Şimdi Ara

Sıfır 0 diye kazalı boyalı aracı satmışlar.

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
1.864
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba Arkadaşlar .
    Cuma günü aracı satıyordum.Ekspertize soktuk, araçta boya çktı. Sıfır diye kazalı aracı satmışlar. Cumartesi sabah başka bir Fiat servisine gidip ekspertiz raporu aldım. Onlar da boyalı olduğuna dair rapor verdi. Bu raporların olduğunu söylemeden aldığım yere gittim . Durumu anlattım yoktur boya vs konuştular ölçümler yaptılar, bu fark normaldir, sıfır araçlar da da olur dediler. Buyrun sıfır araca da test yapalım dedim ama yapmadılar. Boyalı olmadığına dair yazılı belge verin diyorum vermiyorlar. Yazılı belge veremeceğinize dair belge verin diyorum onu da vermiyorlar. Ben de tüm konuşmaları kayıt ettim. Sonrasında onlar da boya olduğunu kabul ettiler. Bu aracı piyasası nedir biz satın alalım vs dediler. Şu an çözüm bekliyorum onlardan aksi halde hukuki yollara başvurucam. Arabayı da çekicem caddenin en işlek noktasına teşhir edicem . Siz siz olsun sıfır da alsanız ekspertiz raporu alın. Yakında kendi web sitemde de konuyu yayınlayacağım. sysdba.org
    --------
    2010 Mayıs ayında Kozyatağı Arma'dan sıfır Punto active aldım.
    Eylül 2011 ayında Takas için gittiğim ikincielotomobilim.com aracın boyalı olduğunu bildirdiler ve yazılı rapor verdiler.
    08.10.2011 cumartesi sabah Küçükyalı Birmot'da ekspertiz yaptırdım ve boyalı olduğuna dair yazılı imzalı kaşeli rapor aldım.
    Bu raporun olduğunu söylemeden Arma Oto'ya gittim önceleri yoktur vb konuşup yıldırma yoluna gittiler. O sırada bölge sorumlusu Ersin Demirdağ Bey vardı kendisi de konu ile ilgilendi önce boya yok diyenler sonra boya var dediler
    ve şimdi Ersin Bey, Arma çalışanı Didem Hanım aracılığı ile -arabada sorun yok raporu veren Birmot, sorunu Birmot'la çözsün- demiş. Ben bu durumu anlamadım önce yok diyorlar sonra var diyorlar sonra gene yok diyorlar. Hem boya olduğunu söyleyen sadece Birmot değilki ikincielotomobilim.com da boya var diyorlar ve adamlar profosyoneller Kavacık merkezde 3 dönüm arsada son derece kaliteli hizmet veriyorlar.

    Birmot da Fiat yetkili servisi Ersin Demirdağ bey de Marmara sorumlusu kendi sorumluluğunda olan bayinin raporunu yalanlıyor ve müşterisini madur ediyor. Ben çözüm için bekledim ama müşteri ile arasına duvarlar koyan müşteri sorunlarına ve taleplerine arkasını dönen bu kalite anlayışı ile olmayacak. Ersin Bey'den kartını istemiştim, yanında olmadığını söylereyek vermedi şimdi Didem Hanım'dan e-posta adresini cep telefonunu istiyorum veremem diyor.

    Burada görülüyor ki müşteriyi bezdirmek usandırmak ve göndermek, amaçları çözüm olsa delikanlı gibi konuyu araştırırlar ve derlerki evet böyle bir sorun olmuş sizi madur ettik, Fiat büyük (!) bir firma müşterisini madur etmez, zararınızı nasıl tazmin ederiz dese. NE onların vakti gidecek ne benim. Ama amaçları çözüm değilki.

    Akşama doğru Arma'nın müdürü aradı, ismini Hasan dedi yanılmıyorsam. Azarlacasına konuşma uslubu ile, kaç para istiyorsun (sanki zengin kızın babası, fakir delikanlıyı kızından uzaklaştırmak için para teklif ediyor.) Zararınız ne kadar ben vereyim, Punto'nun sıfırı 30.000 TL imiş , ben 31500 diyince ben sana 30'a verecem diyor, yahu ben zaten punto dan Fiat dan memnun olmadığım için satıyorum, hala bana punto satacak.

    Bu kalite anlayışıyla bu insana/müşteriye yaklışım seviyesi ile olmayacak. Zararına aracı sattım arkadaşlar 24500 TL' ye ama hukuki süreci başlatmayı planlıyorum. Sanki, gizli ayıplı ürünü ben onlara sattım da beni azarlıyorlar. Yarın tüm belgeleri sitemde yayınyalacağım zararım tazmin edilene kadar da işin peşini bırakmayacağım inşALLAH. Bu arada benimle sadece telefonda görüşüyorlar asla yazılı açıklama göndermiyorlar bu da önemli bir ayrıntı. Burada Ersin ve Hasan Beye sesleniyorum. Eğer sitemdeki yazılara cevap gönderirseniz, değiştirmeden aynen yayınlayacağım, göndereceğinizi sanmıyorum ama.

