Şimdi Ara

SHARP TV KULLANIM SAATİNE NASIL BAKILIR

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
39
Cevap
0
Favori
1.930
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 60UQ10 modelinin servis menüsüne nasıl girilir?

    arkadaşlar bilen varsa ve yardımcı olursa çok makbule geçecek. Sorunlu bir cihazın iadesini kolaylaştıracak zira kullanım saatine bakabilmem.



  • Sharp lar da SM giriş kodlamaları farklıdır ve eski-yeni seriler ile bazı seiler de yine farklı kodlama
    yapılıyor!!

    eski ve en çok kullanılan kodlama

    >TV yi açın,sonra panelin güç kablosunu prizden çekin!
    >Kumanda dan(veya bazı paneller de TV nin üzerinden) "INPUT" ve "VOL-" tuşlarına birlik de basın
    (her iki tuşa aynı an da)
    >bastığınız tuşları bırakma dan,TV nin güç kablosunu yeniden prize takın
    >ekrana "K" menüsü geliyor(yeni paneller de bu sayfa değişik gelebilir!)
    >tekrar "VOL -" ve "Channel -" aynı anda basın

    >SM menüsü gelmesi gerekiyor

    >>Channel + ve Channel - ile options menüsün de geziliyor
    >>Volume + ve Voluma - ile de değişiklikler yapılıyor(sakın dokunmayın değişimlere!!)

    >çıkış için de TV yi off yapın

    Not;yukarı da yazdım,bazı paneller de ilk giriş kodlama Kumanda ile olurken bazı paneller de
    ise bu işlem TV nin üzerindeki tuşlar dan yapılır!

    Yalnış bir tuş basımı veya kombinasyonu Chipseti kilitliyor ve açılamaz oluyor!!
    Servis de bunu "Garanti dışı" kullanıcı hatası kabul eder ve yeniden SW yüklemezler ve MB yi
    değiştirirler!!

    ++




  • quote:

    Orijinalden alıntı: albani

    Sharp lar da SM giriş kodlamaları farklıdır ve eski-yeni seriler ile bazı seiler de yine farklı kodlama
    yapılıyor!!

    eski ve en çok kullanılan kodlama

    >TV yi açın,sonra panelin güç kablosunu prizden çekin!
    >Kumanda dan(veya bazı paneller de TV nin üzerinden) "INPUT" ve "VOL-" tuşlarına birlik de basın
    (her iki tuşa aynı an da)
    >bastığınız tuşları bırakma dan,TV nin güç kablosunu yeniden prize takın
    >ekrana "K" menüsü geliyor(yeni paneller de bu sayfa değişik gelebilir!)
    >tekrar "VOL -" ve "Channel -" aynı anda basın

    >SM menüsü gelmesi gerekiyor

    >>Channel + ve Channel - ile options menüsün de geziliyor
    >>Volume + ve Voluma - ile de değişiklikler yapılıyor(sakın dokunmayın değişimlere!!)

    >çıkış için de TV yi off yapın

    Not;yukarı da yazdım,bazı paneller de ilk giriş kodlama Kumanda ile olurken bazı paneller de
    ise bu işlem TV nin üzerindeki tuşlar dan yapılır!

    Yalnış bir tuş basımı veya kombinasyonu Chipseti kilitliyor ve açılamaz oluyor!!
    Servis de bunu "Garanti dışı" kullanıcı hatası kabul eder ve yeniden SW yüklemezler ve MB yi
    değiştirirler!!

    ++
    merhabalar, ürün 1-2 gün sonra elimde olacak ve ben de gelen ürünün teşhir olup olmadığını merak ediyorum. Albani üstad, engin bilgisini burada da konuşturmuş teşekkür ederim. ancak chipsette yanlış bir şey olur mu diye de korkmuyor değilim. Bu modelde bizzat uygulayan var mı?




  • Nerden aldin zenselman? Ben iade etmeye calisiyorum urunu. Cok ciddi bulutlanma ve isik sizmasi var. Dikkat et
  • sabahattin ali S kullanıcısına yanıt
    Ürünü Sinop Teknosa aracılığı ile Ankaradaki bir teknosa mağasasından aldırdım. Sinop teknosada çalışan eski bir öğrencim, bilgisayardan taratıp 1 teşhir 2 kapalı kutu Sharp olduğu sistemde gördü ve telefonla bağlantıya geçip ürünün siparişini verdik. Ödemeyi Sinop teknosaya yaptım. 1-2 güne elime ulaşır. Bu arada ürün gelince bulutlanma, ölü pixel vb. ne gibi sorunları kontrol etmem gerekiyor? Kullanım saatine bakabildiniz mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: albani

    Sharp lar da SM giriş kodlamaları farklıdır ve eski-yeni seriler ile bazı seiler de yine farklı kodlama
    yapılıyor!!

    eski ve en çok kullanılan kodlama

    >TV yi açın,sonra panelin güç kablosunu prizden çekin!
    >Kumanda dan(veya bazı paneller de TV nin üzerinden) "INPUT" ve "VOL-" tuşlarına birlik de basın
    (her iki tuşa aynı an da)
    >bastığınız tuşları bırakma dan,TV nin güç kablosunu yeniden prize takın
    >ekrana "K" menüsü geliyor(yeni paneller de bu sayfa değişik gelebilir!)
    >tekrar "VOL -" ve "Channel -" aynı anda basın

    >SM menüsü gelmesi gerekiyor

    >>Channel + ve Channel - ile options menüsün de geziliyor
    >>Volume + ve Voluma - ile de değişiklikler yapılıyor(sakın dokunmayın değişimlere!!)

    >çıkış için de TV yi off yapın

    Not;yukarı da yazdım,bazı paneller de ilk giriş kodlama Kumanda ile olurken bazı paneller de
    ise bu işlem TV nin üzerindeki tuşlar dan yapılır!

    Yalnış bir tuş basımı veya kombinasyonu Chipseti kilitliyor ve açılamaz oluyor!!
    Servis de bunu "Garanti dışı" kullanıcı hatası kabul eder ve yeniden SW yüklemezler ve MB yi
    değiştirirler!!

