Şimdi Ara

SIFIR PASSAT ALMAYI DÜŞÜYORUM

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
58
Cevap
0
Favori
3.842
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar forumdaki cogu başlıktaki passat yorumlarını okudum ama oldukça kararsızım. İlk önceleri 1.4 TSI 160 hp dsg düşündüm cunku hem turbo hemde kompressor var ve bence gayet performanslı bir araçtır (kullanmadım ama tahmin ediyorum sadece) ama piyasası dar oldugu ve ileride aracı değiştirmek için satmam gerekirse satmamım çok zor olacağından onu eledim (mesajları ile bu kararı vermeme yardım eden Janjan arkadaşıma teşekkürler). Sonradan uzun süre 1.4 TSI 122 hp dsg de karar kıldım ama şehir içinde 2. aracımızı kullanmayı düşünmekten vazgeçtiğimiz için passatın dizel olması gerekiyor artık ama mesele şu ki 1.6 TDI mı 2.0 TDI mı. Benim için otomatik vites olması önemli ve buyuk ihtimalle de paket highline olacak. Cogu yorumda arkadaşlar 1.6 tdi için parasını haketmeyen bir araç diyor eskiden beri kullanılan bir motor oldugu için 2.0 tdi dan cok daha yuksek bir kar marjı ile satıldıgını soyluyorlar ki bence dogru bir durum (sonucta hesap ortada). Eski aracım 2008 1.9 TDI dsg jetta idi araçtan gayet memnundum ama passatın kasası daha agır oldugu için 105 beygirin yeterli olamayacagı endişesi sardı açıkcası. Yılda 40 bin km den fazla yol yapıyorum ve aracın konforlu olması benim için çok önemli. Passatın yeni kasasını kullanmadım ama yeni superb e bindim. VW iyi bir marka degerine sahip ancak Superb de inanılmaz geniş bir araç ancak otomatik vites sadece 2.0 tdi da var ve eger 2.0 tdi dsg almaya kalkarsam 100 binin üstüne cıkmam gerekiyor ve skodayı eger degiştirmek istersem satmakta zorlanmaktan korkuyorum. Anlayacagınız kafam cok karısık kimi arkadaş insignia al diyor kimi c5 bu konuda bana yardımcı olabilecek tecrubeli arkadaşlara şimdiden cok teşekkur ediyorum.







  • 1.6 tdi dsg highline passat alın derim.nacizane görüşüm türkiye şartlarında eğer performans düşkünü değilseniz 1.6 üstü motor araç almayın.vergisi yakıtı daha fazla .çok büyük ihtimalle değer kaybı daha fazla olacaktır.ayrıca 2.0 tdi motor 1.6dan daha eski.2006dan beri kullanılıyor.

    passat konfor kalite donanım yalıtım vs. birçok konuda superbden üstün.superb 1.6da otomatik şanzıman yok.donanımı eksik.yakın zamanda kasa değiştirecek.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetkry

    1.6 tdi dsg highline passat alın derim.nacizane görüşüm türkiye şartlarında eğer performans düşkünü değilseniz 1.6 üstü motor araç almayın.vergisi yakıtı daha fazla .çok büyük ihtimalle değer kaybı daha fazla olacaktır.ayrıca 2.0 tdi motor 1.6dan daha eski.2006dan beri kullanılıyor.

    passat konfor kalite donanım yalıtım vs. birçok konuda superbden üstün.superb 1.6da otomatik şanzıman yok.donanımı eksik.yakın zamanda kasa değiştirecek.

    hocam öncelikle verdiğiniz cevap için teşekkür ederim benim performans gibi bir derdim yok eskiden dükkanımız vardı oto yıkama + tamir o zamanlarda cok araç değiştirdik performans araçlarına benzin ucuzken doydum açıkcası şu anda istediğim yakıtı beni üzmeyecek konforlu geniş sedan bir araç bu konuda da cok opsiyon olmasına ragmen önceden jettam dan cok memnun oldugum için yine vw agır basıyor o yuzden passat dedim ama 2.0 motoru ben şahsen yeni nesil olarak biliyordum eski 2.0 ları hala kullanıyorlar ise durum vahim 1.6 daha mantıklı olacak ayrıca dediğiniz gibi bir iki yerde de okumuştum superb in kasasının değişecegini zaten skoda nın 2. eli cok kuvvetli degil hele ki kasa değişirse cok buyuk yıkım olur bana zaten dediginiz gibi 1.6 da dsg yok superb de o yuzden hiç tercih edemem ne yazık ki sadece kendim kullanacak olsam cok sorun degil duz vites de babamla araçları degiştirmemiz gerekiyor ve kendisi bel fıtıgı sol bacagına vuruyor agrı arada debriyaj agrısını arttırıyor acıkcası size birşey daha sormak istiyorum fabrika verileri cogu zaman tutmuyor misal 2008 1.9 tdi dsg jettam ocak ayında sattıgımda 30 kurus yakıyordu ankara şehir içinde 1.6 tdi da 1.9 tdi gibi 105 hp fakat kavrama sistemi yeni dsg daha iyi ama araç agır sizce tahmini olarak ne kadar yakar passat 1.6 tdi dsg ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sebastian Shaw

    quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetkry

    1.6 tdi dsg highline passat alın derim.nacizane görüşüm türkiye şartlarında eğer performans düşkünü değilseniz 1.6 üstü motor araç almayın.vergisi yakıtı daha fazla .çok büyük ihtimalle değer kaybı daha fazla olacaktır.ayrıca 2.0 tdi motor 1.6dan daha eski.2006dan beri kullanılıyor.

    passat konfor kalite donanım yalıtım vs. birçok konuda superbden üstün.superb 1.6da otomatik şanzıman yok.donanımı eksik.yakın zamanda kasa değiştirecek.

    hocam öncelikle verdiğiniz cevap için teşekkür ederim benim performans gibi bir derdim yok eskiden dükkanımız vardı oto yıkama + tamir o zamanlarda cok araç değiştirdik performans araçlarına benzin ucuzken doydum açıkcası şu anda istediğim yakıtı beni üzmeyecek konforlu geniş sedan bir araç bu konuda da cok opsiyon olmasına ragmen önceden jettam dan cok memnun oldugum için yine vw agır basıyor o yuzden passat dedim ama 2.0 motoru ben şahsen yeni nesil olarak biliyordum eski 2.0 ları hala kullanıyorlar ise durum vahim 1.6 daha mantıklı olacak ayrıca dediğiniz gibi bir iki yerde de okumuştum superb in kasasının değişecegini zaten skoda nın 2. eli cok kuvvetli degil hele ki kasa değişirse cok buyuk yıkım olur bana zaten dediginiz gibi 1.6 da dsg yok superb de o yuzden hiç tercih edemem ne yazık ki sadece kendim kullanacak olsam cok sorun degil duz vites de babamla araçları degiştirmemiz gerekiyor ve kendisi bel fıtıgı sol bacagına vuruyor agrı arada debriyaj agrısını arttırıyor acıkcası size birşey daha sormak istiyorum fabrika verileri cogu zaman tutmuyor misal 2008 1.9 tdi dsg jettam ocak ayında sattıgımda 30 kurus yakıyordu ankara şehir içinde 1.6 tdi da 1.9 tdi gibi 105 hp fakat kavrama sistemi yeni dsg daha iyi ama araç agır sizce tahmini olarak ne kadar yakar passat 1.6 tdi dsg ?

