldı mı ondan hayır gelmiyor bir daha. bakalım bu hafta olur herhalde , göreceğiz..


    arkadaşım merhabalar,

    acaba sorununu çözdün mü?nasıl bir gelişme yaşandı? bilgilendirirsen sevinirim.

    birde inverter card sorununu garantisi süresi dolduğu halde garanti kapsamında yaptıran ve bunu belgeleyebilen arkadaşlar var mı?

    teşekkürler...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tuncay balkan -- 15 Şubat 2011; 9:51:01 >
  • arkadaslar o zamanlarda üretilen philipslerde mi sıkıntı var?
    philips tv almayı düşünüyordum bir an duraksadım..
  • Selamlar,

    Bende de bir Philips 9732 LCD var. Ben aynı sorunu üçüncü kez yaşıyorum. İlki garanti içindeyken olmuşltu. invertor değişti. Ikıncisi ilk arızanın üzerinden 1 yıl geçmeden tekrarladı. Ama arada cihaz garantiden çıktı. 3(6 aymış) devam ettiği için bu sefer sanırım üzretsiz yapacaklar. Cihaz şu an serviste.

    Arıza klasik. görüntü gidiyor. ses var ambilight aktif. Muhtemel arıza Invertor devresi yanmış.

    Şurası kesin ki bu cihazlarda bir üretim hatası var. Sorun her neyse invertor devresine zarar veriyor. Ama bizim çok yetenekli teknik servisler invertor u değiştirip işi bitirdiklerini sanıyorlar. Sorunun ne sıklıkla ve kaç kere daha tekrar edeceğini bilmiyorum.

    Ben derim ki Philips madurları olarak toplaşıp hak arayabiliriz. Bu serinin ayıplı olarak piyasaya sürülmüş olma ihtimali çok yüksek.

    Yeni alıcılar içinse söyleyeceğim çok net. Eğer Philips gibi bir marka cesaretini toplayıp hatalı üretim açıklaması yapmazsa bence güvenip almayın. Zira benimn gibi ilk arızanız garanti içinde olabilir ama garanti süresi esnasında aynı arızayı 3 kere yaşamazsanız garanti sözleşmesi gereği bir hakkınız olmaz.