    ++

    Albani hocam size bir sorum olacaktı.
    Bu menüde,
    6 ay önce mediamarkt dan teşhir olarak 60LE857E tv aldım. TV de çok çok az bulutlanma var ancak görüntüde kesinlikle belli olmuyor sadece kanal geçişlerinde biraz belli oluyor. Servisi USB ile ilgili bir sorun için çağırdığımda bu sizin yukarıda bahsettiğiniz menüye girdiler. Ben aşağıdaki değeri orada gördüm. Sorduğumda tam net cevap alamadım. Bu bir sorun mudur? Sorunsa ne gibi bir hata oluşmuşta böyle bir kod bırakmıştır diye merak ettim.

    Monitor Error Cause 1)11 B00002935:32 2)0 3)0 4)0


    Birde cihazı 6 aydır kullanıyorum cihazın backlight accutime: 2938:15 gibi bir değer yazıyor. Benimde kullanımımı düşündüğünüzde bu değer çok mudur?

    Vereceğiniz bilgiler için şimdiden teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ilkeryuksel1986 -- 23 Şubat 2015; 15:36:56 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilkeryuksel1986

    quote:

    Orijinalden alıntı: albani

    Sharp lar da SM giriş kodlamaları farklıdır ve eski-yeni seriler ile bazı seiler de yine farklı kodlama
    yapılıyor!!

    eski ve en çok kullanılan kodlama

    >TV yi açın,sonra panelin güç kablosunu prizden çekin!
    >Kumanda dan(veya bazı paneller de TV nin üzerinden) "INPUT" ve "VOL-" tuşlarına birlik de basın
    (her iki tuşa aynı an da)
    >bastığınız tuşları bırakma dan,TV nin güç kablosunu yeniden prize takın
    >ekrana "K" menüsü geliyor(yeni paneller de bu sayfa değişik gelebilir!)
    >tekrar "VOL -" ve "Channel -" aynı anda basın

    >SM menüsü gelmesi gerekiyor

    >>Channel + ve Channel - ile options menüsün de geziliyor
    >>Volume + ve Voluma - ile de değişiklikler yapılıyor(sakın dokunmayın değişimlere!!)

    >çıkış için de TV yi off yapın

    Not;yukarı da yazdım,bazı paneller de ilk giriş kodlama Kumanda ile olurken bazı paneller de
    ise bu işlem TV nin üzerindeki tuşlar dan yapılır!

    Yalnış bir tuş basımı veya kombinasyonu Chipseti kilitliyor ve açılamaz oluyor!!
    Servis de bunu "Garanti dışı" kullanıcı hatası kabul eder ve yeniden SW yüklemezler ve MB yi
    değiştirirler!!

    ++

    Albani hocam size bir sorum olacaktı.
    Bu menüde,
    6 ay önce mediamarkt dan teşhir olarak 60LE857E tv aldım. TV de çok çok az bulutlanma var ancak görüntüde kesinlikle belli olmuyor sadece kanal geçişlerinde biraz belli oluyor. Servisi USB ile ilgili bir sorun için çağırdığımda bu sizin yukarıda bahsettiğiniz menüye girdiler. Ben aşağıdaki değeri orada gördüm. Sorduğumda tam net cevap alamadım. Bu bir sorun mudur? Sorunsa ne gibi bir hata oluşmuşta böyle bir kod bırakmıştır diye merak ettim.

    Monitor Error Cause 1)11 B00002935:32 2)0 3)0 4)0


    Birde cihazı 6 aydır kullanıyorum cihazın backlight accutime: 2938:15 gibi bir değer yazıyor. Benimde kullanımımı düşündüğünüzde bu değer çok mudur?

    Vereceğiniz bilgiler için şimdiden teşekkürler.
    ilker selam

    -bu panellerin hepsin de bunlar az-çok oluyor! panel Direct-LED de olsa olur ama büyük çoğunlukla da EDGE-LED olduğu için ve ebat da çok büyük olunca
    bu kadar çıkıyorsa siz yine de oturun Dua edin sadece şansı çok olanlar da bunlar çok çok az olabilir bu durum kısaca "normal" dir! sadece ektrem bazı
    durumlar anormal olarak kabul edilir ama herifler buna bile normal dir abi diyebiliyorlar!

    -burada bakılan(bahsettiğin efektlerin)normal görüntü izlerken olup-olmamasıdır ve özellikle karanlık da izlemedeki durumu önem arzediyor ama artık
    buna da bir kılıf buldular "abi karanlık da bu paneller izlenmez" diyorlar ve aslın da teknik olarak kısmen doğru olsa da onlar işin çakallığın da tabiki

    şimdi sen de bu efektler normal görüntü izlerken(hatta karanlık da izleme de)renk/ton bozulması yapmıyorsa "normaldir"!! geçişler de olan efetler
    sayılmaz!(zaten panel de bu efektler var olduğu için ancak siyah fon geçişler de belli olur yani bu sayılmaz!)

    >SM den görülen değerler normaldir sorun filan yok,kafanı bunlarla karıştırma şimdi,seni de ilgilendirmiyor zaten bu değerler,sadece arıza durumun da
    servis buna bakarak üretici servis manualin den değerlere bakarak kontrol eder,siznle alakası yoktur!

    >"Baclight hour";bahsettiğin KM de olabilir tabiki,buna da takılma

    TFT-LCD lerin ortalama ömrü ki bu "ömür" kelimesi olarak geçse de neyin ömrü v.s kısmı ucu açık dır! bu 60bin KM dir ama ben bu KM nin yarısı kadar giden bir LCD
    göremedim veya duymadım hiç! zaten bu kadar KM ye gelinceye kadar giden panel bir şekil de geberiyor! buna da takılmayın ltf

    Saygılar
    CAN++




  • quote:

    Orijinalden alıntı: albani

    ilker selam

    -bu panellerin hepsin de bunlar az-çok oluyor! panel Direct-LED de olsa olur ama büyük çoğunlukla da EDGE-LED olduğu için ve ebat da çok büyük olunca
    bu kadar çıkıyorsa siz yine de oturun Dua edin sadece şansı çok olanlar da bunlar çok çok az olabilir bu durum kısaca "normal" dir! sadece ektrem bazı
    durumlar anormal olarak kabul edilir ama herifler buna bile normal dir abi diyebiliyorlar!

