Araç hararetten dolayı silindir kapak contası değişiyorsa silindir kapağınında taşlaması gerekmektedir. Duruma göre pistonlar, segmanlar, subap takımı, yataklar ve çizik varsa gömleklerde değişicek. Kim ne derse desin inanmayın motor açılmadan söylemek imkansız. Sulu gömlek değilse motor bloğu sökülüp rektefiye yapılacak.Bu durumda pistonların çapı büyüyecek. Standart piston uymayacak. Bu süreçte iyi bir usta bulma şansınıza kalmış. Düzgün rektefiye yapılmazsa yada gözden kaçan, değişmesine gerek yok diye düşünülüp değişmezse parçalar yine tüm işlemler baştan yapılır.
Kötü rektefiye bana sıfırdan aldığım aracı sattırmıştı.
Benzinlisini alın hocam eğer isterseniz lpg taktirirsiniz
Rektifiye risktir. Benzinli 2011 model bir araç için ben olsam bu riski almam. 20 yaşında rektifiyeli araç alanı anlarım ama 7 yaşında bir araç için bu riske gerek yok bence. 7 yaşında motoru sorunsuz araç bulmak mümkün.
quote:
Orijinalden alıntı: diatta1903
Sen kimsin bilmem de, şunları şuraya bırakır kaçarım. Kimler kendine usta diyor ya...
TheCarPassionChannelyoutube
The ULTIMATE Guide To Replacing Valve Stem Seals The Easy Way
Tamam arabayi gemiye yukler amerikada degistittirirsin.
Aracin ust kapak contasinda ufak bir kacak var sorun degil ust kapak contasi sokulur yrni conta takilir mesele kapakta kapakta egrilik catlak varsa biraz maliyetli olur pistonlar felan saglam olsa gerek senin problemin ust kapak
quote:
Orijinalden alıntı: Du Hast
Tamam arabayi gemiye yukler amerikada degistittirirsin.
Alıntıları Göster
Sen nasıl değiştiriyorsun? Üstten egzantirikli hatta üstten çift egzantirikli ile bloktan egzantirikli farklı desen o da değil. Üstten egzantiriklide ekstradan egzantirikleri de sökmek gerekiyor.
Yanlış anlama küçümseme amaçlı yazmadım, merak ettim.
100 binde motor nasıl conta yakar aklım almıyor.
Mk4Ever.
kullanıcısına yanıt
Estağfurullah, almayın demiyorum ama başınıza gelebilecekleri de bilin istedim
quote:
Orijinalden alıntı: CeLLaT86
Estağfurullah, almayın demiyorum ama başınıza gelebilecekleri de bilin istedim
Vazgeçtim hocam satıcı arkadaşa da bildirdim. Haklısınız. Kötüyü düşünmek lazım bu durumlarda Birçok kişinin ortak görüşü bu şekildeydi.
merhaba arkadaşlar, bu arada forumdaki ilk mesajım bu,,
motor testi 100 çıkması her şekilde imkansız! ve bu imkansızlık dahilinde ekspertiz yaptığını öne süren bir arkadaşın fikirlerini dikkate alırken ÇOK defa düşünmenizi öneririm. varsayalım haklı olsun; kapak contası eğer çelikse (opel vs gbi) contayı patlatma ihtimali olmadığı için üst kapak ve blok yüzeyi kesinlikle eğilmiştir ve iki yüzeyde de taşlama kaçınılmaz ve bu taşlama işleminden sonra yanma odası kısalacağından sıkıştırma oranı düşecek ve bu da motor conta yenilendikten sonra toplandığında ciddi bir tork beygir kaybı olarak ortaya çıkacaktır, hadi diyelim bu kayıplara razı oldunuz ama açıp bakmadan bir şey diyemem diyen usta ne yazıkki doğru söylemiş, motor açıldığında sapma oranı yüksek çıkarsa piston boyuyla oynamak isteyecek ve iş pistonların sökülmesine geldiğinde madem bu kadar söküldü temiz olsun yataklar gömlekler sübaplar vs tüm hareketli hareketsiz parçalar kontrol edilmek istenecek, bu parçalar işçilikler vs 6000 den aşağı çıkamazsınız ve aracı satmanız gerektiğinde ülkemiz piyasa bakış açısıyla en az 3000 - 4000 lira değer kaybıyla vermek zorunda kalacaksınız ki bu da eklendiğinde 10000 liradan civarı bir zarar sizi bekliyor olabilir, piyasanın 2000 lira altına bir araç sahibi olayım derken 8000 lira ve 80000 liralık bir stres satın almış olacaksınız. arabayı çok sevdiniz ille bu araba olacak öldüm bittim diyosanız ne yapın edin 2000 lira bulun tam piyasasını verin 800000 liralık keyifle kullanın derim.
budak_1903
kullanıcısına yanıt
Kardeşim senin bu konuda yanlışın var evet bazı motor problemlerini motor blogunu açmadan anlayamazsın.Masrafını açmadan net olarak şu kadar olur diyenden kaçmak
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme