Şimdi Ara

Sıfır televizyonda panel kırılması

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
11
Cevap
0
Favori
810
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar 3 gun once arkadasa n11 den lg 43 led tv aldık kargo geldi bugünde servis kuruluma geldi kutuyu acinca led tvnin panelinin kırıldıgını tespit etmisler aldıgınız yerle görüsün dediler aradık onlarda servis eger kutuda hasar yok diye tutanak tutulursa islem yapabileceklerini soylediler serviste bunu kabul etmedi kargoda hatayı ustlenmiyor ne yapacagımızı sasırdık konuyla ilgili fikir verebilecek varmı acaba ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Merhaba zalogluserdar,

    Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

    n11.com
  • Ya bu n11 den gelen paneller niye böyle boyuna kırık çıkıyor?
  • turoktr kullanıcısına yanıt
    N11 degil de , karpuz tasir gibi tv tasiyan kargo firmalarindan kaynaklaniyor buna emin olun.



    Ulkedeki 1 elin 5 parmagini gecmeyen tasima sirketlerinin hepsi aynı.



    Hepsi ile uzun yillar calistim hep ayni sonuclarla husrana ugradim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kutuda hasar yok ise servis neden tutanak tutmuyor anlamadim. Sanki hasarli kutuya hasarsiz raporumu istedik?



    Umuyorum firma yetkilileri sizin sorunu cozup faturayi tasima sirketine gonderirler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ado kullanıcısına yanıt
    O zaman şöyle bir çözüm olabilir:
    N11 ya da benzeri şirketler belli bölgelerde büyük depolar oluşturur.Sipariş edilen tüm ürünleri o depolara kendileri kontrol ederek alır sonra malı alacak kişiye "gel kardeşim ürünün hazır falanca depodan al" der.Kişi de gider sağlam malı kendi alır ya da servise aldırır kurdurur.

    Kargo firmaları "biz ne ettikte böyle oldu" diye düşünsünler artık.
  • turoktr kullanıcısına yanıt
    Sorun şu ki, yanlış bilmiyorsam N11 kendi mallarını satmıyor.

    Bir iş hanı düşün, iş hanının sahibi bu han içerisindeki işletmelerin han da ticaret yapmalarına olanak tanır ve kira alır. ama yapılan ticaret han sahibini ilgilendirmez, mallar da han sahibinin malı değildir bu anlamda kim nerede nasıl depolar kime taşıtır karışmaz. Taa ki yasa dışı veya ahlak dışı bir durum olana kadar müdahale yetkisi yoktur hanın sahibi ve yöneticisi olarak.

    Buradaki durum da farklı değil. Bu örnekte olduğu gibi bir uyuşmazlık olduğunda müdahale ediyor ancak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ado

    Sorun şu ki, yanlış bilmiyorsam N11 kendi mallarını satmıyor.

    Bir iş hanı düşün, iş hanının sahibi bu han içerisindeki işletmelerin han da ticaret yapmalarına olanak tanır ve kira alır. ama yapılan ticaret han sahibini ilgilendirmez, mallar da han sahibinin malı değildir bu anlamda kim nerede nasıl depolar kime taşıtır karışmaz. Taa ki yasa dışı veya ahlak dışı bir durum olana kadar müdahale yetkisi yoktur hanın sahibi ve yöneticisi olarak.

    Buradaki durum da farklı değil. Bu örnekte olduğu gibi bir uyuşmazlık olduğunda müdahale ediyor ancak.

    Burda bana göre yasal olarak bir boşluk var.

    Verdiğiniz işhanı örneğine göre yazmak istiyorum. Ben o işhanına gittiğimde, işhanının içinde olan dükkanlardan alışveriş yaparım, ödememi o dükkana yaparım. İşhanı aracılık etmez, o işhanının adını-unvanının kullanıldığı bir yere ödeme yapmam. Ödememi o dükkana yaparım. Dolayısıyla da işhanının bir sorumluluğu olmaz. Zaten de olması gereken bu. Aksi takdirde, bir beyaz eşya mağazasından alışveriş yaptığımda ve o mağaza da işyerinin mülkiyetinde değil de kiralıksa, bu sefer mülk sahibinin de sorumlu olması gerekirdi ki, ne hukuken ne de mantıken böyle birşey doğru olmazdı.

    Halbuki n11'de müşteri, ödemesini n11 aracılığıyla yapıyor. n11 markasının itibarına güveniyor, n11 markası güven sağlıyor. Alışveriş yapana kadar adını, marka imajını, altyapısını kullandırtan bir platform, alışveriş bittikten sonra da karşılaşılabilecek her türlü sorundan, ürünün satıcısı ile birlikte müteselsilen (ortak) sorumlu olmalı bana göre. Hatta tüketiciyi koruma hakkında kanuna göre, bu tür sorunlardan marka da, ithalatçı/üretici firma da müteselsilen sorumludur da, kanunu takan, uygulayan kim? kanun çıkartmakla da yürümüyor işler ülkede maalesef.