    -burada bakılan(bahsettiğin efektlerin)normal görüntü izlerken olup-olmamasıdır ve özellikle karanlık da izlemedeki durumu önem arzediyor ama artık
    buna da bir kılıf buldular "abi karanlık da bu paneller izlenmez" diyorlar ve aslın da teknik olarak kısmen doğru olsa da onlar işin çakallığın da tabiki

    şimdi sen de bu efektler normal görüntü izlerken(hatta karanlık da izleme de)renk/ton bozulması yapmıyorsa "normaldir"!! geçişler de olan efetler
    sayılmaz!(zaten panel de bu efektler var olduğu için ancak siyah fon geçişler de belli olur yani bu sayılmaz!)

    >SM den görülen değerler normaldir sorun filan yok,kafanı bunlarla karıştırma şimdi,seni de ilgilendirmiyor zaten bu değerler,sadece arıza durumun da
    servis buna bakarak üretici servis manualin den değerlere bakarak kontrol eder,siznle alakası yoktur!

    >"Baclight hour";bahsettiğin KM de olabilir tabiki,buna da takılma

    TFT-LCD lerin ortalama ömrü ki bu "ömür" kelimesi olarak geçse de neyin ömrü v.s kısmı ucu açık dır! bu 60bin KM dir ama ben bu KM nin yarısı kadar giden bir LCD
    göremedim veya duymadım hiç! zaten bu kadar KM ye gelinceye kadar giden panel bir şekil de geberiyor! buna da takılmayın ltf

    Saygılar
    CAN++

    Albani hocam değerli bilgilerin için çok teşekkür ediyorum.
    Saygılarımla.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: albani

    ilker selam

    -bu panellerin hepsin de bunlar az-çok oluyor! panel Direct-LED de olsa olur ama büyük çoğunlukla da EDGE-LED olduğu için ve ebat da çok büyük olunca
    bu kadar çıkıyorsa siz yine de oturun Dua edin sadece şansı çok olanlar da bunlar çok çok az olabilir bu durum kısaca "normal" dir! sadece ektrem bazı
    durumlar anormal olarak kabul edilir ama herifler buna bile normal dir abi diyebiliyorlar!

    -burada bakılan(bahsettiğin efektlerin)normal görüntü izlerken olup-olmamasıdır ve özellikle karanlık da izlemedeki durumu önem arzediyor ama artık
    buna da bir kılıf buldular "abi karanlık da bu paneller izlenmez" diyorlar ve aslın da teknik olarak kısmen doğru olsa da onlar işin çakallığın da tabiki

    şimdi sen de bu efektler normal görüntü izlerken(hatta karanlık da izleme de)renk/ton bozulması yapmıyorsa "normaldir"!! geçişler de olan efetler
    sayılmaz!(zaten panel de bu efektler var olduğu için ancak siyah fon geçişler de belli olur yani bu sayılmaz!)

    >SM den görülen değerler normaldir sorun filan yok,kafanı bunlarla karıştırma şimdi,seni de ilgilendirmiyor zaten bu değerler,sadece arıza durumun da
    servis buna bakarak üretici servis manualin den değerlere bakarak kontrol eder,siznle alakası yoktur!

    >"Baclight hour";bahsettiğin KM de olabilir tabiki,buna da takılma

    TFT-LCD lerin ortalama ömrü ki bu "ömür" kelimesi olarak geçse de neyin ömrü v.s kısmı ucu açık dır! bu 60bin KM dir ama ben bu KM nin yarısı kadar giden bir LCD
    göremedim veya duymadım hiç! zaten bu kadar KM ye gelinceye kadar giden panel bir şekil de geberiyor! buna da takılmayın ltf

    Saygılar
    CAN++

    Albani hocam. Sharp 60le857 iyi görüntü alabilmek için görüntü ayarlarım ne olmalıdır. Otomatikte seyrettiğimde çok cansız geliyor dinamiğe alındığında ise bazen çamur gibi oluyor. İyi bir görüntü ve bulutlanmayı engellemek için nasıl konfigüre etmem lazım. Bu konuda yardımcı olursan çok sevinirim.
    Arkaplan ışğı, kontrat,ton,renk,keskinlik ne olmalıdır?

    İleri düzey ayarları ne olmalıdır?

    Hareket iyileştirme(active motion800,200 yüksek...),DNR,Subpixelcontrol ne olmalıdır.?

    Şimdiden teşekkür ederim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilkeryuksel1986

    quote:

    Orijinalden alıntı: albani

    ilker selam

    -bu panellerin hepsin de bunlar az-çok oluyor! panel Direct-LED de olsa olur ama büyük çoğunlukla da EDGE-LED olduğu için ve ebat da çok büyük olunca
    bu kadar çıkıyorsa siz yine de oturun Dua edin sadece şansı çok olanlar da bunlar çok çok az olabilir bu durum kısaca "normal" dir! sadece ektrem bazı
    durumlar anormal olarak kabul edilir ama herifler buna bile normal dir abi diyebiliyorlar!

    -burada bakılan(bahsettiğin efektlerin)normal görüntü izlerken olup-olmamasıdır ve özellikle karanlık da izlemedeki durumu önem arzediyor ama artık
    buna da bir kılıf buldular "abi karanlık da bu paneller izlenmez" diyorlar ve aslın da teknik olarak kısmen doğru olsa da onlar işin çakallığın da tabiki

    şimdi sen de bu efektler normal görüntü izlerken(hatta karanlık da izleme de)renk/ton bozulması yapmıyorsa "normaldir"!! geçişler de olan efetler
    sayılmaz!(zaten panel de bu efektler var olduğu için ancak siyah fon geçişler de belli olur yani bu sayılmaz!)

    >SM den görülen değerler normaldir sorun filan yok,kafanı bunlarla karıştırma şimdi,seni de ilgilendirmiyor zaten bu değerler,sadece arıza durumun da
    servis buna bakarak üretici servis manualin den değerlere bakarak kontrol eder,siznle alakası yoktur!

