Şimdi Ara

Silkroad Yapay Zeka Programlama

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
1.714
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Evet arkadaşlar,

    Şu an itibariyle yeni bir kütüphane oluşturmak üzere kolları sıvamış bulunuyorum. Neden bahsediyor bu adam? diye soracaklar için;

    - Silkroad'a AI-(Artificial Intelligence) geliştirmekten bahsediyorum.

    Ne işe yarayacak bu zımbırtı?
    - Bir insanın oyun içerisinde yapabildiği herşeyi yapacak kapasitede bir robottan bahsediyorum arkadaşlar. Ama bildiğiniz kasma robotları (Sbot-mbot-isrobot,vb..) gibi tekdüze bir program değil.

    Peki nasıl birşey o zaman?
    Örnek:
    A oyuncu olsun
    B Bot

    A kişisi B botuna whisp atıyor: Hadi gel PvP yapalım. Bot fuzzy logicle eserse - iyi hadi yapalım da diyebilir ve A kişisini spesifik bir lokasyonda buluşması konusunda uyarır şunun gibi - 5 dakika içerisinde DW güney kapısında ol yoksa giderim. Ya da benim canım istemiyor diyip Ama istersen jobbing yapabiliriz ben hunterım/thiefim/traderim uyar mı? diye soru sorabilir.. Veya Git len başımdan seninle mi uğraşıcam ezik diyebilir (whisp atan playerin üstünü başını inceleyip leveline bakıp kendisiyle kıyaslayarak)

    Botlar kendi içlerinde de iletişim kurabilir, konuşma başlatabilir. Trade atabilir. Hunting yapabilir. Diğerleri thief olabilir. Savaşabilirler. Hatta programlarsam guild kurup guild war bile yapabilirler. CTF Arena FW ye girebilirler.

    E tabi ben bunların hepsini bir anda çıkaramam. İlk planım Thief Botlar. Birbirlerine heal atan, res çeken, karşısında güçlü rakipler varsa kaçan yoksa saldıran.

    Eğer C, C++ , C# biliyorsanız, İngilizceniz anlayabilecek düzeyde varsa ve bu işlere ilginiz varsa (illa SRO değil normal robot geliştirmeye de ilginiz olabilir) buraya mesaj atabilir veya pm den ulaşabilirsiniz.

    İlgilenenlere kaynak olması bakımından
    http://en.wikipedia.org/wiki/A*_search_algorithm (PathFinding algoritması, yani botun tamamiyle dünyayı kendi kendine keşfetmesini sağlayabilecek bir sistem. Waypointleri kendi oluşturması açısından elzem.)
    http://fd.fabiensanglard.net/quake3/The-Quake-III-Arena-Bot.pdf (Feyz aldığım yapı)

    Thief bottan sonra yavaş yavaş bu dediklerimi hayata geçirmeyi planlıyorum.

    Neden yapıyorum diye soracak olursanız, sırf keyiften ve biraz da bu aralar AI geliştirmekle ilgili bir sürü makale okuyordum, bu şekilde pratik yapmak istedim. Yoksa SRO sahnesi öleli gerçekten uzun zaman oluyor.







  • Deniz pm, jw, pvp değilde. Bunları stall yapma amaçlı sadece kodlaman yeterli. Düşürdüğü immolu itemlarla. DW'a geçip stall açsınlar.
    Görünüş bakımından da iyi olur, ekonomi açısından da iyi olur.
  • synaX:Lecter kullanıcısına yanıt
    Onun için char gen yazmıştım da ıvır zıvırla uğraşmaktan aktive edememiştim sromasters da. sbotla kasıyodu şu blu özellikli item sayısı n olunca köye ışınlan stall aç immolu itemi koy price şunu gir stall aktive et mal sayısı 1 olunca kapa sbota dön şeklindeydi.

    Da benim burada yapmak istediğim şu. Diyelim sen evde sörvırı kurdun single takılmak istiyosun ama tabi sunucuda da aksiyon olsun istiyosun. Guildler savaşsın glolar havada uçuşssun, sen glo atınca cevap versinler filan tarzında. Yani Silkroad single player a multiplayer daki tecrübeyi entegre etmekten bahsediyorum. Ya da guildinle taktik filan yapmak için kullan. Beta için kullan. Ne bilim işte .

    Aslında bu tip bir bot çok can yakabilir. VPS ten proxy ye bağlantı verip 399 tane FW botunu içeri soktuğunu düşün. =D Union da tek kişi ama tam kadro olarak 399bot artı 1 sen kaleye hücum ediyorsunuz. AI ye seni lider bellemelerini uniona listen yapmalarını sen SALDIR oyuncuadı yazdığında misal 399 botun aynı adama gümlettiğini SALDIR 120 Synax yazdığında 120birim senin merkezinde olacak şekilde random ama dengeli bölünerek düşmanlara saldırdıklarını düşün hele =))




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Deniztns

    Onun için char gen yazmıştım da ıvır zıvırla uğraşmaktan aktive edememiştim sromasters da. sbotla kasıyodu şu blu özellikli item sayısı n olunca köye ışınlan stall aç immolu itemi koy price şunu gir stall aktive et mal sayısı 1 olunca kapa sbota dön şeklindeydi.

    Da benim burada yapmak istediğim şu. Diyelim sen evde sörvırı kurdun single takılmak istiyosun ama tabi sunucuda da aksiyon olsun istiyosun. Guildler savaşsın glolar havada uçuşssun, sen glo atınca cevap versinler filan tarzında. Yani Silkroad single player a multiplayer daki tecrübeyi entegre etmekten bahsediyorum. Ya da guildinle taktik filan yapmak için kullan. Beta için kullan. Ne bilim işte .

    Aslında bu tip bir bot çok can yakabilir. VPS ten proxy ye bağlantı verip 399 tane FW botunu içeri soktuğunu düşün. =D Union da tek kişi ama tam kadro olarak 399bot artı 1 sen kaleye hücum ediyorsunuz. AI ye seni lider bellemelerini uniona listen yapmalarını sen SALDIR oyuncuadı yazdığında misal 399 botun aynı adama gümlettiğini SALDIR 120 Synax yazdığında 120birim senin merkezinde olacak şekilde random ama dengeli bölünerek düşmanlara saldırdıklarını düşün hele =))

    Dediğiniz multiplayer mantığını single'a dökmek bence gereksiz bir şey neden diye sorarsanız zaten silkroadın anlamı kalabalık olması değil bir çok oyuncunun etkileşim içinde olması. Ama tabiki bu güzel bir uğraş başarılar diliyorum




  • Fairy Tail kullanıcısına yanıt
    Bakalım başladım yazmaya. Ortaya birşeyler çıkınca görsel olarak paylaşırım. İlk defa spawn olan aptal thiefler kadar birşey çıkarmayı hedefliyorum. En kötüsü yapay zeka tasarlamış olurum. =) Lego setlerin motorlarını çalıştırmaktan daha eğlenceli geldi şimdiden.
  • Hadi bakalım , bekliyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Deniztns

    Evet arkadaşlar,

    Şu an itibariyle yeni bir kütüphane oluşturmak üzere kolları sıvamış bulunuyorum. Neden bahsediyor bu adam? diye soracaklar için;

    - Silkroad'a AI-(Artificial Intelligence) geliştirmekten bahsediyorum.

    Ne işe yarayacak bu zımbırtı?
    - Bir insanın oyun içerisinde yapabildiği herşeyi yapacak kapasitede bir robottan bahsediyorum arkadaşlar. Ama bildiğiniz kasma robotları (Sbot-mbot-isrobot,vb..) gibi tekdüze bir program değil.

    Peki nasıl birşey o zaman?
    Örnek:
    A oyuncu olsun
    B Bot

    A kişisi B botuna whisp atıyor: Hadi gel PvP yapalım. Bot fuzzy logicle eserse - iyi hadi yapalım da diyebilir ve A kişisini spesifik bir lokasyonda buluşması konusunda uyarır şunun gibi - 5 dakika içerisinde DW güney kapısında ol yoksa giderim. Ya da benim canım istemiyor diyip Ama istersen jobbing yapabiliriz ben hunterım/thiefim/traderim uyar mı? diye soru sorabilir.. Veya Git len başımdan seninle mi uğraşıcam ezik diyebilir (whisp atan playerin üstünü başını inceleyip leveline bakıp kendisiyle kıyaslayarak)

    Botlar kendi içlerinde de iletişim kurabilir, konuşma başlatabilir. Trade atabilir. Hunting yapabilir. Diğerleri thief olabilir. Savaşabilirler. Hatta programlarsam guild kurup guild war bile yapabilirler. CTF Arena FW ye girebilirler.

    E tabi ben bunların hepsini bir anda çıkaramam. İlk planım Thief Botlar. Birbirlerine heal atan, res çeken, karşısında güçlü rakipler varsa kaçan yoksa saldıran.

    Eğer C, C++ , C# biliyorsanız, İngilizceniz anlayabilecek düzeyde varsa ve bu işlere ilginiz varsa (illa SRO değil normal robot geliştirmeye de ilginiz olabilir) buraya mesaj atabilir veya pm den ulaşabilirsiniz.

    İlgilenenlere kaynak olması bakımından
    http://en.wikipedia.org/wiki/A*_search_algorithm (PathFinding algoritması, yani botun tamamiyle dünyayı kendi kendine keşfetmesini sağlayabilecek bir sistem. Waypointleri kendi oluşturması açısından elzem.)
    http://fd.fabiensanglard.net/quake3/The-Quake-III-Arena-Bot.pdf (Feyz aldığım yapı)

    Thief bottan sonra yavaş yavaş bu dediklerimi hayata geçirmeyi planlıyorum.

    Neden yapıyorum diye soracak olursanız, sırf keyiften ve biraz da bu aralar AI geliştirmekle ilgili bir sürü makale okuyordum, bu şekilde pratik yapmak istedim. Yoksa SRO sahnesi öleli gerçekten uzun zaman oluyor.

    Vay be ben de uzun uzun yıllar kendi kendime bunu düşündüm aklımda tasarladım nasıl olur nasıl olur düşüncesi ile sürekli kafa yormuştum çok da araştırma yapmıştım ama bununla ilgilenen yada yakınından geçen kimse bulamamıştım acaba ilerlemeyi nerde kestiniz tekrar canlandırmayı düşünür musunuz programlama dili bilmiyorum ama diğer tüm konularda yardımcı olabilirim konuşmalar cevaplar yada storyline yazabilirim çok heyecanlanırdın beni

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Fikir güzel, sonuç nedir ?
  • deniz bey merhaba bir gelişme kaydettinmi? yıllar sonra hortlatayım dedım

  • @zalolaz


    @xoxo35.5


    @Guest_1999


    @big6320


    @FrecoB


    10 sene öncesine göre harika bir düşünce bir gelişme oldu mu acaba bu süreçte?

  • 
Sayfa: 1

Benzer içerikler

- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.