Şimdi Ara

Sigortam.net ten kasko ve sonuç! (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
39
Cevap
1
Favori
4.090
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
16 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Son durum;

    Eksper 1000 tl onarım biçti. Doğuş 1300+ kdv. Eksper ile konuştum sigortaya mail atmış. Neyseki muhtemelen meblağ düşük ve karşı taraf kusurlu olduğu için, Doğuşun belirlediği fiyatı kabul etmiş. Fark ödemeyeceğim. Belki de o kadar arayıp mağduriyetimi belirttim diye böyle bişey yaptılar bilmiyorum. Neyseki sorun çözüldü.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    İşlemez ve işlemiyor. Ben mini onarım yaptırdım ve işlemedi
    sompo japan tramere işledi bende kardeşim. 2013 te ve bu sene hakkım olan senede 1 kez cam hakkını kullanarak arka ve ön camı değiştirtmiştim. toplam 500 tl olacak şekilde tramerde çıktı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi crazydange -- 23 Ekim 2018; 16:44:7 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: crazydange

    sompo japan tramere işledi bende kardeşim. 2013 te ve bu sene hakkım olan senede 1 kez cam hakkını kullanarak arka ve ön camı değiştirtmiştim. toplam 500 tl olacak şekilde tramerde çıktı.

    Alıntıları Göster
    bence gittiğin yerle ilgili bu durum? nerde yaptırdın? rs servis veriyor mini onarım hizmetini sadece. onları da uyarman gerekiyor bu iş mini onarıma girmeyecekse olmasın diye. benim başıma gelmedi bu durum. cam çıkabilir. mini onarım değil çünkü cam. tamam hasarsızlığını bozmaz ama mini onarım da değil.




  • 2010 yılındna beri 3 araçım oldu hepsine kasko yaptım..poliçeleri ve teminatları artık ezberledim..piyasada kasko yapacak firma sayısı çok az ..kötülerin arasında en iyisi groupama allianz eurkoa axa diğerleri kötü..aksigorta güneş anadolu sampo gibi sigorta firmalarını iyi araştırmak gerekiyor..teminatları iyi okumak lazım..mesela sampo camı orjinal yapmıyor aynı şekilde her servisle anlaşmalı değil..aksigorta güneş yedek parçayı orj kullanmayabilir..anadolu iş bankasının ve en tuaf firmalardan biri ..diğer firmalarda yine hep teminat poliçe olayında kurnazlığa kaçıyor..tavsiyem teminatlarınızda olmazsa olmazlarınız şunlar olmalıdır: orj cam ve yetkili servis (istediğiniz) çalınmaya karşı full muafiyetsiz, resmi otobüs kazalarına karşı teminat (iett vb..) ikame aracın süresi (istemeseniz 7 isterseniz 14 gün verirler farkıda 10-15tl dir) orjinal yedek parça gibi..aklıma bunlar geldi başka önemli teminatlarda vardır ancak teklifi onaylatmadan muahhak teminatları okuyun..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zapt-ı Na Mümkün

    Kasko'da sigorta kadar acente de büyük önem taşıyor. Nede olsa aynı firma diye ne olduğu belirsiz yerlerden kasko yaptırmayın. Geçen ay kaza yaptım kaskoda mevcut 7 günlük ikame aracımı aldım. 7 gün sonunda aracım çıkmadı servisten ve bahaneleri çok saçmaydı firmayı aradım maalesef bir şey yapamıyoruz hakkınız 7 gün dedi. Acenteyi aradım bana kaskodan 3 gün daha ikame araç çıkardı. Sağlam acentenin sigorta firmaları üzerinde gücü oluyor unutmayın.
    Nerdeyse birebir aynısını yaşadık . Aracımız çıkmadı bize verilen süre bitti acente ile görüştük bize 1 saat icin de döneceklerini söylediler daha sonra 3 gün sonra istediğiniz yerde teslim edebilirsiniz aracı dendi . Aracı aldığımız bayiden yaptırırız yıllardır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Siz hakilisiniz ama fark vermek yerine diger yetkili servislerden birine birakirdim ben olsam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    bence gittiğin yerle ilgili bu durum? nerde yaptırdın? rs servis veriyor mini onarım hizmetini sadece. onları da uyarman gerekiyor bu iş mini onarıma girmeyecekse olmasın diye. benim başıma gelmedi bu durum. cam çıkabilir. mini onarım değil çünkü cam. tamam hasarsızlığını bozmaz ama mini onarım da değil.

    Alıntıları Göster
    bir müşteri şikayetvar'a bu durumla ilgilide bir şikayet kaydı bırakmış ve sompo tarafından aşağıda ki cevap gelmiş. sanırım bu cevapta açıklıyor herşeyi.

    Sayın Müşterimiz,

    Öncelikle geçmiş olsun dileklerimizi sunarız.

    Hasar dosyalarının TRAMER’e transfer edilmesi / edilmemesi hususu sigorta şirketlerinin inisiyatifinde olmayıp, mevzuat gereği tüm sigorta şirketleri için yasal bir yükümlülüktür. Dolayısıyla, Özel Onarım hasarlarının da transferi zorunlu olup, SBM tarafından 01.04.2014 tarihinde mini onarım adı altında bir transfer başlığı oluşturulmuştur. Ayrıca, Sigorta Şirketleri 2014 yılı nisan ayı itibarıyla TRAMER ile on-line olarak çalışmaya başladıklarından, üretilen her poliçe ve açılan her hasar dosyası anlık ve otomatik olarak transfer edilmektedir.

