Şimdi Ara

Sıfır araba alana yalıtım yaptır demek nasıl bir kafadır? 🤔 (Otopark, Civic ve Forester) (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
76
Cevap
0
Favori
5.807
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • commandx C kullanıcısına yanıt
    Forester in segmenti nedir atecanin segmenti nedir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ShadowOfSpirit kullanıcısına yanıt
    C-d.

    Ateca - xv
    Tarraco - forester

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

  • Dogruymus dedigin..ama bana garip felen tiguan ile atecanin olculerinin neredeyse ayni olup segment lerini farkli koymalari olmuş



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ShadowOfSpirit -- 22 Ocak 2020; 7:22:0 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    Onun tadını alan her arabada aynısını arıyor.

    İyi bir ses sistemi olan araca binince sonraki araçlarda da benzer ses sistemini istiyorsunuz.

    Donanımlı araçtan donanımsız araca geçince çok kullandığınız donanımları arıyorsunuz.

    Yalıtım yaptırıp aradaki farkı görünce de tavsiye ediyorsunuz.

    Bence normal bir durum.
    Katılıyorum, az önce araç tavsiyesi konusu açtım ve özellikle izolasyonlarını, istedigim donanimlari tek tek belirttim. Alışma ve farkli beklentiler sonucları olusturuyor. Sahsen en boşu ile en dolusunun arasında 50 bin olan tum araclarda şartları zorlayıp dolusunu alırım.

    Ortak sorun paramizin degersiz olmasi ve bize göre cok olan miktarları zor sartlarda kazanıp kolayca harcamak zorunda olmak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ShadowOfSpirit kullanıcısına yanıt
    Tiguan ile ateca aynı sınıf. Liste yanlış olabilir. Odd listesinde de böyle.

    Tiguan allspace var. Tiguanın uzun versiyonu. O d segmente kayıyor olabilir.
  • a modeli ile b modeli var. İkisi de aynı donanımda, aynı sınıf farklı marka. Fiyatları arasında 40bin fark var. Birinin yalıtımı hoşunuza gitmedi, diğerinin yalıtımı gayet iyi. Hangisini alırsınız? 5bin lira harcasanız diğerinden daha iyi yalıtımı olacağını da biliyorsunuz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    Tiguan ile ateca aynı sınıf. Liste yanlış olabilir. Odd listesinde de böyle.

    Tiguan allspace var. Tiguanın uzun versiyonu. O d segmente kayıyor olabilir.
  • Sinan Koç adamdır
  • Benim de Forester'im var ama yalıtım yaptırmak gereksiz bir masraf bence. 7000-8000 lira masraf, lüzumsuz. Aracın her yanını söküp içini dışına çıkarıyorlar ayrıca, bunu herkes düzgün yapamaz, illa ki bir ahraz bırakır araçta. Kaldı ki yeni nesil ve bundan önceki nesil Foresterlar öyle çok fazla ses almıyor. Eski direksiz Foresterların camdan rüzgar sesi aldığını çok söylerler, doğrudur. Ama yeni nesillerde yalıtım daha iyi. Ha benim aracımda 20 bin liralık süper ses sistemi var kardeşim ben müziği iliklerime kadar hissetmek istiyorum diyen bir zatsanız gider yaptırırsınız. Daha da tatmin olmazsan git Range Rover falan al, ona bin aq! Ama benim gibi hem arazi hem de şehiriçi kullanıcı iseniz, özellikle bir SUV'a ses yalıtımı yaptırmak bence o aracın sürüş keyfini törpüler. Hele ki boxer motorlu bir Subaru'nun sesini kesmek, ona yapılacak en büyük kötülüktür bence. Kurt gibi hırıldayan o motoru duymadıktan sonra ne anladım ben Subaru'dan aq!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-AE08F0836 -- 22 Ocak 2020; 9:36:12 >




  • Burada sorun yalıtımı zayıf araçların fiyatında değil para birimimizin değerinde.Japonlardan ne bekliyoruz " hımm, Türkiye'de insanlar araba almak için çok para ödüyor dur şunlara ilave yalıtımlı araç gönderelim mi?".
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-13B66B2D0

    Son kale filan, bunlar ilginç tabirler. oldu olacak son mohikan da deyin, tam olsun.

    Ama bizzat adamın kendisi söylüyor; "Ben sadece makina mühendisiyim, buralara (artık nerelerse oralar) bilgimdem veya işin içinden geldiğimden değil, ilgimden dolayı geldim diyor." Birde, zamanında ek gelir ve hopi mahiyetinde bir sitenin kurucularından olmuş, hepsi bu. Ama boşuna demiyorlar, şeyh uçmaz muridi uçurur diye.

    Alıntıları Göster
    Sen kimleri izliyorsun mesala Turkler arasinda bu isi hakkiyla yapan ?

    Ya da bu isi yapan insanlarin otomotiv muhendisi olmasi sarti mi var nedir yani ..