    Not : 1997 lerde yani internet çok nadir evlerde varken. Memnuniyetsiz bir müşteri 3500 müteriyi etkiliyordu şimdi internet artık her evde var.şikayetvar.com u tüketici mahkemelerini 15 yaşındaki çocuklar biliyor. Bu yolu kendileri seçtiler.







  • arabayı satmakla yalnış yapmışsın,mahkeme kendi bilirkişisiyle arabayı inceleyecektir eee sen arabayı satmışsın bu şansını kaybetmişsin, bir avukatla görüşüp karar ver,
  • arabadan da Fiat'dan da yöneticilerinin konuşmalarından da feci sıkılmıştım birbirlerinden haberleri yok, söyledikleri birbirini tutmuyor. Vakit sorunum da var. Avukata vekalet verecem o takip edecek artık
    Araba yakında bir yerde istediğim an bilirkişi raporu alabiliriz.
    yanlış anlaşılmasın , sattığım kişiye tüm ayrıntıyı anlatarak sattım Fiat kadar zengin değiliz kimsenin de hakkını yiyemeyiz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zezejose -- 10 Ekim 2011; 21:25:26 >
  • fiat türkiyeyi arayın ayrıca aracı satmanız hiç iyi olmamış bu zararı kabullendiğinizi ayrıca bu girişiminizide kazanç elde etmek çabası olarak lanse edecekler işiniz çok zor şuan ayrıca işin peşine düşse idiniz o aracı aynen 0 ı ile değiştirme imkanınız olurdu fiat asla müşteriye ayıplı mal verdiğini mahkemece tesbit ettirilmesini göze alamaz bu rekabet pyasasında çok zor duruma sokar kendisini bayisinden daha kıymetlidir bu onun için ama şu var artık hak sahibi arabayı sattığınız kişidir unutmayın
  • Mahkemeyi 3 yıl bekleyemem bu sure zarfında çocuğu nasıl taşıcam :) aracı satmış olmam maduriyetimin giderildiğini ya da bana gizli ayıplı ürün satıldığı gerçeğini değiştirmez
  • Bu arada
    850 210 04 35 nolu telden Burak bey aradı;
    satışı yapmadan önce bizi arasaydınız
    Aracın boyasız olduğuna dair CEO imzalı belge verirdik dedi.

    Aracı satmadan önce

    Arma oto yetkilileri ile görüştüm.
    Aracın boyasız olduğuna dair belge istedim vermediler.
    Belge veremeyeceklerine dair belge istedim gene veremeyiz dediler.
    Marmara bölge Müdürü Ersin Dağdemir ile görüştüm. Ersin Bey de bir boyalı dedi bir boyasız dedi(!)

    Aracı satın aldığım Arma'nın üst düzey yöneticileri ve Ersin Bey bana yazılı kağıt veremeyiyorlar da, ben Fiat GEn müdürlüğü arayıp boyazız odluğuna dair belge alacakmışım(!)

    Hiçbiri bana çözüm üretemiyor da ben Fiat genel müdürlüğü arayacağım ve CEO imzalı belge isteyeceğim.

    Aracı sattığım için de birşey yapamayacaklarını bildirdiler. Mahkeme aracılığı ile ne yapıp yapamayacaklarını hep birlilte öğreneceğiz artık.

    Not : Kime götürsem araç boyalı diyor sadece Arma ve Gen müdürlük arç boyasız diyor . Gen müdürlük aracı görmedi bile (!)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zezejose -- 12 Ekim 2011; 8:48:01 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zezejose

    Mahkemeyi 3 yıl bekleyemem bu sure zarfında çocuğu nasıl taşıcam :) aracı satmış olmam maduriyetimin giderildiğini ya da bana gizli ayıplı ürün satıldığı gerçeğini değiştirmez

    çocuğunuz boyalı arabayla çalışamıyormu eğer arabanın satışını vermedi iseniz arabayı geri alın yoksa mahkemeden bişey çıkmaz siz uğraşırsınız
  • araç küçük geliyor demek istedim.
  • seri üretimden gecen arabalarda yani hepimizin kullandıgı araclarda robot kaynaklı boya akıntıları zaman zaman denk gelebilir bu genelde direklerde yada kapı alt bolumlerınde olusabilir genel bir problemde olsa hiç bir firma isim vermiyorum hatasız bir govdeyı sırf boya yuzunden perte sokmaz, onarılabilir bir sürectirki arac hala uretım asamasındadır, hatalı olan yer zımpara ile düzeltilir maskelenerek boya vernik tiner uygular pastayla düzeltilir ve kalınlıgı ölcülüp bu testten gecebilir , bu sadece boya hatasındanda olmayabilir boyanın üzerine fırına girmeden toz yapısması vb nedenlerle bile yama diye tabir edilen işlemler uygulanabilir , asla kazalı bir parca düzeltilerek sıfır dıye son kullanıcıya gonderılmez , boya işin bambaska bir boyutudur, boyadan once yapılan bir cok işlem vardır
    fosfat ile yıkanması katoforez kaplanması macunların uygulanması astar, son kat boya vernik bunların hepsi bir zincirdir, ufak sorunlar cözülebilir, tabı yasadıgınız sorunda haklısınız , aracın yenısını bile alma sansınız olabilirdi ama satmıssınız bu sebepten dolayı işin işleyisi degisebilir saygılarla




