Şimdi Ara

Sıfır araç alımında boya kalınlığına dikkat (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
33
Cevap
0
Favori
2.104
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • ttfvol kullanıcısına yanıt
    1 sene uğraştık.Ford suçu otosana,otosan ford'a attı.1 sene sonunda araca ispanya'dan gelirken gemide halat çarpmış ve hasarlı inmiş olduğunu öğrendik serviste işlem görmüş söylememişler,ford durumu kabul etti otosanla çözün dedi ama otosan yine uğraştırdı.

    Baktı amca bey olmuyor böyle kendisi üst düzey müdürdür çevre geniş tüketici derneğinden hemde hakemlik yapan bir avukat buldu tanıdık.Oda telefon açıp sadece size 15dk veriyorum bölge müdürün vs kim varsa görüş,araç ayıplı mal, değişiyormusunuz yoksa dava işlemlerine başlayalım mı demiş 10 dk sonra arayıp değişim yapalım ancak aynı model yok demişler.

    Bizim amca beyde 2-3 daha koyup üst donanım aldı 1 sene sonra 5300 km'de araç sıfırlandı,şimdi aynı yerde servise götürüyor aracını garantisi bitti patlayan ampüle bile para almıyorlarmış




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Closer

    şahsen boya ölçerle bayiye gitmeye çekiniyorum, hatta öyle birşey yapsak muhtemelen müşteri temsilcisi bizle dalga geçecek bi tavır takınır diye tahmin ediyorum ama böyle şeyler bu devirde şart oldu artık.

    Aynen doğru söylüyorsun. Satış temsilcisi ile belli bir zaman geçiriyor insan, ufak da olsa bir samimiyet havası oluşuyor. Belki ufak tefek yardımcı olmuş olabiliyor falan. Orada boya cihazı ile gelmek biraz aç gözlü gözükmeye neden olur, çoğu insan da bunu istemez (ben de dahil). Bu durumda en uygun çözüm aracı bayiden çıkarır çıkarmaz ilk iş, kontrol yaptırmak üzere bir yer götürmek olabilir. Hatta içim rahat etsin diye 50TL civarı vermeye bile razı olurum. Eğer birşey çıkarsa direk bayiye dönülür. Elde belge ile gidince, üstelik çok kısa bir zaman geçmiş olduğu için suçlama yapmaları imkansız olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Dünyanın başka hiçbir yerinde bu kadar boya manyağılığı olmadığından fabrikasyon hatası normal bir durum aslında. Boya bitince parça yeniden boyanır ve boya farklılığı oluşur. Bizim insanımızın araba alırken direk boya var mı diye başlaması yüzünden böyle oluyor. Dışarda duran fiziksel şartlara açık bir şey sonuçta araç. Çocuk taş atabilir, kamyon taş fırlatır, dolu vurur vs vs. Sanki her boyalı arac 3 takla atıp köprüden düşüp pert oluyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • benim mondeonun boya kalınlığı komple 200-250 mikron çıktı, fabrikadan komple kalın boyamışlar,,, ekspertizci fordda bunlar oluyor dedi
  • Herşeyin kalını daha makbuldur, daha saglam olur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Boyanın kalın olmasının ne zararı var anlamadım? Nedir bu boya takıntısı?
  • pulse@pulse P kullanıcısına yanıt
    Arkadaşım 2011 yılında peugeot 308 almıştı sıfır araç. Satarken alıcı taraf arabayı boya değişen var mı diye baktırdı sıfır alınan aracın tavanı boyalı çıktı. Tıra yüklerken düşen araçları boyayıp satabiliyorlarmış dikkatli olmak lazım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugur_yavuz

    Boyanın kalın olmasının ne zararı var anlamadım? Nedir bu boya takıntısı?

    Zararı yok ama tek kapıda olunca bunu alacak kişiye anlatmak zor..Allahtan eksper kestirip atmadı boyalı bu parça diye..en azından fabrikasyon boyalı olduğunun garantisini verdi alıcı kişiye..
  • Alıcılar neden iyice bakmasın ki araca. Galerici mantığı ile demişsiniz ama insanın ne aldığını bilmesi gerekir. Söylenilenin aksine bir şey çıkması her zaman can sıkıcıdır...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pulse@pulse