  • emrahsnr kullanıcısına yanıt
    Aslında cevabım, arkadaşın düşüncesindeki DEPO konusuna örnekti ama yanlış ifade etmişim demek ki zira vurguladığınız konu tabi ki doğru.

    Buradaki en büyük sorunun bir ZİNCİR ve bu zincirde birbirine bağlı olan her halkanın da birbirinden bağımsız işletiliyor olmasıdır bence.

    Bir zincir düşünün ki, halkaların birisi üretici, birisi aracı, birisi taşıyıcı,birisi satıcı,birisi kurucu.

    Ve yine enteresandı rki halkaların her birinin kendi aralarında farklı bir anlaşması var.

    Mesela N11 ile mağazaların, mağazalar ile servislerin, Servisler ile kargocuların, kargocular ile mağazaların vs diye bana göre saçma şekilde ilerliyor zira ben bir dönem X bir taşıma şirketinin personeliyle yaptığım sohbette ''Yahu kardeşim bu monitörleri öyle ittirip kaktırıyorsunuz hoppala yapıyorsunuz üzerine bir şeyler koyuyorsunuz da, kırılmıyormu? kırılınca bir şey olmuyor mu?'' diye sorduğumda, gelen cevap ''En azından bize bir şey olmuyor ama kim öder onu bilmiyorum' şeklinde olmuştu.

    Daha dün bakın gerçek zaman ile dün, eşimin kontrolleri için ağız ve diş sağlığı merkezinde beklerken sağı solu inceliyordum ki bu sefer Y firmasının taşıma personelinin hastane teslimatları bitince arabayı dizayn edişini gördüm ki Allahım oraya o paketi buraya bu paketi ne cesaretle atıyorlar anlamak mümkün değil.

    Ben ESKİDEN çalıştığım kurumda abartısız bin ve üstü rapor tuttum bu hasarlara istinaden. Prosedürler belliydi, kolide hasar var ve buna rağmen ürün teslim alınmışsa sorumluluk tüketicinindir. Kolide hasar var ve ürün teslim alınmamışsa (Tüketici tarafından) sorumluluk taşıma şirketinindir. Kolide hasar yok, üründe hasar var, koli tüketici tarafından açılmışsa sorumluluk tüketicinindir. Kolide hasar yok, üründe hasar var, koliyi Yetkili Servis açmış ise sorumluluk satıcı firmanındır zira mal onundur. Satıcı firma da üretici veya toptancı veya aracı hangi firma ile nasıl bir anlaşma yaptıysa (Bunun da örnekleri var ama uzun konu) o da kırık ürünü ona ihale eder vs vs.

    Diyeceğim o ki, sizin de belirttiğiniz üzere ve forumda da her zaman yazdığımız üzere ülkemizde kimsenin SORUMLULUK almak ve işini ADAM GİBİ yapmak gibi bir misyonu yok. Büyük şirketlerde çalışanlar ''ben çalışanım, kırılırsa kırılır sorumluluk firmanındır'' mantığında olduğu sürece de bu devran değişmez bence.




  • Ado kullanıcısına yanıt
    Benim depo örneğinde demek istediğim mademki n11,HB ya da benzeri firma ürünün satışına aracılık ediyor ve bu aracılık dolayısıyla bir de komisyon alıyor; ki yapılan aracılıkta işlem ücreti almak ve alıcı satıcı arasında para alışverişinde araya girmek, başlı başına ürünün sorumluluğuna hukuken ortak olmaktır, bu durumda işi sadece nakliye firmalarına bırakıp mal nerede ve kimin zilyetliğinde zarar gördü karmaşasına girmek yerine açsın merkezlerde depolarını, getirtsin oraya malı, ister müşteriye elden teslim etsin ister markaya göre servise teslim edip son müşterinin yerinde kurulumunu sağlasın. Nakliyeden ya da kötü niyetli satıcıdan kaynaklanan hasarlı ürün riskini kökünden çözmek bence bu şekilde olur.

    Saygılar...
  • Malesef sorun hala cozulmedi satici kargoyu kargo saticiyi sucluyor n11 de urunu o sekilde teslim aldiğiniz icin bisey yapamayiz diyor ama emin olun ki kargolardan gelen kutularin cogu oyle eger bu sebepten dolayi tutanak tutulup geri gonderim yapilsa insanlar kargolarinin cogunu teslim alamaz.Arkadas kaymakamliga basvurdu mahkeme yolu acik hem satici hem kargo hem n11 sahip cikmiyor bu duruma umarim hak yerini bulacak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.