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakanlevent

    seri üretimden gecen arabalarda yani hepimizin kullandıgı araclarda robot kaynaklı boya akıntıları zaman zaman denk gelebilir bu genelde direklerde yada kapı alt bolumlerınde olusabilir genel bir problemde olsa hiç bir firma isim vermiyorum hatasız bir govdeyı sırf boya yuzunden perte sokmaz, onarılabilir bir sürectirki arac hala uretım asamasındadır, hatalı olan yer zımpara ile düzeltilir maskelenerek boya vernik tiner uygular pastayla düzeltilir ve kalınlıgı ölcülüp bu testten gecebilir , bu sadece boya hatasındanda olmayabilir boyanın üzerine fırına girmeden toz yapısması vb nedenlerle bile yama diye tabir edilen işlemler uygulanabilir , asla kazalı bir parca düzeltilerek sıfır dıye son kullanıcıya gonderılmez , boya işin bambaska bir boyutudur, boyadan once yapılan bir cok işlem vardır
    fosfat ile yıkanması katoforez kaplanması macunların uygulanması astar, son kat boya vernik bunların hepsi bir zincirdir, ufak sorunlar cözülebilir, tabı yasadıgınız sorunda haklısınız , aracın yenısını bile alma sansınız olabilirdi ama satmıssınız bu sebepten dolayı işin işleyisi degisebilir saygılarla

    dediğiniz gibi sırf boya dahi olsa müşteriye hatasız olan diğer araçla aynı fiyata satılamaz sonuçta satın alma aşamasında tercihi etkileyecek bir kusur ki bu firmalar bir şekilde defolu araç satmazlar prestij meselesi o araç kumlanır ekstra mesai harcanır yine aynı şekilde kusuryla kabul edecek müşteriye satılır tüm firmalar buşekilde yapar




  • buna defo demek dogru degil bana gore aracta kalitesizlikten bahsetmiyoruz cunku o boya sadece ölcüm aletiyle anlasılır , 5cm ilersi .026 mm iken 5 cm sonrası 0.24 mm ise cihaz boyalı diye bilgi verir ( mm örnektir sadece) buna karsın hiç bir firmada ben, bu urun fabrıkada ufak revize edilmis 1000 lira assagı bunun fiyatı diye bi etiket gormedım.
    hata mı hata ama kaliteyi etkilicek bi unsur degil son kullanıcının anlaması hiç mumkun degil , dedigim gibi sıfır aldıgınız arabalarda bile ufak rotuslenmeler pasa ile düzgünlestirilmiş boyalar vardır , fabrikaların bu işler için bolumlerı vardır , her tarafı aydınlatmalı odalar gibi , hatayı net olarak gorebilmek için montaj oncesi ve sonrası kontrol edilirler , seri üretimden gecen araclar alıyoruz bu fabrıkalardan gunde 1000 ila 1200 arac cıkıyor bunların olması cok normal , ama arkadas haklı,bende bi kullanıcıyım benımde basıma gelebilir bende bu sekılde hakkımı ararım orası dogru ama bu yazdıklarım bir gercek , ve tekrarlıyorum üretim sırasında olusan bi hata giderilebilicekse hic bir firma sırf zararına o gövdeyi perte atmaz, defolu araba gibi bir alım satım dongusu yaratılmaz..




  • Mayıs 2010 bu aracı alırken, hemen vereceklerini söylemişlerdi. Pazarlıkta anlaşınca da 2-3 hafta bekliceksin dediler. Ben de , hemen teslim diye ben sizinle vakit harcıyorum aksi halde başka yerden alacağım dediğimde, beni bir süre bekletti ve haftaya aracı alabilirsiniz dedi. Muhtemelen boyalı aracı bu arkadaşa vereyim mi diye müdürüne sordu. Sonrada aracı haftaya alırsınız dediler.

    Neyse 2-3 haftadan yıllık izne çıkıyorum. İznimde konuyu mahkemeye taşayacağım. Müşteriye saygı duymamak, sorununa çözüm üretmemek araya duvarlar çekmek, azarlarcasına uslupla konuşmak, neymiş görecekler.

    2. ellere güvenmediğimiz için sıfır alıyorduk. Sıfır ürünlerde de bayi 3 kağıdına geldiğimize göre .; olay kişilerde bitiyor ALLAH korkusu olan ahiret hayatına inanan. Ahirette yaptıklarının hesabını vereceğini bilen inançlı insanlardan ürün almak lazım. Gerçi bu eğitim sisteminde de ALLAH korkusu olan vatandaş yerine sisteme uygun olup olmaması daha büyük kaygı.

    Ben olayın parasında falan değilim artık, zaten aracı sattım ve iyi bir araç aldım. En azından ürünün arkasında duran yetkililer telefıon edince ulaşabileceğim kişiler var. bir daha düşmanıma bile Fiat aldırmam




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.