    2012 model Tiguanımı dün sattım..Ancak ilginç bir durum oldu..Aracımı alacak kişiler izmir dynomoss ta ekspertiz yaptırırlarken sol ön kapıda normal sınırların üstünde boya kalınlığı tespit edildi ve yarım saat sırf o kapıyla uğraştılar..Daha sonra fabrikasyon olup olmadığına karar veremeyince muhtemelen sahibi olan kişiyi çağırıp gösterdiler..sağ ve sol ön kapı fitilleri sökülüp kontrol edildi..Sonradan değilde fabrikasyon hatası olduğuna karar verildi..arka tamponum değişmişti ancak onu tespit etmediler..yada önemli mi değil o durum bilemiyorum..sonuç raporuna o kapıda boya kalınlığının fazla olduğunu da belirttiler..Alıcı kişilerle sorun çıkmadan satışı gerçekleştirdik. Aracın İlk sahibi olduğumdan içim çok rahattı ekspertize girerken ama aracımda böyle bir problem çıkmasına o anda çok şaşırdım açıkçası..
    Yani demem o ki araç alırken yanınızda boya ölçerle gidin denmesini fazla abartı bulurdum... o düşüncemi geri alıyorum..
    Bu adamlar kendi ellerinde boya ölçerle gelseler kesin araç kapısı boyalı deyip asabımı ciddi olarak bozacaklardı..
    Herşey olabiliyor ,dikkat edelim lütfen..
    Bu arada aracını satanlar her türlü üçkağıdı yapıyorlar diye dert yanıyoruz ama artık araç almak isteyen galerici harici kişilerinde ne kadar acımasız ve galerici mantığıyla hareket ettiğine şahit oldum..Türkiye de her türlü alışverişte dikkatli olmak lazım.. Allah hakikaten paraya acil ihtiyacı olupta aracını satmak zorunda kalanları bu insanların eline düşürmesin..iyi günler dilerim..

    hocam benimde kuzenin aracı 2014 tiguan daha 15.000 de maddi durumu bozulduğu için aracı satmak için bayi ye götürdü aracın ön kaputunda boya çıktı ben arabayı boyatmadım diyor aileden biri çarpıp gizliden boyattımı onu araşatırdı kimse çarpmadım diyor şimdi aracı aldığı yere kasımpaşa uzay otoya gidecek bakalım ne olacak ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ekrem742

    quote:

    Orijinalden alıntı: pulse@pulse

    2012 model Tiguanımı dün sattım..Ancak ilginç bir durum oldu..Aracımı alacak kişiler izmir dynomoss ta ekspertiz yaptırırlarken sol ön kapıda normal sınırların üstünde boya kalınlığı tespit edildi ve yarım saat sırf o kapıyla uğraştılar..Daha sonra fabrikasyon olup olmadığına karar veremeyince muhtemelen sahibi olan kişiyi çağırıp gösterdiler..sağ ve sol ön kapı fitilleri sökülüp kontrol edildi..Sonradan değilde fabrikasyon hatası olduğuna karar verildi..arka tamponum değişmişti ancak onu tespit etmediler..yada önemli mi değil o durum bilemiyorum..sonuç raporuna o kapıda boya kalınlığının fazla olduğunu da belirttiler..Alıcı kişilerle sorun çıkmadan satışı gerçekleştirdik. Aracın İlk sahibi olduğumdan içim çok rahattı ekspertize girerken ama aracımda böyle bir problem çıkmasına o anda çok şaşırdım açıkçası..
    Yani demem o ki araç alırken yanınızda boya ölçerle gidin denmesini fazla abartı bulurdum... o düşüncemi geri alıyorum..
    Bu adamlar kendi ellerinde boya ölçerle gelseler kesin araç kapısı boyalı deyip asabımı ciddi olarak bozacaklardı..
    Herşey olabiliyor ,dikkat edelim lütfen..
    Bu arada aracını satanlar her türlü üçkağıdı yapıyorlar diye dert yanıyoruz ama artık araç almak isteyen galerici harici kişilerinde ne kadar acımasız ve galerici mantığıyla hareket ettiğine şahit oldum..Türkiye de her türlü alışverişte dikkatli olmak lazım.. Allah hakikaten paraya acil ihtiyacı olupta aracını satmak zorunda kalanları bu insanların eline düşürmesin..iyi günler dilerim..

    hocam benimde kuzenin aracı 2014 tiguan daha 15.000 de maddi durumu bozulduğu için aracı satmak için bayi ye götürdü aracın ön kaputunda boya çıktı ben arabayı boyatmadım diyor aileden biri çarpıp gizliden boyattımı onu araşatırdı kimse çarpmadım diyor şimdi aracı aldığı yere kasımpaşa uzay otoya gidecek bakalım ne olacak ?

    Bayiye satmak zaten zarar..piyasanın 3-4 bin tl altı(en iyi ihtimal) fiyat veriyorlar..birde üstüne belkide kendi sattıkları araca boyalı muamelesi yapıp fiyatı daha da düşürürler...Benim aracımdaki gibi fabrikasyon mu yoksa sonradan mı boyalı olduğuna karar verebilecek iyi bir ekspertiz firmasına götürmeleri en mantıklısı herhalde..




  • En sonunda firmalar, boya takıntısı olan araç almasın, diye reklam yapacak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sadri.abi

    Alıcılar neden iyice bakmasın ki araca. Galerici mantığı ile demişsiniz ama insanın ne aldığını bilmesi gerekir. Söylenilenin aksine bir şey çıkması her zaman can sıkıcıdır...

    Galerici mantığı kısmı verdiği fiyat teklifi ve teklif ediş şekli..yoksa aracı incelesin tabiiki her ayrıntısına kadar..bu fiyatı (arabanın ederinden 6-7 bin tl düşük) galeri verir ama galeriye vereceğine bana ver gibi..ve bunu yapanların oranı çok yüksek..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.