Şimdi Ara

SINIF ÇELİŞKİSİ : Bmw M3 Vs Mitsubishi Evo FQ-400 (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
70
Cevap
1
Favori
8.934
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yine de forumun renkli simalarındansın.İyi ki varsın..

    Saati para kazanmak için satmıyorum ki;kullanmadığım için satıyorum.Kaldı ki dandik bi Swatch.

    N95'le 97'ye hafıza kartı lazım olursa haber ver kullanmadıklarımı sana ücretsiz verebilirim..
  • Eyvallah.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bucakli -- 7 Kasım 2010; 8:52:56 >
  • M3'le kıyaslamak zaten mantıksız değil mi ?
  • M3 candır.
  • m3'te mal b.ku değil affedersiniz.itin şeyine sokup sokup çıkarmışsınız.

    m serisi her zaman iyi hissiyatı,dengesi ve performansı ile öne çıkmıştır.ve açın bakın döneminde her m muadilleri arasında üst sırada bir araçtır.

    ha benim düşüncelerime uygun bir alet değildir.
  • stock bir v8 turbolu dört silindircik motordan her zaman daha keyiflidir.
  • Orda dur EVo

    M3
  • kim ne düşünürse düşünsüz evo apayrı bir dünyadır ne bmw m3 ne lexus ıs-F evo kadar olamaz benim gözümde...
  • M3 M3 M3 M3 M3 M3 M3 M3 M3 M3
  • M3 eyidir 3 series coupe olsunda varsın 320 olsun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EIRP

    m3'te mal b.ku değil affedersiniz.itin şeyine sokup sokup çıkarmışsınız.

    m serisi her zaman iyi hissiyatı,dengesi ve performansı ile öne çıkmıştır.ve açın bakın döneminde her m muadilleri arasında üst sırada bir araçtır.

    ha benim düşüncelerime uygun bir alet değildir.


    Hocam m3 koyar geçer öbürüne..Her konuda..İç,dış vs..Motoru bilmem..Öbürü hakkında bilgim yok..

    Ama M'in daha uzun ömürlü olduğu kesin..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi -Dominic- -- 7 Kasım 2010; 18:47:11 >
  • yani bu araçları nasıl birbirinin karşısına çıkarmışlar anlamadım. 2 si de farklı kişilere hitap ediyor ve puanlamada bir eşitlik söz konusu olmuyor. Saçma bir test ama 2sinden birini seçeceksem EVO.
  • Fiyatları dışında bence hiçbir ortak özellikleri olmayan iki araçtan bahsediliyor. Tabii başlardaki o güzel "Avrupalı yorum yaptı mı yapıyor kardeşim" yorumlarından sonra "BMW EVO'yu döver" şeklinde yine özümüze dönmüş olduğumuzu görmek de sevindirici bir durum.

    Yanlış bilmiyorsam EVO rally için üretilmiş bir araçtı ve bu tür araçların son hızlarından ziyade 0-100 km değerleri gibi kriterler varken, BMW M3 gibi araçlarda bu durum biraz daha farklı ve pist ya da otoban amaçlı, kız gezdirme içerikli araçlar olarak biliyorum. Bu durumda bence ne EVO pistte BMW üstün değilse kötüdür; ne de BMW rally yarışlarına katılmıyor diye EVO'dan kötüdür.

    Benim yorumum oldukça kişisel bir yorumdur ve yanlışlarımı görmek beni sevindirir.

    Saygılar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: webbie

    Fiyatları dışında bence hiçbir ortak özellikleri olmayan iki araçtan bahsediliyor. Tabii başlardaki o güzel "Avrupalı yorum yaptı mı yapıyor kardeşim" yorumlarından sonra "BMW EVO'yu döver" şeklinde yine özümüze dönmüş olduğumuzu görmek de sevindirici bir durum.

    Yanlış bilmiyorsam EVO rally için üretilmiş bir araçtı ve bu tür araçların son hızlarından ziyade 0-100 km değerleri gibi kriterler varken, BMW M3 gibi araçlarda bu durum biraz daha farklı ve pist ya da otoban amaçlı, kız gezdirme içerikli araçlar olarak biliyorum. Bu durumda bence ne EVO pistte BMW üstün değilse kötüdür; ne de BMW rally yarışlarına katılmıyor diye EVO'dan kötüdür.

    Benim yorumum oldukça kişisel bir yorumdur ve yanlışlarımı görmek beni sevindirir.

    Saygılar...

    fq tuned executive cars sınıfında .. m3 ise compact executive cars sınıfında.. avrupalı nın sınıflandıması bu..
    mr fq nun rakibi olsa olsa m3 gtr olurdu ki gtr da bir tuned car...nurburgring nascar gbi yarışlarda yer almış bir araç..
    fq400 ün rakipleri daha önce de söyledim koenigsegg, murci gibi supersport executive cars...




  • Adamın kafası farklı çalışıyor anlatıma hayran kaldım , paylaşım için tşk.
  • M3'ün V8 atmosferik olarak çok daha farklı duygular vereceğini düşünüyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zoom-Zoom

    M3'ün V8 atmosferik olarak çok daha farklı duygular vereceğini düşünüyorum.


    4.0 lt 420 ph lık v8 atmosferik bir motor kim ne derse desin herkezin bmw yi bu konuda tebrik etmesi lazım...
  • Konunun başlangıcı iyiymiş de sonradan diriltilmiş.

    Arkadaş SS'lerden anlamadığın çok belli yahu abartmayın EVO'yu isterseniz nelerle kıyaslamışsın. M3 GTR miş miş ula GTR'nin rakibi 911 GT2, C6R, F430GT gibi pist makineleri ne halk için üretilmiş Evo'sundan bahsediyorsunuz. GTR'ile çıkın bakalım sokaklara da göreyim. DTM makineleri dese hadi neyse diyecem ya.:) Kaldı ki önceki mesajlarda da sadece sport olanlara SS denmiş. 2 video'ya kandınız da Murcielago ile denk tuttunuz demi. La biri hakiki SS diğeri sport bile değil Serhatın dediği gibi Sport-like :P
    La bunlar pistte yer la Evo'yu 3 tur da dk fark koyarım ben. Göz var nizam var süreler var sitelerde açın bi bakın yahu.
    Bi daha da gelmem artık.




    Orijinalden alıntı: evoXr

    Saygılar...

    fq tuned executive cars sınıfında .. m3 ise compact executive cars sınıfında.. avrupalı nın sınıflandıması bu..
    mr fq nun rakibi olsa olsa m3 gtr olurdu ki gtr da bir tuned car...nurburgring nascar gbi yarışlarda yer almış bir araç..
    fq400 ün rakipleri daha önce de söyledim koenigsegg, murci gibi supersport executive cars...




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.