Şimdi Ara

Sinerji'de 10% Hepsipara kazanma fırsatı (2500TL)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
20
Cevap
0
Favori
983
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 15.000 TL üzeri alışverişlerde 10% Hepsipara veriyor.

    2500 TL ile sınırlı.


    www.sinerji.gen.tr
    Attention Required! | Cloudflare
    https://www.sinerji.gen.tr/hepsipay-ile-10-hepsipara-kazan-cp-554



  • Sinerji'den alış veriş yapmadan önce iade değişim politikasını okuyun Değişim, İptal Ve İade Politikası, Sinerji . Kutusu açılmış, montajı yapılmış hiç bir ürünü iade almıyor aylarca thh'de sürünürsünüz.

  • dukeler kullanıcısına yanıt

    Kutusu açılmış ram iade ettim hiçbir sorun çıkarmadılar 1.5 sene önce.

  • vincente kullanıcısına yanıt
  • vincente kullanıcısına yanıt

    Direk sitesinde yazıyor hocam. Öyle de güzel yazmışlar ki okuyan yasada öyle bir madde var sanacak ben bile kendimden şüphe edip açıp baktım ne ara değişti bu diye ama yok öyle bir şey kafadan uydurmuşlar. Açılmış montaj edilmiş işlemci ekran kartı iade almalılar ama almıyorlar

  • Adamlar sitelerindeki tüm bilgisayar parçalarını, servisin sizin evinize gelip montajını yaptığı ürün kategorisine sokmuşlar kendi kafalarına göre. Hani tv, klima, çamaşır bulaşık makinesi gibi ürünleri alırsın da ürünün yetkili servisi eve gelip kutusunu açıp montajını yapar, bir kusur varsa iade formu verir. Sinerji'ye göre asus bir ekran kartı alırsan montajını asus yetkili servisi yapıyor.


    Diğer olay da yalnızca kutusunu açsan bile yine iade almıyorlar. Yine sitelerindeki tüm ürünleri tek kullanımlık bilgisayar sarf malzemeleri kategorisine sokmuşlar bu ürünler kartuş, toner gibi ürünler normalde.


    Zaten iade edebilmek için bile adamlardan onay alman gerekiyor Ürün İade Talebi Formu burada bakarsan kutuyu açmadım, açtım montaj yapmadım, açtım montaj yaptım gibi seçenekler var. Direkt iadeyi ret etmek için.


    Dediğim gibi eğer bir sebepten dolayı iade etmeyi düşündüğünüz bir ürün varsa (coil whine, ölü piksel vs gibi) bunlardan uzak durum sizi tth'da süründürler.





  • unununium U kullanıcısına yanıt

    İade ve Değişim Şartları


    "bilgisayar ve kırtasiye sarf malzemelerinde (toner, kartuş, şerit ve benzeri) ile kozmetik malzemelerinde cayma hakkının kullanılabilmesi için mal/hizmetin ambalajının açılmamış, bozulmamış ve kullanılmamış olmaları şartı bulunmaktadır."


    Hukuk sitesinden alıntıdır. Keyfekeder bir durum değil. Cayma hakkı bilgisayar parçalarını dışarıda bırakıyor zaten. Almak zorunda değiller özetle.



    Hepsiburada, trendyol gibi şirketler bu tarz iade edilen ürünleri kendilerince düzeltip tekrar satışa sunuyor. Bu da ne kadar etik o tartışılır. Siz ürünü sıfır diye alıyorsunuz ama adam 10 gün kullanmış atıyorum.


    Özetle zaten keyfi iade diye bir şey saçmalık. Ürünün bir problemi olmadığı sürece iade etmek sistemi suistimal etmekten başka bir şey değil. *Fiziksel mağazalardaki gibi iadenin direkt kapatılması gerekiyor.


    -Hepsiburada'dan bir telefon almıştım. Sony M5 miydi neydi hatırlamıyorum, bariz kullanılmış geldi. Cihazı 3-4 saat kullanmadan sadece yazılım güncellemesi yaparken çöktü. 1.5 ay para iadesi bekledim bunun için. Bir yandan sistem bizi koruyor gibi gözükse de, suistimal eden karaktersizler yüzünden her şey kötüye kullanılıyor.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Reborned -- 4 Aralık 2024; 17:40:44 >




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • uygun bişeyler var mı bari
  • Reborned kullanıcısına yanıt
    Burada bilgisayar sarf malzameleri olarak geçiyor, yani tükenebilen, ilk açılışından sonra bozulan(dijital kodlar gibi) ve sonrasında satışa uygun olmayan ürünler. İşlemci, ekran kartı gibi bilgisayar bileşenleri bunlara dahil değil, haliyle firmanın yaptığı işgüzarlık.
    Ayrıca keyfi iade saçmalık falan değildir, sizi firmaların insiyatifinden kurtarır. Nasıl mı, ekran kartı aldınız ve fanı aşırı sesli, coil whine mevcut, aşırı sıcak çalışıyor vs. dediğinizde size verilecek cevap "biz herhangi bir sorunla karşılaşmadık o yüzden iade talebinize olumsuz cevap veriyoruz" olacak ama bir çok üründe buna benzer kullanımda can sıkan sorunlar mevcutken bir ton para ödeyip aldığımız cihazları sorunlu bir şekilde kullanmak zorunda mı kalalım ? Haliyle elimizde olan haklar için "saçma" demeden önce düzgünce bir düşünmek lazım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: melihcskn

    Burada bilgisayar sarf malzameleri olarak geçiyor, yani tükenebilen, ilk açılışından sonra bozulan(dijital kodlar gibi) ve sonrasında satışa uygun olmayan ürünler. İşlemci, ekran kartı gibi bilgisayar bileşenleri bunlara dahil değil, haliyle firmanın yaptığı işgüzarlık.
    Ayrıca keyfi iade saçmalık falan değildir, sizi firmaların insiyatifinden kurtarır. Nasıl mı, ekran kartı aldınız ve fanı aşırı sesli, coil whine mevcut, aşırı sıcak çalışıyor vs. dediğinizde size verilecek cevap "biz herhangi bir sorunla karşılaşmadık o yüzden iade talebinize olumsuz cevap veriyoruz" olacak ama bir çok üründe buna benzer kullanımda can sıkan sorunlar mevcutken bir ton para ödeyip aldığımız cihazları sorunlu bir şekilde kullanmak zorunda mı kalalım ? Haliyle elimizde olan haklar için "saçma" demeden önce düzgünce bir düşünmek lazım.

    Haklı olabilirsiniz ancak; saydığınız sebepler ayıplı mal kategorisine girer. Keyfi iadelere izin verilse de ürünün geri satılabilir olması gerektiği gerçeğini atlamayın. Adam ürün kutusunu resmen parçalamış, iade etmek istiyor. Buna nasıl evet diyebiliriz? Sistem bunun da iade alınması gerektiğini söylüyor. Demek ki her cayma hakkı doğru sonuç doğurmuyormuş.


    Hak hukuk adaletten bahsediyorsak Türkiye'de bu hakkı direkt elimizden almaları lazım. Trendyol'da arkadaşımın sattığı çorabı 13. gün kullanılmış şekilde iade ettiklerinde anladım bu durumu.


    Ek: Teknobiyotik vb sitelerde hasarlı kutu almayacaklarını teyit ediyor. Ben de hem bir tüketici, hem de satıcı olarak destekliyorum. Cayma hakları kesinlikle sınırlandırılmalı.





  • dukeler kullanıcısına yanıt

    Düşünsene pc alıyorsun ekran kartıyla anakartı montaj için AMD'den geliyorlar, ramler için kingstondan servis elemanları geliyor, windowsunu microsoft elemanları kuruyor  

  • Reborned kullanıcısına yanıt
    Hocam Türkiye'de yaşamadığını düşünmeye başladım, çünkü bu ülkede yaşıyorsan satıcıya insiyatif verdiğin her konuda satıcının o insiyatifi kendi lehine kullanacağını biliyor olman lazım. Yani ayıplı mal kategorisine sokup sokmamak satıcının insiyatifinde bir olay çünkü iade alabilmesi için derdini satıcıya anlatman gerekiyor, o yüzden satıcı için ayıplı mal diye bir şey hiçbir zaman olmayacak.
    Kutu yırtıldığında iadenin yasal olup olmaması kısmında bir bilgim yok ancak o konuda da tek taraflı bakarsanız o iş yürümez. Nasıl olduğunu anlatayım, ürünü açıp kullanmak için kutuyu yırtmanız gereken veya ilk kez kullanıldığına dair yapışkan konulan paketler mevcut, haliyle bu şartlarda kullanıcı ürünün paketine zarar vermeden ürünü kullanma, deneme şansına sahip olamıyor. Dediğiniz gibi paketi bozulan ürünler iade edilemezse her ürün satıcısı böyle paketleme yapmaya başlar ve kimse iade edemez.
    Bu işin suistimale açık olduğu ve halihazırda insanların bunu kullandığı konusuna katılıyorum ancak sistem neredeyse bütün dünyada uzun yıllardır devam edebiliyorsa(suistimal eden tüketici sadece bu ülkeye özel değil) demek ki bu hakkı tüketiciden almayı gerektirecek bir durum söz konusu değil.




  • ayıplı ürün olup olmadığını satıcı belirlemiyor zaten, yetkili servise yolladığınızda da ses ve coil sorunu gibi şeyler zaten kusur sayılmıyor. daha doğrusu yetkili servisin insiyatifinde. satıcı ona birşey diyemez.


    ayrıca gerçekten eski bi çalışan olarak öyle iade kutuları geliyor ki gerçekten paramparça kutular, bi insan bebek bezi alıp bi tanesini kullanıp neden iade eder...


    müşteri memnuniyeti olarak montaj yapılmış ezilip büzülmüş veya şikayet aldığı ürünü tekrar satabiliyor . mesela ekran kartının kutusunu deforme etmeden açtınız taktınız ses sorunu var dediniz adam geri alıp başkasına satıyor gibi gibi...


    çok pahalı bi anakart alıyor adam, asus rog serisi. sıfır eksiksiz kutu yollanıyor. ürün geri dönüyor içindeki bağlantı kablo aparatları yok...


    adam 3 tane çok klas görüntü açısından da klas ve pahalı notebook alıyor.

    çarşamba alıyor, pazartesi iade ediyor

    neden fuarda firma olarak kullandılar işleri bitti havalarını attılar...

    neymiş keyfi iade , beğenmedik :)





  • Reborned kullanıcısına yanıt

    Hukuk sitesinden değil de mevzuat.gov.tr'den alıntı yaparak bilgisayar parçaları hakkındaki maddeyi yada bendi buraya yazabilir misiniz?

    Bahsettiğiniz konu bilgisayar sarf malzemesi ise işlemci veya ram sarf malzemesi değildir.

  • macellan83 M kullanıcısına yanıt
    Hocam yetkili servis demek Türkiye'de satıcı tarafı demek zaten, yüzlerce örneği olan bir konu(önceden sevilen 1-2 teknik servis vardı bilgisayar parçalarında ama şu an kaldı mı bilmiyorum). Yani günlük hayatımızda da sürekli denk geliyoruz, kim gönül rahatlığıyla "x marka ürün aldım arızalandı, servise yollarım ve çözüm sağlanır" diyebiliyor? Herkes servislerin de satıcıyı koruyacağından emin. Ekran kartı takip konularında bizzat şahit olduğum şeyler, insanlar Türkiye'deki teknik servislere güvenmediği için yurtdışından sipariş ediyorlardı, garanti olunca da bir işe yaramıyor diyerek(ki ben ve çevremdeki bir çok insan da bu kafada alışveriş yapıyor).
    Ben de farkındayım bu konunun suistimal edildiğinin ama bu işi satıcıların insiyatifine bıraktığımız anda yurtdışından da ürün getirmek artık mümkün olmadığı için hayatı bize zehir ederler.
  • Bunların iadeyi kabul etmesi için, ürünü alıp hiç kullanmadan iade etmeniz gerek. Öyle bir iade politikaları var ki, ürün kutusunda parmak iziniz vardı diye bile kabul etmeyecekler yakında ha bu arada iadeyi kabul etseler bile, iade ettikleri paradan kargo parasını düşüyorlar aynı olayı teknobiyotik de yapıyor ama tüketici hakem heyetine şikayet edince tıpış tıpış kargo parasını iade ediyorlar.


    Bunlara para kazandırmayın bu şirketler bu kafayla batmaya mahkum. İstersen ürünün kutusunu yırtarak aç yine de, kutu ücretini düşüp iade almak zorunda.

  • melihcskn M kullanıcısına yanıt

    Ankara'dayım:) Alıcının da satıcının da hakları korunmalı. Kimse havadan para kazanmıyor ki bu ülkede. Ben bunu savunuyorum. Sinerjinin yaptığını anlamak için gerçekten satıcı olmak gerekiyor diyorum özetle. Belki yasaları aşıyor ama en azından bu sayede ürünü ilk siz kullanıyorsunuz. Ayıplı mal ise zaten yetkili servis iş görüyor.


    İade genel anlamda yasal hak sonuçta, savunuyorsanız sonuna kadar hakkınızı aramalısınız ama diğer gerçekler de var maalesef...


    Bence konuyu daha fazla kirletmeye gerek yok. Konuyu açan arkadaşa da teşekkür ederim. Geçen ayda aynı kampanyayı yapmışlardı yanlış hatırlamıyorsam. Bazı ürünleri alıp 2. elde resell ile daha uyguna getirebilirsiniz. %10 az bir pay değil.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Reborned -- 5 Aralık 2024; 20:48:53 >
  • teşekkürler @Reborned

    konu biraz saptı ama gerçekten 10% veya 2500 TL çok iyi para.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.