|
SİEMENS REZİLLİĞİ (ürününün arkasında durmayan firma içerir) (2. sayfa)



-
-
ve bunu bile bilede satıyorlar hala öylemi -
Daha "poliüretan" yazmasını bilmeyen teknisyen çalıştıran firmadan pek bi şey beklememek lazım.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
arçelik alıcam ama tanıdık siemens bayisi var bence arçelik alınmalı garantisi gerçekten en iyisi. -
buzdolabı arayışındaydım, forumu bir kontrol edeyim dedim aman allahım.
bulaşık makinemiz siemensti, fena değildi buzdolabını da ondan bakalım dedik ama bu başlık beni çok uzaklaştırdı.
benzer şeyleri 10 yıl kadar önce samsung'da yaşamıştım. tövbe ettim eve samsung ürün dahi sokmuyorum.
alternatif ne önerirsiniz ? fiyatlar çok pahalı. Doğru kararı verip memnun kalmak gerek. -
Arçelik al geç
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
Hakem heyeti bu darbeden dolayı para iadesi ya da değişim yapmaz, ürün kullanımına engel olmayan çok basit bir hata; çok emin konuşmayın %100 kazanacağım falan diyerek.
Ses konusundan belki para iadesi kararı çıkar ona yorum yapmıyorum.
Hakem heyetinden 1 üst modeli alma hayalleri kurmanızı da önermem, sonra hayalleriniz suya düşer... -
Bende siemens buzdolabı aldım kompresör dizel motor gibi çalışıyor siemens kapı duvar bir daha mı aman amanhttps://forum.donanimhaber.com/sifir-siemens-kgn86ai42n-ses-problemi--145607579#145607579
sıfır SİEMENS KGN86Aİ42N ses problemi -
Bende fırın almıştım bir tarafı pişirir Bir tarafı pisirmez servis geldi sorun yok deyip 60 TL alıp gitti sonra araştırdım aynı modeli alanlar da çoğu aynı sorundan muzdarip bir daha zor girer evime aynı gurubun Profilo ürünlerinden ise memnunum lofrost dolap ve çamaşır makinesi şimdi bide sebilini ekledim onlarda sorun yok .
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Garantide arçeliğe kurban olayım 7 senelik dolabı ücretsiz değiştirdiler bende siemens aldım ama bidaha asla almam.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Siemens buzdolabı almayı düşünüyordum ama bu okuduklarımdan sonra , hele bu servis anlayışıyla , ibre arçeliğe doğru kaydı.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
servis ağı sıkıntılı olduğunu biliyordum ama tanıdığım meyve sebzeyi uzun süre saklamasında vs memnun olduğu için siemens bakıyordum ama anlaşılan uzak durmalı
-
quote:
Orijinalden alıntı: glumerna
Garantide arçeliğe kurban olayım 7 senelik dolabı ücretsiz değiştirdiler bende siemens aldım ama bidaha asla almam.arçeliğin beko bayi önünden bile geçilmez şikayet.com da dolu şikayet var 7aydır servisle akraba oldum gidip geliyorlar bişi yapamıyorlar dolapları o kadar kötüki büyük dolaba ufacıcık motor koymuşlar hadi soğut soğutmıyor saatlerce çalışıp ısınıyor
soğutmsı değil ısıtması cok iyi dünya devinin
birde tüketici hakem heyeti bir işe yaramıyor 1 senede dobın fiyatı arttı fatura iadesini alsan bile 2 katını ödemen gerekir yeni dolap için servislerde parça pahalı diye motor değiştirmek yerine igilenmiyorlar gitsin hakem heyetine iade yapalım daha karlıyız hesabı yapıyorlar 3 e sattıkları dolap olmuş 5 6
hakem heyeti bu firmalara şöyle 100 200 binlira ceza kesse bak bir daha yapabiliyorlarmı bunlar hep yasaların açıklarından faydalanma peşindeler
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi musty578 -- 19 Ekim 2020; 7:51:6 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Şikayet vara bakarsan bütün firmalar şikayet dolu arçelik garantide en iyi firmalardan biridir
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: glumernaŞikayet vara bakarsan bütün firmalar şikayet dolu arçelik garantide en iyi firmalardan biridir
nereye bakıcanki başka ..bi dolap aldım kolay 6 aydır süründürüyor yaşadığımı yazdım iyi olduğuna sen nasıl karar verdin
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ruhani güçlerim var hadi işine bak
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Gel cin çıkarıyoruz biz :=)
-
Konuyu hortlatmış olacağım ama sonuç yazmak istedim
2019 yılında Tüketici hakem heyetine bulunduğum şikayet sonrası geçen uzuuuunca süreç bir kaç ay önce sonuçlandı ve ancak yazma fırsatı bulabildim..
Basit bir beyaz eşya sorunumun giderilmesi için çıktığım yolda yaşadıklarımın tamamını yazsam film olur sanırım.
Geçen süreçte tüketici hakem heyeti beni haklı buldu dolap değişti fakat karşı taraf tüketici mahkemesine taşıdı ve bu sefer mahkemenin dolapla ilgili atadığı Öğr.Gör.Dr. Cahit ATLI karşı tarafı haklı buldu, kendisine bariz ses sorunu var nasıl olur diye sorduğumda "insanım hata yapabilirim ve yanlış karar verebilirim" diyerek kendini savundu. (Bu vatandaş şuan Üsküdar üniv. öğretim görevlisi)
Allahtan dolabın sesine dair bir sürü video çekmiştim. Hakime hanım ben anlamam sesten falan dese de ısrarıma dayanamayıp dinledi ve ilk sözü de "bu ses dolaptan mı geliyor yahu" oldu..
Sonuç olarak yargıç şaibeli bilirkişi raporundan ziyade telefonumdan izlettiğim videolara göre karar verdi ve DAVANIN REDDİNE dedi..
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sportal -- 17 Mart 2024; 1:24:25 >
-
Doğru karar olmuş... Bilirkişi denilen kişi böyle hatalar yapamaz. Tam iş bilmez birisiymiş.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X