Şimdi Ara

Silinebilir.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
21
Cevap
0
Favori
528
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Silinebilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gurkankurtay -- 16 Kasım 2016; 16:3:2 >



  • Bence Peugeot 301 i tercih edin. Hem yeni model hem allure paket hem az yakar. Gerçi tercih sizin şahsen opellere karşı önyargım var.
  • 301 hdi mı
  • vectra da iyi bir araba ama yaşından dolayı 301.
  • 301 Dizel ise 92 PS Euro 5 motor var çok daha iyi ve az yakıt tüketir
  • Yaş faktöründen dolayı 301 yoksa diğeri daha iyidir.
  • Arada 9 yıl fark var o yüzden 301 mantıklı. O yaşa gelen opellerde bir bir elektronik sorunlar başlar. Ayrıyeten bütçeniz ne bilmiyorum ama 301 zatne çok pahaı bir araç değil, bence onun da o kadar kmlisini almamak lazım. 50-60bin kmyi geçmeyin.
  • 301 i alip devam etaradaki yas farki bile tek basina yeterli faktor
  • şirket arabası değilse 301
  • Tabiiki 301
  • 2003 model Vectra C Elegance'lar, Vectra C'lerin ilk üretimi gibi birşey. Çoğunun içi bej kumaş döşemedir.

    Yaşından dolayı 301 tercih edilebilir, Vectra C'nin ne çıkaracağı belli olmaz. Ayrıca Vectra C'nin 1.6 olması ve kasanın da ağır olması sebebiyle performansı pek iyi değildir. Performans hariç düşünelim, Vectra C kalite vb. konularda, özellikle uzun yol konforu konusunda 301'in üstünden atlar :)

    Mantıklı olan 301, her ihtimale karşı sanayi için kenarda paranız varsa Vectra C :)
  • bundan sonra, 5 yaşından büyük hiç bir araca, para vereceğimi sanmıyorum, o yüzden vectrayı direk elerdim ben. yıpranan parcalar insanın sinirlerini oynatıyor ve çok pahalı oluyor saçma sapan parçalar.
  • gurkankurtay G kullanıcısına yanıt
    Vectra C güvenlik olarak iyi bir araç. Euro NCAP'ten:
    301-3 yıldız
    Vectra C-4 yıldız almış. Ama her ikisinin de A sütununda esneme var.

    Her iki aracı da kullanın, hoşunuza gideni alın derim. Ben Vectra C'leri seven biri olduğum için ve Vectra C de parasını hayli hayli hak eden bir araç olduğu için Vectra C tercih ederdim. Pejo 301 ise piyasada bolca bulunan, tutulan, yeni ve ekonomik bir araç.

    Hangisi hoşunuza gidiyosa o :)
  • Uzun zamandir vectra c kullanicisiyim. Otomobile arac gozuyle bakiyosaniz 301 ancak kaltuguna oturdugumda duygusal bi bag kurarim diyosaniz vectra c.. Kiyaslama yapmak istemiyorum cunku 301 c, vectra d segmenti.

    Vectra c hakkinda sorunuz olursa cevaplarim hocam.
  • Ben olsam yaş farkına bakmaz Vectra alırdım. En önemli sebebi ise aracın sahibinin kuzeniniz olması. Ne aldığınızı, aracın seceresini bileceksiniz. Ayrıca Vectra 9 yıl yaşlı olsa da D sınıfı bir araç. 301 b sınıfı bir araç ve Peugeot'nun düşük bütçelere dönük, ikincil pazarlar için ürettiği bir "iş görme" aracı. Son olarak da ailenizle binecekmişsiniz ve güvenliği ön planda tutuyorsunuz. Bu açıdan da Vectra daha iyidir.
  • Ben vectra alırdım.
  • 301'den her ne olursa olsun hele ki şirket aracıysa direk uzak durun.

    Çok kolay amortisör patlatır kroniktir.
    İçeriden takıntınız varsa bol bol trim sesi alır.
    Rüzgar sesi konusunda rekor bu araçta daha kötüsüne zor binersiniz. Kuş serileri hariç tabi.
    İzolasyon genel olarak facia. İri damlalı yağmur yağdığında dolu yağmış gibi küt küt tavandan ses gelir.
    Dingil sistemi rezalet 50 - 60'la viraja dönerken minnacık pütüre denk gelin anında arkasını bırakır.
    Bagaj sabit değil sürekli düşüyor tamamen arkaya yaslamazsanız.
    Active pakette 2 hoparlör (Bluetooth paketi yoksa) ve 2 airbag vardır. Çarpışma sonuçları vasat. Ciddi kazada hayatta kalmanız diğer araçlara göre zordur.
    Direksiyon turu facia.
    140 ve üzerine çıkayım derseniz aracın yolda dans etmesi harika.
    Silecekleri ne alırsanız alın 2 ayda çöp olur cam dizaynının hatasından dolayı.

    1 artısı var o da Vectra C'ye göre az yakıyor çok kaçıyor. Ancak şunu da unutmayın araç 120'den sonra bir Multijet kadar olmasa da en çok yakan dizellerden birisi. Sakin kullanımda da en az bu motor yakıyor.