  • Bende de bir Philips 9732 LCD var. 2.5 yıldır sorunsuz kullanıyordum ve bugün bende de aniden görüntü gitti.
    internette "Philips Lcd ses var görüntü yok" diye araştırınca burayı buldum ve şaşırdım kaldım.
    Gördüğüm kadarıyla bu televizyonlarda 2 yıldan sonra mutlaka karşılaşılacak gibi.
    Bunda da inverter gitti herhalde.
    Servis yarın gelecek ve bakalım ne diyecekler....
  • Servis geldi, LCD' yi aldı gitti. Giderken sorunu söyledim ve inverter board arızasıdır dedim..
    Olabilir dedi, nerden tahmin ettiğimi sordu, bende forumlarda ve şikayet sitelerinde yeterince yazıyor dedim.
    Bugün aradı ve inverter kartı yanmış dedi. 300 TL. masraf çıkardı..
    Alırken 4,5 Milyar verdik, 2,5 senede arıza verdi hata etmişiz ama yapın dedik..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yolcum -- 3 Mart 2011; 14:14:39 >
  • Benimde elimde 32" Philips marka lcd tv var. Uzun süredir görüntü gidiyordu ve ses vardı. Bir şekilde uğraşa uğraşa görüntüyü geri getiriyordum. Ancak bugün görüntü tamamen gitti ve o kadar uğraşmama rağmen görüntü gelmiyor. Tv nin garantisi de bitti. Sanırım benim arıza da inverter board arızası ve genellikle bu arızayı Philips yapıyor sanıyorum. Bundan önce kullandığım crt tv de Philips tv idi. Onda da sorunlarla karşılaşmıştım ancak, garantisi devam ettiği için arızayı servis onarmıştı. Birdaha Philips almayı düşünmüyorum artık. Akşama eşimin dizisi de var. Servis 300-500 Tl gibi bir fiyat çıkartacak ise hiç yaptırmaya gerek yok sanırım.
  • Hepimiz türkiyedeki elektrik sıkıntısını biliyoruz,sanayi bölgesinde olduğum için bunu yaşayanlardanım gerilim mi dersin trafo patlamsı,direnç kaybı vs. gerçi her yer aynı benimde philips tv var tv almadan ups aldım sorunu çözdüm rahatça kullanıyorum herşeyi bu bilinc herkeste olması lazım yıllardır dert yanıp dururdum eski tv yaptırmaktan artık yeni tv parası çıkmıştır hepsi çöpe gitti,onun için diyorum ki sorunu markaya atmayın birazda kendinizde aarayın,80-90 lira verip rahat edin 300 500 lira masraf çıkarmayın.
  • arkadaşlar merhaba.bugün tam olarak aynı sorun benimde başıma geldi.garanti süresi 2 yıl diye hatırlıyorum ama 3 yıla çıkarıldı diyenler var.2 yıl ise garanti bitti.yalnız elimde garanti belgesi fatura falan yok.büyük ihtimal kayboldu.acaba garanti durumunu nasıl öğrenebiliriz??bir de bu arızanın 300-400 tl civarından daha yüksek olması mümkünmüdür??
  • 2300 TL ye aldığım 6 aylık 7000 serisi Led TV Dün itibari ile aynı sorunu verdi. Ses var görüntü yok. Ayrıca ekranda yukarıdan aşağıya garip çizgiler mevcut. Sorunu internette arayınca en popiler konu olarak bu konu ile karşılaşıyoruz. Yaptığım diğer araştırmalar sonucunda şikayet var ve internein değişik platformlarında hemen hemen aynı sorun ile karşılaşılıyor. Bugün servis gelecek cihazı alacak bakalım ne sonucu çıkacak,Tv ile birlikte akım koruma prizide almıştım. Ve sürekli onu kullandım. Bildiğiniz gibi voltaj haraketlerinde cihaz garanti dışı kalıyor. Bunun için toplu bir harekete bende hazırım. Birincisi voltaj haraketlerinde neden garanti kapsamı dışında kalıyor. Bunda benim suçum ne elektriği fransadan getirtemem ya devlet bana ne sağlıyorsa onu kullanıyorum. Bu durumda üretici voltaj dalgalarında cihazı koruyacak bir sistem üretip bu sistemle cihazı satmıyorsa bunun sorumlusu ben mi oluyorum. Bu lanet voltaj benim evemi uğradı yan komşudaki Arçelik neden bu voltajdan etkilenmedi. Gibi sorular karşısında sanırım hakkımızı daha iyi savunabiliriz. Voltaj dalgalanmalarında garanti kapsam dışını kesinlikel kabul etmiyorum. İkincisi ise şayet üretim hatası varsa philips bunu kullanıcılarına yıkıyoda olabilir yine bu konuda dikkatli olmak lazım. Son olarak bir sorum olacak iş mahkemeye taşınırsa (bu konuda gidebildiğim her yere gideceğim) Yapacağım masraf ne olur.




