Şimdi Ara

Sinyal sorunu ve digiturkun talebi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
881
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • En son E48-32 hatasi aldim. Surekli yayin gidip geliyor, kanallar kayboluyor, gecen durduk yere hd kanallar normale dondu. Surekli kurulum yapiyorum fisi cikartip takip. Guzel havalarda bile yayin gidiyor. Sinyal ve kalite seviyesine baktim %100-95 arasi gidip geliyor.

    Aradim musteri hizmetlerini 25 TL servis ucreti talep ettiler. Sinyel seviyeleri cok iyi durumda zaten her ay para oduyorum size birde servis ucretimi vericem dedim, bana bu ucret var bisey yapamiyoruz dedi. Sizce ne yapmaliyim? Sinyal seviyelerim iyi durumdayken onlara para kaptirmak istemiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jose Mari

    En son E48-32 hatasi aldim. Surekli yayin gidip geliyor, kanallar kayboluyor, gecen durduk yere hd kanallar normale dondu. Surekli kurulum yapiyorum fisi cikartip takip. Guzel havalarda bile yayin gidiyor. Sinyal ve kalite seviyesine baktim %100-95 arasi gidip geliyor.

    Aradim musteri hizmetlerini 25 TL servis ucreti talep ettiler. Sinyel seviyeleri cok iyi durumda zaten her ay para oduyorum size birde servis ucretimi vericem dedim, bana bu ucret var bisey yapamiyoruz dedi. Sizce ne yapmaliyim? Sinyal seviyelerim iyi durumdayken onlara para kaptirmak istemiyorum.

    Digiturk.com.tr üzerinden tüketici şikayetleri bölümünden şikayet kaydı oluşturun.Çözüm merkezinden arıyorlar ve daha fazla yardımcı olabiliyorlar size

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynı olay bende de vardı, aradığımda 25 tl servis ücreti istediler. Size yayınlarınızı izlemek için aylık ücret ödüyorum ama izleyemiyorum, bunu düzeltmek için ekstra ücret istiyorsunuz. Siz daha vaad ettiğiniz hizmeti vermiyorsunuz ne diye servis parası vereyim dedim ama tınlamadılar. Bende başka platform arayışına girdim. O ara tesadüfen digiturk faturama baktım. Otomatik ödeme olduğu için hiç incelemiyordum. Bundan 4 ay önce potal bağlantınızı yapalım ücretsiz kullanın diye aramışlardı, ücretsiz ise olur demiştim. Gelip kurdular o esnada tekrar sorup hiçbir ücret ödemeyeceğim konusunda garanti aldım. Ancak faturamda bu bağlantıyı yaptıkları cihazın 4. Taksidini ödediğimi farkettim. Arayıp kalayladım. Sonra digikutumu gelip ücretsiz değiştirdiler dün. En yeni kutuyu bağladılar ama yinede sanırım tivibu ya geçiş yapacapım. Üstelik pakete de zam yapmışlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BoltAction

    Aynı olay bende de vardı, aradığımda 25 tl servis ücreti istediler. Size yayınlarınızı izlemek için aylık ücret ödüyorum ama izleyemiyorum, bunu düzeltmek için ekstra ücret istiyorsunuz. Siz daha vaad ettiğiniz hizmeti vermiyorsunuz ne diye servis parası vereyim dedim ama tınlamadılar. Bende başka platform arayışına girdim. O ara tesadüfen digiturk faturama baktım. Otomatik ödeme olduğu için hiç incelemiyordum. Bundan 4 ay önce potal bağlantınızı yapalım ücretsiz kullanın diye aramışlardı, ücretsiz ise olur demiştim. Gelip kurdular o esnada tekrar sorup hiçbir ücret ödemeyeceğim konusunda garanti aldım. Ancak faturamda bu bağlantıyı yaptıkları cihazın 4. Taksidini ödediğimi farkettim. Arayıp kalayladım. Sonra digikutumu gelip ücretsiz değiştirdiler dün. En yeni kutuyu bağladılar ama yinede sanırım tivibu ya geçiş yapacapım. Üstelik pakete de zam yapmışlar.

    Bu firmalarin hepsi boyle. Bankalar, avea, vodofone, ttnet, DSMART bunlar musteri icin hicbir iyilik yapmaz kendi menfaatlerine olmadan. Dsmarta aylik 17 lira oduyorum adamlar duzenli olarak her 2-3 ayda bir 48 tl baglanti ucreti yansitiyorlar. Ben iptal ediyorum onlar yansitiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Tivi bu çok iyi gibi ama akk işi bozuyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Digiturk'ü 6 aydır kullanıyorum. Hay almaz olaydım. Ne zaman hafif yağmur yağsa, hava rüzgarlı olsa bağlantı kesiliyor. Utanmadan bir de 25 TL servis ücreti istiyorlar. Arkadaş benim hatam olmayan bir problem için neden ücret talep ediyorsunuz diyorum, cevap vermiyorlar. Yan odamda D-Smart kullanıyorum. Şimdiye dek en ufak bir sinyal sorunu yaşamamıştım. Lakin digitürk bezdirdi beni. 2 yıl taahhüt sürem dolduktan sonra bırakacağım. Paramızla rezil oluyoruz resmen!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynı hatayı bende aldım 1 kişi geldi Digitürk'ten hemen halletti arkada ki kabloda mı ne sıkıntı varmış iki sıktı bir şey yaptı 20 TL dedi.
  • bu konudan bende muzdariptim. Daha takilali 1 ay olmadi. Havalar kapaninca hic bir yayin alamadim. Neyse aradim geldi tekniker eleman bir iki kontrol etti. Ilk takilirken kabloda yama yapmislar. Onu duzeltti. eve geldi sinyale bakti. %15lerden %40lara cikti. Gelen arkadasla toprak ciktik. Neyse bana sey dedi Disardan Inline Amplifier al tak receivera girmeden tak dedi. Bende 35TL istersen takabilirim. Ama disardan alip kendin takarsan 10TL en fazla masraf cikar dedi. (ilk bir ay oldugu icin servise gelmelerde para almiyorlar)

    Bende oyle yaptim. Sinyal %60 civarlarinda. Yine yayinlar gidiyor ama oncekine gore cok azaldi.... Inline amplifier canaktan receiver mesafesi cok uzaksa ise yariyor...
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.