Şimdi Ara

SIFIR PASSAT ALMAYI DÜŞÜYORUM (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
58
Cevap
0
Favori
3.857
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • araçta tek beğenmediğim özellik dsg şanzıman saatli bomba gibi resmen arkadaşın golf 2011 tsi dsg highline aracından söylediği "abi bıktım bu araçtan illallah ettim servis elemanlarıyla whatsapp tan görüşür olduk resmen..." kesinlikle sorunlu bir şanzıman düz vites tercih edin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: warmengel20

    araçta tek beğenmediğim özellik dsg şanzıman saatli bomba gibi resmen arkadaşın golf 2011 tsi dsg highline aracından söylediği "abi bıktım bu araçtan illallah ettim servis elemanlarıyla whatsapp tan görüşür olduk resmen..." kesinlikle sorunlu bir şanzıman düz vites tercih edin.

    hocam dsg konusunda size bende katılıyorum ancak ben 2008 jettam da yaglı tip 6 ileri dsg kullandım ki passarın 2.0 tdi ın da da su anda 6 ileri yaglı tip var nispeten sorunsuz hatta ben aracımı 202 bin km de sattıgımda daha hiçbir sorun cıkarmamıştı o zamana kadar tabi fabrikadan hatalı araçlar olmuyor mu oluyor misal ben superb i ciddi ciddi dusundum hatta jettam varken acaba duz de olsa 1.4 tsi alsam mı diye kafamda gecti ama o ara nakit durumum belli olmadıgından almadım passata karar vermeden once de superb u inceledim ama superb den vazgecmeme sebep olan bir iki etken var k bunlardan en barizi kullanıcıların yuzde 30 gibi bir oranından duydugun cam fitillerinden su sızdırma sorunu açıkcası şanzumanda hata olur ise en fazla degişir duzelir ama bu tarz aracın govdesini ilgilendiren bir sızdırma sorunun çözülmesi cok daha sıkıntı yaratabilir




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bbbcomrade

    quote:

    Orijinalden alıntı: warmengel20

    araçta tek beğenmediğim özellik dsg şanzıman saatli bomba gibi resmen arkadaşın golf 2011 tsi dsg highline aracından söylediği "abi bıktım bu araçtan illallah ettim servis elemanlarıyla whatsapp tan görüşür olduk resmen..." kesinlikle sorunlu bir şanzıman düz vites tercih edin.

    hocam dsg konusunda size bende katılıyorum ancak ben 2008 jettam da yaglı tip 6 ileri dsg kullandım ki passarın 2.0 tdi ın da da su anda 6 ileri yaglı tip var nispeten sorunsuz hatta ben aracımı 202 bin km de sattıgımda daha hiçbir sorun cıkarmamıştı o zamana kadar tabi fabrikadan hatalı araçlar olmuyor mu oluyor misal ben superb i ciddi ciddi dusundum hatta jettam varken acaba duz de olsa 1.4 tsi alsam mı diye kafamda gecti ama o ara nakit durumum belli olmadıgından almadım passata karar vermeden once de superb u inceledim ama superb den vazgecmeme sebep olan bir iki etken var k bunlardan en barizi kullanıcıların yuzde 30 gibi bir oranından duydugun cam fitillerinden su sızdırma sorunu açıkcası şanzumanda hata olur ise en fazla degişir duzelir ama bu tarz aracın govdesini ilgilendiren bir sızdırma sorunun çözülmesi cok daha sıkıntı yaratabilir

    vala hocam tabi siz bilirsiniz parada kararda sizin ben şahsen vw grubu araçlarda çok bunalıyorum camlar dikine geliyor ve ne biliyim gidişleri hoşuma gitmiyor.. bu polosundan passatına böyle benim için.kendi aracım olan civic fd6 çok memnunum rahatlıkla size honda önerebilirim maşallah parasını kuruşu kuruşuna hakeden bir araç.tabi siz d sınıfı düşünüyorsanız ve işin açıkcası d sınıfında süspansiyon konforunu beğeniyorum ben.onun dışında bence 2.0 tdi motora yönelin performans açısından 1.6 tdi motoru yakıştırmıyorum.dsg konusunda haklısınız 7 ileriler kuru sistem resmen saatli bomba 6 ileri yağlı sistem nispeten eski nesil ancak hata oranı daha düşük.benim aracım düz vites ancak honda da kullanılan kulakçıklı sistem hem sorunsuz hemde manuel keyfini veriyor vites geçişleri ise sarsıntısız.. vala accord için 1.6 dizel getirirlerse ortada passat falan kalmaz çünkü accord passattan çok daha elit bir araç bence.




  • neye göre accordun passattan daha elit durduğunuda söyleyeyim belki soranlar olabilir accord görünüş olarak geniş ve kaslı kendiliğinden gelen bixenon standart farları var deri koltukda ısıtmalı soğutmalı keza öyle iç ambiyans falan.. tabi beğeni meselesidir passatında seveni çoktur ..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: warmengel20

    neye göre accordun passattan daha elit durduğunuda söyleyeyim belki soranlar olabilir accord görünüş olarak geniş ve kaslı kendiliğinden gelen bixenon standart farları var deri koltukda ısıtmalı soğutmalı keza öyle iç ambiyans falan.. tabi beğeni meselesidir passatında seveni çoktur ..

    valla hocam accord konusunda size katılıyorum passattan daha hoş gorunumlu bir arac donanim secenekleri ve fiyatını bilmiyorum o yuzden ne yorum yapsam yanlış olur ama ben 2006 yılında 1999 model civic si ile agır bir kaza gecirdim aracı ben kullanıyordum ve 4 takla attı araç rollcage vardı ama o zamandan beri bilinçaltıma mı işledi bilmiyorum uzak dogu arabalarından hep uzak duruyorum ha kaza benim hatamdı biraz da yol kusuru ama yine de içimde beni uzaklaştıran bişeyler var gerçi eskiden beri de hep alman arabalarını sevmişimdir o ayrı mesele ama uzak dogu araçlarından da bu kadar uzak degildim işin gerçeği

    passata gelince su anda alabileegim sonra satarken sıkıntı cıkarmayacak ikinci eli rahat bir araç bana gore 4 5 yıl sonra aracı değiştirmek istedigimde bana sorun cıkartmayacak satması 1998 model passatlar bile hala rahatlıkla (tabi temizler ise) alıcı bulabiliyorlar bu sebepten illa ki ciddi bir deger kaybı olacaktır ama aracı değiştirmek istedigimde satmam cok kolay olacaktır diye dusunuyorum cunku passat her zaman turkiye pazarında yer bulacak bir araç

    ama bu acıdan bakmasaydım yani ileride değiştirme olasılıgım olmasaydı alacagım araç kesinlikle alfa rome 159 dur
    bence bmw audi mercedes gibi ust sınıf sedan araçları yada özel araçları saymazsanız normal fiyat aralıgındaki en ama en guzel 4 kapılı sedan alfa rome 159 dur




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bbbcomrade

    quote:

    Orijinalden alıntı: warmengel20

    neye göre accordun passattan daha elit durduğunuda söyleyeyim belki soranlar olabilir accord görünüş olarak geniş ve kaslı kendiliğinden gelen bixenon standart farları var deri koltukda ısıtmalı soğutmalı keza öyle iç ambiyans falan.. tabi beğeni meselesidir passatında seveni çoktur ..

