Şimdi Ara

siemens WM12S763TR kapak kilidi kırık

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
2.538
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • siemens 8 kg WM 12 S 76 TR kapak kilidi kırılmış , birde sızdırma oluyo ön kapaktan , garanti bitti tabii, bu arada buradan candoğan tavsiyesiyle almıştım :)
    conta ile kapağa 450 civarı fiyat verdi servis
    bilen birisi cevaplarsa sevinirim rakam doğru mu
    daha düşüğe halledilebilirmi
    bu arada +5 yıl mı ne bir garanti ekleme muhabbeti vardı 30 tl ye
    arada gürültüye gitmişti almamıştım , pişman oldum



  • servise gelen elemanda tornavida bile yok. elde posla geliyo , şunda sorun var diyosun değişecek bunda sorun var değişecek . kapı kilidinde sorun var , eleman tüm kapıyı değiştirmeye kalkıyo.
    baktım avrupadaki parça listelerine kilidin yedek parça kodu var ayrı satılıyo. sanayi bakanlığına şikayet edecem adileri , bi ceza yesinler akılları başına gelsin
  • clamp C kullanıcısına yanıt
    Sadece kilidin değişmesi gerekir, kapak ile contayı niçin değiştiriyorlarmış? Kilit kırık olduğu için su sızdırıyordur.
  • aslında conta mı deniyo kapıdaki silikon nesneye muhtemelen ondan su kaçırıyo hafiften . kapak sorunu ondan bağımsız . verdikleri fiyatta ikisinin toplamı . kapağın kilidi kırılmış eleman bu öyle sade kilit olmaz tüm kapak değişir dedi. call centerı aradım halt yiyosunuz dedim . döndüler aradılar diyolarki aslında kapıda hasarlı biz ondan değiştirmek istedik. yoksa biz kilidi değiştiriyoruz ayrıca dedi. halbuki gelen eleman açıkça söyledi kilit tek başına olmaz diye . adamlar bile bile yalan söylemeye başladılar
    aslında acıyorum heriflere , artık genel müdürmüdür uyanık müdürlerden birimidir yanda kurdurmuş servis şirketini işi onlara devretmiş. onlarda müşteri kekleyip para kazanıyolar. arada bi şekilde sebepleniliyo. ha bu adamlar dürüsttür yoktur öyle bişeydir diyosanız o zaman da süzme aptallar.
    firmanın müşteri ilişkilerine marka adına milyonlarca para harca , mısırçarşısı çığırtkanı kafasındaki adam 3 kuruş için yerle bir etsin.




  • 2 ay önce Siemens wm12s765tr aldım ve servis kurar kurmaz ek garanti yaptırdım. Aynı gün SMS geldi: "ek garanti belgesini saklayın..."

    Mağazayı aradım ek garanti belgesini kim verecek diye, öyle bir belge verilmiyormuş. Siemens çağrı merkezini aradım, ek garanti belgesi

    verilmiyorsa buSMS ne...Dedi "bilemiyorum". Dedim "kim bilir?" E-posta attım, cevap gelmeyince bi daha gönderdim...Döndüler, "ilgili birime bu

    mesaj meselesini ileticez..."

    Bilmiyorum bu süreçte Siemens'ten ek garanti yaptıranlara bu SMS geliyor mu, merak ediyorum doğrusu...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SerdarÇtm


    quote:

    Orijinalden alıntı: clamp

    siemens 8 kg WM 12 S 76 TR kapak kilidi kırılmış , birde sızdırma oluyo ön kapaktan , garanti bitti tabii, bu arada buradan candoğan tavsiyesiyle almıştım :)
    conta ile kapağa 450 civarı fiyat verdi servis
    bilen birisi cevaplarsa sevinirim rakam doğru mu
    daha düşüğe halledilebilirmi
    bu arada +5 yıl mı ne bir garanti ekleme muhabbeti vardı 30 tl ye
    arada gürültüye gitmişti almamıştım , pişman oldum

