Şimdi Ara

SİEMENS'den telefon alın sonra arızalanınca sizi zıplatsın GİT GEL (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
35
Cevap
0
Favori
943
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • sagopa kardeş arkadaşların lafını yabana atma bende x1 almışdım yeni çıktığında 1000 ytl ye yakın para verdim servisin yolunu ezberledim gözüm yumuk bulurum teleservis en sonunda değişim yaptılar ve oğluma hediye ettim x1 den ağzım yanmıştı ama akıllanmadımki bu aleti aldım yine aynı pozisyon serviste yarın yapılırsa alacağım arkadaşlar haklı tel çıkarmak neyine buz dolabı çamaşır makinası yapsınlar




  • tmm Ama Ben 1,5 senede sadece 2 kez verdim onlarda;

    1- üzerine Sandalye düşürdüm kafa güzelken.. (metal sandalye)
    2- Ranzadan kolumla vurdum duvardan sekti. (sadece hop.bozuldu)

    (FAKAT IKISINDE DE HATA KENDILERINDEYMIS GİBİ TELI YAPTILAR 10 aYDIR TIK YOQ)

    e bende bunu diyorum. ya
  • birkere siemensle servise gittim cx 75 le joistiğin parçası düşmüştü bir bucuk gün sonra elime verdiler ben gayet memnun oldum biraz telin üstünde parmak izleri vardı ama bana herkes bu garantiye girmez senden cok para alırlar diyorlardı telefoncular dahil ama garanti kapsamında yaptılar
  • elmadali arkadaşım
    evet tamamen katılıyorum hatta benim tel de garantide 35 iş günü kaldı ve hakkımı aradım(tüketici hakem heyeti) hemen yenisiyle değiştirdiler.para iadesi hakkımda vardı kabul etmdim çünkü iade olarak bikaç(!) ay sonra 469 ytl alacaktım .eee sonra aldığım parayla CX75 özelliklerinde başka telefon alamayacaktım.bende değişimi kabul ettim anında değiştirdiler.Servis kötü olabilir,siemens te imalat sürecinde kötü ürün yapabilir ancak ancak sonuç imzamda mevcut. Diğer markalar fiyatlarını düşürsünler bizde onlardan alalım.herşeye ragmen ben memnunum CX75 ten.
    saygılar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fevzizafer -- 17 Mayıs 2006; 4:59:20 >
  • ARKADAŞLAR

    BAŞINIZI AĞIRDIYORUM KUSURA BAKMAYIN SİEMENS BİR MARKADIR


    KÖTÜLEMİYORUM ÖZELLİKLERİ VE FİYATI İYİ OLABİLİR KALİTESİ MALUM AMA MARKA OLARAK


    HANİ BİR ARKADAŞIMIZIN DEDİĞİ GİBİ DEMİRCİ KAYNAK YABMAYI MOTORCU MOTORU COBAN KOYUN GÜTMEYİ COK DAHA İYİ BİLİR


    DEMEKKİ SİEMENSDE BUNU KABUL ETSİN TELEFON İMAL ETMEK BUZDOLABI VEYA CAMAŞIR MAKİNASI:DİKİŞ MAKİNASI YABMAYA BENZEMEZ HERKES BİLDİĞİNİ YABMALI


    BİLMEDİĞİ İŞİ YABAN HEM KENDİNİ HEMDE HİZMET ETMEK İSDEDİĞİ KİŞİLERİ ÜZER



    BİLGİLİ OLMAK DEMEK HERŞEYİ YABMAK DEĞİLDİR O BİLGİYİ SATMAK BAZEN DAHA VERİMLİ OLABİLİR


    BEN MAĞDURUM ONUN İÇİN BURAYA YAZIYORUM


    HANİ ÖZELLİKDEN BAHSEDİYORUZ HANGİMİZ O FAZLADAN ÖZELLİKLERİ KULLANIYORUZ

    KAMERALI TEL ALIYORUZ AMA FOTOĞRAFLARI YİNEDE FOTOĞRAF MAKİNASI İLE CEKİYORUZ


    MP3 CALARLI TEL ALIYORUZ MP3 LERİ DİNLEMEK İÇİN MP3 CALAR ALIYORUZ VB BİSÜRÜ ÖRNEK VAR


    YİNEDE SİEMENSDEN HİÇBİRZAMAN MEMNUN KALAMAM SİZ BİLİRSİNİZ


    BENİM İÇİN HİÇ FARKETMEZ




  • siemensi bıraktım nokia ya gectim yok kardeş yapamadım siemensin tipini seviyorum özellik bir yere kadar tabi benzer iki tel arasında ya insanın içine sinmesi lazım aldığı tel siemens aldımmı siniyor evet cabuk bozuluyor olailirler gerci bu nasıl kullanıldığınada bağlı neyse nokia ya gectim yapamadım symbianmış falan bir yere kadar ha n80 ım olsun tabi isterdim ama cx 75 ten 6600 a gectim ilk başta muthiş geldi yok kamera yok msn bir ay sonra telefonu alo için kullanaya başladığımda cx 75 i arardım üç ay sonra cx 75 döndüm ve telefona baktım mı içim rahat ediyor yani telefona benziyor benim beğenim 6600 ın dıştan bakınca bu n eya diyordum deddiğin gibi foto makinası mp3 player kullanıyoruz ozan kamera ya falan okdar önem vermiyorum cx 75 super geliyor
  • TEL ŞİKAYET ANALİZLERİ ŞİKAYETVAR .COM DAN ALINDI



    576 şikayet siemens



    ŞİKAYETCİYİM BENİ DOLANDIRDILAR YALAN YERE BANİ SUCLUYORLAR



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi elmadali -- 17 Mayıs 2006; 21:46:41 >
  • ben gunlerce siemens karşıtlığı yaptım bu sitede belki bilerek belki bilmeden ama siemens göz zevki olrak bana hitap ediyor ne olursa olsun özellik olrak bekleyeni karşılayamasada
  • Biraz yanlı bir araştırma olmuş sanki, Sony Ericssona baktım, sen 5 yazmışsın ama, ben 500 den fazla şikayet görüyorum.

    quote:

    Orjinalden alıntı: elmadali

    TEL ŞİKAYET ANALİZLERİ ŞİKAYETVAR .COM DAN ALINDI



    576 şikayet siemens

    433 şikayet motorola


    201 şikayet samsung

    156 şikayet tekofaks


    116 şikayet LG

    37 şikayet BENQ


    23 şikayet BEKO

    19 şikayet ŞENGÜLLER


    14 şikayet NOKİA

    5 şikayet SONY ERİCSON


    4 şikayet PHİLİPS

    2 şikayet ARCELİK


    2 şikayet PANOSONİC

    2 şikayet SAGEM


    2 şikayet VS İRE



  • 100228



    SIEMENS Klasik Telefon Arızasıyla Yine Baş Başa Kaldım loserwind [09 Mayıs 2006, 09:00]
    Bundan yaklaşık 1 yıl önce Siemens marka c62 model bir telefon aldım. Genelde Siemens kullandığımdan dolayı tercih sebebimi bu markaya yoğunlaştırdım? Telefon kullanmaya başladıktan kısa bir süre sonra genel problemi olan kapanma sorunu ile sürekli sorun çıkarmaya başladı. O sıra Sinop’ta ikamet ettiğimden aldığım yere o firma aracılığıyla ürünü tele servise geldiğinde servis raporunda sorunun çözüldüğüne dair bir ibare belirtildi. Zira çözülmedi o şekilde kullanamamaya devam ettim.

    Kasım ayından itibaren İstanbul’da ikamet etmekteyim. Şubat ayında telefonu tekrar yetkili servisine getirdim. Sorun aynı ekrana görüntü 1 m/s geliyor ve telefon kapanıyordu.

    Aradan yaklaşık 20 gün geçtikten sonra, telefonun hazır bilgisini aldım. Akabinde servise gittim. Telefonun değiştiğini söylediler. Nihayet nidaları ile teslim aldım ki sadece board değişmiş olduğunu öğrendim. Kullanılabilecek gibiydi ki abartmıyorum 4 gün sonra telefon şarj dahi olmamaya ve klasik sorunuyla beni baş başa bırakmaya devam etti.

    Yeniden servise götürdüm. Kayıt açıldı. (değişim talebiyle) 1 hafta önce öğrendim ki, telefonum tekrar tamir olmuş. Kabul etmedim.

    Fujitsu Siemens’in Müşteri Hizmetleri’ni aradım. Değişim talebimi ilettim. Bu talebin 4 gün içerisinde sonuçlanacağı bilgisini aldım. Yine çözüme kavuşamadım. Çıkan sonuç ürünün detaylı testlerinin alınmasıydı. Siz benim yerimde olsanız kullanamayacağınız bir telefonu gidip teslim alır mıydınız?’

    http://www.sikayetvar.com/index.php?loc=categories&tree=261,455&level=3&id=455&fno=1094



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi elmadali -- 17 Mayıs 2006; 22:24:50 >




  • arkadaşlar her markanın herhangi bir modelinde problem çıkabilir,isteyen istediği markayı bütçesine göre alabilir,insanları örgütlemenin mantığı yok,şikayetvar da aklınıza gelebilecek her marka ile ilgili bir şikayet bulunabilir,siemens i beğenmeyen nokia ya geçer nokia yı beğenmeyen de başka bir markaya,üreticiler de cihazlarının satılma ve teknik servis olaylarına göre kendilerine çekidüzen verirler,vermeyenler de piyasadan çekilir zaten.ben de cx65 kullanıyorum,şimdi sonyericsson w800 alıcam.siemens de benq ile birleşti bundan sonra daha iyi olur heralde.
  • bende kullandım w800i yi alırsan menmun kalırsın salak kafam siemens aldım pişman oldum yazılımı çok berbat özelliği iyide
  • phılıps - siemens e BAŞARI TEKNİK SERİVS LERİ ( bakırköy - beşiktaş ) bakmakta

    elimde phılıps 825 vardı GARANTİLİ iken 5-6 kez servise gide - gele hep tamir ettik dediler ama inanın kime versem 1 saat içinde cihazda SORUN VAR ANLAR ancak servis not ları hem olumlu.

    değişim yada + para ile yakın bir model değişimi yapmadılar.
  • elmadali arkadaşı siemens zıplatmış
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.