Şimdi Ara

SİZ SORUN TP-LINK CEVAPLASIN (25. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
6.811
Cevap
97
Favori
298.437
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
13 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2324252627
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arif kullanıcısına yanıt
    Değerli Kullanıcımız;

    TL-WA901ND ürününü kullanarak sinyalinizin düşük olduğu noktada tekrarlama yapabilirsiniz.

    Saygılarımızla
    TP-LINK TÜRKİYE
  • İnterest kullanıcısına yanıt
    Değerli Kullanıcımız;

    Ürünün TD ile başlayan tam modelini belirtirseniz. Sizlere daha detaylı bilgilendirme yapılacaktır.

    Saygılarımızla
    TP-LINK TÜRKİYE
  • Komşuda 5210g var, bende de 5210g var. Bendeki cihazı client yapıp yani sadece alıcı olarak kullanıp interneti çıkıyorum. Fakat arkadaştaki verici 5210g mecburen web şifreleme var ama güvenli değil. Verici cihazı MAC filtreleme yapmak istiyorum. Bendeki alıcı 5210g nin Mac adresini nasıl öğrenebilirim? Ayrıca verici 5210g ye nasıl mac filtreleme yapabilirim?
  • İyi günler benim elimde TL-WN8200ND
    Wİ-Fİ adaptörüm var ancak 8.1 için driver desteği alamıyorum kurduğumda ''failed to load the libary file!'' hatası alıyorum bunun için mecburen Windows sihirbazını kullanıyorum ama verim alamıyorum.
    Yakın zamanda 8.1 için driver sağlanacak mı ?
  • İyi günler şubat ayında Wireless N Router aldım çalışırken birdebire WAN girişi arızalandı. Teknik servise göndermek istiyorum ancak müşteri hizmetlerini aradım beklememe rağmen temsilciyle görüşemedim. Cihazı nasıl teknik servise göndericem.
  • Merhaba öncelikle kolay gelsin.
    Bugün tam anlayamadığım çok saçma bi sorunla karşılaştım.
    İsyerimizde mevcut bi internet bağlantısı olmadığı için üst komsumuzun internetini kullaniyorduk birkaç gün önce sinyal kayboldu. Ttnetin normal bi modeliydi. Cekmedigini farzederek tplink td-w8970 modelini alıp mevcut modemle değiştirdim. Bağlantı ayarlarını yaptıktan sonra komşunun mevcut pcsini internete bağladım sorun yok. Fakat bir alt katta olmamıza rağmen 3 bilgisayarda internete baglanamiyor. Pcler diğer internet baglantilarini yapıyor ve modele diğer bilgisayarlar bağlanıyor. Mesafe olarakta 5 metre max. Mesafeden baglanamiyorum. Bastada belirttiğim gibi saçma ama cozmem gereken bi sorun. Yardımcı olursanız sevinirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • beyaz1616 kullanıcısına yanıt
    Standart prosedür faturasiyla aldığınız yere yada size daha yakın bir şubesi varsa oradan gönderebilirsiniz (=

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba,
    TP Link W8970 Modem siparişinde bulundum, bittorrent desteği mevcut değil.
    Peki yeni firmwareler ile bu desteği sağlayacakmısınız?
    Modem N56 gibi muadillerine nazaran hem çok daha uygun hemde donanım olarak gayet iyi.
    Örneğin: W9980 model numaralı modeminiz ile donanım olarak benzer olmasına rağmen çoğu özellik yok.
    VDSL Desteği donanımsal olarak desteklenmesine rağmen yazılımsal destek yok bunları sağlayacakmısınız?
    Bunlar satış stratejisi mi? yeni özellikler eklenecek mi?
    Sistem mesajı değil samimi cevap bekliyorum.
    TP Link Türkiye TEŞEKKÜRLER!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi diemcizone -- 3 Temmuz 2014; 3:40:43 >
  • ürünü aldım herşey çok güzel iki hattı birleştirdi falan ama yapamadığım bi husus var, izah etmeye çalışayım

    modem 1 tp-link TD-W8960N 192.168.1.1
    modem 2 linksys WAG160N 192.168.1.252

    her iki modeminde 80 portu 100 nolu pcye gidiyor
    iki hattı birleştirmeden önce çalışıyordu

    sonrasında wan1 ve wan2 iki olarak ayarladim

    router 192.168.0.1 standart olarak kullandım
    wan1 ip:192.168.1.101 gateway 192.168.1.1
    wan2 ip:192.168.1.102 gateway 192.168.1.252

    birinci modemdeki 100 portu yonlendirmelerini 101
    ikinci modemdeki 100 portu yonlendirmelerini 102

    olarak ayarladım


    şimdi ana pc 192.168.0.100 olarak bağlandı modeme

    ney yaptıysam bi türlü yönlenmedi.

    ip adresimi yazdığımda çok farklı bi sayfa çıkıyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi palego -- 3 Temmuz 2014; 14:09:30 >
  • Merhaba, dün sanalpazar' dan aldığım şu modeme;
    http://www.sanalpazar.com/8508832-Tp-link-Td-w8961nd-300-Mbps-Wireless-N-Modem__isp8508832

    150' lik kablosuz ağ adaptörü ile bağlanmaya çalıştım. İlk denemelerde olumsuz sonuç verdi. Fakat sonra kendiliğinden ağ göründü ve 35-40 dakika bağlı kaldı. Sonra tekrar bağlantıyı kaybettim. Aramızda 100 metre var sadece. Daha önceden farklı bir modeme bu şekilde bağlanıp problem yaşamamıştım. Etrafımda ki herkesi görüyorum, kendi modemimi göremiyorum. Sizce sebebi ağ adaptörümün 150' lik olması mı? Yoksa modeme bir ayar mı yapılması gerekiyor?




  • iyi forumlar.4 adet aşağıdaki ürünleri sıfır alarak yaklaşık 800 tl ödeme yaptım. tp-link in telefon desteğinede güvendim açıkcası. ilk önce 15 dk bekledim, telefon açıldı ve yüzüme kapandı. tekrar aradım 15 dk kadar daha bekledikten sonra telefona çıkan arkadaş yardımcı olmak için elinden geleni yaptı iki cihazı 5410g olanların ayarına yardımcı oldu. biri ap diğeri repeater olarak ayarladık. ancak 3. cihaza yardımcı olamayacağını söyledi telefonu kapatmak durumunda kaldım. ap modunda dhcp kapalı olması gerekiyormu bilmiyorum. ayrıca ben repeaterların kablosuz adını değiştirebilirmiyim dedim değiştirin dediler ama izlediğim videolarda repeater modunda aynı bağlantı adı görünmekte. aşağıda 3. ve 4. cihaz repeater cihazlarının kablosuz adı aynımı olacak otomatik aldığına göre. şurdan yapın değil detaylı yardıma ihtiyacım var telefonda 50 ayrı cihaz aldıysak 50sinede destek isteyeceğiz. sonuçta 50 ayrı arama yapınca mağdur olmak dışında ne avantaj sağlıyor bu firmanıza. donanımlar aşağıdadır
    1.tp-link modem
    2.tp-link wa5210g ap olarak ayarlanacak (modeme kablo ile bağlı)
    3.tp-link wa5210g repeater olarak ayarlanacak (ap den aldığı bağlantıyı tekrarlayacak)
    4.tp-link TP-LINK WA701ND repeater olarak ayarlanacak (repaterdan aldığını tekrarlayacak)

    bu cihazlar sırasıyla birbirinden bağlantıyı taşıyacak.
    takıldığım konu şu
    1. tplinkten destek aldım ama kablosuz ağ adlarını değiştirdiğim için sanırım bağlantıları bir türlü sağlayamadım. repeter ın özelliği aynı kablosuz ağ ve şifremi olması lazım. ?
    2. hangi repeater yakında ise oradanmı bağlanacak kullanıcılar?
    3. repeater teknolojisinde maximum kaç cihaz kullanılabilir. ?
    4. 2 nolu cihaz ap olarak yapılandırıldı dhcp kapalı mı olması lazımdı. tp-link bana kapattırmadı orayı.
    şimdiden teşekkür ederim.
    5. 3. ve 4. cihazlar birbirine yakın bir sorun olurmu?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bilisim_06 -- 6 Temmuz 2014; 1:49:47 >




  • telefon kablomu etherbete aktarabilecegim ucuz ekipmanlar nelerdir modem disinda

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar,

    TL-WR702N ürününü satın alabileceğim Ankara'da bir mağaza arıyorum. İnternetten sipariş vermem mümkün değil zira ürün bana yarın lazım (acil ihtiyaç doğdu). Yardımcı olabilirseniz sevinirim. Teşekkürler
  • ttnetin verdiği td864w modeliyle ilgili bir problemim var. fakat bendeki problem biraz tuhaf. bilgisayarımı hemen hemen her açışta ağ hatası alıyorum (ağ simgesinin üzerinde ünlem işareti çıkıyor). ağ ve paylaşım merkezinden yerel ağ bağlantısı durumuna geldiğimde, local ip adresinin 192.168.2.221 olduğunu görüyorum, oysa ki bendeki tp-link modemde modem yerel adresi 192.168.1.1, yani internet explorer'a tıkladığım zaman 192.168.2.1 ile başlayan hata alıyorum ve airties 5341tt sayfası çıkıyor. internet bağlantınız yok diyor. şu an nasıl bağlandın derseniz, modemden ve kendi Ethernet ayarlarımdan sabit ip yapılandırması yaptım ancak böyle bağlantı sağlayabildim. sizce problem nedir?
  • atilla_41 A kullanıcısına yanıt
    Değerli Kullanıcımız;

    Modeminizin Web Arayüzüne giriş sağladıktan sonra wireless bölümünden channel seçeneğini seçip farklı kanallar deneyerek ismini görebilirsiniz.

    Saygılarımızla
    TP-LINK TÜRKİYE
  • junana kullanıcısına yanıt
    Değerli Müşterimiz;

    Kablosuz ADSL Modem Router kampanya dahilinde taahhütlü olarak verilmekte olup bu cihaz ile ilgili her türlü yazılımsal ve donanımsal sorunlarınız ile ilgili 444 80 20 numaralı telefonu arayınız veya modemdestek@sentim.com.tr, modem_destek@sentim.com.tr e-mail adreslerinden teknik destek ile iletişime geçiniz. Anlayışınız için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla
    TP-LINK Türkiye
  • palego kullanıcısına yanıt
    Değerli Kullanıcımız;

    Cihazınızın kontrolü için size ulaşabileceğimiz bir irtibat numarasını mesaj olarak iletirseniz. Tarafınıza dönüş sağlanıp yardımcı olunacaktır.

    Saygılarımızla
    TP-LINK TÜRKİYE
  • pm ile ilettim
    ayrıca çağrı merkezinden 4gün önce kayıt oluşturmuşlardı ama hala dönmediler :/
  • Merhaba. Uydunet kablolu modem (Motorolo sb 5101) kullanıyorum. Evimde desktop, laptop ve telefonlarda kullanmak için wifiye ihtiyacım var. Alırsam TL-WR740N model router işimi görecek ama ben ileride uydunetten ttnet ya da superonlinea geçmek istersem ayrıca modem almak istemiyorum. TD-W8951ND model modem router alsam (Uyduneti iptal edersem de ileride işime yaraması için), şu an uydunet kablolu modemi kablosuza çevirmek için işimi görür mü router özelliği? Yoksa sadece router özelliği olan TL-WR740N gibi bir model mi almalıyım? Modem routerlar da tek başına router olarak çalıştırılabiliyor mu? Ne karışık mevzularmış bunlar..Çıkamadım işin içinden..Yardım ederseniz çok sevinirim tekrardan...
  • merhaba
    TP-LINK TL-WA730RE 150 Mbps N Kablosuz 5dBi . Bu ürün zayıf gelen sinyali güçlendirebilirmi yoksa mevcut sinyalı daha ileriye taşımamızamı yardımcı olacak bilgi alabilirmiyim
    iyi çalışmalar
  • 
Sayfa: önceki 2324252627
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.