    Merhabalar, ben siemens satan bir firmada satın alma sorumlusuyum.
    Geçen hafta aynı modeli kullanan patronumuzun evindeki makinaya da aynısı oldu ve 450 tl ye değiştirdik.
    Servis hizmeri siemensin dışında bir firma tarafından verildiğinden bizde fiyata indirim alamadık, ek garanti de yaptırsanız kırık parçayı kapsamıyor diye biliyorum,
    İyi akşamlar

    yanlış mı anladım,
    ben wm14s763tr almıştım ve servise gidip geldi, biz 444 66 88 numarayı aradığımızda gelen siemens yetkili servisi değil miydi?..
    servis hizmeti siemens dışında bir firma tarafından veriliyor meselesini biraz açıklayın arkadaşlar...

    siemensin kendi servis ağı yok mu ki firma ile anlaşıyor, bu nasıl büyük marka anlamadım?..kanunlara göre bu yaptıkları doğru mu?..




  • İyiki siemens falan almamışım dedim içimden. Ama sizede ayıp olsun istemiyorum. Siemens in servisinin kendi için sıkıntılarımı var acaba? Servis geliyo komple kapak değişcek diyor, mağdur olan arkadaş arkasına düşmese sadece kilidin de değişebileceğini bilemicek. Aslında susmamak, bazı şeyleri yaptırımları göstermek lazım servislere. Siemens diyorsun Alman diyorsun, ama böyle şeyler kötü reklam oluyor kanımca. Tabi TÜRKİYE de üretilen de var, Almanya da üretilen de.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi devecibakar -- 7 Ağustos 2014; 18:18:40 >
  • servis işi tam olarak siemensde değil taşerona bırakmışlar . anlaşmalı bir firma . ordan kaynaklı muhtemelen bu işler , tabi yedek parçaları da siemensten alıyolardır üstüne kar koyup müşteriye takıyolardır(makineye )
    bana %20 indirim verelim dediler son aradıklarında , bu yapamıyoruz karışamıyoruz işi muhtemelen yalan.

    benim zoruma giden bi tane eleman elinde sadece bir pos makinası , tornavida bile yok bırakın takım çantası falan , neresi sorunlu desen "oo değişelim " diyor . öpmeye gelmiş resmen
    bi google yaptıysanız görmüşsünüzdür aynen evden eve nakliyat gibi olmuş onlarca firma çıkıyo . tüm çakallar servis olmuş diyecem ayıp olacak düzgünleri hariç diyeyim. tavrı görünce heralde ben yanlış aradım dedim kontrol ettim resmi servismiş.
  • Bendede aynı sorun oldu. Geçen hafta servise gittim. Kiliti kırıldı dedim. Baktı listeden sadece kilit var dedi kaçlira diye sordum 25 tl dedi siparişi verdim. Bugün kilidi aldım. Fakat kilitin bastığı yerlerde kırılmış kilit olmadı tekrar servise gittim kolu gösterdim kapağın komple değişmesi lazım dediler ne kadar dedim servis ücreti dahil 250 tl dediler verdiğimiz kilitide geri alabiliriz dediler bende düşünmek için zaman istedim. Yani 450 tl falan değil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: clamp

    aslında conta mı deniyo kapıdaki silikon nesneye muhtemelen ondan su kaçırıyo hafiften . kapak sorunu ondan bağımsız . verdikleri fiyatta ikisinin toplamı . kapağın kilidi kırılmış eleman bu öyle sade kilit olmaz tüm kapak değişir dedi. call centerı aradım halt yiyosunuz dedim . döndüler aradılar diyolarki aslında kapıda hasarlı biz ondan değiştirmek istedik. yoksa biz kilidi değiştiriyoruz ayrıca dedi. halbuki gelen eleman açıkça söyledi kilit tek başına olmaz diye . adamlar bile bile yalan söylemeye başladılar
    aslında acıyorum heriflere , artık genel müdürmüdür uyanık müdürlerden birimidir yanda kurdurmuş servis şirketini işi onlara devretmiş. onlarda müşteri kekleyip para kazanıyolar. arada bi şekilde sebepleniliyo. ha bu adamlar dürüsttür yoktur öyle bişeydir diyosanız o zaman da süzme aptallar.
    firmanın müşteri ilişkilerine marka adına milyonlarca para harca , mısırçarşısı çığırtkanı kafasındaki adam 3 kuruş için yerle bir etsin.

    kapı +conta demiştim zaten




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.