    Alıntıları Göster
    2.0 140 beygir motor eski kasa passatta ilk üretildiğinden beri kullanılıyordu.1.6 motoru eski kasanın son yılında kullanmaya başladılar.şu an 2.0 140 beygir 117 bin lira ancak daha yeni olan 170 beygir 125 bin lira.125 bini bu arabaya vermektense 15 bin daha koyar ikinci el bmw 5.20d alırdım.1.6 motorun bu arabaya yeteceğini düşünüyorum.ortalama yakıt tüketimi 4.7 litre diyor.bu değeri yakalamak imkansız sayılır.ortalama tüketiminiz 5.5 litre civarı olur.uzun yolda sakin kullanımda maksimum 4.5 litre şehiriçinde maksimum 6 litre olur.bu boyutlardaki otomatik vites araç için normal değerler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mehmetkry -- 6 Mayıs 2013; 9:40:35 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetkry

    2.0 140 beygir motor eski kasa passatta ilk üretildiğinden beri kullanılıyordu.1.6 motoru eski kasanın son yılında kullanmaya başladılar.şu an 2.0 140 beygir 117 bin lira ancak daha yeni olan 170 beygir 125 bin lira.125 bini bu arabaya vermektense 15 bin daha koyar ikinci el bmw 5.20d alırdım.1.6 motorun bu arabaya yeteceğini düşünüyorum.ortalama yakıt tüketimi 4.7 litre diyor.bu değeri yakalamak imkansız sayılır.ortalama tüketiminiz 5.5 litre civarı olur.uzun yolda sakin kullanımda maksimum 4.5 litre şehiriçinde maksimum 6 litre olur.bu boyutlardaki otomatik vites araç için normal değerler.

    Alıntıları Göster
    ÖNCELİKLE BURAYA ALAKASIZ Bİ ŞEKİLDE GİRDİĞİM İÇİN ÖZÜR DİLİYORUM. SİZ DEĞERLİ BÜYÜKLERİMDEN NASİHAT İSTİYORUM. İNTÖRN DOKTORUM, NORMALDE SENEYE İNŞ MEZUN OLACAĞIM. vW CC ALMAYI HAYAL EDİYORUM MALUM min 85-90 bin tl 1.4 tsi 160 ps OLANI. AİLEM 30 BİN TL CİVARINDA NAKİT YARDIMDA BULUNABİLİYOR. SORUM ŞU Kİ vW KREDİSİ İLE BÖLE DEHŞET Bİ RİSKE VE LÜKSE GİRMEK NE KADAR MANTIKLI ? BÖLE BİŞEYİN HAYALİNİ KURMAK BİLE NE KADAR SAÇMA YADA DOĞRU SADECE ÖĞÜT İSTİYORUM. BU BENİM FORUMDAKİ İLK MESAJIM MAZUR GÖRÜN DAHA TAM ÇÖZEMEDİM. ŞİMDİDEN SAĞOLUN




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetkry

    2.0 140 beygir motor eski kasa passatta ilk üretildiğinden beri kullanılıyordu.1.6 motoru eski kasanın son yılında kullanmaya başladılar.şu an 2.0 140 beygir 117 bin lira ancak daha yeni olan 170 beygir 125 bin lira.125 bini bu arabaya vermektense 15 bin daha koyar ikinci el bmw 5.20d alırdım.1.6 motorun bu arabaya yeteceğini düşünüyorum.ortalama yakıt tüketimi 4.7 litre diyor.bu değeri yakalamak imkansız sayılır.ortalama tüketiminiz 5.5 litre civarı olur.uzun yolda sakin kullanımda maksimum 4.5 litre şehiriçinde maksimum 6 litre olur.bu boyutlardaki otomatik vites araç için normal değerler.

    hocam yalnız sizin mesajınızdan sonra ben yabancı kaynaklardan bayagı arastırdım yeni passatın her motor secenegini ve vites secenegini passat forumlarında arkadaşlara da sordum ettim su sonuc beni açıkcası çok etti;

    1.6 tdi passat kuru şanzumanlı dsg vites kutusu kullanıyormuş ve bununla ilgili mekatronik değişimi yaşayan ve ciddi masrafları olan kişiler var özellikle yazın sıcak havalarda sıkışık trafikte cok ciddi ısınma yaptıgı ve arızalandıgı soyleniyor yakıt ekonomisi için kuru çift kavramalı şanzumanın tercih edildiğini ancak kuru oldugu için cok daha hassas ve dusuk tork degerlerinde calıstıgı açıklanmış ama 2.0 tdi da eski tip 6 vites yaglı şanzuman oldugu için bu tip sorunlar olmadıgı ve neredeyse 2 katından fazla torka danayndıgı teknik verilerde yazıyor acıkcası 2.0 tdi 1.6 ya gore cok yakar ancak benim 2008 jetta 1.9 tdi ımdan aman aman cok bir deger yakacagını da pek dusunmuyorum aslında sonucta dusundum tasındım hocam yakıta verilen para sonucta gunluk vergiye verilen de yıllık bir şekilde hallolur ama tutup da ekonomik olsun diye kuru şanzumanlı 1.6 tdi alırsam sonra da agır bir hasar verirse bir anca cebimde 5 6 bin liralık delik açabilir (önceden şanzuman sorunu yaşadıgım araçlarım oldu) ve bu beni aşırı üzer sonucta yıllık km yi hesaplayarak dusundugumde yakıtta 2.0 1.6 ya gore 400 500 lira fazla yakar o da en fazla hadi vergi de 1000 tl fazla olsa etti mi 1500 tl ama 2 sene sonra tutup da 5 6 bin liralık bir şanzuman arızası cıkarsa ben ne anladım o ekonomiden vergi avantajından açıkcası




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sebastian Shaw

    quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetkry

    2.0 140 beygir motor eski kasa passatta ilk üretildiğinden beri kullanılıyordu.1.6 motoru eski kasanın son yılında kullanmaya başladılar.şu an 2.0 140 beygir 117 bin lira ancak daha yeni olan 170 beygir 125 bin lira.125 bini bu arabaya vermektense 15 bin daha koyar ikinci el bmw 5.20d alırdım.1.6 motorun bu arabaya yeteceğini düşünüyorum.ortalama yakıt tüketimi 4.7 litre diyor.bu değeri yakalamak imkansız sayılır.ortalama tüketiminiz 5.5 litre civarı olur.uzun yolda sakin kullanımda maksimum 4.5 litre şehiriçinde maksimum 6 litre olur.bu boyutlardaki otomatik vites araç için normal değerler.

    hocam yalnız sizin mesajınızdan sonra ben yabancı kaynaklardan bayagı arastırdım yeni passatın her motor secenegini ve vites secenegini passat forumlarında arkadaşlara da sordum ettim su sonuc beni açıkcası çok etti;