    >"Baclight hour";bahsettiğin KM de olabilir tabiki,buna da takılma

    TFT-LCD lerin ortalama ömrü ki bu "ömür" kelimesi olarak geçse de neyin ömrü v.s kısmı ucu açık dır! bu 60bin KM dir ama ben bu KM nin yarısı kadar giden bir LCD
    göremedim veya duymadım hiç! zaten bu kadar KM ye gelinceye kadar giden panel bir şekil de geberiyor! buna da takılmayın ltf

    Saygılar
    CAN++

    Albani hocam. Sharp 60le857 iyi görüntü alabilmek için görüntü ayarlarım ne olmalıdır. Otomatikte seyrettiğimde çok cansız geliyor dinamiğe alındığında ise bazen çamur gibi oluyor. İyi bir görüntü ve bulutlanmayı engellemek için nasıl konfigüre etmem lazım. Bu konuda yardımcı olursan çok sevinirim.
    Arkaplan ışğı, kontrat,ton,renk,keskinlik ne olmalıdır?

    İleri düzey ayarları ne olmalıdır?

    Hareket iyileştirme(active motion800,200 yüksek...),DNR,Subpixelcontrol ne olmalıdır.?

    Şimdiden teşekkür ederim.
    İlker sen bu paneli hangi cihazlar bağlayıp kullanıyorsun??

    Örneğin "TV" yayınlarını ne ile alıyorsun(DVB mi yoksa Reciever mı bağlı)??

    "SD" ler için fazla bir şey bekleme! çünkü ebat SD için çok büyük ve panel de PDP değil TFT-LCD!

    "Dynamic Mode" hiç bir panel de kullanılamaz zaten(ama biz de olaya "zevk meselesi" için bakılır vede kullananlar da var tabiki)

    Ben Sharp için setting.vermiştim(SW hemen hepsin de aynıdır zaten) sanırım diğer Sharp başlığın da olabilir,oradan bakarsın

    Aslın da settings sadece "FILM" için olur ve kaynak da BD dir!!(DVD de olabilir)

    Bazı bilgileri ver ona göre bakarız yeniden++




  • quote:

    Orijinalden alıntı: albani

    İlker sen bu paneli hangi cihazlar bağlayıp kullanıyorsun??

    Örneğin "TV" yayınlarını ne ile alıyorsun(DVB mi yoksa Reciever mı bağlı)??

    "SD" ler için fazla bir şey bekleme! çünkü ebat SD için çok büyük ve panel de PDP değil TFT-LCD!

    "Dynamic Mode" hiç bir panel de kullanılamaz zaten(ama biz de olaya "zevk meselesi" için bakılır vede kullananlar da var tabiki)

    Ben Sharp için setting.vermiştim(SW hemen hepsin de aynıdır zaten) sanırım diğer Sharp başlığın da olabilir,oradan bakarsın

    Aslın da settings sadece "FILM" için olur ve kaynak da BD dir!!(DVD de olabilir)

    Bazı bilgileri ver ona göre bakarız yeniden++

    Abi tv yayınım Digitürk HDMİ bağlı reciever ile alıyorum. Hımm ben genel manada çoğunlukla kullanabileceğim bir ayar istiyordum. Maç seyrederken daha net bir görüntü istiyorum. 3D aldığım zaman çamurlanma oluyor. Digitürk yayınında mı yoksa tv ayarındamı bir sıkıntı var anlamadım. Bununda nasıl önüne geçebilirim. Abi senin başka sayfada yazdığın ve verdiğin ayarları yaptım film izlerken onları kullanıyorum ancak orada Hızlı Sahneler için ne kullanılacağını ( active motion 800,200 yüksek...) ve subpixel control2 ne olacağı yazmıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilkeryuksel1986

    quote:

    Orijinalden alıntı: albani

    İlker sen bu paneli hangi cihazlar bağlayıp kullanıyorsun??

    Örneğin "TV" yayınlarını ne ile alıyorsun(DVB mi yoksa Reciever mı bağlı)??

    "SD" ler için fazla bir şey bekleme! çünkü ebat SD için çok büyük ve panel de PDP değil TFT-LCD!

    "Dynamic Mode" hiç bir panel de kullanılamaz zaten(ama biz de olaya "zevk meselesi" için bakılır vede kullananlar da var tabiki)

    Ben Sharp için setting.vermiştim(SW hemen hepsin de aynıdır zaten) sanırım diğer Sharp başlığın da olabilir,oradan bakarsın

    Aslın da settings sadece "FILM" için olur ve kaynak da BD dir!!(DVD de olabilir)

    Bazı bilgileri ver ona göre bakarız yeniden++

    Abi tv yayınım Digitürk HDMİ bağlı reciever ile alıyorum. Hımm ben genel manada çoğunlukla kullanabileceğim bir ayar istiyordum. Maç seyrederken daha net bir görüntü istiyorum. 3D aldığım zaman çamurlanma oluyor. Digitürk yayınında mı yoksa tv ayarındamı bir sıkıntı var anlamadım. Bununda nasıl önüne geçebilirim. Abi senin başka sayfada yazdığın ve verdiğin ayarları yaptım film izlerken onları kullanıyorum ancak orada Hızlı Sahneler için ne kullanılacağını ( active motion 800,200 yüksek...) ve subpixel control2 ne olacağı yazmıyor.
    DT ise fazla bir şey bekleme o cihaz dan! ancak bu heriflerin bir sürü modelleri var,çoğu bana göre yaramaz ama bazıları fena değil hatta iyi! damadım da şu anda kayıt-eden modeli var
    numarasını bilmiyorum ama oldukça iyi,ancak panel 46" !! senin panel de SD ler böyle olmaz ama HD ler de iyidir...

    Her bir içerik için tek bir mod/ayar olamaz! biz buna kısaca ve de öncelikle "FILM" için olan ayar diyoruz;diğeri ise Standard Mode olarak SD&HDTV için kullanırsın,yayın kaşitesine göre de
    zaten her panel de tüm içerikler aynı kalitede olamaz!

    SD&HDTV için AV Mode;"Standard" kullanıyorsun(DT üzerinden) sendeki DT nin cihazını bilmediğim için,şudur-budur tam diyemiyorum,ama beklentin çok yüksek ise,bunu biraz aşağılara çek

    O panel de 3D genel de iyi değil;ghost/blur efektlerini yapıyor,sistemi de SG(active)olduğu için çok iyi olamıyor(ebat da o işleme büyük geliyor!)
    DT yayını ben de ara da izliyorum 3D olarak(panel Phil 46/5507 ama hiç bir sorun yok üstelik gözlük yine SG dir)

    FILM için o ayarları kullanabilirsin ama Motion ayarı;200Hz-High/Gamma;-1/OPC;Off/Col.Temp;Mid/Low /Col.Gamut;Standard/QPixel2;Off/ActiveContrast;Off/

    not;"Gamma" ayarı içeriğe göre değişir!!

    Film Mode ;Off

    Bu Sharp panelleri bu şekilde set.etmek zaten imkansız gibidir,özellikle "Prof.ISF" gerekiyor,Sharp diğer panellere benzemiyor,kaldıki yine de tam istenen
    neticeler alınamiyor!

    Backlight;Standard(veya ortam ışık şiddetine göre bu ayar da değişir -2/+10 gibi!!
    Brightness yine öyle

    gün boyu çeşitli ışık şiddetleri ve ardından gece karanlık veya aydınlatılmış ortamlar özellikle 50 üstü paneller de ciddi fark verir!

    Panel PDP olmadığı için de gece çok parlar ışık fazla gelir ve güzel bir izleme ortamı sağlamaz ama işin bundan sonrası kullanıcıya kalıyor tabiki
    60 ve üstü paneller(TFT-LCD) şayet Full-LED+LocalDimming(ama çakma Dimming değil harbi Dimming olacaktır) olursa o zaman PDP gibi karanlık performansı verir!

    ve son olarak örneğin senin panelini bir görsem gündüz/gece durumunu sana tam şöylerim şöyle olmalıdır diye,büyük ebatlı LCD ler bu konular da fazla uğraştırır,yorar adamı

    Bir de senin göz zevkin nedir onu da ancak o zaman anlayabilirim,illa doğru bir settings herkesi memnun eder kuralı geçerli değildir ki çoğu insan özellikle panellerin gece FILM(Movie Mode
    üzerinden) beğenmez bu ne yaw çok karanlık der ama aslında doğrı set.lidir panel netice de izleyecek olanın göz zevki esastır,adam var,Dynamic mode ile FILM izliyor ve süper
    diyor üstelik panel TFT-LCD ve zifiri karanlık da izlerken bunu söylüyor bu külliyen yanlış bir sett. ve izleme şekli ama adam bundan hoşlanıyor!

    ++




  • quote:

    Orijinalden alıntı: albani

    ilker selam

    -bu panellerin hepsin de bunlar az-çok oluyor! panel Direct-LED de olsa olur ama büyük çoğunlukla da EDGE-LED olduğu için ve ebat da çok büyük olunca
    bu kadar çıkıyorsa siz yine de oturun Dua edin sadece şansı çok olanlar da bunlar çok çok az olabilir bu durum kısaca "normal" dir! sadece ektrem bazı
    durumlar anormal olarak kabul edilir ama herifler buna bile normal dir abi diyebiliyorlar!

    -burada bakılan(bahsettiğin efektlerin)normal görüntü izlerken olup-olmamasıdır ve özellikle karanlık da izlemedeki durumu önem arzediyor ama artık
    buna da bir kılıf buldular "abi karanlık da bu paneller izlenmez" diyorlar ve aslın da teknik olarak kısmen doğru olsa da onlar işin çakallığın da tabiki

    şimdi sen de bu efektler normal görüntü izlerken(hatta karanlık da izleme de)renk/ton bozulması yapmıyorsa "normaldir"!! geçişler de olan efetler
    sayılmaz!(zaten panel de bu efektler var olduğu için ancak siyah fon geçişler de belli olur yani bu sayılmaz!)

    >SM den görülen değerler normaldir sorun filan yok,kafanı bunlarla karıştırma şimdi,seni de ilgilendirmiyor zaten bu değerler,sadece arıza durumun da
    servis buna bakarak üretici servis manualin den değerlere bakarak kontrol eder,siznle alakası yoktur!

    >"Baclight hour";bahsettiğin KM de olabilir tabiki,buna da takılma

    TFT-LCD lerin ortalama ömrü ki bu "ömür" kelimesi olarak geçse de neyin ömrü v.s kısmı ucu açık dır! bu 60bin KM dir ama ben bu KM nin yarısı kadar giden bir LCD
    göremedim veya duymadım hiç! zaten bu kadar KM ye gelinceye kadar giden panel bir şekil de geberiyor! buna da takılmayın ltf

    Saygılar
    CAN++

    Albani hocam öncelikle merhaba. Uzun bir zamandır giremiyordum sharp tvmin ekranın ortasında kıl kalınlığından yukarıdan aşağıya bir çizgi çıktı beyaz ekran üzerinde sarı siyah ekran üzerinde mavi bir görüntüsü mevcut. Cihaz Digicom gitti. Önce panel değişir dediler bugünde tv tamirde dediler net bir şeyde söylemediler. Araştırdığım kadarıyla flex hatasını tamir ediyorlarmış ve pekde randumanlı olmuyormuş. Panel değişimi daha sağlıklı dediler. Digicomada pek güvenmiyorum. Tamir etmek için paneli açıpda daha da kullanılmaz hale getirecekler gibi geliyor. Bu hatanın tamiri oluyor mu? Eğer oluyorsa ileriye dönük sıkıntı çıkar mı acaba??

    Albani hocam nasıl bir yol izlemem gerekir deneyimlerini paylaşırsan çok sevinirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ilkeryuksel1986 -- 16 Ekim 2015; 21:40:32 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilkeryuksel1986

    quote:

    Orijinalden alıntı: albani

    ilker selam

    -bu panellerin hepsin de bunlar az-çok oluyor! panel Direct-LED de olsa olur ama büyük çoğunlukla da EDGE-LED olduğu için ve ebat da çok büyük olunca
    bu kadar çıkıyorsa siz yine de oturun Dua edin sadece şansı çok olanlar da bunlar çok çok az olabilir bu durum kısaca "normal" dir! sadece ektrem bazı
    durumlar anormal olarak kabul edilir ama herifler buna bile normal dir abi diyebiliyorlar!