    2004 Bora vardı yemin ediyorum 2016 model 301'in içinden 10 kere geçer yakıt hariç her konuda.
    301 sorun çıkarmaz zaten doğasından sorunludur öyle kabul edip alırsınız.

    Tereddüt etmeden Vectra alın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gurkankurtay

    quote:

    Orijinalden alıntı: createemir

    2003 model Vectra C Elegance'lar, Vectra C'lerin ilk üretimi gibi birşey. Çoğunun içi bej kumaş döşemedir.

    Yaşından dolayı 301 tercih edilebilir, Vectra C'nin ne çıkaracağı belli olmaz. Ayrıca Vectra C'nin 1.6 olması ve kasanın da ağır olması sebebiyle performansı pek iyi değildir. Performans hariç düşünelim, Vectra C kalite vb. konularda, özellikle uzun yol konforu konusunda 301'in üstünden atlar :)

    Mantıklı olan 301, her ihtimale karşı sanayi için kenarda paranız varsa Vectra C :)

    Yorumlarınız için teşekkür ederim.
    Pejo 301 şirket aracı olarak kullanılmış. Km ile oynanmış olabilir.
    Vectra C ise kuzenimin arabası. Ev aldığı için satıyor.
    Bütçe 33 bin tl. Vectra için istediği 32 bin tl pazarlık yapmadık daha.Değişen sağ iki kapı. Pejo yu expere sokmadım henüz.

    Yaklaşık 4 yıl önce Siyah 2004 Vectra C Elegance aracım vardı. Performans arayan birisi değilim. Eşim ve çocuğum da binecek. Güvenlik ilk tercihim.

    301 Kiraladık 5 gün. 2016 modeldi. 1500 km yol yaptık. Arkadaki yolcular şikayete başladı hemen. Şikayet ne biliyor musunuz? Kapı aralarından soğuk giriyor. Evet arkayada oturdum. İki kapıdanda soğuk geliyor. Kolum bacağım dondu o taraftaki. Rezalet bir araba. Ucuz üretim bu kadarıda olmaz dedim. Yani şu araba sırf yeni diye tanıdığınız, bildiğiniz vectrayı es geçmeyin. Çok arıza çıkartmadıysa kuzenininize alın. Az çok bilirsiniz zaten aracı. Duymuşsunudur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tekkral34

    301'den her ne olursa olsun hele ki şirket aracıysa direk uzak durun.

    Çok kolay amortisör patlatır kroniktir.
    İçeriden takıntınız varsa bol bol trim sesi alır.
    Rüzgar sesi konusunda rekor bu araçta daha kötüsüne zor binersiniz. Kuş serileri hariç tabi.
    İzolasyon genel olarak facia. İri damlalı yağmur yağdığında dolu yağmış gibi küt küt tavandan ses gelir.
    Dingil sistemi rezalet 50 - 60'la viraja dönerken minnacık pütüre denk gelin anında arkasını bırakır.
    Bagaj sabit değil sürekli düşüyor tamamen arkaya yaslamazsanız.
    Active pakette 2 hoparlör (Bluetooth paketi yoksa) ve 2 airbag vardır. Çarpışma sonuçları vasat. Ciddi kazada hayatta kalmanız diğer araçlara göre zordur.
    Direksiyon turu facia.
    140 ve üzerine çıkayım derseniz aracın yolda dans etmesi harika.
    Silecekleri ne alırsanız alın 2 ayda çöp olur cam dizaynının hatasından dolayı.

    1 artısı var o da Vectra C'ye göre az yakıyor çok kaçıyor. Ancak şunu da unutmayın araç 120'den sonra bir Multijet kadar olmasa da en çok yakan dizellerden birisi. Sakin kullanımda da en az bu motor yakıyor.

    2004 Bora vardı yemin ediyorum 2016 model 301'in içinden 10 kere geçer yakıt hariç her konuda.
    301 sorun çıkarmaz zaten doğasından sorunludur öyle kabul edip alırsınız.

    Tereddüt etmeden Vectra alın.


    5 gün içinde yaşadıklarımı özetlemişsiniz.

    Yol tutuş berbat,
    bagaj kapağı iki kere düştü kafamıza,
    İzolasyonu söylemiyorum artık. Sesten kafamız şişti.
    Silecekler yesyeni araçta eskimişti. Sebebini sayenizde öğrendim.
    Araç yolda dans ediyor evet.
    Sadece önde hoparlör var ve yalıtım berbat olunca önde duyulan ses arkaya gitmiyor. Arkaya gittiği ses düzeyinde öndekilerin kafası şişiyor.
    Direksiyon turu kötü evet.


    Hiç aklıma gelmezdi 2016 model bir araba için şunları yazacağım. Ama hepsi doğru. Açık ve net teneke araç. 3. Dünya ülkelerine ittirmelik.




  • Yukarıda 301 c segmenti diyen bazı arkadaşlar var neye göre c segmenti demişler ilginç. İlan sahibi arkadaş başka araç önermeyin demiş ama ben olsam ikisininde almam. Ha illa tercih yapacaksanız Vectra alırım.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.