  • Benim de 42PFL7403 model LCD televizyonumda cihaz açılışında ses olmasına rağmen görüntünün gelmemesi sorunu vardı. Birkaç sefer kapatıp açınca düzeliyordu. Önce önemsemedim ama bu arada garanti süresi dolmak üzere olduğu için yetkili servise haber verdim. Gelen ekibin yanında arıza tekrar etti ama daha sonra yetkili servisteki test cihazımız arıza belirtisine rastlamadı dendi. Cihaz eve geldikten bir hafta sonra yine aynı sorunu yaşattı. Garanti bitmek üzere olduğu için arayıp söyledim ama test cihazı hata tespiti yapmadan bizim yapabileceğimiz birşey yok dediler. Sonuçta arıza giderilememişti ve üzerinden 9 ay geçtikten sonra bu sefer ekranın ortası karardı. Yine aynı servise gönderdim. Sorun inverter'dan kaynaklı dediler ve 380 TL ücretle değiştirilmesi gerektiğini belirttiler. İnternette yaptığım araştırma sonucunda gördüm ki her iki sorunun da kaynağı inverter ama yetkili servis zamanında tespit edemediği( ya da bilinçli olarak etmediği) bu hatayı farklı birşey diyerek geçiştirmeye çalışıyor. Keşke bu forumu o zamanlar keşfetmiş olsaydım. O zaman ustalara inverter'ı kontrol edin diyebilirdim. Şimdi garanti süresi bitmiş olduğu için sikayetvar.com aracılığıyla yazışmalarım sürüyor ama sonu mahkemede bitecek gibi. Bunca sorun yaşamış vaka varken bir yetkili de çıkıp yetkili servise "sen nasıl bu kadar yaygın bir sorunun kaynağını bilmiyorsun" diye sormuyor. Anlayacağınız ortada danışıklı bir dövüş var. Philips müşteri ilişikileri departmanı koordinatörüne olayı inceleteceğine yetkili servisinin açıklamalarıyla bana cevap yazıyor. Demek ki forumdaki birçok kişinin belirttiği gibi Philips inverter konusunda sabıkalı.. Hadi diyelim ki cihazlarda "sehven" hatalı parça kullanıldı, Philips gibi bir dünya devi nasıl olur da bu kadar küçük hesaplara girer, ayyuka çıkmış sorunu kendisine ulaşır ulaşmaz sessizce çözmek yerine dillere düşürür anlamak mümkün değil. Sonuç olarak benim için Philips alışveriş listemden çıkmış bir markadır. Konuyla ilgili daha önce mahkeme ya da tüketici hakeminden bir çözüme ulaşmış kimse varsa paylaşmasını önemle rica ediyorum.




  • bizimde televizyonda aynı sorun oldu yenilettirdik üzerinen yine bir süre geçince sorun ttekrarlanıyorumu ? 1 yıl garanti verdiler yeni boarda .
  • lg lcd tv SES VAR kanal degisiyor ama GORUNTU YOK komple kapatip 10 dakka sonra tekrar actigimda normal calisiyor fakat 3-4 dakka sonra gene goruntu gidiyor bazen kendiliginden 5-10 saniyeligine goruntu geliyor . bilgisi olan varsa beni bi zahmet aydinlatsin sorun tv de mi uydudami acaba en azindan bunu soylerseniz.......
  • phillips 42 pfl 3605 alın bendende aynı sorun

    beyler yarın servis gelcek

    acaba kaç günde hallederler

    bide izine çıktık rahat rahat ps3 oynicaktık zehir oldu
  • 42pfl7762 aynı sorun bizim tvde de çıktı bugün itibariyle... Yalnız bendeki sorunun oluşumu farklı buradakilere göre... Cihaz normal olarak açılıyor, ekrana görüntü modu yazısı geliyor; 1080p diye ve saniyesinde siyah ekrana dşüyor... Ses var, görüntü yok... Satın alalı 37 ay oldu sanırım, yani garanti de yok :-((((



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Özger -- 31 Ocak 2012; 23:31:02 >
  • bendede dün 42 pdl 7906 tv aynı sorunu verdi.ses var ama görüntü yok.değişik bir sürü yöntem denedim ama açılmadı bi türlü.philips yazısı bile gelmiyor.bakalım yarın gelecek servis.ilk diyeceğim inverter a bak usta.tabi usta dediğimiz inverter ın ne olduğunu biliyorsa.vay anam vay..nelere kaldık böyle..
  • Televizyonları bu sorun ile ilgili olarak servise giden arkadaşlar sorunun kaynağı ile ilgili son durum hakkında bilgi verebilir misiniz?
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.