Şimdi Ara

Sıfır Jetta almalı mıyım?

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
1.579
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba,

    Yeni Jetta 1.2 TSI 105 PS Highline Düz vites (ipekmavisi) araç almak üzereyim. 65 bin TL liste fiyatı üzerinden 61500 TL ye kadar düşürdüm. Hediye olarak paspas hariç bişi vermiyorlar ne yazıkki. Aracın yakıt tüketimi şehir içi yaklaşık kaç lt olur? Bu araç bu fiyata alınır mı? Aracı yaklaşık 3-4 sene kullanmayı düşünüyorum. İkinci eldeki durumu ne olur? Daha önce benzinli araç almamıştım. Bundan önceki araçlarım hep dizeldi. Yorumlarınızı bekliyorum.



  • 20 gün kadar önce 1.4 122 ps high dsg aldım, 1.2 düz vites hakkında kullanmadığım için yorum yapamıyorum ama yakıt tüketimi 1.4 ten bir tık yukarda diye okudum forumdaki arkadaşlardan. Benim yakıt tüketimim şu an 1200 km yol yaptım 6,2 lt/100 km, 5000 km sonra düşüyor dediler bakalım nasıl olacak, ayrıca 1.2 ler 8v, 1.4 ler 16v. Ben paspas bile koparamadım bu arada, 1.2 nin yılda 300 tl kadar da vergi avantajı olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: berkcan258

    Arkadaşlar merhaba,

    Yeni Jetta 1.2 TSI 105 PS Highline Düz vites (ipekmavisi) araç almak üzereyim. 65 bin TL liste fiyatı üzerinden 61500 TL ye kadar düşürdüm. Hediye olarak paspas hariç bişi vermiyorlar ne yazıkki. Aracın yakıt tüketimi şehir içi yaklaşık kaç lt olur? Bu araç bu fiyata alınır mı? Aracı yaklaşık 3-4 sene kullanmayı düşünüyorum. İkinci eldeki durumu ne olur? Daha önce benzinli araç almamıştım. Bundan önceki araçlarım hep dizeldi. Yorumlarınızı bekliyorum.

    Fiyat bence çok iyi, bu fiyatı hangi bayiden aldınız acaba?
  • gripin518 kullanıcısına yanıt
    Gebze Doğuş Oto'dan aldım. Ancak zaten aracın bu modeli Türkiye'de şuan tekti. Başka yerde yoktu. Başka birinin opsiyonundaymış. Almayınca bana opsiyonladılar. Bugün teslim aldım. İpek mavisi gerçekten çok güzel:d
  • Hayırlı olsun kazasız sürüşler dilerim.Bende Allah nasip ederse Çarşamba teslim alacağım.İpek mavisi cidden çok güzel duruyor bize platinium gri denk geldi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ekskalibur kullanıcısına yanıt
    Tşkler Allah razı olsun hocam. Size de hayırlı olsun. Allah kaza bela vermesin
  • Hayırlı olsun, kazasız belasız kullanın. Ben 5 kasımda sipariş verdim 1.2 tsi comfortline manuel aracımın teslimi ocak sonu olacak. Gerçekten fiyat ve teslim tarihi olarak çok şanslısınız. Mevcut aracımı da sattım. Daha erken teslimi olan jetta araştıyorum ama genelde hazırda trendline araçlar mevcut.
  • gripin518 kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ediyorum. Allah razı olsun hocam. Hayırlısı olsun sizin için de inşallah. Benimki dediğim gibi biraz şansa oldu 5-6 bayiyi aradım. Sekreterden öteye bile geçemedim. Satış danışmanları ile bile konuşamadım. Daha sonra sizi arayacaklar dedi dönen olmadı hiç. Sonra web sitelerinden mail attım. Türkiye'de 1 tane bile yok mudur diye. 1 gün sonra dönüş yaptı Doğuş otodan bir yetkili. Aracın bir kişinin opsiyonunda olduğunu vazgeçmesi halinde bana opsiyonlayacaklarını söyledi. Bir kaç saat içinde bana döndüler şanslıydım aracı bana ayırdılar 5 kasımda görüştüm. 8 kasımda işlemleri başlattım. Kredi vb. işlemler derken bugün teslim aldım.
  • Yılbaşı öncesi çok iyi yapmışsın hemde highline bence fiyat çok iyi vw illaki zam yapar yeni yılda. Donanımlı araçdan insan kolay sıkılmıyor kafan rahat binersin + konfor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İŞTE SİZE VOLKSWAGEN GERÇEĞİ....AŞAĞIDA ALMANYA VOLKSVAGEN'E ATTIĞIM BAŞIMA GELENLERİ ANLATAN MAİLİN TÜRKÇESİ MEVCUT...SONRADA ALMANYA'DAN ALDIĞIM CEVAP...LÜTFEN BİR KERE DAHA DÜŞÜNÜN VOLKSWAGEN ALIRKEN...