    -burada bakılan(bahsettiğin efektlerin)normal görüntü izlerken olup-olmamasıdır ve özellikle karanlık da izlemedeki durumu önem arzediyor ama artık
    buna da bir kılıf buldular "abi karanlık da bu paneller izlenmez" diyorlar ve aslın da teknik olarak kısmen doğru olsa da onlar işin çakallığın da tabiki

    şimdi sen de bu efektler normal görüntü izlerken(hatta karanlık da izleme de)renk/ton bozulması yapmıyorsa "normaldir"!! geçişler de olan efetler
    sayılmaz!(zaten panel de bu efektler var olduğu için ancak siyah fon geçişler de belli olur yani bu sayılmaz!)

    >SM den görülen değerler normaldir sorun filan yok,kafanı bunlarla karıştırma şimdi,seni de ilgilendirmiyor zaten bu değerler,sadece arıza durumun da
    servis buna bakarak üretici servis manualin den değerlere bakarak kontrol eder,siznle alakası yoktur!

    >"Baclight hour";bahsettiğin KM de olabilir tabiki,buna da takılma

    TFT-LCD lerin ortalama ömrü ki bu "ömür" kelimesi olarak geçse de neyin ömrü v.s kısmı ucu açık dır! bu 60bin KM dir ama ben bu KM nin yarısı kadar giden bir LCD
    göremedim veya duymadım hiç! zaten bu kadar KM ye gelinceye kadar giden panel bir şekil de geberiyor! buna da takılmayın ltf

    Saygılar
    CAN++

    Albani hocam öncelikle merhaba. Uzun bir zamandır giremiyordum sharp tvmin ekranın ortasında kıl kalınlığından yukarıdan aşağıya bir çizgi çıktı beyaz ekran üzerinde sarı siyah ekran üzerinde mavi bir görüntüsü mevcut. Cihaz Digicom gitti. Önce panel değişir dediler bugünde tv tamirde dediler net bir şeyde söylemediler. Araştırdığım kadarıyla flex hatasını tamir ediyorlarmış ve pekde randumanlı olmuyormuş. Panel değişimi daha sağlıklı dediler. Digicomada pek güvenmiyorum. Tamir etmek için paneli açıpda daha da kullanılmaz hale getirecekler gibi geliyor. Bu hatanın tamiri oluyor mu? Eğer oluyorsa ileriye dönük sıkıntı çıkar mı acaba??

    Albani hocam nasıl bir yol izlemem gerekir deneyimlerini paylaşırsan çok sevinirim.

    Alıntıları Göster
    öncelikle bahsettiğin sorun Modül hatası olup değişim gerektirir veya TV değişmi gerektirir!

    ancak bahsettiğin sorunu çıplak gözle görmediğim için bir kaç olasılık daha vardır,örneğin T-ConBoard arızası da olabilir ve bu varsa,sorun olmaz ve ilgili TCB değişerek
    panel düzelir,diğer yandan bazen bu hatayı(Modül ile alakalı olarak) T-Con B değişimi ile de vaziyeti idare eden tarzda işlem de yapabilir ama bunun garantisi yoktur!
    yeniden o arıza çıkar! "flex" ile alakası yok(panelini görmediğim için net bir şey yazamıyorum)

    paneli açmadan zaten tamir olmaz ama Modül hatası çıktıysa paneli dağıtıp-toplamak zor iştir yaw genel de onun için üreticiler bu işlem den kaçıp direk TV yi değiştirirler
    ve bu onlar için daha kolay ve ucuz yoldur

    neyse arasınlar bakalım ne diyecekler,netice de 24aylık Garanti süresi içinde bir çıkış yolu illaki bulacaklardır! ama Garantin bitmiş olsay dı o zaman panel kaldır at olacaktı
    Digicom bu işleri çok iyi bilir ama Sharp-Avrupa dükkanı kapandı gibi hatta gibisi bile fazla!

    ++




  • quote:

    Orijinalden alıntı: albani

    öncelikle bahsettiğin sorun Modül hatası olup değişim gerektirir veya TV değişmi gerektirir!

    ancak bahsettiğin sorunu çıplak gözle görmediğim için bir kaç olasılık daha vardır,örneğin T-ConBoard arızası da olabilir ve bu varsa,sorun olmaz ve ilgili TCB değişerek
    panel düzelir,diğer yandan bazen bu hatayı(Modül ile alakalı olarak) T-Con B değişimi ile de vaziyeti idare eden tarzda işlem de yapabilir ama bunun garantisi yoktur!
    yeniden o arıza çıkar! "flex" ile alakası yok(panelini görmediğim için net bir şey yazamıyorum)

    paneli açmadan zaten tamir olmaz ama Modül hatası çıktıysa paneli dağıtıp-toplamak zor iştir yaw genel de onun için üreticiler bu işlem den kaçıp direk TV yi değiştirirler
    ve bu onlar için daha kolay ve ucuz yoldur

    neyse arasınlar bakalım ne diyecekler,netice de 24aylık Garanti süresi içinde bir çıkış yolu illaki bulacaklardır! ama Garantin bitmiş olsay dı o zaman panel kaldır at olacaktı
    Digicom bu işleri çok iyi bilir ama Sharp-Avrupa dükkanı kapandı gibi hatta gibisi bile fazla!

    ++

    Albani hocam teşekkür ederim değerli fikir ve deneyimlerini paylaştığın için. Aşağıda tvde meydana gelen dikey çizgi ile ilgili servise göndermeden önce bir kaç tane fotoğraf çekmiştim onları paylaşıyorum. Yukarıda bahsi geçen hatalardan hangisini denk gelmektedir? Ankara daki servis gerçi servisde değilde işte ya sadece digicom ile aradaki bağlantıyı sağlıyor. Flex hatası olabilir bunlar tamir oluyor dedi o sebepten bende flex hatası dedim.