    1.6 tdi passat kuru şanzumanlı dsg vites kutusu kullanıyormuş ve bununla ilgili mekatronik değişimi yaşayan ve ciddi masrafları olan kişiler var özellikle yazın sıcak havalarda sıkışık trafikte cok ciddi ısınma yaptıgı ve arızalandıgı soyleniyor yakıt ekonomisi için kuru çift kavramalı şanzumanın tercih edildiğini ancak kuru oldugu için cok daha hassas ve dusuk tork degerlerinde calıstıgı açıklanmış ama 2.0 tdi da eski tip 6 vites yaglı şanzuman oldugu için bu tip sorunlar olmadıgı ve neredeyse 2 katından fazla torka danayndıgı teknik verilerde yazıyor acıkcası 2.0 tdi 1.6 ya gore cok yakar ancak benim 2008 jetta 1.9 tdi ımdan aman aman cok bir deger yakacagını da pek dusunmuyorum aslında sonucta dusundum tasındım hocam yakıta verilen para sonucta gunluk vergiye verilen de yıllık bir şekilde hallolur ama tutup da ekonomik olsun diye kuru şanzumanlı 1.6 tdi alırsam sonra da agır bir hasar verirse bir anca cebimde 5 6 bin liralık delik açabilir (önceden şanzuman sorunu yaşadıgım araçlarım oldu) ve bu beni aşırı üzer sonucta yıllık km yi hesaplayarak dusundugumde yakıtta 2.0 1.6 ya gore 400 500 lira fazla yakar o da en fazla hadi vergi de 1000 tl fazla olsa etti mi 1500 tl ama 2 sene sonra tutup da 5 6 bin liralık bir şanzuman arızası cıkarsa ben ne anladım o ekonomiden vergi avantajından açıkcası

    Alıntıları Göster
    1.6 tdi passat ist. şehiriçi tüketim değeri 8.4/100 km.bunu bilerek alın sonra 1.6 dizel niye az yakmıyor demeyin çünkü kasa ağır motor ancak yetiyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: onboardx

    1.6 tdi passat ist. şehiriçi tüketim değeri 8.4/100 km.bunu bilerek alın sonra 1.6 dizel niye az yakmıyor demeyin çünkü kasa ağır motor ancak yetiyor.

    kasayı kaldırmadıgı yokuşlarda bayıldıgı ile ilgili de cok sey okudum hocam o konuda size katılıyorum ama gerçekçi bir yakıt ekonomisi sonucuna ulaşamadım açıkcası ankara da yaşayan ve 1.6 tdi dsg kullanan birisini bulsam ok gerçekçi olacak cunku istanbul trafigi yol durumu ile ankara cok farklı ama artık 1.6 tdi almam mumkun degil cunku 7 vitesli dsg vites kutulu şanzuman kuru tip açıkcası 90 bin lira bir araca verip de sürekli her seste her sarsıntıda "acaba şanzuman mı" diye dusunerek gerilmeye hiç niyetim yok ama adamların mantıgı cok net murekkepli yazıcılar gibi yazıcı 120 lira kartus bitti mi 70 lira chip var çakma da takamıyorsun takarsan belli bir sure sonra cihazı bozuyor vw nin de bence bu kuru tip şanzumanla yapmya calıstıgı aynen bu adam sorunsuz istiyorsan git 2.0 tdi al bak onda yağlı şanzuman var ama 1.6 tdi alıp da ekonomi yapacam diyorsan sana arada bir mekatronik parası sonra da bir şanzuman parası giydireyim ben bak bakalım ucuz etin yahnisi nasıl oluyor diyor yazık ki ne yazık

    bu arada yurtdışı giriş fiyatları ile oturup hesap yaptım vergilendirme üzerinden 1.6 motorun üstünde yuzde 80 civarında toplam vergi var ülkeye girerken 2.0 da yuzde 130 ama dogusun satıs fiyatlarına bakıyorum hesap yapıyorum 1.6 tdi da kar marjı 2.0 a gore cok yuksek ustune ustluk sorun cıkarması muhtemel bir şanzuman yani anlayacagınız hocam 1.6tdi dsg benim için bedava vermedikleri sürece arabayı bir opsiyon değil artık




  • quote:

    Orijinalden alıntı: KASOS

    ÖNCELİKLE BURAYA ALAKASIZ Bİ ŞEKİLDE GİRDİĞİM İÇİN ÖZÜR DİLİYORUM. SİZ DEĞERLİ BÜYÜKLERİMDEN NASİHAT İSTİYORUM. İNTÖRN DOKTORUM, NORMALDE SENEYE İNŞ MEZUN OLACAĞIM. vW CC ALMAYI HAYAL EDİYORUM MALUM min 85-90 bin tl 1.4 tsi 160 ps OLANI. AİLEM 30 BİN TL CİVARINDA NAKİT YARDIMDA BULUNABİLİYOR. SORUM ŞU Kİ vW KREDİSİ İLE BÖLE DEHŞET Bİ RİSKE VE LÜKSE GİRMEK NE KADAR MANTIKLI ? BÖLE BİŞEYİN HAYALİNİ KURMAK BİLE NE KADAR SAÇMA YADA DOĞRU SADECE ÖĞÜT İSTİYORUM. BU BENİM FORUMDAKİ İLK MESAJIM MAZUR GÖRÜN DAHA TAM ÇÖZEMEDİM. ŞİMDİDEN SAĞOLUN

    genç arkadasım benim nacizhane gorusumu istersen sana su kadarını soyleyeyim şahsen bende vw cc ye hayranım araba guzel gidişi guzel karizmatik ama benim bu konudaki diger mesajlarımda da acıklagım gibi vw nin yeni 7 vitesli dsg vites kutlu kuru tip şanzumanı var bu şanzumanda dişliler bir yağın içinde değil kuru boşlukta bunu vw nin yapmasının sebebi dişlilerin yağın içinde dönerken daha fazla dirence maruz kalması ve yakıt tuketimini arttırması ama atlnılan bir nokta varki yağ olmadan aktarma dişlileri soguyamaz yazın sıcaklarda sıkışık trafikte şanzuman cok yuklenir hele ki bu şanzuman max 250 Nm torka dayanabilecek şekilde yapılmış ki cok az bir deger o kasada bir araca gore bu demektir ki araçla arkadaşlarınla bir geziye gitmeye kalksan yaz gununde araba yuklu olacak hava sıcak şanzumanın kuru aşırı ısınma bir anda mekatronik arızası yolun kenarında anlamsız bekleyiş ki mekatronik arızası olur ise arabayı milim yerinden kıpırdatamazsın çagıracaksın yol yardımını sonucta herkesin butcesi cebi belli o anda yanında para olmayacak belki ödemelerin olacak vs vs senin istedigin 1.4 tsi 160 hp lik modelde 7 ileri kuru tip şanzuman var ancak dizel modellerin hepsinde 6 ileri yağlı tip otomatik şanzuman var dsg vites kutulu evet dizeller pahalı ve benznli gibi zevk vermez kesinlikle hele ki cc gibi bir araçta ama sunu dusun sen aldın 1.4 tsi 160 hp aracını gençsin basacaksın da gezeceksin de aracın soruna cok musait bir şanzumanı var hadi onu gectim 1.4 tsi ın 160hp lik versiyonunda hem turbo hemde kompressor (supercharger) var bu da motorun sert kullanımlarda cok yuklenmesi anlamına gelir passat ta misal 1.4 tsi 122 hp lik olarak da var sadece turbolu ama 160 lıgın acıkcası piyasası cok dusuk (Janjan nickli arkadasımdan yararlanılmıştır 160hp ligin piyasası konusunda) seni anlıyorum cc gibi guzel bir arabaya sahip olmak istiyorsun ama benim sana tavsiyem sıfır alma illa cc diyorsan soyle 20 30 bin km de dizel 6 vitesli 1 yasında bir tane temiz servis bakımlı al misal 2 dk lık sahibinden com araştırmasında hemen bir tane buldum