    valla hocam accord konusunda size katılıyorum passattan daha hoş gorunumlu bir arac donanim secenekleri ve fiyatını bilmiyorum o yuzden ne yorum yapsam yanlış olur ama ben 2006 yılında 1999 model civic si ile agır bir kaza gecirdim aracı ben kullanıyordum ve 4 takla attı araç rollcage vardı ama o zamandan beri bilinçaltıma mı işledi bilmiyorum uzak dogu arabalarından hep uzak duruyorum ha kaza benim hatamdı biraz da yol kusuru ama yine de içimde beni uzaklaştıran bişeyler var gerçi eskiden beri de hep alman arabalarını sevmişimdir o ayrı mesele ama uzak dogu araçlarından da bu kadar uzak degildim işin gerçeği

    passata gelince su anda alabileegim sonra satarken sıkıntı cıkarmayacak ikinci eli rahat bir araç bana gore 4 5 yıl sonra aracı değiştirmek istedigimde bana sorun cıkartmayacak satması 1998 model passatlar bile hala rahatlıkla (tabi temizler ise) alıcı bulabiliyorlar bu sebepten illa ki ciddi bir deger kaybı olacaktır ama aracı değiştirmek istedigimde satmam cok kolay olacaktır diye dusunuyorum cunku passat her zaman turkiye pazarında yer bulacak bir araç

    ama bu acıdan bakmasaydım yani ileride değiştirme olasılıgım olmasaydı alacagım araç kesinlikle alfa rome 159 dur
    bence bmw audi mercedes gibi ust sınıf sedan araçları yada özel araçları saymazsanız normal fiyat aralıgındaki en ama en guzel 4 kapılı sedan alfa rome 159 dur

    o konuda kesinlikle haklsınız passat 2.eli accorddan daha kuvvetli bir araç rahatlıkla satarsınız.bunda vw nin geniş motor gamınında etkisi var tabi .ama şimdi 1.6 i-dtecleri yeni cr-v lerden başlayarak koyacaklar sanırım accorda olursa ki olsun artık harika olur.benim size önerim 2.el dede kısa zamanda satacaksanız 1.6 tdi düz vites highline passat.her ne kadar 1.6 tdi motor 105 hp lik vasat bir motor olsada perf. çok aramayanlar için makul tüketim değerleri sunacaktır.ayrıca 1.6 olmasından dolayı vergiside kabul edilebilir düzeyde.ama accorda 1.6 dizeli koyarlarsa passatı verin accorda geçin derim.suberpide 1.6 tdi motorla alabilirsiniz.passat karşısında 2.eli ne alemde bilemiyorum belki passat bir tık önde olabilir her ikiside bekleneni verebilecek araçlar.ama ben şahsen 1.6 i-dteci accordda ve cr-v de iple çekiyorum çünkü çok başarılı bir motor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: warmengel20

    quote:

    Orijinalden alıntı: bbbcomrade

    quote:

    Orijinalden alıntı: warmengel20

    neye göre accordun passattan daha elit durduğunuda söyleyeyim belki soranlar olabilir accord görünüş olarak geniş ve kaslı kendiliğinden gelen bixenon standart farları var deri koltukda ısıtmalı soğutmalı keza öyle iç ambiyans falan.. tabi beğeni meselesidir passatında seveni çoktur ..

    valla hocam accord konusunda size katılıyorum passattan daha hoş gorunumlu bir arac donanim secenekleri ve fiyatını bilmiyorum o yuzden ne yorum yapsam yanlış olur ama ben 2006 yılında 1999 model civic si ile agır bir kaza gecirdim aracı ben kullanıyordum ve 4 takla attı araç rollcage vardı ama o zamandan beri bilinçaltıma mı işledi bilmiyorum uzak dogu arabalarından hep uzak duruyorum ha kaza benim hatamdı biraz da yol kusuru ama yine de içimde beni uzaklaştıran bişeyler var gerçi eskiden beri de hep alman arabalarını sevmişimdir o ayrı mesele ama uzak dogu araçlarından da bu kadar uzak degildim işin gerçeği

    passata gelince su anda alabileegim sonra satarken sıkıntı cıkarmayacak ikinci eli rahat bir araç bana gore 4 5 yıl sonra aracı değiştirmek istedigimde bana sorun cıkartmayacak satması 1998 model passatlar bile hala rahatlıkla (tabi temizler ise) alıcı bulabiliyorlar bu sebepten illa ki ciddi bir deger kaybı olacaktır ama aracı değiştirmek istedigimde satmam cok kolay olacaktır diye dusunuyorum cunku passat her zaman turkiye pazarında yer bulacak bir araç

    ama bu acıdan bakmasaydım yani ileride değiştirme olasılıgım olmasaydı alacagım araç kesinlikle alfa rome 159 dur
    bence bmw audi mercedes gibi ust sınıf sedan araçları yada özel araçları saymazsanız normal fiyat aralıgındaki en ama en guzel 4 kapılı sedan alfa rome 159 dur

    o konuda kesinlikle haklsınız passat 2.eli accorddan daha kuvvetli bir araç rahatlıkla satarsınız.bunda vw nin geniş motor gamınında etkisi var tabi .ama şimdi 1.6 i-dtecleri yeni cr-v lerden başlayarak koyacaklar sanırım accorda olursa ki olsun artık harika olur.benim size önerim 2.el dede kısa zamanda satacaksanız 1.6 tdi düz vites highline passat.her ne kadar 1.6 tdi motor 105 hp lik vasat bir motor olsada perf. çok aramayanlar için makul tüketim değerleri sunacaktır.ayrıca 1.6 olmasından dolayı vergiside kabul edilebilir düzeyde.ama accorda 1.6 dizeli koyarlarsa passatı verin accorda geçin derim.suberpide 1.6 tdi motorla alabilirsiniz.passat karşısında 2.eli ne alemde bilemiyorum belki passat bir tık önde olabilir her ikiside bekleneni verebilecek araçlar.ama ben şahsen 1.6 i-dteci accordda ve cr-v de iple çekiyorum çünkü çok başarılı bir motor.

    valla 1.6 tdi passatı cok dusundum hocam da arabayı sadece ben kullanmıyorum arada babam da kullanıyor araba degiştirmemiz gerekiyor babamın da bel fıtıgı var sol bacagına agrısı vuruyor o yuzden duz viteste debriyajı 10 dk şehir içinde kullansın ertesi gun agrıdan kıvranıyor bu yuzden duz vites alma gibi bir secenegim yok ne yazık ki 1.6 tdi larda ki dsg lerin hepsi de 7 vites ve kuru tip o yuzden ben 1.6 tdi dan vazgectim eger ki 1.6 tdi da 6 vitesli yaglı şanzuman olsa ki benim performans takıntım yok kesinlikle onu alırdım hem 4 5 sene sonra daha rahat satılırdı vergi avantajı yuzunden hemde su anda bana daha az maliyete ve yakıt masrafına mal olurdu ama km de 4 5 kuruş kazanacagım yada daha hızlı satacagım derken 7 8 bin liralık bir şanzuman arızası birden üstüme kalırsa açıkcası bu beni delirtir

    honda konusunda ben size en cok motor konusunda katılacagım gercekten japonlar nasıl motor uretilecegini cok iyi biliyor inanılmaz uzun omurlu oluyor toyota honda gibi araçların motor ömürleri cok yuksek ama bugune kadar birkaç saat kullanmamı saymazsanız hiç otomatik japon arabası özellikle de honda kullanmadım

