Şimdi Ara

SIRALI GAZDA SÜPER YENİLİK (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
56
Cevap
0
Favori
6.933
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • NORMAL MİKSERLİ BİR KİT TAKILMIŞ ARACA SADECE ECU'MU TAKIYORSUNUZ?YOKSA LPG REGÜLATÖR'ÜDEMİ DEĞİŞİYOR?

    BİRDE SİSTEMİNİZ İLE İLGİLİ RESİM KOYABİLİRSENİZ DAHA İYİ OLUR.





  • < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yeakin -- 8 Şubat 2007; 10:44:47 >
  • Normal sistem takılı araçlara sadece ECU değil,yüksek basınç regülatörü,enjektör grubu,MAB sensörü,TPS sensörü gibi temel malzemeler takılıyor.Ayrıca mikser ve normal regülatör iptal edilip,araç normal ful enjeksiyonlu hale getiriliyor.
    Saygılar
  • O ZAMAN FİYAT TA BAYAA ÇIKIYOR ANLAŞILAN DEĞİLMİ? TAHMİNEN KAÇA PATLAYACAK?
  • Sayın yeakin,bütün bunlar fiyatlarımızın içerisinde.Anlayacağınız eski sistem takılı bir aracın sıralıya dönüştürülmesi 4 silindir için 600 YTL buna sadece proje dahil değil.Çünkü eski sistem takılı olan araçlar ruhsatına işli olabilir.Bunun için proje masraflarını dışarıda tuttuk.
  • Aracın eski sistemi ruhsata işli ise hesaba eklememişsiniz. Araç projesinde farklı aracın üzerinde farklı sistemin olması ve bu farklı proje ile dolaşması ne anlama geliyor.

    Bir sonraki dönemde yapılacak sızdırmazlık raporu sırasında bu aracın proje ve üzerindeki sistem birbirini tutmuyor diye araç sahibinin düşeceği durumuda açıklamanız doğru olur sanıyorum.

    Günlük iş yapmayalım lütfen. Gündelik düşünen otogaz servisleri yada montajcıları yüzünden otogaz dünya ülkelerinde ekonomik strateji unsurları haline gelirken ülkemizde gereken yerde değil yerlerde sürünmektedir.

    Daha yeni otogaz üreticilerinden biri 3 ay gibi proje verme cezası yerken, bir montaj servisi anadoluya vermiş olduğu sahte proje ve naylon faturadan 300,000 ytl para ve hapis cezası alıyor.

    Burada emeği geçen herkese teşekkür ediyorum. Faydalı bir çok bilgi var ama bu alanı reklam panosu haline çevirmenin ssalı pazarı satışı zihniyetinde provake etmenin, özellikle konu hakkında bilgisi olmayan ve bilgi arayan insanlara yanlış şekilde yönlerdirmek ve bu yönlendirmelri görmek malesef acı bir tablo.

    Sayfaların geçmiş tarihlerinde otogaz sektöründe distribütör olan firmaların dahi olduğu ve burayı terkettiği gözükmekte. Neden acaba merak eden olmadımı?

    Adamlar burada bu ülkede tek yetkili distribütörüz diye aylarca borusunu öttürmüş.
    Yok daha neler sanayi bakanlığından ve tse den alınan belgelere uydurma ve korsan tabiri kullanan da burada prim yapmış.
    Tartarinide sorunlarınız çözülecek diyende reklam afişi gibi adres telefon bırakmış. Ya sen nasıl bir bayisinde insanların aklında Tartarini sorunlu bir markaymış izlenimi bırakırsın?
    Yok Tartarini sessiz çalışırmış BRC sesli çalışırmış gibi kim daha uzağa .......... polimikleri üretilmiş.

    Konuyu biraz aştı galiba ama konuları takip edenlerin daha dikkatli olmasını, biraz daha fazla araştırma yapmasını öneriyorum.
    Çünkü genel olarak gözüken bu şekilde önemli bir konunun bu şekilde ihtisas alanı bilgisayar olan bir forumda yer alması bir çok kişiye sesini duyurabileceği ve müdahale edilemediği bir iletişim aracı haline gelmiş.

    Herkese kolay gelsin...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi qumbara -- 9 Şubat 2007; 10:30:52 >




  • SİZ BAHSİ GEÇEN ECU'NUN DİSTRİBÜTÖR'ÜMÜSÜNÜZ? MONTAJ'CISIMISINIZ?YERİNİZ NEREDE?PEŞİNMİ-TAKSİTLİMİ ÇALIŞIYORSUNUZ?

    TEK NOKTALI HANGİ MODEL ARAÇLARA TAKTINIZ REFERANS VEREBİLİYORMUSUNUZ?

    BU İŞİ YAPIYORSANIZ DAHA DETAYLI BİLİGİ VERİRSENİZ DAHA İYİ OLUR ÇALIŞMALARINIZDA BAŞARILAR.
  • Sayın GUMBARA ruhsatına işli olmayan araçlara tadilat yapmıyor komple değiştiriyoruz.Ayrıca firmamız TSE li firma olup proje sorunumuz yoktur.Bizler günlük iş yapmak isteseydik İtalyanın bayrağını sallar dururduk. Zannedersem anlaşılmayan bir durum var.CROSS TEKNİK sistelerinin yaptığı işlemi hiç bir italyan sistemi yapamıyor.Biz yapılanı taklit etmek yerine yapılmayanları yapma peşindeyiz ve çok şükür bu konudada başarılıyız,saygılar........
  • GUMBARA değil öncelikle Qumbara!

    Size projesiz araçlarda yapılan işlemden bahsetmiyorum.
    Yukarıda ruhsatına işli olabilecek araçlarda maliyetin 600 ytl olduğunu söylemişsiniz.
    Burada olan durumu soruyorum araçtaki sistem farklı, projedeki sistem farklıbir sonraki dönemde yapılan sızdırmazlık kontrolünde araç sahibinin düşeceği durumu soruyorum.

    Projeli olan araçlarda yaptığınız tadilatın ardından proje yenilenmesi gerekirmi gerekmezmi. Bunun gerektiğini bile bile neden sadece 600 diyebiliyorsunuz. 600 ytl artı proje ve ruhsat masrafı demiyorsunuz.



    Ayrıca proje sorunumuz yok demişsiniz markanız neydi CROSS TEKNİK mi?
    MMO aksam listelerinde bu markaya ait bir aksam listesi bulunduğunu göremedim. Gerçekten böyle bir marka yok!!!!!!!!!!!!!
    http://www.mmo.org.tr/modules.php?op=modload&name=Sections&file=index&req=viewarticle&artid=64&page=1 gören varsa banada söylesin.




  • GUMBARA için özür dilerim.Sayın QUMBARA yaptığımız tadilatlarda aracın depo sistemindeki markalara uygun markalar kullanıyoruz.5 Adet markaya proje yetkimiz var.Sistemimiz 2 yıl garantilidir.İki yıl içindede araçlar vizeye girer şimdiye kadar vize sorunu yaşayan bir arabamız olmadı.Bu kadar ilgilendiniz bir şeyi açıklarmısınız.Örneğin lovato şirketi battı belli bir süre sonra regülatör değiştirmek gerekti lovato bulamazsak aracın lpg si komplemi değişir yoksa sertifikalı başka bir regülatör olurmu.Lütfen milleti yanıltmayın.Aracın üzerinde bosh marka benzin enjektörü varken deplhi takamazsın vize alamazsın diye bir kanunmu var.Zannedersem sizin orada sızdırmazlık verenlerde bir problem var.Burada iddia ediyorum bizim yaptığımız tadilatlarda sızdırmazlık alamayan yada vize yaptıramayan varsa gerekli tazminatları ödemeye hazırız.Türkiye bu çatışmaları bırakıp teknoloji üretmeli.Yada bazıları gibi İtalyanın üretmesini beklemeli.Biz şuan diğerlerinin yapamadıklarını yapıyoruz,Şahin marka bir araca sıralı takan varsa buyursun gelsin.Bir Türk olarak bunun gururunu yaşayacağımıza sızdırmazlığı tartışıyoruz.Galiba siz bizi merdiven altı imalatcı zannettiniz.Tekrar ediyorum sızdırmazlık yaptıramayan varsa biz buradayız.Benim bu foruma giriş amaçlarımdan birisi Türk Mühendislerinin boş oturmadıklarını göstermek.Bu arada yanlış anlaşılmazsa ben Elektronik Yüksek mühendisiyim.Büroktik işlemler hakkında sizin kadar bilgim olduğunu zannediyorum.Birgün misafirimiz olun aracınıza gerekli tadilatı yapalım gidip sızdırmazlık alamazsanız o zaman tartışalım.Saygılarımızla.
    Unutmadan CROSS TEKNİK bir elektronik firmasıdır.Sistemlerimizden çok emin olduğumuz içinde,rumuz olarak firmamızın ismini kullanmaktan gurur duyuyoruz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CROSS TEKNİK -- 10 Şubat 2007; 17:41:59 >