  • _DIESEL_ kullanıcısına yanıt
    Türkiye'de bu işi hakkıyla DCM TV yapıyor, Otoseyir de güzel.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _DIESEL_

    Sen kimleri izliyorsun mesala Turkler arasinda bu isi hakkiyla yapan ?

    Ya da bu isi yapan insanlarin otomotiv muhendisi olmasi sarti mi var nedir yani ..

    Alıntıları Göster
    Sekizsilindir'den ethem güçlü.
    Otoseyir'den Can Akbulut (dobra adamdır. VW lobisine bile çatar. Hatta 1 saatlik tok kapı sesi ile VWcileri trollemiştir)
    Carviser'dan Fahir Talib. (Eski dergicilerden)
    Motor 1'den Onur Koray. (Eski dergicilerden) ayrıca motor 1 global bir marka olduğu için "inceleme videolarında" dobra iken, diğer bazı videoları tiyatraldır.
    Japonic (Japoncu adamdan zarar gelmez. Dobradır. Japonya'dan yayın yapıyor.)

    Doğan Kabak (!) (Eski dergicilerden) şiddetle öneririm.. yok yok şaka. En uyuz olduğum adamdır! Eski dergicilerden ama etli sütlüye asla karışmaz, herkese yaranayım derdindedir.

    Aslında kanal önermekten ziyade, nacizane bir önerim olacak; aynı model arabanın incelemesini yapan kanalları izleyin, kıyaslayın, kim neye değiniyir, veya değinmiyor, kim aracın artılarından bahsederken eksilerinden bahsetmiyor, kendiniz görün, kendiniz karar verin.

    Mühendislik mevzusuna gelecek olursam; yanlış anlamışsın sanırım. sinan koç makina mühendisi, ve bu oto işlerini hobi olarak yapıyorum demişti. Ama işleri büyüyünce mühendisliği filan bırakmış, şuan sadece otopark ile ilgileniyormuş. Velhasıl, "son kale" gibi bi tabiri yanlış bulduğum, kendisinin bile bu işlere hopi amacı ve Yan gelir olsun diye başlamış olduğunu anlatmak istedim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • commandx C kullanıcısına yanıt
    Kesinlikle 40 bin ucuza olanı alırım.

    Benim kastım cam tavan bixenon adaptif ısıtma sogutma multimedya gibi seyler icin dolusunu alirim. Yoksa amac a noktasindan b noktasina gitmekse hiç birine bakmazsın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-13B66B2D0

    Sekizsilindir'den ethem güçlü.
    Otoseyir'den Can Akbulut (dobra adamdır. VW lobisine bile çatar. Hatta 1 saatlik tok kapı sesi ile VWcileri trollemiştir)
    Carviser'dan Fahir Talib. (Eski dergicilerden)
    Motor 1'den Onur Koray. (Eski dergicilerden) ayrıca motor 1 global bir marka olduğu için "inceleme videolarında" dobra iken, diğer bazı videoları tiyatraldır.
    Japonic (Japoncu adamdan zarar gelmez. Dobradır. Japonya'dan yayın yapıyor.)

    Doğan Kabak (!) (Eski dergicilerden) şiddetle öneririm.. yok yok şaka. En uyuz olduğum adamdır! Eski dergicilerden ama etli sütlüye asla karışmaz, herkese yaranayım derdindedir.

    Aslında kanal önermekten ziyade, nacizane bir önerim olacak; aynı model arabanın incelemesini yapan kanalları izleyin, kıyaslayın, kim neye değiniyir, veya değinmiyor, kim aracın artılarından bahsederken eksilerinden bahsetmiyor, kendiniz görün, kendiniz karar verin.

    Mühendislik mevzusuna gelecek olursam; yanlış anlamışsın sanırım. sinan koç makina mühendisi, ve bu oto işlerini hobi olarak yapıyorum demişti. Ama işleri büyüyünce mühendisliği filan bırakmış, şuan sadece otopark ile ilgileniyormuş. Velhasıl, "son kale" gibi bi tabiri yanlış bulduğum, kendisinin bile bu işlere hopi amacı ve Yan gelir olsun diye başlamış olduğunu anlatmak istedim.

    Alıntıları Göster
    Otoseyir ve sekizsilindiri bilmiyordum onlara bakayim tesekkurler..
    Fakat Carviser dedigin adamin ne ozelligi var spek okumaktan baska ?

    Benim araba almak gibi niyetim yok ki kullandigim aracin/araclarin (A5 2.0 TFSI , mazda 6 Wagon) satisi dahi yok Turkiye de , bos zamanlarimda Sinan gibi muhabbeti hos , araci gercek anlamda hakkini vererek kullanip limitlerini zorlayan ve papagan gibi spekleri okumayan adamlari izlemek hosuma gidiyor acikcasi.

    Ve Izolasyon olayina sonuna kadar katiliyorum Mazda gibi kaliteli markanin D segmenti araci ile 140 kmh ile seyrederken cok ciddi yol ve ruzgar sesi aliyorum ki sozde benimki bu anlamda iyilestirilmis makyajli versiyonu ote yandan A5 cercevesiz kapilara ragmen 200 kmh kadar rahatsiz etmiyor




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.