    honda accord kullandım bundan onceki kasaydı sanırım ki zaten bu kasa onceki kasanın makyajlısı arabanın gidişi gerçekten cok iyi ama işte sizin de dediğiniz gibi sorun surda honda accord her acıdan aynı fiyattaki passattan daha iyidir ama bizim ulkemizde donem donem bazı arabalar cok tutuluyor misal bir donem her taraf renault clio symbol doluydu şimdi de nereye kafamı çevirsem fluence dolu arkadaş bir yerde bedava dagıtsalar bu kadar olmaz bu arabadan

    tabi her donemim aracları da var turkiyede her zaman alınan ve satılan buna da en iyi ornek passat 4 kasa değişti ama hala 4 kasa öncesi bile satılıyor alıcı buluyor yeterki piyasadaki diger araçlara gore temiz olsun yani passatı 15 sene sonra bile rahatlıkla satarım
    passatın goruntusu iyidir parasının hakkını verir ikinci elin kuvvetlidir ama ben şahsen sürü psikolojisine pek ayak uydurmayı seven biri değilim genelde farklıyımdır hayattaki diger alım tercihlerimde misal turkiyede en cok satılan laptop markaları nedir apple, dell, toshiba, sony vs ben msi kullanırım cunku hem parasının hakkını veren en iyi marka hemde seviyorum her yonuyle msi ı ama işte araba bilgisayar gibi olmuyor ne yazık ki değiştirdiginizde satmanız lazım o yuzden de 2. elinin iyi olması lazım

    önce ailemin olan daha sonra 3 yıl kadar benim kullandıgım eski aracım 2000 model 3.2 v6 executive opel omega vardı almanyadan getirilmişti roket gibi araçtı ha bize ne masraflar ettirdi ne yakıt harcadı hesaını tutmama imkan yok 9.5 yıllık hayatında 512 bin km yol yaptı avrupayı gezdi ama satılırken resmen hurda parasına gitti (ilk alım fiyatını düşününce) bu sebepten zamanında bu tarz durumları yapabiliyorduk ama artık para da zor kazanılır oldu yakıt masrafları da arttı vergiler de arttı artık daha makul düşünmek gerekiyor yoksa önceki mesajımda da dediğim gibi sadece bana kalsa giderim 2010 2011 model alfa romeo 159 alırım benzinli otomatik ne yakarsa yaksın 2. eli de olmasın umrumda olmaz ama yarın bir gun o arabayı aldıgım fiyatın belki de 3 te birine anca satarım




  • o zaman size bir önceki kasa 2.0 tdi temiz otomatik passat önerebilirim.hem yaşları gereği mtv si düşük hem eski nesil yağlı 6 ileri dsg hemde dizel.çünkü çok yol yapıyorsunuz okuduğum kadarıyla.size 2. önerimde benim kasa(fd6) civic olur.otomatik kulakçıklı tüplü alırsınız benimki gibi beyaz renk alırsınız mis gibi binersiniz.km hondalar için kıstas değil otomatik vites arızası hiç duymadım ve vermez motor sorunsuz 2. el derseniz bugün satıyorum diyin yarın aracı bulursunuz benim aracı yolda giderken satıyonmu kardeş diye isteyenler bile oldu :D tüpede tam uyumludur ekonomi için.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bbbcomrade

    quote:

    Orijinalden alıntı: warmengel20

    quote:

    Orijinalden alıntı: bbbcomrade

    quote:

    Orijinalden alıntı: warmengel20

    neye göre accordun passattan daha elit durduğunuda söyleyeyim belki soranlar olabilir accord görünüş olarak geniş ve kaslı kendiliğinden gelen bixenon standart farları var deri koltukda ısıtmalı soğutmalı keza öyle iç ambiyans falan.. tabi beğeni meselesidir passatında seveni çoktur ..

    valla hocam accord konusunda size katılıyorum passattan daha hoş gorunumlu bir arac donanim secenekleri ve fiyatını bilmiyorum o yuzden ne yorum yapsam yanlış olur ama ben 2006 yılında 1999 model civic si ile agır bir kaza gecirdim aracı ben kullanıyordum ve 4 takla attı araç rollcage vardı ama o zamandan beri bilinçaltıma mı işledi bilmiyorum uzak dogu arabalarından hep uzak duruyorum ha kaza benim hatamdı biraz da yol kusuru ama yine de içimde beni uzaklaştıran bişeyler var gerçi eskiden beri de hep alman arabalarını sevmişimdir o ayrı mesele ama uzak dogu araçlarından da bu kadar uzak degildim işin gerçeği

    passata gelince su anda alabileegim sonra satarken sıkıntı cıkarmayacak ikinci eli rahat bir araç bana gore 4 5 yıl sonra aracı değiştirmek istedigimde bana sorun cıkartmayacak satması 1998 model passatlar bile hala rahatlıkla (tabi temizler ise) alıcı bulabiliyorlar bu sebepten illa ki ciddi bir deger kaybı olacaktır ama aracı değiştirmek istedigimde satmam cok kolay olacaktır diye dusunuyorum cunku passat her zaman turkiye pazarında yer bulacak bir araç

    ama bu acıdan bakmasaydım yani ileride değiştirme olasılıgım olmasaydı alacagım araç kesinlikle alfa rome 159 dur
    bence bmw audi mercedes gibi ust sınıf sedan araçları yada özel araçları saymazsanız normal fiyat aralıgındaki en ama en guzel 4 kapılı sedan alfa rome 159 dur

    o konuda kesinlikle haklsınız passat 2.eli accorddan daha kuvvetli bir araç rahatlıkla satarsınız.bunda vw nin geniş motor gamınında etkisi var tabi .ama şimdi 1.6 i-dtecleri yeni cr-v lerden başlayarak koyacaklar sanırım accorda olursa ki olsun artık harika olur.benim size önerim 2.el dede kısa zamanda satacaksanız 1.6 tdi düz vites highline passat.her ne kadar 1.6 tdi motor 105 hp lik vasat bir motor olsada perf. çok aramayanlar için makul tüketim değerleri sunacaktır.ayrıca 1.6 olmasından dolayı vergiside kabul edilebilir düzeyde.ama accorda 1.6 dizeli koyarlarsa passatı verin accorda geçin derim.suberpide 1.6 tdi motorla alabilirsiniz.passat karşısında 2.eli ne alemde bilemiyorum belki passat bir tık önde olabilir her ikiside bekleneni verebilecek araçlar.ama ben şahsen 1.6 i-dteci accordda ve cr-v de iple çekiyorum çünkü çok başarılı bir motor.

    valla 1.6 tdi passatı cok dusundum hocam da arabayı sadece ben kullanmıyorum arada babam da kullanıyor araba degiştirmemiz gerekiyor babamın da bel fıtıgı var sol bacagına agrısı vuruyor o yuzden duz viteste debriyajı 10 dk şehir içinde kullansın ertesi gun agrıdan kıvranıyor bu yuzden duz vites alma gibi bir secenegim yok ne yazık ki 1.6 tdi larda ki dsg lerin hepsi de 7 vites ve kuru tip o yuzden ben 1.6 tdi dan vazgectim eger ki 1.6 tdi da 6 vitesli yaglı şanzuman olsa ki benim performans takıntım yok kesinlikle onu alırdım hem 4 5 sene sonra daha rahat satılırdı vergi avantajı yuzunden hemde su anda bana daha az maliyete ve yakıt masrafına mal olurdu ama km de 4 5 kuruş kazanacagım yada daha hızlı satacagım derken 7 8 bin liralık bir şanzuman arızası birden üstüme kalırsa açıkcası bu beni delirtir

    honda konusunda ben size en cok motor konusunda katılacagım gercekten japonlar nasıl motor uretilecegini cok iyi biliyor inanılmaz uzun omurlu oluyor toyota honda gibi araçların motor ömürleri cok yuksek ama bugune kadar birkaç saat kullanmamı saymazsanız hiç otomatik japon arabası özellikle de honda kullanmadım

    honda accord kullandım bundan onceki kasaydı sanırım ki zaten bu kasa onceki kasanın makyajlısı arabanın gidişi gerçekten cok iyi ama işte sizin de dediğiniz gibi sorun surda honda accord her acıdan aynı fiyattaki passattan daha iyidir ama bizim ulkemizde donem donem bazı arabalar cok tutuluyor misal bir donem her taraf renault clio symbol doluydu şimdi de nereye kafamı çevirsem fluence dolu arkadaş bir yerde bedava dagıtsalar bu kadar olmaz bu arabadan

    tabi her donemim aracları da var turkiyede her zaman alınan ve satılan buna da en iyi ornek passat 4 kasa değişti ama hala 4 kasa öncesi bile satılıyor alıcı buluyor yeterki piyasadaki diger araçlara gore temiz olsun yani passatı 15 sene sonra bile rahatlıkla satarım
    passatın goruntusu iyidir parasının hakkını verir ikinci elin kuvvetlidir ama ben şahsen sürü psikolojisine pek ayak uydurmayı seven biri değilim genelde farklıyımdır hayattaki diger alım tercihlerimde misal turkiyede en cok satılan laptop markaları nedir apple, dell, toshiba, sony vs ben msi kullanırım cunku hem parasının hakkını veren en iyi marka hemde seviyorum her yonuyle msi ı ama işte araba bilgisayar gibi olmuyor ne yazık ki değiştirdiginizde satmanız lazım o yuzden de 2. elinin iyi olması lazım

    önce ailemin olan daha sonra 3 yıl kadar benim kullandıgım eski aracım 2000 model 3.2 v6 executive opel omega vardı almanyadan getirilmişti roket gibi araçtı ha bize ne masraflar ettirdi ne yakıt harcadı hesaını tutmama imkan yok 9.5 yıllık hayatında 512 bin km yol yaptı avrupayı gezdi ama satılırken resmen hurda parasına gitti (ilk alım fiyatını düşününce) bu sebepten zamanında bu tarz durumları yapabiliyorduk ama artık para da zor kazanılır oldu yakıt masrafları da arttı vergiler de arttı artık daha makul düşünmek gerekiyor yoksa önceki mesajımda da dediğim gibi sadece bana kalsa giderim 2010 2011 model alfa romeo 159 alırım benzinli otomatik ne yakarsa yaksın 2. eli de olmasın umrumda olmaz ama yarın bir gun o arabayı aldıgım fiyatın belki de 3 te birine anca satarım

    o zaman size bir önceki kasa 2.0 tdi temiz otomatik passat önerebilirim.hem yaşları gereği mtv si düşük hem eski nesil yağlı 6 ileri dsg hemde dizel.çünkü çok yol yapıyorsunuz okuduğum kadarıyla.size 2. önerimde benim kasa(fd6) civic olur.otomatik kulakçıklı tüplü alırsınız benimki gibi beyaz renk alırsınız mis gibi binersiniz.km hondalar için kıstas değil otomatik vites arızası hiç duymadım ve vermez motor sorunsuz 2. el derseniz bugün satıyorum diyin yarın aracı bulursunuz benim aracı yolda giderken satıyonmu kardeş diye isteyenler bile oldu :D tüpede tam uyumludur ekonomi için.




  • valla hocam eski kasayı bende cidden düşünmüyor değilim gerçi yeni kasanın da 2.0 tdi ı 6 ileri yaglı ama eski kasada vergi avantajı olur onda haklısınız

    civiğe gelince evet civic cidden sağlam araç ama ben tüplü arabayı yakın zamanda alıp geri sattıgım 2000 volvo s40 2.0T ile bıraktım artık tüp olayı beni sıkmış yok gaz doldur yok benzinle çalıştı gaza geçti yok geçmedi hadi gaz azaldı araba tekledi benzine geçir bunlardan inanın 3 ayda illalah ettim ha volvo eski araç 2000 model ancak sıralı sistem vardı araçta ve canavar gibiydi ama araçta ben şunu anladım ki tip olayı benden geçmiş kafam kaldırmıyor babam gibi oldum heralde o da derdi eskiden "gaz da neymiş araba dediğinin tek yakıtı olur" diye
  • hocam o zaman size passatı öneririm.1.3 astra var ama puntoyu test ettim test aracı sıfır 130 un üstüne çıkaramadım basıyorum basıyorum mübarek 131 132 diye hızlanıyor o motoru astrada düşünemiyorum hem h kasa hem j kasa... suberpe yukarıda dedikleriniz doğrultusunda mesafeli yaklaştığınızı gördüm 2. elinde o zaman passat.. benim civic benzinli tüpe bende karşıyım sizin gibi düşünüyorum ortalamam vtec açık 7.2 7.5 sakin kullanım 6.5 şuan ikisinin ortası 6.9 diyor yol bilgiayarı..ancak malum benzinli araç olduğu için yakıt çabuk bitiyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: warmengel20

    hocam o zaman size passatı öneririm.1.3 astra var ama puntoyu test ettim test aracı sıfır 130 un üstüne çıkaramadım basıyorum basıyorum mübarek 131 132 diye hızlanıyor o motoru astrada düşünemiyorum hem h kasa hem j kasa... suberpe yukarıda dedikleriniz doğrultusunda mesafeli yaklaştığınızı gördüm 2. elinde o zaman passat.. benim civic benzinli tüpe bende karşıyım sizin gibi düşünüyorum ortalamam vtec açık 7.2 7.5 sakin kullanım 6.5 şuan ikisinin ortası 6.9 diyor yol bilgiayarı..ancak malum benzinli araç olduğu için yakıt çabuk bitiyor

    valla hocam 1.3 motor konusunda size sonuna kadar katılıyorum cunku bir alacagıma karsılık 2009 opel corsa 1.3 cdti otomatik almıştım sonra aracı sattım ama kullandıgım süre için şunu söyleyebilirim o motorun takılabileceği en büyük araç opel corsa daha büyük veya ağır bir araçta o motor resmen can çekişir ha tutup da 1.3 motorlu astra binmedim işin gerçeği ama eminim ki ne kadar zorlarsanız zorlayın 140 ın üstünü zor görürsünüz honda nın iyi motorlar ürettiğini söylemiştim önceki mesajımda japon motorlarının çogu yüksek devirlere cıkabiliyor bu yüzden litre başına daha fazla beygir gücü üretebiliyor en azından temelde benzin olayında da dediğiniz gibi 2.0 ve üstü motorlu araçların benzin deposu 150 litre falan olmalı uzun süre yakıt almamak için :D dizeli açıkcası bu sebepten istiyorum hem az yakıyor hemde passatın deposu 75 litre ki bir depoyla rahatlıkla 1500 km yol yapılabilir ve bu çok iyi bir değer bence çünkü pompacıyla ahbap olmak da pek hoşuma gitmiyor
    çok km yaptıgım için menzili düşük bir araç misal tüplü bir araç (100 km de daha fazla gaz yaktığı için) her ne kadar km deki yakıt gideri aynı olsa da dizelle daha fazla yakıt harcadıgı için sürekli gaz almanız gerekiyor beni açıkcası tüpten uzaklaştıran bir neden de bu




