. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mel Gibsonn -- 8 Haziran 2021; 18:27:59 > |
SİLİNSİN
-
-
Blok acilmamis ve temiz ise Xj6 alınabilir.. 650f de yag pompasi nedenli motoru kitleyen ve derme catma toplayip satan cok adam var. -
fz6 ve xj6 sahibi olmuş biri olarak,
Touring(seyahat) motorları istediklerini veremez, amaçları belli fiyatları da ona göredir.
Virajlara giremez, kontrol kumandaları spor motorlardaki gibi lineer değildir, hem ağırlıkları fazladır hemde ağırlık dengeleri çok yukarıda olduğu için şehir içinde kullanıma uygun değildir.
650f, xj6, gsr600, bandit s, 600f, hornet, fz6 bunlar aynı tür motorlar ve çok zor satılırlar.
Sürüş keyfi sportiflik arıyorsan yanlış motorlar, ihtiyacın ne ise ona uygun tarzda motosiklet bak
-
iki motor çok farklı klasmanlarda. ne istediğini öncelikle kendin belirlemelisin.
üst mesajdaki arkadaşın dediği ifade yanlış, virajlara girememe gibi bir durum yok. kullandığın motorun karakteristiğini biliyorsan ona göre viraja girersin. lastiklerine güveniyorsan dizini bile sürterek girersin.
cbr 600 f, sonundaki harf Fun. Racing motorun biraz daha kısılmış, oturuş pozisyonu hafif dikleştirilmiş hali. kısa süreli seyahatler şehir içi gazlamalar için ideal. 2 saati geçen yolculuklarda boyun ve sırt ağrısı görme ihtimali yüksek (istanbuldan adapazarına git gel yaptım ordan biliyorum)
XJ6, bu motoru çok araştırdım almak için ama kullanmak nasip olmadı daha. Sport touring olarak geçer, uzun soluklu seyahatler için ideal. çantaları yükleyip türkiye turuna çık. cbr dan ağırdır ( her touring motor ağırdır). daha dik oturuş pozisyonuyla kullanıcıyı yormaz, gaz tepkileri daha yumuşaktır.
XJ6 almayı düşünürken biraz daha uyguna gelince TRK502 aldım ben.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X