    Digicomdan herkes şikayetçi olması acaba tv başına birşey gelir mi daha kötü halde mi bana ulaşır diye endişe duymaya başladım.
     SHARP TV KULLANIM SAATİNE NASIL BAKILIR SHARP TV KULLANIM SAATİNE NASIL BAKILIR



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ilkeryuksel1986 -- 17 Ekim 2015; 8:59:38 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilkeryuksel1986

    quote:

    Orijinalden alıntı: albani

    öncelikle bahsettiğin sorun Modül hatası olup değişim gerektirir veya TV değişmi gerektirir!

    ancak bahsettiğin sorunu çıplak gözle görmediğim için bir kaç olasılık daha vardır,örneğin T-ConBoard arızası da olabilir ve bu varsa,sorun olmaz ve ilgili TCB değişerek
    panel düzelir,diğer yandan bazen bu hatayı(Modül ile alakalı olarak) T-Con B değişimi ile de vaziyeti idare eden tarzda işlem de yapabilir ama bunun garantisi yoktur!
    yeniden o arıza çıkar! "flex" ile alakası yok(panelini görmediğim için net bir şey yazamıyorum)

    paneli açmadan zaten tamir olmaz ama Modül hatası çıktıysa paneli dağıtıp-toplamak zor iştir yaw genel de onun için üreticiler bu işlem den kaçıp direk TV yi değiştirirler
    ve bu onlar için daha kolay ve ucuz yoldur

    neyse arasınlar bakalım ne diyecekler,netice de 24aylık Garanti süresi içinde bir çıkış yolu illaki bulacaklardır! ama Garantin bitmiş olsay dı o zaman panel kaldır at olacaktı
    Digicom bu işleri çok iyi bilir ama Sharp-Avrupa dükkanı kapandı gibi hatta gibisi bile fazla!

    ++

    Albani hocam teşekkür ederim değerli fikir ve deneyimlerini paylaştığın için. Aşağıda tvde meydana gelen dikey çizgi ile ilgili servise göndermeden önce bir kaç tane fotoğraf çekmiştim onları paylaşıyorum. Yukarıda bahsi geçen hatalardan hangisini denk gelmektedir? Ankara daki servis gerçi servisde değilde işte ya sadece digicom ile aradaki bağlantıyı sağlıyor. Flex hatası olabilir bunlar tamir oluyor dedi o sebepten bende flex hatası dedim.

    Digicomdan herkes şikayetçi olması acaba tv başına birşey gelir mi daha kötü halde mi bana ulaşır diye endişe duymaya başladım.
     SHARP TV KULLANIM SAATİNE NASIL BAKILIR SHARP TV KULLANIM SAATİNE NASIL BAKILIR
    şimdi bu sorun ilk etap da DDB dediğimiz "defective-data-block" arızası dır,bunu iki sebeb yapıyor

    1-direk Modül hatası
    2-T-Con Board dediğimiz time-conditioner arızasıdır

    ancak bunun kesin sebebini görmek için panelin servise girip test edilmesi gerekiyor(merkez bunu bilir,bunlar tipik/klasik LCD hatalarıdır!)

    örneğin TCon ile bakılır ve olmadı Board değişir veya sorun debam ederse bu sefer Modül değişir veya panel(TV)değişir,ancak son kararı
    merkez verecektir!

    flex kablolar durumu farklı bir şeydir! bu sendeki ona benzemiyor!

    Digicom da evet şikayet çok ama asıl sorun Sharp Avrupa işlerini kapattı! Sharp için pazar sadece USA/Canada ve Japan dır gerisi ise hikayedir

    Sharp kullanmak macera gibi oluyor artık,eskiden de böyleydi ama Digicom da onlara bağlı olarak işi seriyor haliyle!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: albani

    şimdi bu sorun ilk etap da DDB dediğimiz "defective-data-block" arızası dır,bunu iki sebeb yapıyor

    1-direk Modül hatası
    2-T-Con Board dediğimiz time-conditioner arızasıdır

    ancak bunun kesin sebebini görmek için panelin servise girip test edilmesi gerekiyor(merkez bunu bilir,bunlar tipik/klasik LCD hatalarıdır!)

    örneğin TCon ile bakılır ve olmadı Board değişir veya sorun debam ederse bu sefer Modül değişir veya panel(TV)değişir,ancak son kararı
    merkez verecektir!

    flex kablolar durumu farklı bir şeydir! bu sendeki ona benzemiyor!

    Digicom da evet şikayet çok ama asıl sorun Sharp Avrupa işlerini kapattı! Sharp için pazar sadece USA/Canada ve Japan dır gerisi ise hikayedir

    Sharp kullanmak macera gibi oluyor artık,eskiden de böyleydi ama Digicom da onlara bağlı olarak işi seriyor haliyle!

    Anlaşılan o ki bu tv ile yüzümüz pek gülmeyecek. Albani şefim bana 60-60 inç arasında bir televizyon önerirmisin? Bulutlanmadan yoksun bir panel varmı?. Birde servisdeki tv ile ilgili ne gibi bir yol izlemeliyim? Digicoma dilekçe falan mı versem değiştir kardeşim diye yoksa direk tüketici mahkemesine mi gitsem para iadesi için.

    Bu arda tekrar çok teşekkür edyorum ilgi ve alakanız için.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ilkeryuksel1986 -- 17 Ekim 2015; 10:28:19 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilkeryuksel1986

    quote:

    Orijinalden alıntı: albani

    şimdi bu sorun ilk etap da DDB dediğimiz "defective-data-block" arızası dır,bunu iki sebeb yapıyor

    1-direk Modül hatası
    2-T-Con Board dediğimiz time-conditioner arızasıdır

    ancak bunun kesin sebebini görmek için panelin servise girip test edilmesi gerekiyor(merkez bunu bilir,bunlar tipik/klasik LCD hatalarıdır!)

    örneğin TCon ile bakılır ve olmadı Board değişir veya sorun debam ederse bu sefer Modül değişir veya panel(TV)değişir,ancak son kararı
    merkez verecektir!

    flex kablolar durumu farklı bir şeydir! bu sendeki ona benzemiyor!

    Digicom da evet şikayet çok ama asıl sorun Sharp Avrupa işlerini kapattı! Sharp için pazar sadece USA/Canada ve Japan dır gerisi ise hikayedir

    Sharp kullanmak macera gibi oluyor artık,eskiden de böyleydi ama Digicom da onlara bağlı olarak işi seriyor haliyle!