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bbbcomrade

    quote:

    Orijinalden alıntı: warmengel20

    hocam o zaman size passatı öneririm.1.3 astra var ama puntoyu test ettim test aracı sıfır 130 un üstüne çıkaramadım basıyorum basıyorum mübarek 131 132 diye hızlanıyor o motoru astrada düşünemiyorum hem h kasa hem j kasa... suberpe yukarıda dedikleriniz doğrultusunda mesafeli yaklaştığınızı gördüm 2. elinde o zaman passat.. benim civic benzinli tüpe bende karşıyım sizin gibi düşünüyorum ortalamam vtec açık 7.2 7.5 sakin kullanım 6.5 şuan ikisinin ortası 6.9 diyor yol bilgiayarı..ancak malum benzinli araç olduğu için yakıt çabuk bitiyor

    valla hocam 1.3 motor konusunda size sonuna kadar katılıyorum cunku bir alacagıma karsılık 2009 opel corsa 1.3 cdti otomatik almıştım sonra aracı sattım ama kullandıgım süre için şunu söyleyebilirim o motorun takılabileceği en büyük araç opel corsa daha büyük veya ağır bir araçta o motor resmen can çekişir ha tutup da 1.3 motorlu astra binmedim işin gerçeği ama eminim ki ne kadar zorlarsanız zorlayın 140 ın üstünü zor görürsünüz honda nın iyi motorlar ürettiğini söylemiştim önceki mesajımda japon motorlarının çogu yüksek devirlere cıkabiliyor bu yüzden litre başına daha fazla beygir gücü üretebiliyor en azından temelde benzin olayında da dediğiniz gibi 2.0 ve üstü motorlu araçların benzin deposu 150 litre falan olmalı uzun süre yakıt almamak için :D dizeli açıkcası bu sebepten istiyorum hem az yakıyor hemde passatın deposu 75 litre ki bir depoyla rahatlıkla 1500 km yol yapılabilir ve bu çok iyi bir değer bence çünkü pompacıyla ahbap olmak da pek hoşuma gitmiyor
    çok km yaptıgım için menzili düşük bir araç misal tüplü bir araç (100 km de daha fazla gaz yaktığı için) her ne kadar km deki yakıt gideri aynı olsa da dizelle daha fazla yakıt harcadıgı için sürekli gaz almanız gerekiyor beni açıkcası tüpten uzaklaştıran bir neden de bu

    hocam o zaman ben sizin yerinizde olsam madem bu kasa passatlarda 6 ileri yağlı sistemmiş sıfır gibi ikinci el bu araca yönelirim.çünkü bakıyorum c5 avensis d sınıfındaki araçlara 2. el en rahat gideni passat.ama ben 2.0 altı oto. vites araçlardan performans olarak tatmin olmuyorum oto. vites olacaksa ya kulakçıklı olacakki müdahale edebileyim ya da 2.0 olacak bastımı gitsin.çünkü araçla tek iletişim gaz pedalı oluyor ve sollamalarda falan ne biliyim gaza daha fazla bascamda vites düşürecek de ohooo kamyon geliyor karşıdan ama amcamın 2.0 tdi suberpi de yağlı sistemdir o zaman çünkü devirli kullanılan bir araç o da..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: warmengel20

    quote:

    Orijinalden alıntı: bbbcomrade

    quote:

    Orijinalden alıntı: warmengel20

    hocam o zaman size passatı öneririm.1.3 astra var ama puntoyu test ettim test aracı sıfır 130 un üstüne çıkaramadım basıyorum basıyorum mübarek 131 132 diye hızlanıyor o motoru astrada düşünemiyorum hem h kasa hem j kasa... suberpe yukarıda dedikleriniz doğrultusunda mesafeli yaklaştığınızı gördüm 2. elinde o zaman passat.. benim civic benzinli tüpe bende karşıyım sizin gibi düşünüyorum ortalamam vtec açık 7.2 7.5 sakin kullanım 6.5 şuan ikisinin ortası 6.9 diyor yol bilgiayarı..ancak malum benzinli araç olduğu için yakıt çabuk bitiyor

    valla hocam 1.3 motor konusunda size sonuna kadar katılıyorum cunku bir alacagıma karsılık 2009 opel corsa 1.3 cdti otomatik almıştım sonra aracı sattım ama kullandıgım süre için şunu söyleyebilirim o motorun takılabileceği en büyük araç opel corsa daha büyük veya ağır bir araçta o motor resmen can çekişir ha tutup da 1.3 motorlu astra binmedim işin gerçeği ama eminim ki ne kadar zorlarsanız zorlayın 140 ın üstünü zor görürsünüz honda nın iyi motorlar ürettiğini söylemiştim önceki mesajımda japon motorlarının çogu yüksek devirlere cıkabiliyor bu yüzden litre başına daha fazla beygir gücü üretebiliyor en azından temelde benzin olayında da dediğiniz gibi 2.0 ve üstü motorlu araçların benzin deposu 150 litre falan olmalı uzun süre yakıt almamak için :D dizeli açıkcası bu sebepten istiyorum hem az yakıyor hemde passatın deposu 75 litre ki bir depoyla rahatlıkla 1500 km yol yapılabilir ve bu çok iyi bir değer bence çünkü pompacıyla ahbap olmak da pek hoşuma gitmiyor
    çok km yaptıgım için menzili düşük bir araç misal tüplü bir araç (100 km de daha fazla gaz yaktığı için) her ne kadar km deki yakıt gideri aynı olsa da dizelle daha fazla yakıt harcadıgı için sürekli gaz almanız gerekiyor beni açıkcası tüpten uzaklaştıran bir neden de bu

    hocam o zaman ben sizin yerinizde olsam madem bu kasa passatlarda 6 ileri yağlı sistemmiş sıfır gibi ikinci el bu araca yönelirim.çünkü bakıyorum c5 avensis d sınıfındaki araçlara 2. el en rahat gideni passat.ama ben 2.0 altı oto. vites araçlardan performans olarak tatmin olmuyorum oto. vites olacaksa ya kulakçıklı olacakki müdahale edebileyim ya da 2.0 olacak bastımı gitsin.çünkü araçla tek iletişim gaz pedalı oluyor ve sollamalarda falan ne biliyim gaza daha fazla bascamda vites düşürecek de ohooo kamyon geliyor karşıdan ama amcamın 2.0 tdi suberpi de yağlı sistemdir o zaman çünkü devirli kullanılan bir araç o da..

    valla onda haklısınız hem sıra beklememek adına hemde paramın cebimde kalması adına sahibinden com dan bayagı bir baktım passat 2.0 tdi bluemotion dsg highline lara 2012 sonu çıkışlı 4 5 aylık tertemiz araçlar var da işte ankarada sadece bir tane 2.0 tdi dsg bluemotion highline var metalik gri 2011 model 36 bin km de o aracı da gittim gördüm açıkcası içime sinmedi arabanın içinde inceden inceden gelen bir koku var çok zor hissediliyor ama benim burnum oldukça hassas olduğu için alabiliyorum kokuyu adamlara sordum "araba yeni yıkandı ondandır temizlikte kullanılan kimyasallardandır" falan dedi açıkcası inanasım gelmedi çünkü bizim de oto kuaför yıkama dükkanımız vardı 8 yıl kadar önce kapattık yeni temizlenen araçlarda hiç böyle bir koku oluşmazdı ya bu arabanın döşemesine bişeyler dökülmüş silinmiş ama kokusu sinmiş yada anlayamadığım başka birşey var

    bahsettiğim aracın dışında da internette araç bulamadım açıkcası ki bahsettiğim araçta bu koku sorunu olmasa dahi 2011 model en nihayetinde ben daha çok 10 bin km civarında 2012 lerden düşünüyorum temiz ve sorunsuz bulursam ama onların çoğu da istanbulda eğer işlerimi ayarlayabilir ve fırsatım da olursa istanbula gidip birkaç araca bakacağım o zaman bayağı bir tasarruf yapmış olurum dediğiniz gibi

    performans konusuna gelince de passat gibi bir kasada zaten 2.0 olması gerekiyor cidden buna sonuna kadar katılıyorum sadece merak ettiğim şu amcanızın aracını kullanma şansınız olduysa aracın ara hızlanmaları nasıl sizce yani bastıgınızda vitesin geçmesi aracın tepkisi vs yani 140 hp 2.0 motor passata yeter mi yoksa ileride yetmeyip de chip uygulaması yaptırmak zorunda kalır mıyım ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bbbcomrade

    quote:

    Orijinalden alıntı: warmengel20

    quote:

    Orijinalden alıntı: bbbcomrade

    quote:

    Orijinalden alıntı: warmengel20

    hocam o zaman size passatı öneririm.1.3 astra var ama puntoyu test ettim test aracı sıfır 130 un üstüne çıkaramadım basıyorum basıyorum mübarek 131 132 diye hızlanıyor o motoru astrada düşünemiyorum hem h kasa hem j kasa... suberpe yukarıda dedikleriniz doğrultusunda mesafeli yaklaştığınızı gördüm 2. elinde o zaman passat.. benim civic benzinli tüpe bende karşıyım sizin gibi düşünüyorum ortalamam vtec açık 7.2 7.5 sakin kullanım 6.5 şuan ikisinin ortası 6.9 diyor yol bilgiayarı..ancak malum benzinli araç olduğu için yakıt çabuk bitiyor

    valla hocam 1.3 motor konusunda size sonuna kadar katılıyorum cunku bir alacagıma karsılık 2009 opel corsa 1.3 cdti otomatik almıştım sonra aracı sattım ama kullandıgım süre için şunu söyleyebilirim o motorun takılabileceği en büyük araç opel corsa daha büyük veya ağır bir araçta o motor resmen can çekişir ha tutup da 1.3 motorlu astra binmedim işin gerçeği ama eminim ki ne kadar zorlarsanız zorlayın 140 ın üstünü zor görürsünüz honda nın iyi motorlar ürettiğini söylemiştim önceki mesajımda japon motorlarının çogu yüksek devirlere cıkabiliyor bu yüzden litre başına daha fazla beygir gücü üretebiliyor en azından temelde benzin olayında da dediğiniz gibi 2.0 ve üstü motorlu araçların benzin deposu 150 litre falan olmalı uzun süre yakıt almamak için :D dizeli açıkcası bu sebepten istiyorum hem az yakıyor hemde passatın deposu 75 litre ki bir depoyla rahatlıkla 1500 km yol yapılabilir ve bu çok iyi bir değer bence çünkü pompacıyla ahbap olmak da pek hoşuma gitmiyor
    çok km yaptıgım için menzili düşük bir araç misal tüplü bir araç (100 km de daha fazla gaz yaktığı için) her ne kadar km deki yakıt gideri aynı olsa da dizelle daha fazla yakıt harcadıgı için sürekli gaz almanız gerekiyor beni açıkcası tüpten uzaklaştıran bir neden de bu

    hocam o zaman ben sizin yerinizde olsam madem bu kasa passatlarda 6 ileri yağlı sistemmiş sıfır gibi ikinci el bu araca yönelirim.çünkü bakıyorum c5 avensis d sınıfındaki araçlara 2. el en rahat gideni passat.ama ben 2.0 altı oto. vites araçlardan performans olarak tatmin olmuyorum oto. vites olacaksa ya kulakçıklı olacakki müdahale edebileyim ya da 2.0 olacak bastımı gitsin.çünkü araçla tek iletişim gaz pedalı oluyor ve sollamalarda falan ne biliyim gaza daha fazla bascamda vites düşürecek de ohooo kamyon geliyor karşıdan ama amcamın 2.0 tdi suberpi de yağlı sistemdir o zaman çünkü devirli kullanılan bir araç o da..

    valla onda haklısınız hem sıra beklememek adına hemde paramın cebimde kalması adına sahibinden com dan bayagı bir baktım passat 2.0 tdi bluemotion dsg highline lara 2012 sonu çıkışlı 4 5 aylık tertemiz araçlar var da işte ankarada sadece bir tane 2.0 tdi dsg bluemotion highline var metalik gri 2011 model 36 bin km de o aracı da gittim gördüm açıkcası içime sinmedi arabanın içinde inceden inceden gelen bir koku var çok zor hissediliyor ama benim burnum oldukça hassas olduğu için alabiliyorum kokuyu adamlara sordum "araba yeni yıkandı ondandır temizlikte kullanılan kimyasallardandır" falan dedi açıkcası inanasım gelmedi çünkü bizim de oto kuaför yıkama dükkanımız vardı 8 yıl kadar önce kapattık yeni temizlenen araçlarda hiç böyle bir koku oluşmazdı ya bu arabanın döşemesine bişeyler dökülmüş silinmiş ama kokusu sinmiş yada anlayamadığım başka birşey var

    bahsettiğim aracın dışında da internette araç bulamadım açıkcası ki bahsettiğim araçta bu koku sorunu olmasa dahi 2011 model en nihayetinde ben daha çok 10 bin km civarında 2012 lerden düşünüyorum temiz ve sorunsuz bulursam ama onların çoğu da istanbulda eğer işlerimi ayarlayabilir ve fırsatım da olursa istanbula gidip birkaç araca bakacağım o zaman bayağı bir tasarruf yapmış olurum dediğiniz gibi

    performans konusuna gelince de passat gibi bir kasada zaten 2.0 olması gerekiyor cidden buna sonuna kadar katılıyorum sadece merak ettiğim şu amcanızın aracını kullanma şansınız olduysa aracın ara hızlanmaları nasıl sizce yani bastıgınızda vitesin geçmesi aracın tepkisi vs yani 140 hp 2.0 motor passata yeter mi yoksa ileride yetmeyip de chip uygulaması yaptırmak zorunda kalır mıyım ?

    vala hocam o araç zaten makam arabası görevi görüyor çok bi kullanma fırsatım olmadı ancak şunu söyleyebilirim araç hızlanmak için istekli.. örneğin gazın sonunda bi tık var zaten ona basınca turbo lagdan daha çabuk kurtarıyor aracı dsg şanzımanla kombinesi benim hoşuma gidiyor ama işte ben güvenemiyorum dsg şanzımana oyüzden çok zorlamadım ancak performansı bana yeterli geldi size de yeterli gelecektir.onun dışında aracın konforu özellikle arka da sunduğu yaşam alanı ve konfor tartışılmaz herhalde abartı olacak biraz ama e kasayla falan kapışır yani inanılmaz bir mühendislik var çok geniş arkası ve b stüna da havalandırma koymuşlar (belki elegance paketinden dolayıdır) konfor üst seviye.ben civicimde de sürüş keyfi ve konfor yaşıyorum ancak d sınıfından olsa gerek süspansiyon konforu suberpde de başarılı.aracın yol tutuşuda çok başarılı hatta özellikle o yönünü sevdim.2.0 tdi ünite aracı rahatlıkla taşıyor ve hızlandırıyor ben sadece 140 den sonra bi tutukluk gördüm benim civice nazaran (tutukluk derken hızlanma gene var ama sanki o ilk nefes gitmiş gibi) onun dışında kalkış ara hızlanmaları (tork dan dolayı ) başarılı.özellikle ara hızlanmalarda civicin 1-1.5 boy önünde gitmesi muhtemel.gelelim dsg şanzımana geçişler sarsıntısız.motor ile uyumunda ben bir sıkıntı görmedim ama dediğim gibi benim tercih edeceğim bir vites değil.ha alırım garantisine satarım diyorsanız ben vw o şekilde okeyim.




  • temiz 3.20d düşünürmüsünüz para sklasında alabileceğiniz bir araç...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: warmengel20

    temiz 3.20d düşünürmüsünüz para sklasında alabileceğiniz bir araç...

    valla hocam superb ile ilgili verdiğiniz bilgiler için çok teşekkürler o gazın sonundaki tık benim jettam da da vardı gaz pedalı o ana kadar normal gidiyor orda sanki bir ufak çentik var orasını oturttun mu araba cidden ucuyordu tabi jetta 1.9 tdi idi passat 2.0 ama kasa daha agır ama jetta için söyleyebilirim 200 km ye sınırlı olmasına rağmen 200 ü çok rahat gördüm araçlar adanadan dönerken otobanda ama sizinde dediğiniz gibi 150 den sonra özellikle araba "hacı yeter artık basacan mı daha" der gibi azcık nefesleniyordu

    superbin arkası passata göre cidden geniş bugüne kadar bir kere superb e bindim o da 1.4 tsi manuel di alan adam da zaten oğulları için almıştı (2.07 m ve 1.98 m idi oğulları) rahat etsinler diye birde bagajın iki kadameli açılışı çok hosuna gitmişti ama aracın arka diz mesafesi inanılmaz akıllara ziyan resmen hele ki superb in station wagon nunu düşünemiyorum bile herhalde arka koltuklar yatırıldığında içeriye iki kişilik yatak konur

    passatı büyük ihtimalle 2. el alsam dahi doğuştan garanti uzatma olayına gireceğim o yüzden garantisi bitmeden büyük ihtimalle değiştiririm ama ben jetta da 6 ileri yağlı dsg kullandım ve 202 bin km de standart bakımları dışında bana hiçbir sorun çıkarmadı maşallah umarım passat da aynı olur

    320d ye gelince açık söylemek gerekirse bmw de düşündüm ama 3 serisi bana küçük gelir 5 serisine yönelmem lazım onun için de benim fiyat aralığında 520d yada 525d almam için 2. elde eski kasaya düşmem gerekiyor onu da şahsen ben istemem ha 320d kötü araç mı kesinlikle ama passatın hacmiyle kıyaslayında araç bana küçük gelir özellikle ben direksiyondayken arkadaşlarımla bir yerlere gittiğimde ki ben 1.89 m yim ve arkadaşlarımın en kısası da 1.80 m civarında bu yüzden aklım superb e gitmiyor değil ama superb in kasası yılın ortasında değişecek ve 2. eli vw den daha dar şahsen evladiyelik alacak olsam superb den şaşmam ama en fazla 4 5 sene sonra bıkarım araçtan kendimi biliyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bbbcomrade

    quote:

    Orijinalden alıntı: warmengel20

    temiz 3.20d düşünürmüsünüz para sklasında alabileceğiniz bir araç...

    valla hocam superb ile ilgili verdiğiniz bilgiler için çok teşekkürler o gazın sonundaki tık benim jettam da da vardı gaz pedalı o ana kadar normal gidiyor orda sanki bir ufak çentik var orasını oturttun mu araba cidden ucuyordu tabi jetta 1.9 tdi idi passat 2.0 ama kasa daha agır ama jetta için söyleyebilirim 200 km ye sınırlı olmasına rağmen 200 ü çok rahat gördüm araçlar adanadan dönerken otobanda ama sizinde dediğiniz gibi 150 den sonra özellikle araba "hacı yeter artık basacan mı daha" der gibi azcık nefesleniyordu

    superbin arkası passata göre cidden geniş bugüne kadar bir kere superb e bindim o da 1.4 tsi manuel di alan adam da zaten oğulları için almıştı (2.07 m ve 1.98 m idi oğulları) rahat etsinler diye birde bagajın iki kadameli açılışı çok hosuna gitmişti ama aracın arka diz mesafesi inanılmaz akıllara ziyan resmen hele ki superb in station wagon nunu düşünemiyorum bile herhalde arka koltuklar yatırıldığında içeriye iki kişilik yatak konur

    passatı büyük ihtimalle 2. el alsam dahi doğuştan garanti uzatma olayına gireceğim o yüzden garantisi bitmeden büyük ihtimalle değiştiririm ama ben jetta da 6 ileri yağlı dsg kullandım ve 202 bin km de standart bakımları dışında bana hiçbir sorun çıkarmadı maşallah umarım passat da aynı olur

    320d ye gelince açık söylemek gerekirse bmw de düşündüm ama 3 serisi bana küçük gelir 5 serisine yönelmem lazım onun için de benim fiyat aralığında 520d yada 525d almam için 2. elde eski kasaya düşmem gerekiyor onu da şahsen ben istemem ha 320d kötü araç mı kesinlikle ama passatın hacmiyle kıyaslayında araç bana küçük gelir özellikle ben direksiyondayken arkadaşlarımla bir yerlere gittiğimde ki ben 1.89 m yim ve arkadaşlarımın en kısası da 1.80 m civarında bu yüzden aklım superb e gitmiyor değil ama superb in kasası yılın ortasında değişecek ve 2. eli vw den daha dar şahsen evladiyelik alacak olsam superb den şaşmam ama en fazla 4 5 sene sonra bıkarım araçtan kendimi biliyorum

    hocam öyleyse sizin araba passat gibi görünüyor.. gene suberp ile kafanıza takılan birşey olursa yazarsınız ama kasa değiştirecekse boşverin zaten.. hocam c180 lerin yakıtı hakkında bi bilginiz varmı ? bir de bunların c250 cgi adı altında 1.8 turboları varmış.. geçen otobanda denk geldi bir tanesi bastım bastım ama yetişemedim arkasında 204 hp miş araç




  • quote:

    Orijinalden alıntı: warmengel20

    quote:

    Orijinalden alıntı: bbbcomrade

    quote:

    Orijinalden alıntı: warmengel20

    temiz 3.20d düşünürmüsünüz para sklasında alabileceğiniz bir araç...

    valla hocam superb ile ilgili verdiğiniz bilgiler için çok teşekkürler o gazın sonundaki tık benim jettam da da vardı gaz pedalı o ana kadar normal gidiyor orda sanki bir ufak çentik var orasını oturttun mu araba cidden ucuyordu tabi jetta 1.9 tdi idi passat 2.0 ama kasa daha agır ama jetta için söyleyebilirim 200 km ye sınırlı olmasına rağmen 200 ü çok rahat gördüm araçlar adanadan dönerken otobanda ama sizinde dediğiniz gibi 150 den sonra özellikle araba "hacı yeter artık basacan mı daha" der gibi azcık nefesleniyordu

    superbin arkası passata göre cidden geniş bugüne kadar bir kere superb e bindim o da 1.4 tsi manuel di alan adam da zaten oğulları için almıştı (2.07 m ve 1.98 m idi oğulları) rahat etsinler diye birde bagajın iki kadameli açılışı çok hosuna gitmişti ama aracın arka diz mesafesi inanılmaz akıllara ziyan resmen hele ki superb in station wagon nunu düşünemiyorum bile herhalde arka koltuklar yatırıldığında içeriye iki kişilik yatak konur

    passatı büyük ihtimalle 2. el alsam dahi doğuştan garanti uzatma olayına gireceğim o yüzden garantisi bitmeden büyük ihtimalle değiştiririm ama ben jetta da 6 ileri yağlı dsg kullandım ve 202 bin km de standart bakımları dışında bana hiçbir sorun çıkarmadı maşallah umarım passat da aynı olur

