Mahallenizdeki Beyaz Eşya servislerini hakkını yemeyin! Siemens Beyaz Eşya Yetkili Servisinin Türkiye hizmetlerinde müşterisini nasıl aldattığını aktaracağım. 2ay önce Siemens buzdolabımın buz kırmama ve buna bağlı olarak soğutmama şikayeti ile 4446688 numaralı müşteri hizmetleri hattı üzerinden yetkili servisi talebinde bulundum. Gelen servis yetkilisi arkadaş bir resetleme işlemi sonrası dolabı kapatıp ertesi gün açmamı problem devamında tekrar aramamı isteyerek ayrıldı yanlış hatırlamıyorsam 400 TL aldı ve parça değişiminde hesaptan düşeceğini söyledi ve ayrıldı. Sonrasında problem devam edince yine müşteri hizmetleri hattından servis talebinde bulundum. Farklı bir arkadaş gelip sorunun çözümü için 3 parçanın değiştirilmesi gerektiğini iletti ve 5000 TL'ye parça değişimlerini yapıp gitti. 15 gün sonrası problem devam edince başka bir servis elemanı gelip bir önceki elemanın soketi tam takılmadığını bu nedenle problem yaşadığımı, soketi taktığı için problemin çözüldüğünü söyleyip ayrıldı. 15 sonra yine aynı problem yaşandı ve başka bir servis elemanı gelip iki parçanın daha değiştirilmesi gerektiğini söyledi ve 3900 TL daha istedi. İlk yapılan işleme baktığımda sifon değişimi (1000 TL) gibi saçma işlemlerin yapıldığını saptadık. Isı sensörünü değiştirmemiş yapan arkadaş, sifonun daha önemli olduğunu düşünmüş. Sorunu doğru saptayamayan servis belkide sorunsuz parçalarını değiştirip bedelini bana ödetti. Şu anda da problem kaynağı olan diğer parçaları değiştirerek problemi gidereceğini söylüyor. Bu süreçte buzluğum ve dolabımda bozulan gıdalardan yaşadığım zarar bir yana yanlış teşhis ve uygulamalardan yaşadığım zarar bir yana. Doğru bilgilendirme yok, doğru çözüm de yok, deneysel çözüm arayışı ile ilerliyor Siemens ve faturasını size kesiyor. Toplam zararım bir buzdolabı fiyatı. Telefonla şikayetim üzerine görüşmemde, müşteri hizmetleri danışmanına bu iki parçada değiştiğinde sorun çözülecek mi dediğimde, evet dedi. Yani ilk yapılan işlemlerde eksik teşhis ve yanlış uygulama yapıldığını, bu parçaların değişimiyle buz kırma sorunumun ortadan kalkacağını onlarda kabul etti. Yapılan teşhisi ve değiştirilecek parçaları raporunu isteyin ve kesinlikle Siemens Yetkili servisine güven konusunda sakının. Türkiye de Siemens yetkili servislerinin de yozlaşmış, profesyonellikten uzak, para odaklı ve sistemsiz çalıştığını unutmayın! |
Bildirim