    Özel onarım hasarlarının hasarsızlık indirimi uygulaması şirketler arasında farklılık gösterebilir. Şirketimiz, diğer bir sigorta şirketinde mini onarım hasarı almış bir müşteriye, poliçe yenilemesinde Şirketimizi tercih etmesi durumunda hasarsızlık indirimi vermektedir. Diğer bir şirketin mini onarım uygulamasının nasıl işlediği ve poliçenin nasıl fiyatlandırıldığı hususu o şirketin uygulamalarıyla ilgili olup; Şirketimizin yetki alanında değildir.

    Hasarınızın TRAMER transferinde herhangi bir hata bulunmadığından farklı bir uygulama yapılamayacağı ve Sigorta Şirketlerinin TRAMER’den hasar dosyasının silinmesi yönünde bir yetkisi / uygulaması bulunmadığı hususunu bilgilerinize sunarız.

    Saygılarımızla,

    SOMPO JAPAN SİGORTA AŞ




  • quote:

    Orijinalden alıntı: crazydange

    bir müşteri şikayetvar'a bu durumla ilgilide bir şikayet kaydı bırakmış ve sompo tarafından aşağıda ki cevap gelmiş. sanırım bu cevapta açıklıyor herşeyi.

    Sayın Müşterimiz,

    Öncelikle geçmiş olsun dileklerimizi sunarız.

    Hasar dosyalarının TRAMER’e transfer edilmesi / edilmemesi hususu sigorta şirketlerinin inisiyatifinde olmayıp, mevzuat gereği tüm sigorta şirketleri için yasal bir yükümlülüktür. Dolayısıyla, Özel Onarım hasarlarının da transferi zorunlu olup, SBM tarafından 01.04.2014 tarihinde mini onarım adı altında bir transfer başlığı oluşturulmuştur. Ayrıca, Sigorta Şirketleri 2014 yılı nisan ayı itibarıyla TRAMER ile on-line olarak çalışmaya başladıklarından, üretilen her poliçe ve açılan her hasar dosyası anlık ve otomatik olarak transfer edilmektedir.

    Özel onarım hasarlarının hasarsızlık indirimi uygulaması şirketler arasında farklılık gösterebilir. Şirketimiz, diğer bir sigorta şirketinde mini onarım hasarı almış bir müşteriye, poliçe yenilemesinde Şirketimizi tercih etmesi durumunda hasarsızlık indirimi vermektedir. Diğer bir şirketin mini onarım uygulamasının nasıl işlediği ve poliçenin nasıl fiyatlandırıldığı hususu o şirketin uygulamalarıyla ilgili olup; Şirketimizin yetki alanında değildir.

    Hasarınızın TRAMER transferinde herhangi bir hata bulunmadığından farklı bir uygulama yapılamayacağı ve Sigorta Şirketlerinin TRAMER’den hasar dosyasının silinmesi yönünde bir yetkisi / uygulaması bulunmadığı hususunu bilgilerinize sunarız.

    Saygılarımızla,

    SOMPO JAPAN SİGORTA AŞ

    Alıntıları Göster
    bana niye böyle muamele yapmadılar? aracımı daha yeni sattım. tramerde birşey çıkmadı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    bana niye böyle muamele yapmadılar? aracımı daha yeni sattım. tramerde birşey çıkmadı.

    Alıntıları Göster
    bilmiyorum dostumda zaten ülkede hiç bir şey doğru düzgün işlemiyor. herkes kafasına göre bir şeyler yapıyor.
  • benim muhatap olduğum servis Avek mesela. O yüzden Avek web sayfasına girip, anlaşmalı oldukları sigorta şirketlerine bakarım ve bu şirketlerin dışına çıkmam kesinlikle.
  • Sompo japon pişmanlıktır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mfeker89 kullanıcısına yanıt
    Güzel sözleriniz için teşekkür ederim , her zaman yanınızdayım
  • Geçmiş olsun ,



    Bir bilir kişi olarak konuya yorum yazayım.



    Öncelikle full kasko diye bir şey yoktur. Size full kasko diyorsa bir firma ya da acente arkanıza bakmadan kaçın.

    Sigortam.net firması pazarlamacı bir firmadır , sigortacı değildir. Bu nedenle kendi belirledikleri kaskoya da full kasko diyebilirler , daha fazla teminat olana da full kasko diyebiliriler.

    Sorun poliçe içerisindeki servis kısıtından kaynaklanabilir. Eksik poliçe olma ihtimali var.



    İkinci sorun ise yetkili servisler kanalında. Daha doğrusu borusan ve doğuş oto döviz yükseldiği zaman işçilik ücretlerine yasal olmayan bir zam yansıttılar. Bu konu 35 günde bakanlığın araya girmesi ile çözüldü. Bütün firmalara sorun yaşattılar ,en sonunda işçilik ücretlerinde geri adım attılar.



    Eğer böyle bir ikilem olursa her iki firmanın da gerekli bakanlıklara şikayet edilmesi gerekir. Ancak belirttiğim gibi suç aracı firma olan sigortam.net oluşumuna da servislere de ait olabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • sigortam.net'ten kasko teklifi istemek gibi bir hata yaptım. Hayatımda kimse beni bu kadar aramadı cepten
  • acenteden yaptırıyorum bir şey olursa acente ilgileniyor.
  • kardeş dogus arabanda çok hasar kaydı çikartir satarken sorun yaşarsın bunu da düşün.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • eğer kasko yaptırıyorsanız aşırı fark yoksa 100 200 lira felan içi allianz dan felan şaşmayın ...
  • Liberty city. Nasildir ismi tanidik oldugu icin yaptirdim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.