    320d ye gelince açık söylemek gerekirse bmw de düşündüm ama 3 serisi bana küçük gelir 5 serisine yönelmem lazım onun için de benim fiyat aralığında 520d yada 525d almam için 2. elde eski kasaya düşmem gerekiyor onu da şahsen ben istemem ha 320d kötü araç mı kesinlikle ama passatın hacmiyle kıyaslayında araç bana küçük gelir özellikle ben direksiyondayken arkadaşlarımla bir yerlere gittiğimde ki ben 1.89 m yim ve arkadaşlarımın en kısası da 1.80 m civarında bu yüzden aklım superb e gitmiyor değil ama superb in kasası yılın ortasında değişecek ve 2. eli vw den daha dar şahsen evladiyelik alacak olsam superb den şaşmam ama en fazla 4 5 sene sonra bıkarım araçtan kendimi biliyorum

    hocam öyleyse sizin araba passat gibi görünüyor.. gene suberp ile kafanıza takılan birşey olursa yazarsınız ama kasa değiştirecekse boşverin zaten.. hocam c180 lerin yakıtı hakkında bi bilginiz varmı ? bir de bunların c250 cgi adı altında 1.8 turboları varmış.. geçen otobanda denk geldi bir tanesi bastım bastım ama yetişemedim arkasında 204 hp miş araç

    valla ben en son mercedes kullandığımda kedi gözler vardı komşumuzda c180 var ama o da kapalı garajda yatırıyor arabayı gündelik olarak jeep compass aldı onu kullanıyor c250 leri bende duydum ama trafikte hiç denk gelmedim 1.8 motorda benzinde turbo devri de yüksekse araba uçar sonuçta d sınıfından daha hafif ve 204 hp diyorsunuz

    yakıt konusunda inanın bir bilgim yok fabrika degerlerinin dışında gerçek yakıt verileri konusunda size yardımcı olabileceğim araçlar sadece benim ve ailemin sahip olup kullandığı araçlar onlar da;

    2009 Opel Corsa 1.3 CDTI Easytronic
    2008 VW Jetta 1.9 TDI DSG Midline
    2003 BMW Alpina B10 V8S Otomatik
    2002 BMW X5 4.6is Otomatik
    2000 Volvo S40 2.0T Otomatik
    2000 Opel Omega 3.2 V6 Executive Otomatik
    1995 Audi RS2 Avant
    1994 BMW 850CSI
    1991 Ford Sierra Sapphire 2.0 RS Cosworth 4x4




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bbbcomrade

    quote:

    Orijinalden alıntı: warmengel20

    quote:

    Orijinalden alıntı: bbbcomrade

    quote:

    Orijinalden alıntı: warmengel20

    temiz 3.20d düşünürmüsünüz para sklasında alabileceğiniz bir araç...

    valla hocam superb ile ilgili verdiğiniz bilgiler için çok teşekkürler o gazın sonundaki tık benim jettam da da vardı gaz pedalı o ana kadar normal gidiyor orda sanki bir ufak çentik var orasını oturttun mu araba cidden ucuyordu tabi jetta 1.9 tdi idi passat 2.0 ama kasa daha agır ama jetta için söyleyebilirim 200 km ye sınırlı olmasına rağmen 200 ü çok rahat gördüm araçlar adanadan dönerken otobanda ama sizinde dediğiniz gibi 150 den sonra özellikle araba "hacı yeter artık basacan mı daha" der gibi azcık nefesleniyordu

    superbin arkası passata göre cidden geniş bugüne kadar bir kere superb e bindim o da 1.4 tsi manuel di alan adam da zaten oğulları için almıştı (2.07 m ve 1.98 m idi oğulları) rahat etsinler diye birde bagajın iki kadameli açılışı çok hosuna gitmişti ama aracın arka diz mesafesi inanılmaz akıllara ziyan resmen hele ki superb in station wagon nunu düşünemiyorum bile herhalde arka koltuklar yatırıldığında içeriye iki kişilik yatak konur

    passatı büyük ihtimalle 2. el alsam dahi doğuştan garanti uzatma olayına gireceğim o yüzden garantisi bitmeden büyük ihtimalle değiştiririm ama ben jetta da 6 ileri yağlı dsg kullandım ve 202 bin km de standart bakımları dışında bana hiçbir sorun çıkarmadı maşallah umarım passat da aynı olur

    320d ye gelince açık söylemek gerekirse bmw de düşündüm ama 3 serisi bana küçük gelir 5 serisine yönelmem lazım onun için de benim fiyat aralığında 520d yada 525d almam için 2. elde eski kasaya düşmem gerekiyor onu da şahsen ben istemem ha 320d kötü araç mı kesinlikle ama passatın hacmiyle kıyaslayında araç bana küçük gelir özellikle ben direksiyondayken arkadaşlarımla bir yerlere gittiğimde ki ben 1.89 m yim ve arkadaşlarımın en kısası da 1.80 m civarında bu yüzden aklım superb e gitmiyor değil ama superb in kasası yılın ortasında değişecek ve 2. eli vw den daha dar şahsen evladiyelik alacak olsam superb den şaşmam ama en fazla 4 5 sene sonra bıkarım araçtan kendimi biliyorum

    hocam öyleyse sizin araba passat gibi görünüyor.. gene suberp ile kafanıza takılan birşey olursa yazarsınız ama kasa değiştirecekse boşverin zaten.. hocam c180 lerin yakıtı hakkında bi bilginiz varmı ? bir de bunların c250 cgi adı altında 1.8 turboları varmış.. geçen otobanda denk geldi bir tanesi bastım bastım ama yetişemedim arkasında 204 hp miş araç

    valla ben en son mercedes kullandığımda kedi gözler vardı komşumuzda c180 var ama o da kapalı garajda yatırıyor arabayı gündelik olarak jeep compass aldı onu kullanıyor c250 leri bende duydum ama trafikte hiç denk gelmedim 1.8 motorda benzinde turbo devri de yüksekse araba uçar sonuçta d sınıfından daha hafif ve 204 hp diyorsunuz

    yakıt konusunda inanın bir bilgim yok fabrika degerlerinin dışında gerçek yakıt verileri konusunda size yardımcı olabileceğim araçlar sadece benim ve ailemin sahip olup kullandığı araçlar onlar da;

    2009 Opel Corsa 1.3 CDTI Easytronic
    2008 VW Jetta 1.9 TDI DSG Midline
    2003 BMW Alpina B10 V8S Otomatik
    2002 BMW X5 4.6is Otomatik
    2000 Volvo S40 2.0T Otomatik
    2000 Opel Omega 3.2 V6 Executive Otomatik
    1995 Audi RS2 Avant
    1994 BMW 850CSI
    1991 Ford Sierra Sapphire 2.0 RS Cosworth 4x4

    bmw 8.50 csı yaw bunun youtube da bir fren videosu var araba 300 den duruyor cidden sağlam araba




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.