    Anlaşılan o ki bu tv ile yüzümüz pek gülmeyecek. Albani şefim bana 60-60 inç arasında bir televizyon önerirmisin? Bulutlanmadan yoksun bir panel varmı?. Birde servisdeki tv ile ilgili ne gibi bir yol izlemeliyim? Digicoma dilekçe falan mı versem değiştir kardeşim diye yoksa direk tüketici mahkemesine mi gitsem para iadesi için.

    Bu arda tekrar çok teşekkür edyorum ilgi ve alakanız için.

    Alıntıları Göster
    arkadaş senin panelin "Garanti kapsamı" için de değilmi??? ki öyle olduğunu anlıyorum

    o zaman bekle heriflerin ne yapacaklarını bir süre zaten çözüm bulmaya elleri mahkum! daha olmadı baktılar çözemiyorlar o zaman sana para iadesi yapılacaktır!
    bu olmazsa zaten paneli bir şekilde tamir edip vereceklerdir!

    1-ellerinde aynı panel den stok da varmı bilemiyorum;örneğin "değişim" derlerse zaten aynı panelin yenisi ile değişip gelecek(ancak Garanti ilk aldığın panelin
    tarihidir!!) bunun için Avrupa stok merkezi de dahil bakacaklar ve sana dönecekler ama bunlar biraz zaman alacaktır!

    2-tamir edilecek bir durum varsa o zaman onu yapacaklar;örneğin Modül değişimi için ya Avr.Merk. den ya da Japonya dan(veya Çin/Malezya v.s den) Modül gelecek
    1 ayı da geçebilir bu durum da!

    3-TConB ile hallederler ise o zaman o parça beklenecek ya da servis de çıkma bulunup o takılacak!

    4-Flex-cable olması bana göre zor ama keşke sorun bu olsa o kolay iş

    bir de panel nerede şu anda?? ev de ise gelip alsınlar!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: albani

    arkadaş senin panelin "Garanti kapsamı" için de değilmi??? ki öyle olduğunu anlıyorum

    o zaman bekle heriflerin ne yapacaklarını bir süre zaten çözüm bulmaya elleri mahkum! daha olmadı baktılar çözemiyorlar o zaman sana para iadesi yapılacaktır!
    bu olmazsa zaten paneli bir şekilde tamir edip vereceklerdir!

    1-ellerinde aynı panel den stok da varmı bilemiyorum;örneğin "değişim" derlerse zaten aynı panelin yenisi ile değişip gelecek(ancak Garanti ilk aldığın panelin
    tarihidir!!) bunun için Avrupa stok merkezi de dahil bakacaklar ve sana dönecekler ama bunlar biraz zaman alacaktır!

    2-tamir edilecek bir durum varsa o zaman onu yapacaklar;örneğin Modül değişimi için ya Avr.Merk. den ya da Japonya dan(veya Çin/Malezya v.s den) Modül gelecek
    1 ayı da geçebilir bu durum da!

    3-TConB ile hallederler ise o zaman o parça beklenecek ya da servis de çıkma bulunup o takılacak!

    4-Flex-cable olması bana göre zor ama keşke sorun bu olsa o kolay iş

    bir de panel nerede şu anda?? ev de ise gelip alsınlar!

    Abi yok evde değil digicomda. Ben pazartesi aradım bir adam çıktı panel değişecek dedi. Dün aradım bir bayan çıktı tamirde dedi. Bende bu işden pek haz almadım. Zaten ürünü alalı tam bir sene oldu. daha 1 sene garantisi var. Eğer olurda para iadesi yaparlarsa diye söylemiştim. 20 iş gününü 1 gün dahi geçerse noter ile ihtar çekiceceğim para iadesi için.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilkeryuksel1986

    quote:

    Orijinalden alıntı: albani

    arkadaş senin panelin "Garanti kapsamı" için de değilmi??? ki öyle olduğunu anlıyorum

    o zaman bekle heriflerin ne yapacaklarını bir süre zaten çözüm bulmaya elleri mahkum! daha olmadı baktılar çözemiyorlar o zaman sana para iadesi yapılacaktır!
    bu olmazsa zaten paneli bir şekilde tamir edip vereceklerdir!

    1-ellerinde aynı panel den stok da varmı bilemiyorum;örneğin "değişim" derlerse zaten aynı panelin yenisi ile değişip gelecek(ancak Garanti ilk aldığın panelin
    tarihidir!!) bunun için Avrupa stok merkezi de dahil bakacaklar ve sana dönecekler ama bunlar biraz zaman alacaktır!

    2-tamir edilecek bir durum varsa o zaman onu yapacaklar;örneğin Modül değişimi için ya Avr.Merk. den ya da Japonya dan(veya Çin/Malezya v.s den) Modül gelecek
    1 ayı da geçebilir bu durum da!

    3-TConB ile hallederler ise o zaman o parça beklenecek ya da servis de çıkma bulunup o takılacak!

    4-Flex-cable olması bana göre zor ama keşke sorun bu olsa o kolay iş

    bir de panel nerede şu anda?? ev de ise gelip alsınlar!

    Abi yok evde değil digicomda. Ben pazartesi aradım bir adam çıktı panel değişecek dedi. Dün aradım bir bayan çıktı tamirde dedi. Bende bu işden pek haz almadım. Zaten ürünü alalı tam bir sene oldu. daha 1 sene garantisi var. Eğer olurda para iadesi yaparlarsa diye söylemiştim. 20 iş gününü 1 gün dahi geçerse noter ile ihtar çekiceceğim para iadesi için.

    Alıntıları Göster
    ok+anladım

    o zaman acele etme süreci bekle,"tamir ediliyor" denmesi de normaldir örneğin Modül değişimi zaten bir tamir dir takılma bunlara şimdi+
    ancak bazı durumlar da bu tamir işi normal süresini geçiyor! bu durum da yine bekle bir süre,çünkü Modül dışarı dan gelecek(belliki ellerinde stok yok)
    bu da zaman alıyor,Avrupa deposun da varsa daha çabuk gelir ama Malezya/Japan dan v.s gelirse uzun sürüyor! veya baktılar işi beceremiyorlar veya
    Modül gelmeyecek v.s o zaman para iadesi gündeme gelir veya sana başka bir teklif yapabilirler;farklı seri bir panel verilmesi gibi




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.