Şimdi Ara

SHARP XR10S Projeksiyon Makinesi Bozuldu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
960
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Geçen Temmuz, Singapurda gezerken aldığım, SHARP XR10S Projeksiyon
    Makinesi arıza yaptı. Normalde en az 2000 saat ömrü olduğu idda edilen
    lambası daha 400lerde sizlere ömür oldu. (3000 saat de eco modunda çalışırsa ömrü)

    Alet kendi başına kesintisiz güç kaynağına bağlıydı. Elektrik kesintisi olsa
    fanları durmuyordu. Ortamda sigara içilmiyor. Yazın klima ile sıcaklardan
    korunuyordu. Uzun lafın kısası gözüm gibi bakıyordum.

    Elimde faturası, garantisi ve fişi olduğu için çok paniklemedim.
    Sharp'ın mutlaka adam gibi bir yetkili servisi vardır, incelerler
    problemin kaynağını bulur, bir sene olan garanti kapsamında o dandik
    lambalarını değiştirirler dedim. Ama bakın neler oldu.

    Türkiyede yetkili servislerinin kim olduğunu SHARP bilmiyor.
    2 haftadır mail atıyorum. Durumu anlatıyorum. Japonya'dan ses yok.

    Türkiyede ise Mitasan diye sanırsam fotokopi toneri servisi var ve
    onlara göre onlardan alınmayan ürüne garanti yok. Lambayı bana satmaya
    çalışıyorlar.

    Singapura mail atacağım, bugün. Bakalım satan firma ne diyecek.
    (en yakın servise verin diyecek o da Yunanistanda)

    Acaip bozulmuş durumdayım.
    Sharp satış sonrası yüzkarası bir şirketmiş. Global sitesinden
    Yetkili Servisi veremiyorlar. Mitasan da silsin SHARP ismini ürünlerden,
    kendi markası ile satsın. Servis filan değiller yani.

    Bir daha bir ürün alırken. Türkiyede yetkili servisini gezerek almalı.
    Tavırlar inanılmazdı. Problemi incelemediler bile. En azından SHARP
    cevap verebilirdi. Çöp aldık anlaşılan.
    Mitasan dışında yetkili SHARP yetkil servis bilen var mı?
    Şimdi gidip lamba alsam o da daha yüzde 20 kullanılıp bozulsa ben o Markayı ne yapmalıyım?







  • Sharp projeksiyonlar kolay ariza yapmayan markalardir. Boyle bir sorunun olmasi beni sasirtti.
    Teknik servis konusunda yetkilisi de yetkisizide bisey yapmaz. cunku lamba garantisi 90 saattir. o saatten sonra garantisi doldugu icin kimse ilgilenmez. Yeni lamba almaniz gerekir. Turkiyede Sharp projeksiyonlarin distributoru Mitasan firmasidir. Ama bunun disinda istanbul bilişim de getirtiyor. Daha baska firmalar da vardir mutlaka.
    En iyisi yurtdisindan elektronik esya alirken iki kere dusunmeli
  • @Hanibal34 ün dediği gibi lamba için yapabileceğin birşey yok. ancak istanbul bilişim benim de bildiğim sharp konusunda en çok duyulan yer. Mitasan daha çok fotokopiye falan yoğunlaşmış. Teknosayı sayma zaten...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Hanibal34

    Sharp projeksiyonlar kolay ariza yapmayan markalardir. Boyle bir sorunun olmasi beni sasirtti.
    Teknik servis konusunda yetkilisi de yetkisizide bisey yapmaz. cunku lamba garantisi 90 saattir. o saatten sonra garantisi doldugu icin kimse ilgilenmez. Yeni lamba almaniz gerekir. Turkiyede Sharp projeksiyonlarin distributoru Mitasan firmasidir. Ama bunun disinda istanbul bilişim de getirtiyor. Daha baska firmalar da vardir mutlaka.
    En iyisi yurtdisindan elektronik esya alirken iki kere dusunmeli



    90 Saat kullanımdan sonra garanti bitiyorsa, yurtiçi ve yurtdışının bir farkı yok demektir.
    Ve şimdi neden Koscoca SHARP'ın maillere cevap vermediği, Mitasandaki fotokopici kardeşimin gevrek gevrek (gime gideyosan git) konuşmasının sebebi ortaya çıktı.
    Şimdi gidip ampul alacağım ve eminim o da 400 saat sonunda bozulacak. Projeksiyon almadan iyice düşünmeli artık.
    SHARP benim için ne yazık ki bitmiştir. Bir daha çöp almam.
    İstanbul Bilişimden alıcaz lambayı artık. Mitasan'ın servisi gördüm. Bir daha yanına yaklaşmam.

    3000 saat derken, 400 saat sonunda projeksiyon lambası değiştirmek açıkçası küfür etmeme sebeb olmadan ben yazıyı bitiriyim.

    --------------------

    Ampul fiyatları

    http://www.lamba.biz/lambalar.php
    Fiyat : 519.73 EUR + KDV



    http://www.amazon.com/
    Fiyat: $265.99 & this item ships for FREE with Super Saver Shipping



    http://www.istanbulbilisim.com.tr/
    Fiyatı: 380€+KDV



    SHARP XR10S Projection unit.

    Aletin Kendisi (Zamazingo) Peşin Fiyat: 599 € + KDV



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xo -- 5 Haziran 2007; 21:25:22 >




  • Yaklaşık 10 gün geçti.
    Lambayı amazondan ısmarladım bile.

    Cevap geldi SHARP Japonyadan bugün.
    Sıkı durun beyler.
    Adamların Türkiye'de ne yasal satıcısı var ne de yasal servisi.
    Mitasan kim biz tanımıyoruz diyorlar. Siz lambayı Singapura yollayın diyorlar.

    SHARP sahiplerine duyurulur.

    Size orjinal yazı

    Your email to Sharp Japan on the repair of your Sharp Projector model : XR-10S refers.

    We wish to inform you that Sharp products distributed by us, Sharp-Roxy Sales (S) Pte Ltd in Singapore are offered with local warranty only. All fault assessment and subsequent repairs required during the warranty period can be carried out free of charge by our Authorized Service Centre in Singapore at the address stated below. Any repair required out of Singapore has to be borne by the end-user.

    Name of company : Sharp-Roxy Sales (Singapore) Pte Ltd
    Address : 2 Leng Kee Road #04-08 Thye Hong Centre S(159086)
    Tel / Fax nos : 65 64195222 / 65 62257757
    Contact name : Ms Elsie Ng

    We have had a few similar cases before, involving other products that were purchased in Singapore but were brought overseas, and the customers either sent the set back to us (freight and insurance costs as well as taxes incurred in transporting set to and fro shall be borne by customer) for repair, or had the set repaired at repair outlets in their own country at their own cost. For your information, Mitasan to whom you had attempted to send your set for repair is not an agent of Sharp-Roxy Sales (S) Pte Ltd, and therefore could not honour the warranty. We are a joint-venture company with Sharp and Roxy as the shareholders, and we do not have any agent in Turkey for either sales or after-sales service.

    We regret the inconvenience caused to you due to the breakdown of your projector. Please keep us informed if you are sending your set to us for our attention.

    With regards,
    Elsie Ng
    Customer Relations Supervisor
    Sharp-Roxy Sales (S) Pte Ltd




  • Demekki Turkiyedeki firmalar direkt olarak fabrikadan almiyorlar. Baska ulkelerdeki distributorlerden aliyor olabilirler..
  • Acaba bozulduğunda bu ürünler, Mitasan gibi firmalar, garantisi olduğu halde, garanti kapsamında tamir etmeyince,
    SHARP satın alan arkdaşlar Türkiye'de yetkili servisi olmadığını bilse,

    Utanmadan sıkılmadan yetkili servisim diyor adamlar.
    Mesela Teknosa'dan aldın ürünü. Bozuldu. Teknosa değiştirmedi. Ne yapacaksın? Tamircin de yok?
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.