Şimdi Ara

SIFIR XBOX ONE X’DE FAN SESİ SORUNU - VATAN İADE ALMADI KONUYU MICROFOST ÇÖZDÜ (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
161
Cevap
1
Favori
8.714
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Geçmiş olsun, arkadaşların söylediği gibi, keşke vatandan ziyade microsoft ile irtibata geçseydin. Süreç daha hızlı olurdu. Birde, sanırım Jedi bundle'ı aldın. Oyun kodunu da yollamasaydın keşke. En azından 20 gün bekleme sürenin karşılığı olarak.

    *okimos muhtemelen sendeki problemin aynısı dostum.
  • İyi dilekleriniz için teşekkürler. Ürünü satın aldığım firmanın arada muhatap olarak kalmasını istedim, kendileri de aradan çekilmeye çalışıp bana "isterseniz siz götürün" dediler. Ama hem bununla uğraşmak istemiyorum, hem de Vatan'ın aradan hiç bir şey olmamış gibi çekilmesini istemiyorum.

    Yüksek ihtimal ürünü onlar üzerinden Microsoft'a gönderdiğim için biraz daha uzun bekleyeceğim, bunun farkındayım ama :(
  • Vatan Bilgisayar beni mağdur etmeye devam ediyor. Bugün kendilerini aradım, Cumartesi günü teslim ettiğim cihazı hala Microsoft'a göndermemişler ve yaptıkları yazışmalarda ürünü benim göndermem gerektiğine karar vermişler. Telefonda yarım saat konuştum, Cumartesi günü oradaki çalışan ile konuştuğumda söylenenler ile bugün mağaza yöneticisinin söyledikleri birbirini tutmuyor. Böyle rezalet olmaz.

    Telefon etmesem ne aralarındaki yazışmadan, ne ürünün son durumundan ne de diğer konulardan haberim olmayacak. Ürünü iade almıyorlar, değişim yapmıyorlar, para iadesi vermiyorlar, firmaya göndermiyorlar. 2500 TL ödediğim, 10 saniye bile kullanamadığım ve üzerine taksitlerini ödemeye başladığım cihaz için bana hiçbir destek vermeyecek olan firma bu işi neden yapıyor?!

    Ben neden hiç kullanamadığım bir cihazı kargolama, kargo ücreti ödemek ile uğraşayım? Neden ürünün başına kargoda bişey gelme riskine gireyim?

    Telefonda veryansın ettim, bütün taleplerimi söyledim, Microsoft ile konuşup geri dönüş yapacaklarını söylediler, iki saat oldu, telefon bekliyorum hala.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Legoloman -- 21 Ocak 2020; 13:15:24 >




  • Ülkede hak yok adalet yok. Sıfır cihaz nasıl iade alınmaz. Bir kere tüketici hakkı diye birşey var ama bu adalet düzeninde kim kime geçirirse.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Legoloman kullanıcısına yanıt
    Microsoft Türkiye’yi arayın,kargo kodu gönderecekler size.o kod ile birlikte ups üzerinden ücretsiz gönderin Microsoft Türkiye’ye.Vatan’da teknik servis işleri sıkıntılı.Çoğu zaman geç gönderiyorlar servise.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Microsoft'a elden teslim etme şansım yok mu?
  • Legoloman kullanıcısına yanıt
    Rezalet. Eş*k gibi gönderecekler Microsoft'a. Satıcı garantiden doğan hakların kullanılabilmesinden sorumlu. Siz Microsoft'u bilmek vs zorunda değilsiniz. Ürünü Vatan'dan aldınız ne gerekiyorsa onlar yapacaklar. Siz ürünü satıcıya verdiğiniz gün 20 günlük azami tamir süreniz başladı. İster göndersinler Microsoft'a ister göndermesinler. 20 gün sonra size ya yeni ürün ya da paranızı vermek zorundalar.

    Gıcık oluyorum şöyle durumlara. Aslında bu firmalardan böyle ürünleri internet üzerinden almak lazım. Benzer bir durumda internetten aldığım ürünü Teknosa'ya götürdüm iade ettim geçtim. İnternet satışlarında cayma süresi var. Mağazadan alsaydım dünya uğraştırırlardı.
  • Elim ayağım titriyor sinirden, yazamıyorum artık. 3-4 saattir bekliyorum geri dönüş yapmadılar, ben aradım. Kendi aralarında telefonu bir kenara bırakıp konuşuyorlar, sessize de almadan. Tüm konuşmalarını duydum. Hepsi topu birbirine atıyor, kendisini mağaza yöneticisi diye tanıtan kişi konuşmayıp oradaki başka çalışana "ben konuşamam sen konuş, dönüş yapacaklar de kapat" diyor.