  • ne yani ağlıyım mı ben şimdi, daha yeni tek nokta enjeksiyonlu aracıma emülatörlü sistem taktırdım..
    şimdi bunu taktırmak istediğimde 1 ay içinde 2. ruhsat parasını mı vericem..
    şaka gibi ya..
  • Karbüratörlü ve tek ekjeksiyonlu arabalara neden sıralı sistem taktıralım?Arabaya uygun olan lpg kitini 400-500 milyona taktırabilirken kim 1milyara sıralı sitem taktırır.Keşke tek enjeksiyonlu arabam olsaydı lpg işini ucuza halletseydim.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: CROSS TEKNİK

    GUMBARA için özür dilerim.Sayın QUMBARA yaptığımız tadilatlarda aracın depo sistemindeki markalara uygun markalar kullanıyoruz.5 Adet markaya proje yetkimiz var.Sistemimiz 2 yıl garantilidir.İki yıl içindede araçlar vizeye girer şimdiye kadar vize sorunu yaşayan bir arabamız olmadı.Bu kadar ilgilendiniz bir şeyi açıklarmısınız.Örneğin lovato şirketi battı belli bir süre sonra regülatör değiştirmek gerekti lovato bulamazsak aracın lpg si komplemi değişir yoksa sertifikalı başka bir regülatör olurmu.Lütfen milleti yanıltmayın.Aracın üzerinde bosh marka benzin enjektörü varken deplhi takamazsın vize alamazsın diye bir kanunmu var.Zannedersem sizin orada sızdırmazlık verenlerde bir problem var.Burada iddia ediyorum bizim yaptığımız tadilatlarda sızdırmazlık alamayan yada vize yaptıramayan varsa gerekli tazminatları ödemeye hazırız.Türkiye bu çatışmaları bırakıp teknoloji üretmeli.Yada bazıları gibi İtalyanın üretmesini beklemeli.Biz şuan diğerlerinin yapamadıklarını yapıyoruz,Şahin marka bir araca sıralı takan varsa buyursun gelsin.Bir Türk olarak bunun gururunu yaşayacağımıza sızdırmazlığı tartışıyoruz.Galiba siz bizi merdiven altı imalatcı zannettiniz.Tekrar ediyorum sızdırmazlık yaptıramayan varsa biz buradayız.Benim bu foruma giriş amaçlarımdan birisi Türk Mühendislerinin boş oturmadıklarını göstermek.Bu arada yanlış anlaşılmazsa ben Elektronik Yüksek mühendisiyim.Büroktik işlemler hakkında sizin kadar bilgim olduğunu zannediyorum.Birgün misafirimiz olun aracınıza gerekli tadilatı yapalım gidip sızdırmazlık alamazsanız o zaman tartışalım.Saygılarımızla.
    Unutmadan CROSS TEKNİK bir elektronik firmasıdır.Sistemlerimizden çok emin olduğumuz içinde,rumuz olarak firmamızın ismini kullanmaktan gurur duyuyoruz.




    Yukarıda birörnek vermişsiniz,
    Öyle Lovato firması battı regulatörünü bulamıyorum diye bir durum yok, siz bu ülkeye bir ürün sokuyor ve vatandaşa sunuyoranız yasal olarak 2 yıl garantiyi ve üründen ürüne değişen 5 ila 10 yıl yedek parçasını temin etmek zorundadır.
    O distribütörün sorunu kullanıcının değil. Konu hakkında yasal sonuçta tüketici lehine çıkar.

    Sorum sadece şu olacak otogaz tadilat ve dönüşümünde kullanılacak malzemelerin 67 - 1 e uygun olması gerekmektedir.
    ec r 67 01 belgenizi ve E belgenizi gösterebilirmisiniz.

    Bunun içinde e belgesine gerek varmı demeyin.

    Hadi onuda geçtik otogaz sistemlerinde MMO marka adını taşımayan emulatörü yada aksam listesinde olmayan ürünü geçirmemekte bunun işleyişi nasıl olacak onu ögrenmek istiyorum.

    CROS TEKNİK bahsettiğiniz 5 markanın aksam listesindemi?




  • Sonucta sirali taktirildigini varsaydigimizda LPG de performans kaybi olmayacak, hatta motor elektronik olarak kontrol edildigi icin aksine benzinli karburatorlu haline gore daha fazla guc uretecek ve daha az yakacak.Daha dusuk eksoz emisyonu olacak. Bence bunlar yeterli sebepler.

    quote:

    Orjinalden alıntı: Calpi84

    Karbüratörlü ve tek ekjeksiyonlu arabalara neden sıralı sistem taktıralım?Arabaya uygun olan lpg kitini 400-500 milyona taktırabilirken kim 1milyara sıralı sitem taktırır.Keşke tek enjeksiyonlu arabam olsaydı lpg işini ucuza halletseydim.
  • BU FORUMA KATILAN VE YAZIMIZA İŞTİRAK EDEN BÜTÜN ARKADAŞLARA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUZ.BİZ CROSS TEKNİK ÇALIŞANLARI OLARAK KALİTENİN,EKONOMİNİN VE PERFORMANSIN HERKESİN HAKKI OLDUĞU DÜŞÜNCESİ İÇERİSİNDEYİZ.BU BİR GELİŞİMDİR.AYRICA MERAK EDEN ARKADAŞLAR İÇİN SİSTEMİMİZ 2 YIL SINIRSIZ KİLOMETRE GARANTİLİDİR VE VİZE,SIZDIRMAZLIK GİBİ BÜROKRATİK İŞLEMLER DE ÇIKABİLECEK SORUNLARDA SORUMLULUK FİRMAMIZA AİTTİR VE SATIŞA SUNDUĞUMUZ BÜTÜN ÜRÜNLERİN GEREKLİ TEKNİK VE İZİN BELGELERİ VARDIR.
    AYRICA BU FORUMA KATILIŞ AMACIMIZ,BAZI ŞEYLERİN TÜRKİYEDE DE OLABİLECEĞİNİ GÖSTERMEKTİR.YURT DIŞINDAN GELEN BİR ÇOK MARKA VAR HANGİSİ MEKANİK ENJEKSİYONLU BİR ARACA TAKILABİLİNİYOR.BAŞARIYSA İŞTE MEYDAN,BİZİM SİSTEMLERİMİZ ---FUL ENJEKSİYON--- MEKANİK ENJEKSİYON---TEK NOKTA ENJEKSİYON--- ve ---KARBÜRATÖRLÜ--- ARAÇLARA TAKILABİLİNİYOR.DAHA DETAYLI BİLGİ İSTEYENLER LÜTFEN MSN ADRESLERİNİ MAİL OLARAK ÇEKSİNLER,BURADA SAYFALARCA BİLGİ YAZARAK KİMSENİN VAKTİNİ ALMAYA HAKKIMIZ YOK.İSTEYENE HER TÜRLÜ BİLGİYİ VERMEKTEN MEMNUN OLURUZ.SON OLARAK SIRALI GAZ KONUSUNU BİLEN ARKADAŞLARA SESLENİYORUM BİZİM ECU SİSTEMİMİZ ARAÇLARIN ÜZERİNDE BENZİN ECU LARININ (PID) ÖZELLİĞİNDEN ETKİLENMİYOR.BUDA DAHA REEL BİR YAKIT TASARRUFU YAPMASINI VE AYAR BOZMAMASINI SAĞLIYOR.SAYGILAR




  • Arkadaşım ürününüz bahsetmiş olsuğunuz 5 markanın aksam listesinde varmı?

    Markaların aksam listeleri hazırlanırken LPG sistem markaları kendi ürünlerine uyumlu ürünleri bu aksam listesine eklerler.

    Aksam listesinde olmayan bir ürünü bu şekilde 2 sene garantisi vardır şeklinde insanlara angaje edilmesi olayından nasıl bir anlam çıkartılması gerektiğini diğer okurlara bırakıyorum.

    Ben o sizin bahsettiğiniz marka yerinde olsam gerçi olmama gerek yok onlarda bu şekilde düşünecektir. Aksam listesinde olmayan bir ürün ile birleştirilerek çalıştırılan bir sistemi garanti kapsamından çıkartırım.

    Bu markalar ile yapılan bir anlaşma, yada xxxx markanın elinizde bir evrağı varmı?

    Yapılan testlerde xxxx markalı ürünlerimizde CROSS TEKNİK ürünleri başarı ile çalışmaktadır ve tavsiye ederiz.

    Bunlardan haber verin lütfen, evrak gösterin, markalara ait aksam listesinde CROSS TEKNİK gösterin.

    Yapmış olduğunuz iş olay ekipman ecu faydalı olabilir, Türkiye de veya dünyada ilk ilk olabilir.
    Tebrik ederim ama bu işler bu insanlara bu şekilde kendi tabir ve sunumlarınız ile pazarlama gibi bir teknik yok.

    Bu işin bir prosedürü vardır. Ve prosedür ve brokratik işlemlere uyulması gerekmektedir.

    Kolay gelsin...




  • SAYIN QUMBARA HASSASİYETİNİZE AYRICA TEŞEKKÜR EDİYORUM.KEŞKE HERKES OLAYLARA BU KADAR SEÇİCİ YAKLAŞABİLSE.BİR ÇOK FİRMA İLE GÖRÜŞMELERİMİZ DEVAM EDİYOR.KONUYU ŞÖYLE DEĞERLENDİRİN A MARKA BİR YABANCI SİSTEME B MARKA YERLİ BİR ŞAMANDIRA TAKILABİLİNİYOR.TÜRK DİSBİRİTÖRLERLE ANLAŞMAYA VARDIK.HATTA İTALYAYA DAVET EDİLDİK BÜYÜK BİR İHTİMALLE MART ORTALARINDA İTALYADA OLACAĞIZ.SAYIN QUMBARA HEDEFİMİZ ÇOK BÜYÜK İNŞALLAH BAHARA İTALYAYA MAL VERMEYE BAŞLAYACAĞIZ.TEK ÜZÜCÜ TARAFI MARKA CROSS TEKNİK DEĞİL KENDİ MARKALARINI İSTEMELERİ BU İŞİN BİRAZ UZUN SÜRME SEBEBİDE BU.ŞUNU TEKRAR TEKRAR YAZMA İHTİYACINI DUYUYORUM BU SİSTEM DÜN YAPILIPTA BU GÜN PİYASAYA ÇIKMADI.BÜTÜN TEKNİK VE BÜROKRATİK ENGELLER ÜZERİNDE ÇALIŞILDI VE ÇALIŞILMAYA DEVAM EDİLİYOR.
  • Tamam karbüratörlü arabaya ecu ve sensörleri koydun bana çok mantıklı geldi. Eyvallah gayette güzel olur malum yer küre ısınıyor bişiler yapmak gerek. Ama benim anlamadığım şu mesela benim arabam için bahsedeyim ecu benzin enjektörleri haricinde rölanti, emme egzantrik milinin açısı (VVT-İ) vb. şeylerede kumanda ediyor. Peki sizin taktığınız sistem bağımsız bir sistem ise bunlara kim kumanda ediyor. Onlara benzin ecusu bunlara sizin ecunuzmu? Eğer benzin ecusunu komple uyutuyorsanız zaten zor. Bence bir arabanın motorunu en iyi tanıyan kendi ecusudur. ve farklı bir ecu ile kumanda edilmemeli ama karburatörlüde çok iyi olabilir. Çünkü onlara mixer takılıyor ve mixer 3/1 oranında çapı düşürmek zorunda(vakum için) budurumda da son devirlerde performans düşüyor. Ama ekonomik oluşu bunu teselli ediyor. Sizin sisteminizde bu olmayacak ve çok güzel olabilir ama ben imzamdaki arabama bu sistemi takmam 3 yıldır bu işin içindeyim ve boş zamanlarımda hobby ve bilgimi arttırmak için montajlara katılıyorum. Ama bu sistem kafama pek yatmadı doğrusu.




  • Sayın( yakamoz 54 )hiç bir lpg sistemi araçların benzin ECU sunu uyutmaz uyutamaz.Bizim sistemle diğer sıralı gaz sistemlerin arasındaki tek fark onlar bilgileri enjektörlerden alır bizim sistem sensörlerden.Değilse benzin ECU sunu devre dışı bırakma gibi bir olay söz konusu değil.Devre dışı kalan tek şey benzin enjektörleridir. Hatta onlar bile çalıştıklarını zannederler.Olaya kendi aracınızın açısından bakmayın.Karbüratörlü araçlarda herhangi bir ECU bulunmaz bunun için diğer sistemler bunlara takılamıyor.Bizim sistem benzin enjektörlerinden bilgi almadığı için bunlarada takılabiliniyor.Tabi bunlarada gerekli sensörleri ilave ediyoruz.Ama sizin araçta zaten bütün sensörler mevcut ihtiyacımız olan bilgileri oralardan alarak sistemi çalıştırıyoruz.Anlayacağınız benzin ECU nuz işlevini yapmaya devam ediyor.Saygılar ve işlerinizde başarılar dileklerimle.
  • sayın crossteknik
    e-mail ve pm attım cevap alamadım
    ankarada bir bayi ile anlaşabildinizmi?
    eğer uzun sürecekse anlaşma durumunuz bulunduğunuz ile gelebilirim
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.