Şimdi Ara

Sıfır 2008 Allure vs. C4/C4X Shine Bold (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
44
Cevap
0
Favori
3.731
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rock steady

    Kıymetli bilgi, teşekkür ederiz. Hibrit olayına ısınamadım ben, Türkiye olarak hazır oldugumuzu düşünmüyorum, parcası, bakımı, değişimi vs... gereksiz masraf gibi geliyor. 1 senelik benzinden ettiğimiz tasarrufu gidip servise bırakacağız gibime geliyor. Gerçi bunların mantığı daha cevreci olması ama gel gelelim ne norvec'deyiz ne de İsvec'de...
    Sırf ekran için 1.2 puretech'den vazgecmek istemem.
    Gerçi yeni 3008 de hibrit ve tam elektrikli seçenekle gelecekmiş, demek ki yavaş yavaş 1.2 puretech sayfası kapanıyor...

    Şu ana kadar okuduklarımdan anladığım, hybrid sistemde de 1.2 puretech motor var (büyük oranda aynı ama hybride uygun hale getirilmiş 136 HP) ama eat 8 yerine çift kavrama şanzıman var. Toyota dışında (şu an için en azından) bir hybrid araca sıcak bakamıyorum. Ama ekran değişimi iyi olmuş, şu oyuncak yerine en azından 8", birkaç farklı modu olan bir ekran bile göze daha çok hitap eder.





  • tartekin kullanıcısına yanıt

    Kesinlikle, eat8 gibi bir şanzımana yazık olacak lanet olası emisyonlar yüzünden. Sırf eat8 şanzıman için PSA grubu bir araç aldım desem inanın abartmış olmam.

  • Moueson kullanıcısına yanıt
    Dostum iki aracıda incelememiş olamazsın. Hayal kırıklığına uğradım şu an.
  • auto_man A kullanıcısına yanıt

    Citroen araçlara uzağım hocam

  • EAT8in gittiğine ben de üzülüyorum fakat teknik olarak hibrit için yaratılmamıştı.

    Yeni şanzımanı biraz araştırdım. Elektrik motoru şanzımanın içine yerleştirilmiş. Bunun iki büyük artısı var. İlk olarak kalkış hareketini elektrik motoru sağlıyor. Bu sayede kavramaya hiç yük binmiyor. Özellikle dur kalk trafikte şanzıman ısınma vs dertler hiç olmayabilir. İkinci olarak yavaşlama sırasında şanzıman üzerindeki kinetik enerji pillere aktarılıyor.

    Yani piyasadaki çift kavramalar gibi masraf çıkarmayabilir. Ama dayanıklılık konusu belli değil, yeni sonuçta.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi williamwallace88 -- 9 Mart 2024; 11:29:24 >
  • williamwallace88 W kullanıcısına yanıt

    Egea hybrid lerin çalışma şekli de buydu yanılmıyorsam, stellantis çatısında buluşmanın neticeleri herhalde.

  • MÜŞAVİR kullanıcısına yanıt

    Yakıt ekonomisi de sağlıyor, 1.5 tonluk tonale ile 6lt ortalamam var ankara kışında. Tabi motor 4 silindir ve 160hp, psanın 1.2 3 silindir malum. Fiatın bu sistemi daha geliştirmesi lazım şahsi görüşüm, sisteme giriş çıkışlar stabil değil, hissediliyor, sarsıyor vs. Psa bakalım yazılım kısmında nasıl bir iş çıkaracak.

  • masterap M kullanıcısına yanıt

    Kuvvetle muhtemel sistemi gelştirmiş ve düzeltmişlerdir (yeni bir sistem değilse, Fiat'ın kullandığı hybridse) diye düşünüyorum, egea da kullanılan sistemin yakıt ekonomisi sağlamakla birlikte konforsuz olduğunu birçok incelemede ve kullanıcıdan duydum. Bu haliyle grubun tüm araçlarında kullanmış olmaları mümkün değil. İncelemeleri düşmeye başlamıştır aslında, biraz izlemek lazım.

  • MÜŞAVİR kullanıcısına yanıt

    Sistem aynı ama elemanların hepsi farklı. Benzin motoru farklı, elektrik motoru farklı ve en önemlisi şanzıman farklı

  • Peugeot 2008 Allure selenyum gri (kablosuz şarj ilaveli) için anlaşıldı, fiyat 1.510.000 TL, hemen teslim olacak.
    C4X hayalleri başka bahara kaldı...
  • rock steady kullanıcısına yanıt

    Hayırlı olsun, güle gülle kullanmak kısmet olsun.

  • MÜŞAVİR kullanıcısına yanıt
    Sağolun, size de hayırlı olsun.
  • C4X 2008 den çok daha konforlu, çok daha geniş ve kullanışlı bir araç. Kesin C4X derim. Her iki araçtan da var şirkette, oradan biliyorum.

  • Bethesta kullanıcısına yanıt

    Geçmiş olsun . Konu sahibi 2008 almış bile

  • Haklı olmakla mutlu olmak arasında kalarak mutluluğu tercih ettim... Hor görmeyin bu garibi, hangimiz baskılara boyun eğmedik ki zaman zaman ve de kimi zaman... Gönlüm yine C4X'de kaldı 😁
    Bir sonraki kasada o gudubet göstergeyi bi güncellerse bu sefer kimseyi tanımam.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rock steady -- 12 Mart 2024; 18:44:5 >
  • rock steady kullanıcısına yanıt

    Bazen en mantıklı tercih, içinize sinen, gönlünüzü kıpırdatan seçenektir. Siz de öyle yapmışsınız, artık keyfini sürün.

  • baya gitgelli olmuş karar süreci belliki :) hayırlı olsun. kazasız belasız sürüşler.

  • Teşekkürler güzel dileklerini ileten herkese, daha iyileri sizlere kısmet olur umarım.
  • rock steady kullanıcısına yanıt

    hayırlı olsun.


    benimde kafam karışık. 2008 in konforu nasıl memnun musunuz.

    c4x konforu ile öne çıkan bir modeldi, aslında c4x benim ihtiyaçlarıma daha uygun bagaj,iç hacim ve konfor olarak. fakat 2008in tasarımı cezbediyor.

  • Merhaba, sağolun.

    Araçtan memnunuz. C4X fiyat ve kredi kampanyası olarak daha makuldu ama görüntü cezbetti bizi de. 2008 daha yakışıklı bir araç kesinlikle, kendine baktırıyor, bagaj ile ilgili sorununuz olmayacaksa 2008 tercih etmek daha mantıklı. C4X biraz da rentacar arabasına döndü ne yazık ki makul fiyatı sebebiyle, nereye baksam görüyorum. Özellikle şirket, banka, filo kira araçlarında bolca mevcut. 2. eli düşünecek olursanız da (ben düşünmemiştim ama) 2008 daha mantıklı gibi sanki.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.