    Öğleden önce arayıp cumartesi günü cihazı teslim ettiğim kişiyi sordum bugün izinli dediler, az önce de izinli dedikleri kişinin beni arayacağını söylüyorlar. Tüm bunları bana söyleyen koskoca Vatan Bilgisayar'ın mağaza müdürü. İşi başlarından savmak, cihazı kendileri götürmemek, benim gelip geri almam için ellerinden geleni yapıyorlar.

    Hayatımda böyle pişkinlik görmedim. Cihazı gün içinde geri alıp kendim halletmeye çalışacağım ve Vatan Bilgisayar hakkında da tüm yasal haklarımı kullanacağım.




  • Legoloman kullanıcısına yanıt
    Şikayet edin vatan’ı.müşteri hizmetlerine mail atın.paşa paşa göndermek zorundalar.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • bis bişeyler kokuyor gibi olayda ciaz kutusu açıkmıydı aldıgında kapalı kutu koruma bantları takılımıydı
    birde ciazın seri numarasında microsoft sitesinden garanti başlama tarihine baka bilirsin ordan bi kontrol et bakalım
    garanti başlama tarihi kaçıncı ay görünüyor.
  • one x normalde çok sessiz çalışır. cihazda sorun var sizin. iade veya değişim talep edin

    edit: sadece ilk mesajı okudum iletişime geçmişsinizdir muhtemelen vatan ile



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-714AB4560 -- 21 Ocak 2020; 15:19:50 >
  • zartzurt456 kullanıcısına yanıt
    Cihaz kapalı kutuydu, koruma bantları vs. vardı. Seri numarasıyla sisteme kayıt etmedim garanti süresini göremiyorum o yüzden. Cihazı Cuma akşamı aldım, açtım ve sorunu görünce kutusuna aynen kaldırıp Cumartesi sabahı iade ettim Vatan'a.
  • kradi kartı ile aldıysan bankan ile konuş ve ödemeye ihtiyati tedbir talebinde bulun.
    sende onların anlayacağı dilden konuş yoksa bu kan emiciler daha çok ugraştıracak gibi duruyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Legoloman

    Microsoft'a elden teslim etme şansım yok mu?
    Microsoft'un konsol için destek verdiği İstanbul'da bulunan tek bir firma var. Bu firmaya ürünü elden götürüp teslim etmek isteseniz bile, öncesinde aşağıdaki adresten cihazınıza ait seri numarasını girerek servis kaydı oluşturmak zorundasınız.


    Vatanbilgisayar ile bu durumu çözmeye çalışarak boşuna vakit kaybetmişsiniz. Yukarıda bahsettiğim servis iş yerime çok yakın, daha önce servislerine cihaz bırakmışlığım var, bir çok markaya destek veren bir firma, ancak kapıdan cihaz teslim etmek çok zor ve sıkıntılı bir durum, o yüzden size tavsiyem yukarıdaki linkten servis kaydı oluşturarak size gelen kargo kodu ile sadece konsolun kendisini (başka hiç bir aksesuar göndermeyin) servise yollamanız olacak. Sormak istediğiniz herhangi bir konu olursa PM atabilirsiniz.




  • vatandan bir şey alınmaz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hocam benim xbox one x de bozulmuştu bu aşamaları yaparsanız 3 gün içinde yenilenmiş bir ürün yolluyorlar

    SIFIR XBOX ONE X’DE FAN SESİ SORUNU - VATAN İADE ALMADI KONUYU MICROFOST ÇÖZDÜ

    SIFIR XBOX ONE X’DE FAN SESİ SORUNU - VATAN İADE ALMADI KONUYU MICROFOST ÇÖZDÜ




  • Desteğiniz için hepinize çok teşekkür ederim. Vatan’dan cihazı geri aldım, yarın Microsoft’a UPS kargo ile göndereceğim.

    Microsoft web sitesinden tüm kayıt ve başvuru işlemlerinş tamamladım. Onay maili vs. de geldi.

    Ancak kargo kutusunun üzerine yapıştırmak için etiket çıktısı alın diyor sitede, ancak öyle bir etiket maili gelmedi bana, web sitesinde de “sevkiyat etiketi alın” butonu basılamaz durumda.

    Bu konuyu bilen var mıdır?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hocam geçmiş olsun bende vatan dan aldım ama kutusunu acmadim henuz korktum valla geri mi versem

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sorun çıkarsa direk microsoft ile muhattap olun destek olurlar

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.