Şimdi Ara

Siline Bilir=GİGABYTE GA-Z170X GAMİNG 7-EU iade ve değişim yapmıyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
550
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba
    06.2016 tarihinde Gıgabyte ga-z170x gaming 7-EU ana kart aldım.
    Aldığım günden beri anlayamadığım bir ses sorunu ile karşılaştım bu sorunu çeşitli çözümlerle gidermeye çalıştım ( bios, driver, tüm windows sürümlerü kurma ) maalesef çözüm bulamadım.

    internette araştırma yaptım ve bu model serisinde bir çok ses arızası şikayeti gördüm hepside Gıgabyte ga-z170x gaming 7-EU ses sorunu.

    Ürünümü 16-01-2017 tarihinde Gıgabyte Rma servisise yolladım ve yollarkende sorunumun videosunu bir CD yapıp ve çözüm bulmak için neler yaptığımı ayrıntılı bir şekilde yazdım.

    notumun altınada iletişim numuramı, değişim veya iade talebimi bizat belirtim.

    Ama arkadaşlar sanki yazdıklarımı hiç okumamış gibi anakartımı kötü bir şekilde tamir etip yollamışlar.
    serviste yapılan işlemle ilgili rapor bile yazmamışlar.

    anakartı elime aldığımda ses çipinin etrafı tamir gördüğünü ve ses çipinin alt kısmında kabarmalar gördüm.
    kartımı hiç montaj bile etmeden tekrar geri yolladım.
    zira bu kartı bu şekilde kabul etmem mümkün değil.
    ilerde başka bir sorundan garantiye yollayacak olursam bu kabarmayı yetkisiz müdahale yada kullanıcı hatası diyerek beni suçlu konuma düşürecekler.
    bu sebepten dolayı iade talebim ile exa elektronik'e o da almış olduğu endex bilişime göndererek rma servise ulaşmasını sağladım.
    fakat exa,endex ve rma ile tek tek yaptığım görüşmelerde kimse sorumluluk kabul etmediği gibi kartımın bu şekilde tekrar bana gönderileceği exa bilişim tarafından bana söylendi ve tüketici haklarına başvummam gerektiği ve kesin kazanacağımı söylerdiler.

    11 yıllık bir firmayım birçok gigabyte ürünü satışında bulundum. ama şimdiye kadar bir anakartta böyle basit bir işçilik görmediğim gibi böyle bir çözümsüzlükle de karşılaşmadım.

    ve şünüda söyliyim gigabye ga-z170x gaming serisi anakartlar fabrika imalat hatası olduğu ve kullanıcıların yaşadığı sorunlardan da belli oluyor

    buyrun örnek adreslerin Linkleri
    https://forum.donanimhaber.com/giga-z170x-gaming-7-easy-tune-problemi--119160257-2
    https://www.youtube.com/watch?v=Nwd4Y9JwbrA
    forum.giga-byte.co.uk
    GA-Z170X-Gaming 7 Audio Windows 10
    http://forum.giga-byte.co.uk/index.php?topic=17239.0

    forum.giga-byte.co.uk
    GA-Z170X-Gaming 7 no sound
    http://forum.giga-byte.co.uk/index.php?topic=16981.0

    forum.giga-byte.co.uk
    GA-Z170X-Gaming 7 Eu - Windows 10 sound issue
    http://forum.giga-byte.co.uk/index.php?topic=16554.0

    forum.giga-byte.co.uk
    GA-Z170X-Gaming 7 Creative Pro Studio Sound Problem
    http://forum.giga-byte.co.uk/index.php?topic=17866.0


    şuan kartım rma serviste işlemde görünüyor. fakat yapılan bir işlem yok. kart bu şekilde gelirse exa'dan teslim almadan elim değmeden tekrar yollicam.
    bu işin içinde olan biri olarak izlemem gerektiği yolların bilincindeyim.

    lütfen sorunuma bir çözüm bulunsun. gigabayte gibi bir markanın ürününün arkasında duracağını tahmin ediyorum.
    gereğini yapacağınızdan şüphe duymak istemiyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi uzman12 -- 9 Mart 2017; 19:14:7 >







  • Gigabyte'ın anakartları şüphesiz güzel olmasına karşın burda yazılanları gördükten sonra yanından bile geçmiyeceğim bunları yaşıyan ilk değilsiniz bayağ mağdur var yazık
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Calimocho

    Gigabyte'ın anakartları şüphesiz güzel olmasına karşın burda yazılanları gördükten sonra yanından bile geçmiyeceğim bunları yaşıyan ilk değilsiniz bayağ mağdur var yazık

    görüşünüz için teşekürler

    bu model kullanıcıların da düşüncelerini ve yaşadığı sorunları yazsın lütfen

    Şimdiden Hepinize sonsuz Teşekürler
  • Sanırım en kötü ihtimalle işinizi yasal yollarla halletmeniz gerekecek. Tabi bu arada sisteminizi kullanamamak gibi bir duruma düşeceksiniz. Eğer THH'e başvuracaksanız zaten uzun süreceği için para iadesi isteyin ve yeni ürün almaya bakın, yoksa mağduriyet süreniz uzar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: damn2u

    Sanırım en kötü ihtimalle işinizi yasal yollarla halletmeniz gerekecek. Tabi bu arada sisteminizi kullanamamak gibi bir duruma düşeceksiniz. Eğer THH'e başvuracaksanız zaten uzun süreceği için para iadesi isteyin ve yeni ürün almaya bakın, yoksa mağduriyet süreniz uzar.

    evet zaten ürün servisde sonuçlanmadan bana sonuçu telefonla değişim veya iade olmuyor thh gidin kazanırsınız dendi
    telefonu kapatır kapatmaz RMA SERVİS aradım telefona Cüneyt diye bir arkadaş çıktı ürün seri numaramı söyledim ürün durumu nedir dedim cüneyt bey bana ürün henüz sonuçlanmadı servisde görünüyor dedi. nası olur cüneyt bey az önce beni aradılar ürün geri gönderiyoruz değişim veya iade talebim red gördü dedim. cüneyt beyde böyle bişey olamaz ürün sonuçunu benim sistemde görmem gerekir dedi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi uzman12 -- 21 Şubat 2017; 10:56:7 >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.