Şimdi Ara

SINIF ÇELİŞKİSİ : Bmw M3 Vs Mitsubishi Evo FQ-400 (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
70
Cevap
1
Favori
8.934
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • güzel paylaşım eline sağlık hocam
  • Çok güzel bir konu olmuş ellerine emeklerine sağlık. :)
  • M3
  • Evo..... Tam bana hitap ediyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rice-R

    Evo..... Tam bana hitap ediyor.




    Hocam yüksek devir değilmiydi senin tarz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tolga86

    quote:

    Orijinalden alıntı: Rice-R

    Evo..... Tam bana hitap ediyor.



    Hocam yüksek devir değilmiydi senin tarz



    10K rpm çewirmesede Evolar dewir çevirebiliyo
  • turbolu araç tamam güzelde devir sınırı olması kötü. atmosferik forever

    edit:imla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tolga86 -- 5 Ağustos 2009; 21:44:52 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: liarda

     SINIF ÇELİŞKİSİ : Bmw M3 Vs Mitsubishi Evo FQ-400


    ///M3 alayım.

    EVO mu STI mı diye sorsalar şu an için Evo derim ama M3'ün yeri ayrı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tolga86

    turbolu araç tamam güzelde devir sınırı olması kötü. atmosferik forever

    edit:imla


    m3 konforu ve kalitesi yüksek olan bi araç evoya göre. Evoda motor kucakta gideriz
  • Evo alıyım bende
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rice-R

    m3 konforu ve kalitesi yüksek olan bi araç evoya göre. Evoda motor kucakta gideriz


    zaten işin zevki de orda
  • Yeni Skyline daha tahrik edici




  • İkisi de güzel.

    Ama imkanım olup bir seçim yapma fırsatım olsa E93 M3 seçerdim üstü açılıyor diye..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bucakli
    İkisi de güzel.

    Ama imkanım olup bir seçim yapma fırsatım olsa E93 M3 seçerdim üstü açılıyor diye..


    Aynen bende . Zaten yeni evo 10 da pek bi farklılık yaratacak çizgi göremedim . 7,8,9 da en azından ben evoym diye haykırıyordu dış görünüşü . Şimdi ise sokakda görmeye alışık olduğumuz standart lancera yani köpek balığının standardına çok yakın. Bu şart lar altında tabiki e92 m3 beyaz yada kırmızı üstü açılır veya panaromik tavan daha bi cezb edici. Imkan olsa 200binlik skyline ama yokken doğana hatta eski kasa şahine razıyız :)
  • Sırf M3'ün o güzel direksiyonu için alınır.
    Kalın ve küçük çaplı. Şahane bir hissiyatı var.
  • Güzel paylaşım teşekkürler

    Ben olsam 1 saniye düşünmeden BMW yi alırım.
  • her açıdan 400evo tabiki...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: plantamax

    Çizim masasında spor olmayan aracın üstüne deli gibi bir motor, süspansiyon atsalar kaç yazar ???

    Niye hocam?

    Zamanında ismi lâzım değil bir aracı pist araçlarıyla karşılaştırdın ya motoru güzel,seri ve panjurunda GT yazıyor diye..

    Vızıltı dediğin aracı kullandın mı bilmiyorum da;E36 M3'ü kullanma fırsatına eriştim birkaç sene evvel bir süreliğine;sadece egzos değişikliği ile çok güzel sonuçlar vermişti gidiş olarak..Kaldı ki buna da Bmw mühendisi senin düşündüklerini de düşünmüştür heralde..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: plantamax

    İsmi lazım değil sen bir motora çöp dedin ya Orda yorumlarının değeri bitti benim için......Sen E36 gibi bir hurdayı övmeye devam et, E36 gibi bir aracın fiyatı global ortamda 5000-6000 bin dolar...Fiyatı buralarda sürünen bir aracı anlatmaya gerek yok...5 ileri şanzıman ıvır zıvır...Ha birde herşeyin arkasına ´´MÜHENDİSLER´´ diye sığınma...O seri üretim tasarım hatalarını ´´MÜHENDİSLER´´ yapıyor...´´MÖÖHENNDEEEZZZ BEĞĞĞ DÜŞÜMÜŞTÜRRR CANİİİMMM´´ diyerek avunmayın...Bir arabadan; ´´çok güzel sonuçlar verdi´´ demek için nerde ne sonuç verdiğine bakmak gerek. Pistte mi çok iyi sonuçlar verdi ???? Düzde mi ???? Nerde çok iyi sonuç verdi ??? Kime göre çok iyi sonuç verdi ??? 131 e göremi çok iyi sonuç verdi ?? S5 e göremi çok iyi sonuç verdi ??? Kime göre, neye göre, nereye göre ??? BMW artık suyu çıkmış, geçmişin gölgesine sığının bir firma...Çok deli mühendislik anlayışları varsa, M departmanında modifiye yapmayı bırakıp, adam gibi SUPERPSOR bir araç yapsınlar; 911, R35, F458 karşısına çıksınlar...VW gurup bünyesi altında LAMBO ya hayat veriyor diye bu tip işlere gerek yok...M departmanı nedir ??? Ne amacı vardır ??? Kaliteli araç yapmak ayrı bir şey, global çapta perfromans savaşı verebilmek başka bir şey...Bu böyle AUDI ile tabeladan tabelaya sidik yarıştırmaya benzemez...Hani o AUDI de lamboya motor veriyor... Bilmem M deparmanın nasıl artık espirisinin kalmadığını anlatabildim mi ??? Adamlar konfor amaçlı 5 serisi yapıyor; aynı kasayı alıyor, dayıyor motoru, süspansiyonu; ´´al sana spor sedan´´...´´HE TAMAM YEDİK BİZDE´´...

    O motorla ilgili yorumlarımın değerinin sende bitmesine gerçekten üzüldüm..




    E36'nın fiyatından bana ne..Ben sana fiyatından bahsetmedim ki.Vızıltı dediğin aracın bir versiyonunu kullandım ve vızıltı hakkını da vererek gidiyordu yolda..

    Ordan burdan duyduklarınla;dergideki editörvari yorum yapmayı bırak ta gerçekçi ol biraz..Vızıltıymış..Gören de bindin sanacak..Yolda denk gelsen vızıltılı hâliyle;onu bırak hurda dediğin kasası en aşağı 5 boy fark açmazsa senin GT'ne..

    Zamanında Type-R'la Jetta Tsi'ı karşılaştıran adamsın.Kendi sedanını spor sınıfına soktun;Bmw de M3'ü sokmuş bu sınıfa çok mu..Güldürme Allah aşkına insanı sabah sabah.Çizim masasında spor olması gerekiyormuş..




    Mail at.Hatalarından döneceklerdir.Çizim masasında değişik fikirler yaratabilirler sayende.




  • Sevgili forumdaşım ben öyle karşısındakini hazmedemeyen tiplerden değilim ki.Doğal olarak senin ne malının vs. olduğu da gram ilgimi çekmiyor.Kaldı ki ne var ne yok imzana dökmüşsün herşeyi de..Sen;ben gibi 99 liraya F430 sırasına yazılmazsın ama 2 senedir de güncel kasa E500 alamadın?Sen günceli yazdığında 211 kasalar vardı;şimdi 212'ler yollarda..Bak o imzamdaki satılık C var ya;senin aile sedanından 3 tane alır heralde bugün satacağım paraya..O yüzden bana böyle yok kullandığım arabaları yazsam;yok şunları bilsen;yok böyle adamları forum çekemiyor diye gelip te atarlı atarlı sıkma..

    599'u bile düzde ezen bindiğin makine ne söyle de bilelim.Ama yazsan kimsenin inanmayacağını söylemişsin;garip..

    Streptozotocinus'mu ne haltsa sen gibi fanatikti o da.O zamanlar sen de gayet te FN2'le karşılaştırıyordun;FN2'yi bıraktın;arabada GT yazıyor diye arabanı yarış araçlarıyla aynı statüye(?) soktun;alay konusu oldun resmen bir zamanlar burda..

    Olayın senin arabanla olan kısmı şu.Evet Jetta adı geçmedi hiç te;iş çizim masasında belli olur demişsin ya;işte yine yukarıda dediğim olaya geliyorum.Kendi arabanı da süpersporların arasına soktun ya bir zamanlar;o bakımdan..Bmw'ye çizim masası taktikleri vereceğine kendi sedanını hot hatch sınıfından da çıkar bir zahmet.




    Konunun cevabını vermiş üstad.Lütfen okuyun forum ahalisi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bucakli -- 7 Kasım 2010; 8:08:07 >




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.