    2013 yılının ekim ayında Türkiye-İstanbul/ Maslak Doğuş Otomotiv' den JETTA 1.6 TDI DSG COMFORTLINE araç aldım. Araç tarafıma teslim edildiğinde kaputunda hasar olduğunu gördüm. Bununla ilgili aracı aldığım yere şikayette bulunduğumda beni yaşadığım şehirdeki ANKARA-Doğuş Otomotiv Çankaya' da müşteri ilişkileri yetkilisi AYŞEGÜL Hanım'a yönlendirdiler. Ayşegül hanım ve yanındaki kaporta ustası aracı incelediklerinde bunun üretim hatası olduğunu ve bana ayıplı araç verildiğini kabul ettiler. Konuyla ilgili ısrarcı oldum ve kendilerinden yeni araç talebinde bulundum. Ancak bunun mümkün olmadığı kaputu değiştirebileceklerini ilettiler. Kaput değişimi aracın değerini düşüreceğinden kabul etmedim. Daha sonra DOĞUŞ OTO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ bana vermiş oldukları ayıplı mal nedeniyle, özür mahiyetinde 15.000 km bakımımı ücretsiz yaptırabilmem için bir yazı gönderdi. Bende çaresizlik nedeniyle bu durumu kabul etmek zorunda kaldım. Tarafıma verilmiş olan yazı ile ile 15.000 km bakımını Ankara-Etimesgut Doğuş Oto'da yaptırdım. Kendilerine ulaşıp teyit edebilirsiniz.
    Asıl problemler silsilesi aracı aldıktan birkaç ay sonra başladı. Araç seyir halindeyken ön konsoldan gaza bastıkça yüksek düzeyde vibration (titreme) sesi gelmeye başladı. Bununla ilgili olarak 3 defa Doğuş Oto Çankaya servisine gittim. Her defasında sesi duyarak, sorunun çözümü ile ilgili randevu verdiler. Randevu günü gittiğimde sesi duyduğunu söyleyen servis personeline ulaşamadıklarını, tekrar ses gelmesi halinde gelmem söylenerek geri gönderildim. Uzun mücadelem sonucu en sonunda sesi duydular ve sorunu kabul ettiler. Çözümü ile ilgili 1 hafta kadar aracımı alarak serviste sorunu gidermeye çalıştılar. Bu sırada araçtan gelen sesi kesmek adına ön tarafa ses izolasyon malzemesi koyduklarını vb. işlemler yaptıklarını ancak sorunu çözemediklerini telefonla ilettiler. En son olarak klima borusunun bu sese neden olduğunu ve klima borusunu kaputun alt kısmına bir aparat yardımıyla yapıştırarak sorunu şu an için hallettiklerini ancak bir süre kullanarak test etmem gerektiğini belirterek aracı tarafıma verdiler. Araçtan kısa bir süre sonra yine aynı sesler gelmeye başladı. Fakat artık bu kronik sorunun çözümü ile uğraşmaktan ve bu aracın aldığımız günden beri çıkardığı problemlerden yorulmamız nedeniyle tekrar servise başvurmadık.
    Hem aracın kaputunda bulunan defosu hem de bu kronik ses sorunu nedeniyle çok severek aldığım arabamdan soğudum ve değiştirmeye karar verdim. Bununla birlikte Volkswagen ile ilgili Türkiye'deki sosyal medyada pek çok forumda çeşitleri şikayetleri olan kişileri ne kadar sıkıntılar yaşadıklarını Doğuş Oto'nun bu şikayetler karşısında ne kadar umursamaz, ilgisiz ve kaba bir tavır takındığını okudukça keşke eşimin sözünü dinleyerek en baştan Volkswagen almakta ısrarcı olmak yerine VOLVO alsaydım düşüncesi belirdi.
    Bugün eşimi de alarak arabamızdan gelen ses sorunu eşliğinde, aracımı biran önce satmak ve yeni bir araç almak üzere VOLVO satış noktasına gittim. Volvo S-60 ile ilgili bütün şartlardan anlaşıp aracı alıyorken, tekrardan VOLVO satış noktasına 200 metre mesafede bulunan Ankara/Çankaya Volkswagen Doğuş Oto'ya giderek Yeni Passat'a bakmak ve yaşadığımız sorunların hepsine şahit olan ve aracın tarafıma defolu olarak teslim edildiğini bilen Ayşegül Hanım ile görüşmek istedim. Çünkü ben VOLKWAGEN kullanıcısı olmaya devam etmek istiyordum. Tüm bu yaşananların bir tesadüf ve benin volkwagen kullanıcısı olmaya devam etmek yönündeki ısrarım takdirle karşılanarak almayı düşündüğüm yeni Passat ile ilgili tarafıma yardım edilerek daha önceki hatalarını telafi edici bir tutum sergileyeceklerini düşünmekteydim.
    Düşüncem kendi markaları olan 11.000 km'deki aracımı 2.el piyasasındaki satış rakamına çok yakın bir değerden alarak benim mağduriyetimi giderecekleri ve tekrardan Volkswagen Passat model araç alabilmem için tarafıma yardımcı olunacağı yönündeydi. Ancak aracımın 2.eldeki piyasası 72.000-73.000-TL civarındayken, Doğuş Oto yardımcı olmadığı gibi 64.000-TL'ye sizden alırız biz başkasına 71.000-72.000-TL'ye satarız aradaki fark bizim kârımız olur yönünde akıl almaz bir teklifte bulundu.
    Tarafıma bu teklif iletildiğinde, yaşadığım şaşkınlık karşısında, karşımdaki satış temsilcisi Şule BALCIOĞLU son derece kaba, ilgisiz, küstah tavırlarla şu sözleri sarf etti,
    1) "BİZİ SİZİ MUTLU ETMEK ZORUNDA DEĞİLİZ",
    2)"ARACINIZ DEFOLU ÇIKMIŞ OLABİLİR BUNDAN DOLAYI SİZE YARDIMCI OLMAK ZORUNDA DEĞİLİZ",
    3)"ARACINIZ DEFOLU İSE GİDİN YASAL YOLLARA BAŞVURUN",
    4) "ARACINIZI DIŞARIDA SATIN BANA PARA GETİRİN, SİZİN MAĞDURİYETİNİZ BİZİ İLGİLENDİRMEZ"

    Ne yazık ki Volkswagen Doğuş Oto'nun genel tavrı, ister al ister alma, ben nasıl olsa satıyorum yönündedir. Halbuki yaşadığımız tüm sıkıntılara rağmen biz ısrarla Volkswagen kullanıcısı olamaya devam etmek arzusundayken bugün bu hak etmediğimiz muamele ile karşılaştık.
    Yaşadığımız sıkıntıların hiç birinin çözümü olamadığı gibi, ayıplı mal denk gelmiş yapacak bişey yok, bunu kullan tavrı, Doğuş Otonun hiçbir sorumluluk kabul etmemiş ve karşısındaki müşteriyi çocuk gibi azarlayan umursamaz, hadsiz, küstah davranışlar sergileyen müşteri temsilcisi karşısında her türlü yasal yola başvurarak hakkımı arayacağım ancak konuyla ilgili Volkswagen olarak sizinde bilgi sahibi olmanızı Türkiye'de Volkswagen markasına benim gibi güvenerek araçlarınızı almayı tercih eden Volkswagen kullanıcılarının mağduriyetlerinin giderilmesi, tekel olmanın verdiği güçle son derece kaba, ilgisiz bir satış politikası izleyen DOĞUŞ OTO'ya karşı Volkswagen kullanıcılarının hakkının aranmasına aracı olmak isteyeceğinizi düşünmekteyim.
    Ben distribütör firma olan Doğuş Oto'ya değil Volkswagen Markasına duyduğum güven neticesinde bu aracı aldım. Ancak sıfır km olarak aldığım araçta bu sıkıntılar ve bu sıkıntılar karşısında beni tamamen distribütör firma olan Doğuş Oto'nun eline bırakması ve tarafıma yardımcı olunmaması nedeniyle Volkswagen markasına olan inanç ve güvenimi yitirmiş durumdayım. HERKES OTOMOBİLİ
    "HERKES OTOMOBİLİNİ SEVER, BAZILARI AŞIK OLUR" sloganına inanarak aldığım ancak bize bu sıkıntıları yaşatan, defolu(ayıplı) olan aracımın alınarak yerine sorunsuz sıfır km bir araç ile değiştirilmesi veya para iademin yapılmasını rica ediyorum.

    BUNUN ÜZERİNE YANITLA ŞU ŞEKİLDE OLDU;

    DOĞUŞ DİYALOG: BİZ BAYİİMİZE KARIŞAMAYIZ!!! SANKİ BÜTÜN BAYİİLER KENDİNE AİT DEĞİL MİŞ, TÜRKİYE'DE TEKEL DEĞİLMİŞ GİBİ:)
    VOLKSWAGEN ALMANYA: BİZ İTHALATÇIMIZA (DOĞUŞ OTOYA) KARIŞAMAYIZ....

    YANİ ANLAYACAĞINIZ VOLKSWAGEN ALIRSANIZ SAKIN GARANTİSİ VAR, ALMAN DEVİ FALAN GİBİ DÜŞÜNCELERE KAPILMAYIN.. ZATEN BU OLAY BAŞIMA GELDİKTEN SONRA GÖRDÜM Kİ DOĞUŞ OTO MAALESEF HERESE BUNU YAŞATIYORMUŞ...ALMANYA'DA BUNA ÇANAK TUTUYORMUŞ..... KARAR SİZİN....




  • Hocam geçmiş olsun.Üzüldüm sizin adınıza,insanlar ne şartlarda araç alıyorlar ve sonucunda hayal kırıklığı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Valla cok ricada bulundum kendilerine iyi niyetle yardimci olun yine sizden arac aliyim desemde fayda etmedi...cook kotu niyetliler maalesef ve isin garip tarafi almanya merkezde ayni sekilde davraniyor...ben cpk guveniyordum oysa ki alman markalarina ama yanimldim sanirim.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.