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volkswagen-2.0-lt-tdi-bmt-177-ps-tiptr-dsg-led-paket-daha-ustu-yok-123852539/detay

    85 bine alırsın 500 liraya da temizlettir arabayı iç dış kuaför komple olsun sana sıfır ne gidip dogusta sıra bekleme derdin olur ne dunya kadar dogusun sıfır araba kazıgını yemiş olursun ne de şanzuman sorun cıkardı mı yok araba ne kadar yaktı derdin olur
    ben bugune kadar 9 araç kullandım toplamda bunların içinde 2002 bmw X5 in yurtdısı cıkıslı 4.6 litre V8 motorlu versiyonu da var ki ne kadar yaktıgının tahminini sana bırakıyorum vw cc nin 1.4 tsi 160 hp lik versiyonu için 7.8 litre yakıyor deniyor şehir içinde ben ankaradayım burası için konusayım o araba istedigin kadar ugras şehir içi 9 litreden aşagı yakmaz ki bu da su anli benzin fiyatıyla 4.6*9 = 41,4 kuruş yapar km de ama sen dedigim gibi 2.0 tdi 177 hp lik cc alırsan ki emin ol 177 hp lik 2.0 dizel de oldukça performanslıdır senin yakıt tuketimin 6.5 * 4.1 = 26,65 kuruş km de aradaki fark ne 14,75 kuruş sen ona 15 kuruş de ayda 500 km yapsan ki bence daha fazla yaparsın 75 tl fark eder yılda 900 lira fark eder hadi ekstra kullanımın da olsun 1000 tl de sen ona 1.4 motorun vergisi su anda 827 tl yıllık 2.0 motorun vergisi 2295 tl aradaki fark 1468 tl sen zaten 1000 tl sini yakıttan cıkardın bunun geriye ne kaldı 468 tl sen ona 500 tl de 1.4 tsi 160 hp ligin sıfırı su anda 92814 tl (guncel euro kuru kullandım) 2.0 tdi 177 hp ligin sıfırı su anda 135845 tl aradaki fark ne 43 bin liradan fazla senin yılda 500 lira zararın olacak belki evet ama sunu da dusun 90 bin benzinliye verip de yarın bir gun şanzuman arızası vs cıkarıp sana 5 10 bin lira masraf cıkartacagına dizel al sağlam yağlı şanzuman rahat rahat kullan dertsiz

    ha sunu da belirteyim sana gonderdigim ornek aracı ben rastgele buldum sonucta 2. el piyasası cok geniş bir yelpaze ve biraz da şans işi 140 bine passat cc satan da var 85 bine de iki araç da aynı model aynı km de bazısı bir keriz düşer diye yuksek fiyat cekiyor ama bazı dusuk fiyat ceken de arabanın içine etmiş oluyor ama her dusuk fiyat cekilen araba kotu degildir her yuksek fiyat cekilen de iyi degildir bunu sakın unutma ben cok 2. el araç aldım sattım bu konuda hislerime guvenirim artık aracı gordugumde az cok anlarım oyle servise ekspertize gostermeme gerek yok sana tavsiyem de benim gibi birini bul onunla arabay almaya git eger 2. el alacaksan

    özetin özeti eger buraya kadar mesajı okuduysan oncelikle tebrikler ben yazarken yorumdum cunku ana mesele su sen 30 bin nakitle araba alacaksın en iyi ihtimalle 90 bin liralık olsa 60 bin kredi cekeceksin anladıgım kadarıyla banka faizlerinden anlamam ama 60 bini sana 70 bin olarak geri odetirler bence en azından ayda ne kadar odeceyebilecegine iyi dikkat et cunku o kredi taksitleri ilmek gibi hergun boynunu sıkmaya başlar arabadan illa ki belli bir sure sonra ilk gunku heyecanı alamazsın ve üstüne de o taksitler hiç bitmyecekmiş gibi gelir ben senin yerinde olsam eger ilk aracım ise daha makul bir secenek olan 2010 dizel otomatik jetta dusunurdum araba 1.6 tdi şanzuman 6 ileri yaglı ki bende de 2008 1.9 tdi dsg jetta vardı 202 bin km sattım canavar gibiydi 105 hp olmasına takılma cidden her ihtiyacını gorecek bir araç yeni nesil 1.6 tdi lar eski 1.9 tdi larla aynı gucte ben şehir içinde 30 kurus yakıyordum yeni nesil 1.6 lar da 27 28 kuru yaksın ki ben ara hızlanmaları cok sert yapan biriyim bu yakıtı cok arttırır ona ragmen 30 kurustu neyse demem o ki sen al 2 3 yasında bir jetta 40 bine falan hem borca kendini sokma hemde hevesin gecince işin gucun de oturur alırsın o zaman cc kafadan daha mezun olur olmaz o kadar borca girersen arabadan aldıgın zevk kredi taksidini odemeye bankaya gittiğinde resmen gogsune oturur yutkunamazsın

    tum yazdıklarımı bu konularda deneyimli birinin gorusleri olarak al



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sebastian Shaw -- 7 Mayıs 2013; 12:56:22 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sebastian Shaw

    quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetkry

    2.0 140 beygir motor eski kasa passatta ilk üretildiğinden beri kullanılıyordu.1.6 motoru eski kasanın son yılında kullanmaya başladılar.şu an 2.0 140 beygir 117 bin lira ancak daha yeni olan 170 beygir 125 bin lira.125 bini bu arabaya vermektense 15 bin daha koyar ikinci el bmw 5.20d alırdım.1.6 motorun bu arabaya yeteceğini düşünüyorum.ortalama yakıt tüketimi 4.7 litre diyor.bu değeri yakalamak imkansız sayılır.ortalama tüketiminiz 5.5 litre civarı olur.uzun yolda sakin kullanımda maksimum 4.5 litre şehiriçinde maksimum 6 litre olur.bu boyutlardaki otomatik vites araç için normal değerler.

    hocam yalnız sizin mesajınızdan sonra ben yabancı kaynaklardan bayagı arastırdım yeni passatın her motor secenegini ve vites secenegini passat forumlarında arkadaşlara da sordum ettim su sonuc beni açıkcası çok etti;

