Şimdi Ara

SIRALI GAZDA SÜPER YENİLİK

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
56
Cevap
0
Favori
6.926
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • SIRALI GAZ ARTIK SADECE FUL ENJEKSİYONLU ARAÇLARA TAKILMIYOR.CROSS TEKNİK ÜNİVERSAL ECU İLE TEK NOKTA ENJEKSİYONLU,MEKANİK ENJEKSİYONLU VE KARBÜRATÖRLÜ ARAÇLARADA SIRALI GAZ MONTAJI YAPMAK MÜMKÜN OLMAKTADIR.TÜRKİYEDE 2 MİLYONA YAKIN BU TÜR ARAÇLAR VAR.TEKNOLOJİ HERKESİN HAKKI.xxxxxxxxxxESKİ ARAÇLARINIZI GÖZDEN ÇIKARTMAYIN,TEKNOLOJİLERİNİ YÜKSELTİNxxxxxxxxxx
    DAHA GENİŞ BİLGİ İÇİN crossteknik@hotmail.com veya crossteknik@mynet.com' a mesaj bırakın arayalım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CROSS TEKNİK -- 29 Ocak 2007; 17:35:30 >



  • ECU,bir kac sensor(lambda,maf,map,gaz kelebegi potansiyometresi v.s.)araca baglanarak tabiki yapilmasi mumkun. Ancak karburatorlu araclarin cogu zaten satilsa max. 7-8 milyar ediyor,sirali sisteme 2 milyar desek +1 milyar da kimse harcamaz. Yoksa uygulansa guzel olur,en azindan cekis artar emisyon ve yakit kontrolu uygulanacagindan tuketim azalir v.s. v.s.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-25B1CCF06

    ECU,bir kac sensor(lambda,maf,map,gaz kelebegi potansiyometresi v.s.)araca baglanarak tabiki yapilmasi mumkun. Ancak karburatorlu araclarin cogu zaten satilsa max. 7-8 milyar ediyor,sirali sisteme 2 milyar desek +1 milyar da kimse harcamaz. Yoksa uygulansa guzel olur,en azindan cekis artar emisyon ve yakit kontrolu uygulanacagindan tuketim azalir v.s. v.s.
    ilginize teşekkür ederim.bu konuda bilgili olduğunuzu görüyorum.bir çok konuda haklısınız ama fiyatlar biraz fazla şu an ön gördüğümüz fiyatlar yeni montaj avrupa ürünler için 900 YTL yerli ürünler kullanalırsa 750 YTL
    ayrıca önceden normal sistem takılı araçlara eklenmek istenirse yenileme 500 - 600 YTL. 2 yıl garanti.
  • öncelikle bu forma emeği geçen tüm arkadaşlara teşekkür ederim hepinizden allah razı olsun ...herkese selamlar saygılar hürmetler.... ben ankara da yaşıyorum ve 2006 yılının nisan ayında opel vectra 1,6 motor comport araba aldım...ve hemen yakıt tasarufu için lovato marka sıralı sistem tüp takdırdım..ilk başlarda iyi gidiyordu çalışırken titreme yapıyordu sonra düzeliyordu onu kabul etdik zamanla düzelir dediler birazda düzeldi aradan 1 ay geçtikden sonra .benim sorunum son 2-3 aydır ortaya çıktı aslında birden titreme yapıyor gazdan benzine geçiyor..gaz yemiyor...gaz gelip gidiyor birden gaz geliyor araba fırlıyor pat diye kesiliyor araba boguluyor....trafik de stop ediyor...durup dururken arabanin rolanti ayarını yapan egr bozdu bujilerin üzerinde 4 lü tank diyorlar onu bozdu büyük bir masraf açdı onları yaptırdım 10-15 gün benzinde bindim çok iyiydi...araba tekrar gaza geçtim aynı sorunlar tekrar başladı acaba ne yapmam gerekiyor lütfen yardımcı olurmusunuz takdırdıgım usta bir şey yok normal diyor gönderiyor....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: salih_akkaya

