Arkadaşlar aracımı bugün sanayide test ettim sonuçlar inanılmaz . valla ilk olarak aracın sesi değişmiş motorların çalışmasını içinizde hissediyosunuz . bide gaza dokundummu varyaa .. . :) :) ek olarak alt viteslerde (1 - 2) araç çok seri ve istekli . vites küçültmek için gazın altındaki rokete basınca araç uçuyor resmen kafam koltuğa yapışıyor . Daha önceleri böyle değildi baya bi performansı artmış. 1.000km doldurduktan snra daha güzel verim alırsın dediler .aracın bukadar değişebileceğini tahmin etmemiştim . şimdiden yorum atan arkadaşlara tekrar teşekür ederim .
İmkan varsa 5000 km rodaj yap 3000 rpm i geçme, 5000 olunca git yağını değiştir, yağ filitreni değiştir. Değiştirdikten sonra otobana çık 2 vites 3000 rpm sabitle bir süre öyle git, sonra bas 5000 rpm sabitle, bir süre de öyle git. 3. viteste de aynısını yap sabırlı ol. Bu işlemi tamamlayınca salla 5. vitese bir süre 2000 rpm gibi tut rahatlasın biraz.
Sonra çek 2. ye dibine kadar gazla hayırlı uğurlu olsun performans artacağını söylemiştim
servisim 1000km sonra istediğini yapabilirsin dedi :) 1000kmye kadar sakin kullan vs dedi . valla çok şaşırdım çok değişmiş araba sanki baska bi arabanın motorunu koymuşlar gibi :) hele en çok hoşuma gidende rolantideki o 6 silindirin sesi :) vuvuvuvuvuvuvuvuvvu
Yatakların değişmediği için 1000 km. rodaj kurtarabilir. Ben 5000 km yapmanı ve tarif ettiğim gibi gazlamadan önce segman oturtma diye tabir ettiğimiz stili uygulamanı tavsiye ederim.
tamam öle yaparım artık , sabretcez mecbur :) saolasın yardımların için .
arkadaşlar arabamla 1000km doldurdum . yağ filtresi ve yağını değiştirdik . bu konu hakkında bilgi sahibi olmaya calısan arkadaslar için yazıyorum izlenimlerimi . aracın performans bakımından muhteşem oldu otomatik vites olmasına rağmen manuel bmwleri çok rahat geçiyorum :) :) . yakıt tüketimi artmadı . lpgde araba okadar istekliki ver yolları gidiyim diyor benzine aldığımda arkayı toplayamıyorum o derece oldu :) yağ yakma gibi dertler ortadan kalktı şimdilik bukadar .
Gerçekleşen güç artışının asıl kaynağı rektefiye öncesi motorun performansının orijinal haline göre düşük olması. Rektefiye sonrası hem bu kayıplar giderildi hem de hacim arttığı için ilave bir performans geldi. Yani orijinal hacim korunarak bir rektefiye yapılsaydı yine güç artışı olacaktı.
Bu tür çalışmaları seviyorum. Eskiyi onarmak. Galeriler ikinci el araç dolu. Herkeste sıfır kokusu sevdası. Güle güle kullanın.
C4_1400C
kullanıcısına yanıt
Aslında hayalim evimin garajı olacak. Şöyle Amerikan banliyölerindeki gibi, döneminin efsanesi araçlardan birisini elden geçirecem...
MK1 Escort olabilir, E30 ya da E36 BMW olabilir, arabanın bütün kaporta aksamını indireceğim böyle önde (Çamurluk kaput falan) motoru açacağım falan ama bunlar bu ülkede sadece hayal...
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme