Şimdi Ara

silindir rektefiyesi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
723
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • öncelikle hayırlı ramazanlar
    bundan 1,5 ay önce servis ekspertizi ile polo 1.4 trendline 2008 aldım.
    gecen gün şehirlerarası giderken egzos gazı uyarı lambası yandı.
    http://imageshack.us/photo/my-images/441/dsc0023rc.jpg/
    kenara çekip arabayı tekrar çalıştırdım uyarı sönmedi.herhangi bir çekiş problemi görmedim.250 km kadar daha kullandıktan sonra ekspertiz yaptırdığım servise götürdüm.servis 4-5 saat sonra 2 silindirin çalışmadığını değişeceğini araba 28000 km de olduğundan doğuştan %50 iyiniyet indirimi ile 2250 kadar masraf çıkacağını söyledi.ben ses falan duymadığımı çekişte bi sorunun olmadığını daha arabayı kullanalı 700km olduğunu ve ekspertizi servisinizde yaptırdım diyince iftar vaktinin ve servisin kapanacağı için sorunun bugüne kaldığı ve ayrıntılı olarak tekrar arabaya bakılacağı söylendi.bugün telefon açtığımda bujilerin değişmesi gerektiği ve sorunun krank milinden kaynaklanabileceği, krank mili hariç 1000 lira gibi bi masrafın çıkacağı söylendi(motoru açması 750 lira).bayram dolayısıyla arabayı almak istediğimi söylediğimde akşam saatlerinde arabayı teslim edebileceklerini ifade ettiler. servise gittiğimde servis elemanı bujide sorun olmadığını silidirde bi yamukluk veya milde bi bozukluk olduğunu silindirin rektefiye edilmesi gerektiğini ve motorun ilk çalıştırmada sarsıntılı çalıştığını söyledi.
    servisin tutarsızlıkları yüzünden sanayiye gideceğim.sizce 28000 km silindirin yamulması ve milin bozulması mümkün müdür?veya sorun ne olabilir çekişte sorun yok hızlanmada sorun yok sadece 2-3 defa vites değiştirirken gaza basmadan devir saati dayanma noktasına kadar dayandı normale döndü
    http://www.youtube.com/watch?v=a1YbMVxNwPw&feature=youtu.be



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lokal_boya -- 17 Ağustos 2012; 18:51:46 >







  • servis ekspertizi ile alinan aracta böyle bir durum ortaya cikmasi üzücü.geçmiş olsun.teknik konuda bilgisi olan arkadaşlar aracinizla ilgili yorum yapacaktir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • teşekkürler.kime güveneceğiz bu devirde servis?sanayi?
  • Şimdi kardeşim ne desek boş geçmiş olsun öncelikle.

    Motor kapalı kutu. Ekpertiz de yaptırsanız motorun içini bilemezler. Yani ekspertize kabahat bulmana gerek yok, ekspertiz daha çok kaporta aksamında yapılan işlemleri bilebilir.

    Motorunda ne gibi bir sorun var? neden dolayı kaynaklanmış bunu burdan söylememiz yanlış olur. Silindirde eğilme olması düük ihtimal gibi geliyor bana, çok sürpriz masraflar çıkabilir, basit bir şekilde çözülebilirde. Senin yerinde olsam servisten uzak durur kendini kanıtlamış adam gibi bir özel servise giderim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lokal_boya

    teşekkürler.kime güveneceğiz bu devirde servis?sanayi?

    Şıkırtı ve vuruntu sesi geliyor motordan ancak çok kaliteli bir video olmadığı için sesten tahmin yapmak zor.
    Sizin yerinizde olsam ilk önce bujileri değiştiririm ve kompresyon testi yaptırırım. Sanayiye gidin bujileri değiştirmek istiyorum deyin ve kompresyon testide yapın deyin. silindir basınçlarını ölçsünler dengesizlik varmı baksınlar. zaten olay ortaya çıkar o zaman.
  • hocam serviste kompresyon testi yaptıklarını değerlerin normal çıktığını söyledi sonra bujiler değişecek dedi ateşleme yapmıyo gibi dediler,en son bujileri değiştirip denediklerini sorunun bujiden kaynaklanmadığını silindirde yamukluk veya milde bozukluk olabileceğini söylediler.
    bugün sanayiye gidip bide isim yapmış bi ustaya göstereceğiz,servise güvenim kalmadı.herhalde dediğiniz gibi yeniden buji değişimi,kompresyon testi ve silindir basıç ölçümü gerekecek.
    bide araba servis sonrası dizel gibi ses çıkarmaya başladı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lokal_boya -- 18 Ağustos 2012; 8:31:26 >
  • Ben de sesi duyunca araç dizel, ne bujisi diyordum. Bence bir önce baktır, böyle kullanma, daha büyük sorunlara yol açmadan sorunu çöz.
  • usta baktı vag com da 1. silindir ateşleme sorunu yazdı.ateşlemede sorun var dedi parçayı değiştirip usta ile birlikte yola çıktık.düz yolda sorun yoktu usta bi de yokuşta deneyelim dedi.yokuşta ve klimayı açıp çıkarken araba hafif teklemeye başladı.
    sonuç:
    1. silindir emme veya eksoz subapında sorun varmış.
    slindirin eğilmesi veya milde sorun olması çok zormuş.
    600-700 lira masraf ve bayramda arabasız kaldım
    yine de her işte bi hayır vardır,ilginiz için teşekkürler,hayırlı bayramlar
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.