    öncelikle bu forma emeği geçen tüm arkadaşlara teşekkür ederim hepinizden allah razı olsun ...herkese selamlar saygılar hürmetler.... ben ankara da yaşıyorum ve 2006 yılının nisan ayında opel vectra 1,6 motor comport araba aldım...ve hemen yakıt tasarufu için lovato marka sıralı sistem tüp takdırdım..ilk başlarda iyi gidiyordu çalışırken titreme yapıyordu sonra düzeliyordu onu kabul etdik zamanla düzelir dediler birazda düzeldi aradan 1 ay geçtikden sonra .benim sorunum son 2-3 aydır ortaya çıktı aslında birden titreme yapıyor gazdan benzine geçiyor..gaz yemiyor...gaz gelip gidiyor birden gaz geliyor araba fırlıyor pat diye kesiliyor araba boguluyor....trafik de stop ediyor...durup dururken arabanin rolanti ayarını yapan egr bozdu bujilerin üzerinde 4 lü tank diyorlar onu bozdu büyük bir masraf açdı onları yaptırdım 10-15 gün benzinde bindim çok iyiydi...araba tekrar gaza geçtim aynı sorunlar tekrar başladı acaba ne yapmam gerekiyor lütfen yardımcı olurmusunuz takdırdıgım usta bir şey yok normal diyor gönderiyor....
    quote:

    Orjinalden alıntı: salih_akkaya

    öncelikle bu forma emeği geçen tüm arkadaşlara teşekkür ederim hepinizden allah razı olsun ...herkese selamlar saygılar hürmetler.... ben ankara da yaşıyorum ve 2006 yılının nisan ayında opel vectra 1,6 motor comport araba aldım...ve hemen yakıt tasarufu için lovato marka sıralı sistem tüp takdırdım..ilk başlarda iyi gidiyordu çalışırken titreme yapıyordu sonra düzeliyordu onu kabul etdik zamanla düzelir dediler birazda düzeldi aradan 1 ay geçtikden sonra .benim sorunum son 2-3 aydır ortaya çıktı aslında birden titreme yapıyor gazdan benzine geçiyor..gaz yemiyor...gaz gelip gidiyor birden gaz geliyor araba fırlıyor pat diye kesiliyor araba boguluyor....trafik de stop ediyor...durup dururken arabanin rolanti ayarını yapan egr bozdu bujilerin üzerinde 4 lü tank diyorlar onu bozdu büyük bir masraf açdı onları yaptırdım 10-15 gün benzinde bindim çok iyiydi...araba tekrar gaza geçtim aynı sorunlar tekrar başladı acaba ne yapmam gerekiyor lütfen yardımcı olurmusunuz takdırdıgım usta bir şey yok normal diyor gönderiyor....

    montajını başka bir ustaya kontrol ettir bence ,manifoldu delerken belli bir açıyla delinmesi gerekiyor düz deldilerse manifoldu ondanda olur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CROSS TEKNİK

    ilginize teşekkür ederim.bu konuda bilgili olduğunuzu görüyorum.bir çok konuda haklısınız ama fiyatlar biraz fazla şu an ön gördüğümüz fiyatlar yeni montaj avrupa ürünler için 900 YTL yerli ürünler kullanalırsa 750 YTL
    ayrıca önceden normal sistem takılı araçlara eklenmek istenirse yenileme 500 - 600 YTL. 2 yıl garanti.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: CROSS TEKNİK

    ilginize teşekkür ederim.bu konuda bilgili olduğunuzu görüyorum.bir çok konuda haklısınız ama fiyatlar biraz fazla şu an ön gördüğümüz fiyatlar yeni montaj avrupa ürünler için 900 YTL yerli ürünler kullanalırsa 750 YTL
    ayrıca önceden normal sistem takılı araçlara eklenmek istenirse yenileme 500 - 600 YTL. 2 yıl garanti.

    merhaba
    benim 97 model maream var
    2.0 motor 20 valf
    arabada enjeksiyonlu araçlar için olan lpg takılı
    benden önceki sahibi taktırmış
    eğer bahsettiğiniz gibi önceden normal sistem takılı arabalara sıralı sistemi 500-600 ytl ye 2 yıl garantili takıyorsanız görüşmek isterim
    ben ankaradayım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: avcihuan

    quote:

    Orjinalden alıntı: CROSS TEKNİK

    ilginize teşekkür ederim.bu konuda bilgili olduğunuzu görüyorum.bir çok konuda haklısınız ama fiyatlar biraz fazla şu an ön gördüğümüz fiyatlar yeni montaj avrupa ürünler için 900 YTL yerli ürünler kullanalırsa 750 YTL
    ayrıca önceden normal sistem takılı araçlara eklenmek istenirse yenileme 500 - 600 YTL. 2 yıl garanti.

    merhaba
    benim 97 model maream var
    2.0 motor 20 valf
    arabada enjeksiyonlu araçlar için olan lpg takılı
    benden önceki sahibi taktırmış
    eğer bahsettiğiniz gibi önceden normal sistem takılı arabalara sıralı sistemi 500-600 ytl ye 2 yıl garantili takıyorsanız görüşmek isterim
    ben ankaradayım

    Alıntıları Göster
    sayın avcıhuan crossteknik@mynet.com a telefon numaranızı bırakırsanız gerekli bilgileri iletebilirim. görüşmek üzere




  • evet degerli arkadaşım..ben mazdam 323 1.5 16 valve aracımdan komple söktürdüm..sebebine gelince randuman alamadım...1.sistem voltran sıralı sistemdi...garantiden 6 ay ugraştım fakat maalesef randuman alamadım.. 2. sistemde başka bir markaydı zannedersem autronik..buda sıralı sistemdi..fakat maalesef randuman alamadım..arac kerkiniyor giderken..sirkeleniyordu valla garantiden dediler 400 ytl de arızası olmayan parcalara masraf ettim..sonuc alamayıncada komple söktürdüm... bana bu konuda care olabilecenmi ??? gerci zaten ilk 4 ay problem yaşanmıyor genelde fakat sonradanda garantiden orası burası deniliyor hata arabanın parcalarına bulunuyor...eger cevabın evetse 6 ay sonra hesap kesmek kaydıyla düşünürüm...SAMSUNDAYIM.. aracımın benzien performansından memnunum... 50 ytl ye 250 km şehir ici tüketiyorum..beni aydınlatırsanız sevinirim ....mk_cherri@hotmail.com mail adresim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mkcherri

    evet degerli arkadaşım..ben mazdam 323 1.5 16 valve aracımdan komple söktürdüm..sebebine gelince randuman alamadım...1.sistem voltran sıralı sistemdi...garantiden 6 ay ugraştım fakat maalesef randuman alamadım.. 2. sistemde başka bir markaydı zannedersem autronik..buda sıralı sistemdi..fakat maalesef randuman alamadım..arac kerkiniyor giderken..sirkeleniyordu valla garantiden dediler 400 ytl de arızası olmayan parcalara masraf ettim..sonuc alamayıncada komple söktürdüm... bana bu konuda care olabilecenmi ??? gerci zaten ilk 4 ay problem yaşanmıyor genelde fakat sonradanda garantiden orası burası deniliyor hata arabanın parcalarına bulunuyor...eger cevabın evetse 6 ay sonra hesap kesmek kaydıyla düşünürüm...SAMSUNDAYIM.. aracımın benzien performansından memnunum... 50 ytl ye 250 km şehir ici tüketiyorum..beni aydınlatırsanız sevinirim ....mk_cherri@hotmail.com mail adresim
    sy cross teknik

    500sec mercedes 8 silindirli!! ucret alabilirmiyim?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: un

    sy cross teknik

    500sec mercedes 8 silindirli!! ucret alabilirmiyim?

    Alıntıları Göster
    Voltran sıralı sistem çok dandik bizim vectra 1.6da var sürekli araba giderken stop ediyo ve titreme yapıyo voltran berbat
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onurcan.kaymak

    Voltran sıralı sistem çok dandik bizim vectra 1.6da var sürekli araba giderken stop ediyo ve titreme yapıyo voltran berbat

    Alıntıları Göster
    sayın crossteknik
    sisteminizle ligili biraz detaylı bilgi verebilirmisiniz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: avcihuan

    sayın crossteknik
    sisteminizle ligili biraz detaylı bilgi verebilirmisiniz

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: avcihuan

    sayın crossteknik
    sisteminizle ligili biraz detaylı bilgi verebilirmisiniz



    +100000

    hocam buraya ayrıntılı bir şekilde bilgi verirseniz herkes faydalanır..hem kendi reklamınızı yapmış olursunuz..emin olun ki bir sürü müşteri çıkar bu forumdan.bende bunlardan biri olabilirim..yeter ki ayrıntılı,güzel bir bilgi alalım..

    saygılar..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Salih

    quote:

    Orjinalden alıntı: avcihuan

    sayın crossteknik
    sisteminizle ligili biraz detaylı bilgi verebilirmisiniz



    +100000

    hocam buraya ayrıntılı bir şekilde bilgi verirseniz herkes faydalanır..hem kendi reklamınızı yapmış olursunuz..emin olun ki bir sürü müşteri çıkar bu forumdan.bende bunlardan biri olabilirim..yeter ki ayrıntılı,güzel bir bilgi alalım..

    saygılar..

    Alıntıları Göster
    CROSS TEKNİK ECU hakkında detaylı bilgi isteyen arkadaşlar.Normal sıralı gazlarda lpg ECU su aracın kendi ECU sundan bilgi alarak çalışırlar.Cross Teknikte ise aracın üzerinde bulunan sensörlerden eğer gerekli sensörler yoksa ilave ederek kendi enjektör bilgisini kendisi oluşturur.Yani bir nevi araç ECU su olarak çalışır.Aslına bakarsanız olması gerekende budur.Farzedelim diğer sıralı gaz takılı araçta aracın ECU sunda bir ayar bozukluğu meydana geldi bu aynen LPG ye yansır ama CROSS TEKNİK te böyle olmaz çünkü aracın ECU sundan hiç bir bilgi almamaktadır.Yolda aracın ecu sunda bir sıkıntı oluşursa CROSS TEKNİK ECU bundan etkilenmeyeceği için yolda kalma problemi olmaz.Ayrıca çok daha net ayarlar yapılabilineceği için çok daha stabil yakıt tasarrufları yakalanmaktadır.
    Arkadaşlar işin tekniği çok uzun kısaca anlatmaya çalıştım.CROSS TEKNİK in en büyük özelliği bağımsız bir ECU olması.Buda birçok ayar bozukluklarını ortadan kaldırmaktadır.LPG formunda dikkat edin bir çok sorunlu araçlara verilen cevaplarda ya lpg ayarı bozuk deniliyor yada ustalar bu işi bilmiyor deniliyor.Araçlara pek suç bulan yok.Daha detaylı bilgi isteyenler lütfen msn adresi bıraksınlar kendilerine prensip şemalar ile birlikte detaylı bilgi göndeririz.Herkese hayırlı günler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CROSS TEKNİK

    CROSS TEKNİK ECU hakkında detaylı bilgi isteyen arkadaşlar.Normal sıralı gazlarda lpg ECU su aracın kendi ECU sundan bilgi alarak çalışırlar.Cross Teknikte ise aracın üzerinde bulunan sensörlerden eğer gerekli sensörler yoksa ilave ederek kendi enjektör bilgisini kendisi oluşturur.Yani bir nevi araç ECU su olarak çalışır.Aslına bakarsanız olması gerekende budur.Farzedelim diğer sıralı gaz takılı araçta aracın ECU sunda bir ayar bozukluğu meydana geldi bu aynen LPG ye yansır ama CROSS TEKNİK te böyle olmaz çünkü aracın ECU sundan hiç bir bilgi almamaktadır.Yolda aracın ecu sunda bir sıkıntı oluşursa CROSS TEKNİK ECU bundan etkilenmeyeceği için yolda kalma problemi olmaz.Ayrıca çok daha net ayarlar yapılabilineceği için çok daha stabil yakıt tasarrufları yakalanmaktadır.
    Arkadaşlar işin tekniği çok uzun kısaca anlatmaya çalıştım.CROSS TEKNİK in en büyük özelliği bağımsız bir ECU olması.Buda birçok ayar bozukluklarını ortadan kaldırmaktadır.LPG formunda dikkat edin bir çok sorunlu araçlara verilen cevaplarda ya lpg ayarı bozuk deniliyor yada ustalar bu işi bilmiyor deniliyor.Araçlara pek suç bulan yok.Daha detaylı bilgi isteyenler lütfen msn adresi bıraksınlar kendilerine prensip şemalar ile birlikte detaylı bilgi göndeririz.Herkese hayırlı günler.

    Alıntıları Göster
    Öyleyse teorik olarak mpi araçlarda dahi benzin ecusu devreden çıkarılarak ve hali hazırda mevcut olan sensörler sizin cross teknik ecu ya bağlanarak aracı sadece LPG yakan bir forma çevirmek mümkün. Dimi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yilmaz101

    Öyleyse teorik olarak mpi araçlarda dahi benzin ecusu devreden çıkarılarak ve hali hazırda mevcut olan sensörler sizin cross teknik ecu ya bağlanarak aracı sadece LPG yakan bir forma çevirmek mümkün. Dimi?

    Alıntıları Göster
    Teknik olarak mümkün.ama aracın benzin ecu sunu devre dışı bırakmıyoruz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CROSS TEKNİK

    Teknik olarak mümkün.ama aracın benzin ecu sunu devre dışı bırakmıyoruz.

    Alıntıları Göster
    tempra 20ie 16v motorlu araçta düz sistem lpg mevcut bunu sıralı ve sizin dediniz gibi bir sistem yapsak bize maliyeti kaça patlar acaba
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mrklı

    tempra 20ie 16v motorlu araçta düz sistem lpg mevcut bunu sıralı ve sizin dediniz gibi bir sistem yapsak bize maliyeti kaça patlar acaba

    Alıntıları Göster
    dört silindirli ve eski sistem lpg takılı bütün araçlara sıralı gaz ilavesi maksimum 600 YTL dir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CROSS TEKNİK

    dört silindirli ve eski sistem lpg takılı bütün araçlara sıralı gaz ilavesi maksimum 600 YTL dir.

    Alıntıları Göster
    peki gaz ayarını mikserli sistemlerdeki gibi elle mi yapıyorsunuz yoksa sıralı sistemlerdeki gibi laptopla mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Salih

    peki gaz ayarını mikserli sistemlerdeki gibi elle mi yapıyorsunuz yoksa sıralı sistemlerdeki gibi laptopla mı?

    Alıntıları Göster
    Cross Teknik teki her türlü gaz,ısı ve diğer ayarlar laptop bilgisayarla ayarlanıyor.Arkadaşlar bu sistemin diğer sıralı sistemlerden kullanılan malzemeler olarak bir farkı yok.Sadece bilgi aldığı yerler değişik.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CROSS TEKNİK

    Cross Teknik teki her türlü gaz,ısı ve diğer ayarlar laptop bilgisayarla ayarlanıyor.Arkadaşlar bu sistemin diğer sıralı sistemlerden kullanılan malzemeler olarak bir farkı yok.Sadece bilgi aldığı yerler değişik.

    Alıntıları Göster
    sayın crossteknik
    açıklamalarınız için teşekkür ederim bana mantıklı geldi
    ankarada en kısa sürede bir bayi ile anlaşmanızı bekliyorum
    şu anda hangi ildesiniz?
    eğer yakınlarda biyerse olmazsa oraya gelebilirim ankarada anlaşmanız uzun sürecekse
    iyi günler diliyorum.




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.