    1.6 tdi passat kuru şanzumanlı dsg vites kutusu kullanıyormuş ve bununla ilgili mekatronik değişimi yaşayan ve ciddi masrafları olan kişiler var özellikle yazın sıcak havalarda sıkışık trafikte cok ciddi ısınma yaptıgı ve arızalandıgı soyleniyor yakıt ekonomisi için kuru çift kavramalı şanzumanın tercih edildiğini ancak kuru oldugu için cok daha hassas ve dusuk tork degerlerinde calıstıgı açıklanmış ama 2.0 tdi da eski tip 6 vites yaglı şanzuman oldugu için bu tip sorunlar olmadıgı ve neredeyse 2 katından fazla torka danayndıgı teknik verilerde yazıyor acıkcası 2.0 tdi 1.6 ya gore cok yakar ancak benim 2008 jetta 1.9 tdi ımdan aman aman cok bir deger yakacagını da pek dusunmuyorum aslında sonucta dusundum tasındım hocam yakıta verilen para sonucta gunluk vergiye verilen de yıllık bir şekilde hallolur ama tutup da ekonomik olsun diye kuru şanzumanlı 1.6 tdi alırsam sonra da agır bir hasar verirse bir anca cebimde 5 6 bin liralık delik açabilir (önceden şanzuman sorunu yaşadıgım araçlarım oldu) ve bu beni aşırı üzer sonucta yıllık km yi hesaplayarak dusundugumde yakıtta 2.0 1.6 ya gore 400 500 lira fazla yakar o da en fazla hadi vergi de 1000 tl fazla olsa etti mi 1500 tl ama 2 sene sonra tutup da 5 6 bin liralık bir şanzuman arızası cıkarsa ben ne anladım o ekonomiden vergi avantajından açıkcası

    Alıntıları Göster
    vwde dsg risktir zaten.duyduğum kadarıyla 100 bin üstünde sıkıntı çıkartıyor.arabaya 4 yıldan fazla binmeyecekseniz garanti süresini 4 yıla uzatırsınız kafa kulak rahat eder.mtv yıllık 1500 tl kadar farkı var.aracı alırken 22 bin lira fark ödeyeceksiniz.

    bizde 102 beygir caddy var.passat caddy arasında 100 kilo fark var.caddy çok sağlam kaçıyor ortalama tüketimi 5.8 lt.

    ama eğer param olsaydı ve alacağım araba passat olsaydı 2.0 alırdım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetkry

    vwde dsg risktir zaten.duyduğum kadarıyla 100 bin üstünde sıkıntı çıkartıyor.arabaya 4 yıldan fazla binmeyecekseniz garanti süresini 4 yıla uzatırsınız kafa kulak rahat eder.mtv yıllık 1500 tl kadar farkı var.aracı alırken 22 bin lira fark ödeyeceksiniz.

    bizde 102 beygir caddy var.passat caddy arasında 100 kilo fark var.caddy çok sağlam kaçıyor ortalama tüketimi 5.8 lt.

    ama eğer param olsaydı ve alacağım araba passat olsaydı 2.0 alırdım

    valla hocam artık netleşti yıllık vergide fazla yakıt daha fazla ama herseye ragmen tutup da kuru şanzuman gibi bir mantıksızlık yapmam ha yaglı şamzuman da belki cok guvenli degil ama şahsen 2008 1.9 tdi jettam 202 bin km de satılana kadar tek bir sorun dahi cıkarmadı şanzuman da ve passat 2.0 tdi da aynı şanzumanı kullanıyor o yuzden vw nin tuzagına duşmeden keyfime bakacagım kısmetse bu arada passat 2.0 tdi dsg highline ı 10 bin km de falan olan 2. ellerden almaya karar verdim artan parayla da tatile falan cıkarım herhalde




  • quote:

    Orijinalden alıntı: KASOS

    ÖNCELİKLE BURAYA ALAKASIZ Bİ ŞEKİLDE GİRDİĞİM İÇİN ÖZÜR DİLİYORUM. SİZ DEĞERLİ BÜYÜKLERİMDEN NASİHAT İSTİYORUM. İNTÖRN DOKTORUM, NORMALDE SENEYE İNŞ MEZUN OLACAĞIM. vW CC ALMAYI HAYAL EDİYORUM MALUM min 85-90 bin tl 1.4 tsi 160 ps OLANI. AİLEM 30 BİN TL CİVARINDA NAKİT YARDIMDA BULUNABİLİYOR. SORUM ŞU Kİ vW KREDİSİ İLE BÖLE DEHŞET Bİ RİSKE VE LÜKSE GİRMEK NE KADAR MANTIKLI ? BÖLE BİŞEYİN HAYALİNİ KURMAK BİLE NE KADAR SAÇMA YADA DOĞRU SADECE ÖĞÜT İSTİYORUM. BU BENİM FORUMDAKİ İLK MESAJIM MAZUR GÖRÜN DAHA TAM ÇÖZEMEDİM. ŞİMDİDEN SAĞOLUN

    sayın meslektaşım benim tavsiyem şimdilik cc gibi bir araba alma.işini görecek düşük kmde dizel araba al.mezun olup çalışmaya başladıktan sona 3-4 ay beklersen 40 bin liranın üzerinde paran olur.vw cc güzel tarz bir araba ama testlerde okuduğum kadarıyla motor-şanzıman uyumu kötüymüş.ama arabayı test edersin içine sinerse alırsın.o krediyi de çok rahat ödersin.hatta seçeneklerin de artar.yakın zamanda mercedes c serisi kasa değiştirecek.1 yıla kadar güncel kasada sağlam indirimler olur.fascination c serisini (amgnin bir altıdır baya doludur) şu an 103-104 bine veriyorlar.indirim zamanında 100 bin altına alırsın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bbbcomrade

    quote:

    Orijinalden alıntı: KASOS

    ÖNCELİKLE BURAYA ALAKASIZ Bİ ŞEKİLDE GİRDİĞİM İÇİN ÖZÜR DİLİYORUM. SİZ DEĞERLİ BÜYÜKLERİMDEN NASİHAT İSTİYORUM. İNTÖRN DOKTORUM, NORMALDE SENEYE İNŞ MEZUN OLACAĞIM. vW CC ALMAYI HAYAL EDİYORUM MALUM min 85-90 bin tl 1.4 tsi 160 ps OLANI. AİLEM 30 BİN TL CİVARINDA NAKİT YARDIMDA BULUNABİLİYOR. SORUM ŞU Kİ vW KREDİSİ İLE BÖLE DEHŞET Bİ RİSKE VE LÜKSE GİRMEK NE KADAR MANTIKLI ? BÖLE BİŞEYİN HAYALİNİ KURMAK BİLE NE KADAR SAÇMA YADA DOĞRU SADECE ÖĞÜT İSTİYORUM. BU BENİM FORUMDAKİ İLK MESAJIM MAZUR GÖRÜN DAHA TAM ÇÖZEMEDİM. ŞİMDİDEN SAĞOLUN

    genç arkadasım benim nacizhane gorusumu istersen sana su kadarını soyleyeyim şahsen bende vw cc ye hayranım araba guzel gidişi guzel karizmatik ama benim bu konudaki diger mesajlarımda da acıklagım gibi vw nin yeni 7 vitesli dsg vites kutlu kuru tip şanzumanı var bu şanzumanda dişliler bir yağın içinde değil kuru boşlukta bunu vw nin yapmasının sebebi dişlilerin yağın içinde dönerken daha fazla dirence maruz kalması ve yakıt tuketimini arttırması ama atlnılan bir nokta varki yağ olmadan aktarma dişlileri soguyamaz yazın sıcaklarda sıkışık trafikte şanzuman cok yuklenir hele ki bu şanzuman max 250 Nm torka dayanabilecek şekilde yapılmış ki cok az bir deger o kasada bir araca gore bu demektir ki araçla arkadaşlarınla bir geziye gitmeye kalksan yaz gununde araba yuklu olacak hava sıcak şanzumanın kuru aşırı ısınma bir anda mekatronik arızası yolun kenarında anlamsız bekleyiş ki mekatronik arızası olur ise arabayı milim yerinden kıpırdatamazsın çagıracaksın yol yardımını sonucta herkesin butcesi cebi belli o anda yanında para olmayacak belki ödemelerin olacak vs vs senin istedigin 1.4 tsi 160 hp lik modelde 7 ileri kuru tip şanzuman var ancak dizel modellerin hepsinde 6 ileri yağlı tip otomatik şanzuman var dsg vites kutulu evet dizeller pahalı ve benznli gibi zevk vermez kesinlikle hele ki cc gibi bir araçta ama sunu dusun sen aldın 1.4 tsi 160 hp aracını gençsin basacaksın da gezeceksin de aracın soruna cok musait bir şanzumanı var hadi onu gectim 1.4 tsi ın 160hp lik versiyonunda hem turbo hemde kompressor (supercharger) var bu da motorun sert kullanımlarda cok yuklenmesi anlamına gelir passat ta misal 1.4 tsi 122 hp lik olarak da var sadece turbolu ama 160 lıgın acıkcası piyasası cok dusuk (Janjan nickli arkadasımdan yararlanılmıştır 160hp ligin piyasası konusunda) seni anlıyorum cc gibi guzel bir arabaya sahip olmak istiyorsun ama benim sana tavsiyem sıfır alma illa cc diyorsan soyle 20 30 bin km de dizel 6 vitesli 1 yasında bir tane temiz servis bakımlı al misal 2 dk lık sahibinden com araştırmasında hemen bir tane buldum

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volkswagen-2.0-lt-tdi-bmt-177-ps-tiptr-dsg-led-paket-daha-ustu-yok-123852539/detay

    85 bine alırsın 500 liraya da temizlettir arabayı iç dış kuaför komple olsun sana sıfır ne gidip dogusta sıra bekleme derdin olur ne dunya kadar dogusun sıfır araba kazıgını yemiş olursun ne de şanzuman sorun cıkardı mı yok araba ne kadar yaktı derdin olur
    ben bugune kadar 9 araç kullandım toplamda bunların içinde 2002 bmw X5 in yurtdısı cıkıslı 4.6 litre V8 motorlu versiyonu da var ki ne kadar yaktıgının tahminini sana bırakıyorum vw cc nin 1.4 tsi 160 hp lik versiyonu için 7.8 litre yakıyor deniyor şehir içinde ben ankaradayım burası için konusayım o araba istedigin kadar ugras şehir içi 9 litreden aşagı yakmaz ki bu da su anli benzin fiyatıyla 4.6*9 = 41,4 kuruş yapar km de ama sen dedigim gibi 2.0 tdi 177 hp lik cc alırsan ki emin ol 177 hp lik 2.0 dizel de oldukça performanslıdır senin yakıt tuketimin 6.5 * 4.1 = 26,65 kuruş km de aradaki fark ne 14,75 kuruş sen ona 15 kuruş de ayda 500 km yapsan ki bence daha fazla yaparsın 75 tl fark eder yılda 900 lira fark eder hadi ekstra kullanımın da olsun 1000 tl de sen ona 1.4 motorun vergisi su anda 827 tl yıllık 2.0 motorun vergisi 2295 tl aradaki fark 1468 tl sen zaten 1000 tl sini yakıttan cıkardın bunun geriye ne kaldı 468 tl sen ona 500 tl de 1.4 tsi 160 hp ligin sıfırı su anda 92814 tl (guncel euro kuru kullandım) 2.0 tdi 177 hp ligin sıfırı su anda 135845 tl aradaki fark ne 43 bin liradan fazla senin yılda 500 lira zararın olacak belki evet ama sunu da dusun 90 bin benzinliye verip de yarın bir gun şanzuman arızası vs cıkarıp sana 5 10 bin lira masraf cıkartacagına dizel al sağlam yağlı şanzuman rahat rahat kullan dertsiz

    ha sunu da belirteyim sana gonderdigim ornek aracı ben rastgele buldum sonucta 2. el piyasası cok geniş bir yelpaze ve biraz da şans işi 140 bine passat cc satan da var 85 bine de iki araç da aynı model aynı km de bazısı bir keriz düşer diye yuksek fiyat cekiyor ama bazı dusuk fiyat ceken de arabanın içine etmiş oluyor ama her dusuk fiyat cekilen araba kotu degildir her yuksek fiyat cekilen de iyi degildir bunu sakın unutma ben cok 2. el araç aldım sattım bu konuda hislerime guvenirim artık aracı gordugumde az cok anlarım oyle servise ekspertize gostermeme gerek yok sana tavsiyem de benim gibi birini bul onunla arabay almaya git eger 2. el alacaksan

    özetin özeti eger buraya kadar mesajı okuduysan oncelikle tebrikler ben yazarken yorumdum cunku ana mesele su sen 30 bin nakitle araba alacaksın en iyi ihtimalle 90 bin liralık olsa 60 bin kredi cekeceksin anladıgım kadarıyla banka faizlerinden anlamam ama 60 bini sana 70 bin olarak geri odetirler bence en azından ayda ne kadar odeceyebilecegine iyi dikkat et cunku o kredi taksitleri ilmek gibi hergun boynunu sıkmaya başlar arabadan illa ki belli bir sure sonra ilk gunku heyecanı alamazsın ve üstüne de o taksitler hiç bitmyecekmiş gibi gelir ben senin yerinde olsam eger ilk aracım ise daha makul bir secenek olan 2010 dizel otomatik jetta dusunurdum araba 1.6 tdi şanzuman 6 ileri yaglı ki bende de 2008 1.9 tdi dsg jetta vardı 202 bin km sattım canavar gibiydi 105 hp olmasına takılma cidden her ihtiyacını gorecek bir araç yeni nesil 1.6 tdi lar eski 1.9 tdi larla aynı gucte ben şehir içinde 30 kurus yakıyordum yeni nesil 1.6 lar da 27 28 kuru yaksın ki ben ara hızlanmaları cok sert yapan biriyim bu yakıtı cok arttırır ona ragmen 30 kurustu neyse demem o ki sen al 2 3 yasında bir jetta 40 bine falan hem borca kendini sokma hemde hevesin gecince işin gucun de oturur alırsın o zaman cc kafadan daha mezun olur olmaz o kadar borca girersen arabadan aldıgın zevk kredi taksidini odemeye bankaya gittiğinde resmen gogsune oturur yutkunamazsın

    tum yazdıklarımı bu konularda deneyimli birinin gorusleri olarak al

    sayın bbbcomrade, zevkle okudum yazınızı, biraz bilgim var lakn yeterli olmadığını biliyorum :) söylediklerinizi anladım kuru şanzımandan uzak drun diyosunuz, aslında ben dsg den ve turbo motorlardan çekiniyorum fakat bi yere kadar onların tadı çok farklı :) yorum yapmadan önce tüm mesajlarınzı ve forumdaki passat bölümünü okusam iyi olacak çünkü sormak istediğm çok soru var, okumadan da sizi yormak istemiyorum,mesajı aldım ben bu yeter bana şimdilik :) teşekkür ederim gerçekten




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetkry

    quote:

    Orijinalden alıntı: KASOS

    ÖNCELİKLE BURAYA ALAKASIZ Bİ ŞEKİLDE GİRDİĞİM İÇİN ÖZÜR DİLİYORUM. SİZ DEĞERLİ BÜYÜKLERİMDEN NASİHAT İSTİYORUM. İNTÖRN DOKTORUM, NORMALDE SENEYE İNŞ MEZUN OLACAĞIM. vW CC ALMAYI HAYAL EDİYORUM MALUM min 85-90 bin tl 1.4 tsi 160 ps OLANI. AİLEM 30 BİN TL CİVARINDA NAKİT YARDIMDA BULUNABİLİYOR. SORUM ŞU Kİ vW KREDİSİ İLE BÖLE DEHŞET Bİ RİSKE VE LÜKSE GİRMEK NE KADAR MANTIKLI ? BÖLE BİŞEYİN HAYALİNİ KURMAK BİLE NE KADAR SAÇMA YADA DOĞRU SADECE ÖĞÜT İSTİYORUM. BU BENİM FORUMDAKİ İLK MESAJIM MAZUR GÖRÜN DAHA TAM ÇÖZEMEDİM. ŞİMDİDEN SAĞOLUN

    sayın meslektaşım benim tavsiyem şimdilik cc gibi bir araba alma.işini görecek düşük kmde dizel araba al.mezun olup çalışmaya başladıktan sona 3-4 ay beklersen 40 bin liranın üzerinde paran olur.vw cc güzel tarz bir araba ama testlerde okuduğum kadarıyla motor-şanzıman uyumu kötüymüş.ama arabayı test edersin içine sinerse alırsın.o krediyi de çok rahat ödersin.hatta seçeneklerin de artar.yakın zamanda mercedes c serisi kasa değiştirecek.1 yıla kadar güncel kasada sağlam indirimler olur.fascination c serisini (amgnin bir altıdır baya doludur) şu an 103-104 bine veriyorlar.indirim zamanında 100 bin altına alırsın.

    üstadım sayın mehmetkry, mesajınız için teşekkür ederim, mercedesi hç araştırmadım hayalini dahi kurmadım desen yeridir :) bi kaç kişininde cevabıyla başlangıç için böyle bi riske girmek sanırım ahmaklık olacak, para biriktirip borçsuz bu işi halletmeye gayret gsterecem inş :) dediğiniz gibi önce test edip ardından bol bol forumları okumam gerekecek , tabi mezun olduğumda :) teşekürler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: KASOS

    quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetkry

    quote:

    Orijinalden alıntı: KASOS

    ÖNCELİKLE BURAYA ALAKASIZ Bİ ŞEKİLDE GİRDİĞİM İÇİN ÖZÜR DİLİYORUM. SİZ DEĞERLİ BÜYÜKLERİMDEN NASİHAT İSTİYORUM. İNTÖRN DOKTORUM, NORMALDE SENEYE İNŞ MEZUN OLACAĞIM. vW CC ALMAYI HAYAL EDİYORUM MALUM min 85-90 bin tl 1.4 tsi 160 ps OLANI. AİLEM 30 BİN TL CİVARINDA NAKİT YARDIMDA BULUNABİLİYOR. SORUM ŞU Kİ vW KREDİSİ İLE BÖLE DEHŞET Bİ RİSKE VE LÜKSE GİRMEK NE KADAR MANTIKLI ? BÖLE BİŞEYİN HAYALİNİ KURMAK BİLE NE KADAR SAÇMA YADA DOĞRU SADECE ÖĞÜT İSTİYORUM. BU BENİM FORUMDAKİ İLK MESAJIM MAZUR GÖRÜN DAHA TAM ÇÖZEMEDİM. ŞİMDİDEN SAĞOLUN

    sayın meslektaşım benim tavsiyem şimdilik cc gibi bir araba alma.işini görecek düşük kmde dizel araba al.mezun olup çalışmaya başladıktan sona 3-4 ay beklersen 40 bin liranın üzerinde paran olur.vw cc güzel tarz bir araba ama testlerde okuduğum kadarıyla motor-şanzıman uyumu kötüymüş.ama arabayı test edersin içine sinerse alırsın.o krediyi de çok rahat ödersin.hatta seçeneklerin de artar.yakın zamanda mercedes c serisi kasa değiştirecek.1 yıla kadar güncel kasada sağlam indirimler olur.fascination c serisini (amgnin bir altıdır baya doludur) şu an 103-104 bine veriyorlar.indirim zamanında 100 bin altına alırsın.

    üstadım sayın mehmetkry, mesajınız için teşekkür ederim, mercedesi hç araştırmadım hayalini dahi kurmadım desen yeridir :) bi kaç kişininde cevabıyla başlangıç için böyle bi riske girmek sanırım ahmaklık olacak, para biriktirip borçsuz bu işi halletmeye gayret gsterecem inş :) dediğiniz gibi önce test edip ardından bol bol forumları okumam gerekecek , tabi mezun olduğumda :) teşekürler

    Alıntıları Göster
    ne demek hocam yardımcı olabildiysem ne mutlu her zaman ileriyi tam görmüyorsan ayağını yorganına göre uzatmakta fayda var. ailecek uzun yıllar araba işiyle uğraştıgımız için alım satımdan çok zararlar ettiğimiz zamanlar oldu hem şahsi araçlarımızdan hemde para kazanmak için aldıgımız araçlardan biraz temkinliyim o yüzden




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bbbcomrade

    ne demek hocam yardımcı olabildiysem ne mutlu her zaman ileriyi tam görmüyorsan ayağını yorganına göre uzatmakta fayda var. ailecek uzun yıllar araba işiyle uğraştıgımız için alım satımdan çok zararlar ettiğimiz zamanlar oldu hem şahsi araçlarımızdan hemde para kazanmak için aldıgımız araçlardan biraz temkinliyim o yüzden

    Adim adim ben sizden bilgi alirim hocam ozaman, hele zamani geldiginde direk sizede sorarim insallah ;) en akillicasi 2. El araba almak ama Türkiyede biraz yurek istiyor ;)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KASOS


    quote:

    Orijinalden alıntı: bbbcomrade

    ne demek hocam yardımcı olabildiysem ne mutlu her zaman ileriyi tam görmüyorsan ayağını yorganına göre uzatmakta fayda var. ailecek uzun yıllar araba işiyle uğraştıgımız için alım satımdan çok zararlar ettiğimiz zamanlar oldu hem şahsi araçlarımızdan hemde para kazanmak için aldıgımız araçlardan biraz temkinliyim o yüzden

    Adim adim ben sizden bilgi alirim hocam ozaman, hele zamani geldiginde direk sizede sorarim insallah ;) en akillicasi 2. El araba almak ama Türkiyede biraz yurek istiyor ;)

    ne demek hocam her zaman benim artık belli oldu durum sadece hesaplarımı toparlamak kaldı kredisiz halletmeye çalışacağım bakalım kısmetse passat 2.0 tdi dsg highline ı aldıgım zaman tum deneyimlerim detaylı olarak paylaşacagım o zamana kadar da bu konu bilgilenmek isteyen arkadaşlar için bir buluşma noktası gorevi gorebilir




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bbbcomrade

    quote:

    Orijinalden alıntı: KASOS


    quote:

    Orijinalden alıntı: bbbcomrade

    ne demek hocam yardımcı olabildiysem ne mutlu her zaman ileriyi tam görmüyorsan ayağını yorganına göre uzatmakta fayda var. ailecek uzun yıllar araba işiyle uğraştıgımız için alım satımdan çok zararlar ettiğimiz zamanlar oldu hem şahsi araçlarımızdan hemde para kazanmak için aldıgımız araçlardan biraz temkinliyim o yüzden

    Adim adim ben sizden bilgi alirim hocam ozaman, hele zamani geldiginde direk sizede sorarim insallah ;) en akillicasi 2. El araba almak ama Türkiyede biraz yurek istiyor ;)

    ne demek hocam her zaman benim artık belli oldu durum sadece hesaplarımı toparlamak kaldı kredisiz halletmeye çalışacağım bakalım kısmetse passat 2.0 tdi dsg highline ı aldıgım zaman tum deneyimlerim detaylı olarak paylaşacagım o zamana kadar da bu konu bilgilenmek isteyen arkadaşlar için bir buluşma noktası gorevi gorebilir

    inşallah hocam kazasız belasız kullanırsınız deneyimlerinizide bizle paylaşırsınız yararlanırız , sıfır mı ikinci el mi düşünüyosunuz hocam ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: KASOS

    quote:

    Orijinalden alıntı: bbbcomrade

    quote:

    Orijinalden alıntı: KASOS


    quote:

    Orijinalden alıntı: bbbcomrade

    ne demek hocam yardımcı olabildiysem ne mutlu her zaman ileriyi tam görmüyorsan ayağını yorganına göre uzatmakta fayda var. ailecek uzun yıllar araba işiyle uğraştıgımız için alım satımdan çok zararlar ettiğimiz zamanlar oldu hem şahsi araçlarımızdan hemde para kazanmak için aldıgımız araçlardan biraz temkinliyim o yüzden

    Adim adim ben sizden bilgi alirim hocam ozaman, hele zamani geldiginde direk sizede sorarim insallah ;) en akillicasi 2. El araba almak ama Türkiyede biraz yurek istiyor ;)

    ne demek hocam her zaman benim artık belli oldu durum sadece hesaplarımı toparlamak kaldı kredisiz halletmeye çalışacağım bakalım kısmetse passat 2.0 tdi dsg highline ı aldıgım zaman tum deneyimlerim detaylı olarak paylaşacagım o zamana kadar da bu konu bilgilenmek isteyen arkadaşlar için bir buluşma noktası gorevi gorebilir

    inşallah hocam kazasız belasız kullanırsınız deneyimlerinizide bizle paylaşırsınız yararlanırız , sıfır mı ikinci el mi düşünüyosunuz hocam ?

    hocam ben sifir alacagim bugune kadar cok arac kullandim passati arizasi kazasi olmazsa en azindan 5 yil degistirmeyi dusunmuyorum birincil arac olarak ben her zaman dizelden yanayim sahsen yakitta cebimi yakmasin cok km yapiyorum cunku ancak kismet olur ise ingilteredeki akrabalarimin yanina gittigimde 1995 lancia delta integrale evo II arayacagim bulursam vergisi gunahi neyse kiyip getirecegim efsaneyi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sebastian Shaw

    quote:

    Orijinalden alıntı: KASOS

    quote:

    Orijinalden alıntı: bbbcomrade

    quote:

    Orijinalden alıntı: KASOS


    quote:

    Orijinalden alıntı: bbbcomrade

    ne demek hocam yardımcı olabildiysem ne mutlu her zaman ileriyi tam görmüyorsan ayağını yorganına göre uzatmakta fayda var. ailecek uzun yıllar araba işiyle uğraştıgımız için alım satımdan çok zararlar ettiğimiz zamanlar oldu hem şahsi araçlarımızdan hemde para kazanmak için aldıgımız araçlardan biraz temkinliyim o yüzden

    Adim adim ben sizden bilgi alirim hocam ozaman, hele zamani geldiginde direk sizede sorarim insallah ;) en akillicasi 2. El araba almak ama Türkiyede biraz yurek istiyor ;)

    ne demek hocam her zaman benim artık belli oldu durum sadece hesaplarımı toparlamak kaldı kredisiz halletmeye çalışacağım bakalım kısmetse passat 2.0 tdi dsg highline ı aldıgım zaman tum deneyimlerim detaylı olarak paylaşacagım o zamana kadar da bu konu bilgilenmek isteyen arkadaşlar için bir buluşma noktası gorevi gorebilir

    inşallah hocam kazasız belasız kullanırsınız deneyimlerinizide bizle paylaşırsınız yararlanırız , sıfır mı ikinci el mi düşünüyosunuz hocam ?

    hocam ben sifir alacagim bugune kadar cok arac kullandim passati arizasi kazasi olmazsa en azindan 5 yil degistirmeyi dusunmuyorum birincil arac olarak ben her zaman dizelden yanayim sahsen yakitta cebimi yakmasin cok km yapiyorum cunku ancak kismet olur ise ingilteredeki akrabalarimin yanina gittigimde 1995 lancia delta integrale evo II arayacagim bulursam vergisi gunahi neyse kiyip getirecegim efsaneyi

    Alıntıları Göster
    passatın suberp den daha üstün olduğunu söyleyenler neye göre üstün olduğunu söylerlerse sevinirim.. bunu diyen ya suberpe binmemiştir yada passatı aşırı büyütüyordur.amcamda var 2.0 tdi dsg elegance suberp araç çok başarılı.passatıda biliyorum ve ben yol tutuşu konfor iç genişlik (özellikle arkası yayla gibi resmen) bagaj ergonomisi ve elegance donanımla highline bir tutuyorum donanım olarak üstün ve daha klas duran bir araçtır.şimdi bu yorumumdan sonra -ama vw onları satın aldı onlar daha iyiiiiii- diyenler olacaktır.onlara cevabımda vw aldı ancak çoğu mühendis çek almanlarda çok tabi.özellikle yol tutuştta passattan 1-2 gömlek üstün bir araçtır.




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.